معرفي كتاب مرد گمشده اثر جين هارپر

۹۳ بازديد

رمان مرد گمشده اثر جين هارپر رماني است هيجاني و با داستاني رازآلود كه داستان سه برادر را كه جسد يكي‌شان به تازگي پيدا شده است، روايت مي‌‌كند.  جين هارپر نويسنده‌اي استراليايي است كه پيش‌ از‌ اين كتاب‌هاي خشكسالي و نيروي طبيعت به قلم او منتشر شده‌ ‌اند. رمان خشكسالي توانست عنوان بهترين رمان جنايي سال ???? را به انتخاب آمازون از آن خود كند و رمان مرد گمشده نيز كه در سال ???? روانه‌ي بازار شد توانست جايزه‌ي بهترين رمان جنايي را به انتخاب گودريدز به خود اختصاص دهد.

برگردان فارسي رمان مرد گمشده اثر جين‌ هارپر به ترجمه‌ي ميثم فرجي و از انتشارات سنگ در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته است. در ادامه، درباره‌ي اين اثر جين هارپر بيشتر مي‌خوانيم.

مرگ مشكوك برادر

داستان در يكي از مناطق دورافتاده، گرم و خشك استراليا اتفاق مي‌افتد. بدن بي‌جان جوانك محبوب محلي، كمرون برايت، پوشيده از كثافت و خشك ? مايل دور از جايي كه اتوموبيل او پارك است پيدا مي‌شود؛ تنها دليلي كه براي مرگ او به ذهن محلي‌ها مي‌رسد آن است كه كمرون دست به خودكشي زده است. مرگ كمرون چندان تعجب كسي را بر نمي‌انگيزد؛ پيش از اين ديگران در صحرا دست به كارهاي عجيب و غريب‌تري هم زده‌اند. اين حرف‌ها اما برادر بزرگ‌تر كمرون، نيتن را قانع نمي‌كند. خيلي چيزها با هم همخواني ندارند و حتي تكه‌اي مدفون از گذشته‌ي كمرون بازگشته و او را تعقيب مي‌كند.

داستاني جنايي درباره‌ي خانواده

درنتيجه‌ي تمام اين اتفاقات، داستاني شكل مي‌گيرد احساسي و شخصيت محور كه حول موضوع آزار و خانواده مي‌گردد. نيتن بايستي خاطرات كودكي آشفته‌اش را زيرورو كند و به ياد بياورد كه بزرگ شدن با پدري شياد چگونه است تا بتواند پي ببرد كه چه بر سر برادرش، كمرون، آمده است.

رمان مرد گمشده اثر جين هارپر تنها رماني جنايي نيست؛ در قلب اين رمان داستاني است درباره‌ي خانواده، تنهايي، فرصت‌هاي دوباره و بخشش. اين رمان مجموعه‌اي است از وفاداري‌ها و اختلافاتي كه ميان اعضاي خانواده برايت جريان دارد و خواننده را مجذوب خود مي‌كند.

پايان قابل پيش‌بيني، مشخصه‌ي تمام داستان‌هاي جنايي

مرد گمشده اثري جنايي است و مانند بيشتر آثار جنايي، مخاطب مي‌تواند حدس بزند كه داستان قرار است به كدام سو برود اما اين موضوع از لذت اين داستان حتي ذره‌اي نمي‌كاهد. آثار هارپر طرفدار بسياري دارند زيرا خانواده، شخصيت‌ها و روابط ميان آن‌ها محور اصلي داستان‌هاي او هستند و همين سبب مي‌شود داستان‌هاي او، چيزي بيش از حل معماي صرف باشند. مرد گمشده اثر جين هارپر شايد يكي از تأثيرگذارترين آثار هيجاني، جنايي باشد كه تابحال خوانده‌ايد؛ چراكه حتي اگر بتوانيد پايان داستان را حدس بزنيد حس نمي‌كنيد كه سرتان كلاه رفته است.

دوري از كليشه‌ها

نكته‌ي تحسين‌برانگيز ديگر درباره‌ي اين اثر آن است كه نويسنده داستاني جنايي را بي‌آنكه شخصيت اول آن كارآگاه باشد، چه خوب مديريت كرده است. بسياري از نويسندگان ژانر جنايي با خود كلنجار مي‌روند تا داستان خود را قانع‌كننده جلوه دهند و راهي جز پناه بردن به كليشه‌ها نمي‌يابند؛ جين هارپر اما براي خلق داستان شاهكارش نيازي ندارد تا كلاه شرلوك به سر نيتن كند و ذره‌بين به دستش دهد. پرده‌برداري نيتن از راز مرگ برادرش بسيار طبيعي‌تر و قانع‌كننده‌تر از آن است.

برشي از كتاب

شب‌ هنگام كه آسمان حتي وسيع‌تر به نظر مي‌رسيد، مي‌توانست خيال كند كه زمان ميليون‌ها سال به عقب بازگشته و او در حاشيه ي دريا قدم مي‌زند. ميليون‌ها سال پيش و ميليون‌ها رويداد طبيعي كه بايد يكي پس از ديگري رخ مي‌دادند تا سرزميني را كه حالا پيش‌روي اوست شكل دهند. جايي كه در آن رودها بي‌آنكه باران ببارد جاري‌اند و مايل‌ها آن طرف‌تر، صدف جانوران در نبود آب فسيل شده اند، و مرداني كه اتوموبيل‌شان را رها كردند خود را در چند قدمي مرگ يافتند.

اگر علاقه‌مند به داستان‌هاي مهيج هستيد…

گمان مي‌كنم جين هارپر نويسنده‌ي مورد علاقه خيلي‌ها باشد. رمان مرد گمشده كتابي يك‌جلدي است كه مانند رمان‌هاي پيشين جين هارپر، خشكسالي و نيروي طبيعت، نويسنده از محيط نهايت استفاده را برده تا عنصر هيجان را در داستانش پرنگ و پررنگ‌تر كند. اگر علاقه‌مند به داستان‌هاي مهيج هستيد مي‌توانيد همين حالا رمان مرد گمشده را از وبسايت كتابفروشي كاواك خريداري نماييد.

https://www.cavack.com/Item/37848

 

آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

۹۴ بازديد

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895

 

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

۷۸ بازديد

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد

 

 

 

چگونه ميليونر شويم؟

۹۳ بازديد

چگونه ميليونر شويم؟

سلام دوست من . من امير شهابي كيا هستم. اين مقاله رو تا آخر بخون

امروزه ميليونرشدن آرزوي بسياري از افراد است و بسياري از مردم فكر مي‌كنند اين آرزو در دنياي واقعي دست نيافتني است.

براي دست‌يابي به اين آرزو بايد از دوران جواني تلاش كنيد.

شما براي رسيدن به اين آرزو مي‌توانيد با بدون سرمايه شروع كنيد. توجه داشته باشيد همه ميليونرها درابتدا از يك سرمايه هنگفت كارخود را شروع نكرده‌اند. با تلاش مي‌توانيد به هرچيزي برسيد اما بايد به صورت مداوم به دنبال توسعه روابط كسب وكار خود باشيد.

درادامه به بررسي راه‌هايي مي‌پردازيم كه براي ميليونرشدن به كمكتان مي‌آيند. با ما درادامه مطلب همراه باشيد.

معرفي راه‌هايي براي ميليونرشدن

راه‌هاي بسيار زيادي براي جذب ثروت وجوددارد كه ممكن است در افراد مختلف متفاوت باشد. دقت كنيد قبل از هركاري درابتدا لازم است  توانايي‌هاي خود را بشناسيد مسلما از اين راه مي‌توانيد زودتر به آن چه در ذهن داريد، برسيد. درادامه به بررسي راه‌هايي مي‌پردازيم كه ادامه آن‌ها مسلما به ميليونرشدن منجر خواهدشد. باما همراه باشيد و ميليونرشدن را حتي براي چنددقيقه تجربه كنيد.

 

ميليونرشدن

ميليونرشدن از راه يك حرفه جديد

ميليونرشدن از اين روش كار بسيارراحتي نيست و زمان زيادي را مي‌طلبد. زماني كه وارد يك شغل مي‌شويد، معمولا در همان ابتدا نمي‌توانيد آرزوهاي خود را محقق كنيد. هيچ گاه نبايد از خود انتظارداشته باشيد، در همان ابتدا درآمد خود را چندين برابر كنيد. براي ميليونرشدن دراين روش لازم است برنامه‌اي منسجم را براي خود پياده‌سازي كنيد.

استفاده از دانش آكادميك

مهم نيست كه اين دانش را از چه روشي كسب كرده باشيد، بلكه تنها بايد متناسب با دانشي كه داريد براي موفقيت خود تلاش كنيد. دانش آكادميك حتي در كارحرفه‌اي شما مي‌تواند سبب جلوافتادن شما از همكارانتان شود.بعدها نيز براي رسيدن به موفقيت‌هاي بالاتر مي‌توانيد از همين دانش به عنوان نكته‌اي مثبت در رزومه خود استفاده كنيد.

براي حرفه آينده خود درست برنامه‌ريزي كنيد

اگر واقعا به دنبال  ميليونرشدن هستيد، لازم نيست حتما حرفه موردعلاقه خود را دنبال كنيد. براي اين كار مي‌توانيد درآمد شغل‌هاي متعددي را بررسي كنيد و درنهايت نيز ببنيد با كدام يك از اين شغل‌ها مي‌توانيد ارتباط بهتري برقرار كنيد. اين موضوع شما را براي رسيدن به هدفتان ياري مي‌كند. براي مثال ممكن است به تدريس كردن علاقه داشته باشيد و اما ميليونرشدن شما در رشته‌هاي مهندسي مالي روشن تر است، پس بهتراست به دنبال علاقه خود نرويد. بعداز ثروتمندشدن مي‌توانيد بازهم علاقه خود را دنبال كنيد.

براي انجام فعاليت‌هاي خود يك مكان درست را انتخاب كنيد

براي اين كه بتوانيد به هدف خود برسيد، مكان زندگي شما نقش زيادي را در موفقيتتان خواهدداشت. براي مثال اگر مي‌خواهيد به عنوان يك كارشناس مالي فعاليت داشته باشيد، لازم است شهرهاي بزرگتر را براي كار خود انتخاب كنيد.

سعي كنيد درابتدا تجربه كسب كنيد

براي شغل‌هاي پولساز درخواست دهيد و به مصاحبه برويد. اگر كاري پيداكرديد كه احتمال مي‌دهيد براي رسيدن به موفقيت و هدف به آن نياز داريد، بهتراست آن را دنبال كنيد تا اندكي تجربه كسب كنيد. هم چنين براي ميليونرشدن مي‌توانيد ابتدا در يك شركت بزرگ به عنوان كارآموز فعاليت كنيد.

براي پيشرفت مي‌توانيد دائم شغلتان را تغيير دهيد

به دنبال تك بعدي بودن نباشيد. مي‌توانيد بارها شغلتان را عوض كنيد، هيچ گاه اجازه ندهيد ترس از دست دادن شغل مانع پيشرفت‌تان شود. براي اين كه پيشرفت كنيد بايد دائما در حال حركت باشيد، اين را مدام باخود تكرار كنيد.

ميليونرشدن از راه سرمايه گذاري

 

توجه كنيد يكي از راه‌هاي ثروتمندشدن، سرمايه گذاري است. سرمايه گذاري تنها در حوزه پول، طلا و موارد مشابه صورت نمي‌گيرد. بلكه راه‌هاي ديگري نيز دراين باره وجوددارد كه درادامه ان‌ها را بررسي مي‌كنيم.

سرمايه گذاري از راه تحصيل

براي تحصيل خود هزينه كنيد، البته ابتدا تلاش كنيد با كمك كنكور وارد دانشگاه شويد. اگر هم نتوانستيد، نگران نباشيد مي‌توانيد با هزينه‌هاي شخصي خودتان ادامه تحصيل دهيد. شما مي‌توانيد با انتخاب يك رشته درست چندين برابر هزينه‌اي كه براي تحصيل خود خرج كرده‌ايد را بعدها كسب كنيد.

سرمايه گذاري در بازارهاي مالي

شما مي‌توانيد با كمك بازارهاي مالي سرمايه خود را چندين برابر كنيد. البته براي ميليونرشدن از اين روش لازم است درابتدا دانش كافي را درباره آن به دست اوريد.

سرمايه گذاري در مستغلات

مي‌توانيد زمين و يا املاكي را خريداري كنيد كه احتمال مي‌دهيد، روبه رشد هستند. اگر نمي‌خواهيد زياد دراين باره ريسك كنيد،مي‌توانيد يك واحد خريداري كنيد و پول اجاره ان را دريافت كنيد. اگر هم وقت لازم را دراين باره داريد، مي‌توانيد خودتان وارد كار ساخت وساز شويد.

به دنبال حفظ ثروتتان باشيد

توجه كنيد حفظ ثروت به مراتب از به دست اوردن آن سخت تر است. به همين دليل لازم است زماني كه بازار فروش خوبي دارد، حداكثر سود را كسب كنيد تا بتوانيد درهنگام ركود از سرمايه خود محافظت كنيد. اگر سودي را به دست آوريدف حتما ان را پس‌انداز كنيد زيرا براي ميليونرشدن مسلما روزهاي سختي را در پيش خواهيدداشت.

ميليونرشدن از طريق پس‌انداز روزانه

هيچ گاه پول خود را در بانك نخوابانيد، اين كار از ارزش پول شما كم مي‌كند.  پس انداز خوب است و اما زماني كه براي راه‌اندازي كاري به كارگرفته شود. به همين دليل بايد دقت داشته باشيد هدف شما از پس انداز تنها بايد سرمايه گذاري باشد و بس.

به همين منظور نيز بهتراست چندين حساب پس انداز براي خود بازكنيد و ماهانه مقداري از حقوق خود را در آن بريزيد. اين كار سبب مي‌شود تا از خرج‌هاي اضافي نيز جلوگيري كنيد. بهتراست حساب مربوط به خرج‌هاي ماهانه را از حساب پس‌انداز خود به كلي جداكنيد.

ميليونرشدن از طريق اينترنت

 

شايد با بررسي دو روش قبل با خود بگوييد، براي پياده‌سازي آن‌ها به يك سرمايه اوليه نيازاست. دراين روش نياز به سرمايه چنداني نداريد، تنها دانش برنامه نويسي مي‌تواند كمك بسيارزيادي به شما كند. دقت كنيد راه‌اندازي يك سايت مهارت‌هاي خاص خود را دارد و البته براي پياده‌سازي بايد از خود ابتكار به خرج دهيد.

دراين روش مي‌توانيد با تركيب ابتكار و مهارت خود به موفقيت‌هاي زيادي برسيد. ايجاد كسب وكارهاي اينترنتي در دنياي مجازي امروز مي‌تواند منبع درامد خوبي براي شما باشد. هم چنين مي‌توانيد از آن به عنوان يك سكوي پرتاب بسيارخوب براي رسيدن به اهدافتان استفاده كنيد.

دراين مطلب به بررسي مواردي پرداختيم كه مي‌توانيد با مطالعه ان يك راه درست، متناسب با اهدافتان براي ميليونرشدن پيداكنيد. پس كافيست اين مقاله را به صورت دقيق مطالعه كنيد تا بتوانيد سريعتر به اين هدف دست يابيد.

 

 

 

آنا كارنينا | لئو تولستوي

۸۳ بازديد

زن جواني از طبقه اشراف است كه بدون عشق و علاقه با يكي از بلندپايگان دولتي ازدواج كرده و گرفتار عشق ورونسكي شده است... در اثر آبستني نامشروعي كه نتيجه آن در درونش مي‌جنبد آشفته‌حال است و دلش بر بلايي كه بر سر او خواهد آمد گواهي مي‌دهد... نيكولاي، انقلابي ناكام و دائم‌الخمر كه با زني از طبقه پايين، به نام ماريا عمر به سر مي‌برد و سرانجام از بيماري سل مي‌ميرد...

 

آنا كارنينا [Anna Karenina] لئو نيكولايويچ تولستوي
آنا كارنينا
 
[Anna Karenina]. رماني از لئو نيكولايويچ تولستوي (1) (1828-1910)، نويسنده روس، كه در سالهاي 1875-1877 منتشر شد. زمينه آن، همچنان كه در جنگ و صلح، بعضاً وصف دنياي اشراف و تحليل روان‌شناسانه صنوف انساني است. ولي در جنگ و صلح اين وصف زمينه تاريخي فراخ‌تري دارد، در حالي كه آناكارنينا سير رويدادها در محيطي است متعلق به عصر تولستوي و مطابقت توصيف با واقعيت از مشاهده مستقيم و بلافصل كسي كه خود دست‌اندركار بوده ناشي گشته است. از جمع چهره‌هاي گوناگوني كه به روي صحنه آورده شده‌اند چهره آنا كارنينا برجسته و ممتاز است و او زن جواني از طبقه اشراف است كه بدون عشق و علاقه با يكي از بلندپايگان دولتي ازدواج كرده و گرفتار عشق ورونسكي (2) پرزرق و برق ولي خام جان شده است. رمان درحول اين انتريگ دور مي‌زند و در آن مراحل گوناگون اين عشق-مبارزه آنا براي آنكه تسليم كشش عواطف خود نشود، خيانت او به شوهرش؛ ترك گفتن فرزندش و رفتن در پي معشوقش به خارج از كشور و سرانجام پريشاندلي و عذاب وجدان او _ كه در باطن نفسي شريف و صافي و مستقيم دارد_ نشان داده مي‌شود. در حقيقت، اين زن جوان كاملاً بر خطاي موهن خود آگاه است و همين امر سرانجام در او و در ورونسكي عدم تفاهمي خشم‌آگين را باعث مي‌شود كه هرچند سطحي است، رفته رفته، همدلي آنان را تيره و كدر مي‌سازد. كتاب با گزارش خودكشي زن جوان ختم مي‌شود كه به كيفيت دوپهلوي زندگي هدر رفته او پايان مي‌بخشد؛ وي خود را به زير قطار مي‌اندازد.

به موازات عشق ناخجسته آنا كارنينا و معشوقش و در تباين با آن، عشق خجسته كيتي (3) و لوين (4) در اين رمان وصف مي‌شود. اين داستان در بادي امر فرعي به نظر مي‌رسد، ولي در واقع براي ايجاد تعادل ضروري است، چون ارائه متناوب شباهتها و تقابلهايي را ميسر مي‌سازد. تولستوي، در جنب ورونسكي پرزرق و برق، كه زندگيش در جستجوي احساسهاي دلپذير و آسان‌ياب و آتشين مي‌گذرد و سپس همه آساني و راحت خود را در بن‌بستي فاجعه‌بار از كف مي‌دهد، لوين را جاي داده است. نويسنده پاره بزرگي از وجود خود را در اين چهره داستاني جايگزين كرده است. لوين مردي است داراي حيات باطني سرشار از كشمكش، ناتوان از اعتماد كردن، خشن و ترشرو، كه نياز به محبت آزارش مي‌دهد و مع‌الوصف مستعد آنكه، اندك اندك به همدلي واقعي با همنوعان خود دست يابد. همچنين، كيتي، برخلاف آنا -كه جلوه‌اي است از جامعه‌اي بهره‌مند از لطف ذوق ولي ناتوان از فرا رفتن از دايره وجود خويش چون به حق خود را بي‌نظير مي‌داند- نمودگار زني است با ذهنيت سالم و مستعد ارضاي توقعات مرد و درك آنها به طور كاملاً طبيعي، در پرتو فرزانگي غريزي؛ و هم قادر به اعتلا از درجه سادگي كودكانه و نيل به زندگي جدي سالمندان، بي از دست دادن جاذبه زنانگي.

اين تابلو با توصيف خانواده اوبلونسكي (5) كامل مي‌گردد كه بين خانواده‌هاي كارنينا و لوين، داريا (6) را به ما نشان مي‌دهد، و او زني است باوفا و تسليم، كه از غم و انديشه وظايف مادري و خانه‌داري فرسوده شده، ولي گاه گاه با محبتهاي شيريني كه او را در برمي‌گيرند پرتو رنگ‌باخته‌اي از مهر برجانش مي‌افتد؛ شوهرش لذت‌جويي است بي‌وفا ولي صاف‌دل. نويسنده، وراي اين سه منظر خانوادگي، دو خانواده ديگر را نشانده است:‌ يكي خانواده شچرباسكي (7)، از خويشاوندان كيتي و داريا، خانواده اشرافي قديمي كه در آن پدر، با بالارفتن سن، عاقل شده و زندگي يكنواخت دارد و وظيفه پرداختن به امور جاري را به همسرش واگذار كرده است؛ ديگري خانواده نامشروع يكي از برادران لوين، به نام نيكولاي، انقلابي ناكام و دائم‌الخمر كه با زني از طبقه پايين، به نام ماريا عمر به سر مي‌برد و سرانجام از بيماري سل مي‌ميرد.

پس قهرمان واقعي اين رمان يك مرد نيست، بلكه خانواده روسي است، به نظر تولستوي، قلب جامعه فرد نيست بلكه هسته خانوادگي است. نويسنده، در حول اين گروههاي بس متفاوت، چهره‌هاي داستاني و محيطها و اقليمهاي اجتماعي بس متنوعي را مجسم مي‌سازد كه تنها زمينه رويدادها نيستند بلكه بيان عقلاني هرچه مؤثرتر آن نيز به شمار مي‌روند. جامعه اشرافي سن پترزبورگ، اشراف و اعيان مسكو، كه آنا و ورونسكي را احاطه كرده‌اند، عاليترين جلوه خود را گويي در صحنه بزرگ مسابقه‌هاي اسب‌دواني پيدا مي‌كنند؛ آنا در اثر آبستني نامشروعي كه نتيجه آن در درونش مي‌جنبد آشفته‌حال است و دلش بر بلايي كه بر سر او خواهد آمد گواهي مي‌دهد، تلاش دارد كه اضطراب مبهم عاطفي او، كه معروض كنجكاوي اين خيل مجالس و جامعه اشرافي است، به بيرون درز نكند. همچنين، صحنه مختصري از عشق ميان دهقانان، در روستاي شهرستان روس، به نويسنده امكان مي‌دهد تا بيانگر آن سوداي زندگي سالم و ابتدايي در دل طبيعت باشد كه بر سراسر رمان اشراف دارد و لوين در كندوكاو بي‌قرارانه خود در هواي آن است. اين اثر اگر رماني است بي‌نقص، در عين حال نوعي شعر هم هست كه در همان جريان فكري نطفه آن بسته شده كه جنگ و صلح از آن بر دميده است. بدين‌سان، آنا كارنينا به سلسله‌اي از تابلوهاي بزرگ تجزيه مي‌شود كه در آنها چهره‌هاي داستاني و رويدادها و عناصر بازنموني-خواه جمع محافل اشرافي باشد خواه درختان و آسمان و خانه‌ها- همه و همه غرق در فضايي حماسي‌اند.

اين رمان، به محض انتشار، واكنشي به مخالفت با ناتوراليسم فرانسوي شمرده شد: اين قول، از آنجا كه نويسنده چنين نيتي نداشته، نادرست است. چون دقيقتر بنگريم، پي مي‌بريم كه به خلاف، تولستوي از آن بيم نداشته كه به روشهاي ناتوراليستي توسل جويد، چون ارزش و معناي فكري اين اثر از وسايلي كه در آن به كار رفته به غايت فراتر است: در حقيقت تولستوي با مشاهده وفادارانه واقعيت، به حقيقتي اخلاقي دست مي‌يابد كه از واقعيت فراتر مي‌رود و بر آن تعالي مي‌جويد. اين اصول و مباني ترجمان دريافت والاي تولستوي از هستي انساني است، دريافتي بس دور از بدبيني مكتب ناتوراليستي: آدمي تنها تابع سلسله‌اي از رويدادهاي جسماني بي‌قدر و بي‌محل نيست، بلكه پيش از هرچيز قهرمان غائله اخلاقي اسرارآميزي است. همه چهره‌هاي داستاني آنا كارنينا درگير اين غائله‌اند، حتي در آن هنگام كه به نظر مي‌آيد كه از آن فرار مي‌كنند؛ همه آنها نوعي رياضت اخلاقي پيشه كرده‌اند، حتي وقتي كه اين رياضت به ظاهر مقارن نوعي انحطاط بروني يا آفت و ويراني مي‌گردد.

ورونسكي كه در نخستين صفحات رمان، موجودي آشكارا سطحي و از زمره مرداني وصف شده كه اگر بيست و چهار ساعته بدهي قمار خويش را نپردازند خود را شرف‌باخته حس مي‌كنند ولي در عوض، پرداخت صورت حساب خياط خود را از ياد مي‌برند؛ ورونسكي اين افسر پرزرق و برق و سر به هوا و به ظاهر فاقد زندگي دروني، سرانجام طي بدبختيهاي هولناك خود، به حيات باطني دست مي‌يابد. او بايد از شغل و از آينده خود دل ببُرَد. تنها و با طعم دلهره‌اي بي‌فرجام زندگي كند و پس از مرگ آنا، سرباز مزدور‌ شود. تندبادي كه از فراز او گذشته به خاكش افكنده است. بي‌گمان اين زندگي دروني كه او به آن رسيده بي‌ راه حل و بي‌نور است؛ ليكن چنين مي‌نمايد كه در دل شكست او در زندگي، نشانه خوش عالمي معنوي و بازشناختِ برخي از الزامات اخلاقي نمودار مي‌گردد كه ورونسكي، اگر گناه از او سرنمي‌زد، هيچ‌گاه گمان وجود آنها را نمي‌برد. هرچند ستوان ورونسكي به طريقي هياهوانگيز از مجالس سن پترزبورگ ناپديد مي‌شود، هرچند شخص ورونسكي بدان نايل نمي‌شود كه بر گناه خود فايق آيد، اين چهره، با توان رنج كشيدن و تاوان دادن از مايه خود، سرانجام يك بار ديگر تأييد مي‌كند كه در وجود انسان صدق عقيدت و شرف و كرامتي نهفته است كه حتي زماني كه به نجات تمام و كمال خويش دست نيابد، او را بازمي‌خرند.

آنا نيز، كه زيبايي خود را فدا كرده، با افكندن خويش به زير قطار، به نوبه خود چنين مي‌نمايد كه تجسد ترك علاقه مأيوسانه از اين ظواهر پوچ است كه بدان آساني در آن مظفر و پيروز بود. مع‌الوصف، اين عاشق و معشوق، با شكست معنوي خود، به آستانه ساحتي برتر از صحنه‌اي رسيده‌اند كه عرصه كسب نام و آوازه آنان در مجلس اشرافي بود. اگر بدان نايل نمي‌شدند كه در اين ساحت جا خوش كنند، لااقل ضرورت تغييري را صلا مي‌دهند و چنين مي‌نمايد كه با رنج كشيدن در تزكيه همگاني سهيم مي‌شوند. از اين نظرگاه مي‌توان گفت كه تولستوي، در آنا كارنينا با قوت تأثير انسان‌منشانه به مراتب بيشتر و با درجه‌اي از واقعيت هنري كه در آثار دوران شبه عرفاني بعدي خود هرگز به آن نمي‌رسد، آراي ديني خود را اظهار كرده است. آنا و ورونسكي نمودگار نخستين مرحله هنوز داراي جنبه منفي بازجستي عقلاني‌اند كه لوين و كيتي تجسد دومين مرحله آن به شمارند: آنا و ورونسكي بايد از دعويهاي مجالس اشرافي خود عاري گردند و چشم‌بسته، به اين كار وادار مي‌شوند- با همان واكنشهاي مرموزي كه ولع شهوي آنها، در برخورد با تلقينات باز كوركورانه و مبهم و پراكنده وجدان، برانگيخته است؛ لوين و كيتي، به خلاف، چون از پيش آماده اين ترك دلبستگي هستند، مي‌توانند دعوي نوسازي اخلاقي كامل داشته باشند. بدين‌سان، تولستوي، چنان كه خود گفته بود، با شروع از پژوهشي صرفاً ناتوراليستي، يعني با نشان دادن سقوط بانويي اشرافي، توانسته است به اين مضمون لحني جهان شمول ببخشد- مضموني كه معنا و ارزش واقعي آن در سرلوحه رمان آنا كارنينا نهفته است و آن چنين است: «خدا گفته است: و من حق انتقام گرفتن را براي خود محفوظ داشته‌ام.» آيا اين انتقام –كه آدميان حق گرفتن آن را در مورد تقصير و گناه ندارند، چون گناه از پيش حاوي كيفر خويش است- منبع هرگونه تزكيه‌اي نيز نيست.

احمد سميعي (گيلاني) . فرهنگ آثار. سروش

1.Lev Nikolaevic Tolstoi 2.Vronsky 3.Kitty 4.Levin 5.Oblonski
6.Daria 7.Scerbasky

................ تجربه‌ي زندگي دوباره ...............

 

 

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

۹۸ بازديد

 

آشنايي با انواع الماس طبيعي و مصنوعي

 

انواع الماس

انواع الماس از با ارزش ترين كاني ها در جهان هستند. اين سنگ عجيب در واقع نوعي كربن محسوب مي شود. در گروه كربن ها گرافيت يا همان نوك مداد، به عنوان نرم ترين عنصر و الماس به عنوان سخت ترين عناصر قرار دارند. اگر چه كربن مي تواند تبديل به الماس شود ولي عامل اصلي در اين فرايند تحولات زمين است. دماي بالا و فشار زمين مراحل اوليه شكل گيري الماس را استارت مي زند.

الماس طبيعي چيست؟

كربن در اعماق 120 تا 200 كيلومتري زمين و تحت فشار 45 هزار bar تبديل به الماس مي شود. براي شكل گيري اين پروسه دمايي بين 900 تا 1300 درجه سانتي گراد بر ماده اوليه وارد مي شود. انواع الماس موجود در سطح زمين از طريق فوران آتشفشاني به لايه هاي بالاتر راه پيدا كرده اند. البته هميشه آتشفشان ها با انتقال الماس به پوسته زمين همراه نيستند ولي اين فرايند در اغلب موارد رخ مي دهد. انواع الماس بالاترين رسايي گرمايي را دارند. به لحظ خواص الكتريكي الماس نيمه رسانايي بسيار قوي است. كربن متبلور يا همان الماس معروف، سخت ترين ماده طبيعي در جهان است و با ارزش ترين سنگ قيمتي در همه كشورها به حساب مي آيد. به دليل خواص بي نظير الماس، استفاده از آن در صنايع بسيار رايج شده است. علاوه بر الماس طبيعي انواع مصنوعي الماس نيز توليد شده است.

الماس مصنوعي چيست؟

بيش از نيم قرن پيش بشر توانست روند شكل گيري الماس را كشف كند. در سال 1950 پژوهشگران توانستند در محيط هاي تحت كنترل آزمايشگاهي نوعي الماس مصنوعي را توليد كنند. اين الماس به لحاظ ظاهري و حتي لايه ها شباهت زيادي به كاني يافت شده از معادن طبيعي داشت. تحت يك پروسه كنترل شده، با ايجاد حرارت بالا و فشار مناسب، الماس آزمايشگاهي متولد شد. فرايند توليد انواع الماس مصنوعي كاملا از شكل گيري الماس طبيعي كپي برداري شده است. تنها تفاوت در زمان شكل گيري الماس طبيعي و انواع مصنوعي آن است. در اين پروسه سرعت تشكيل سنگ الماس بسيار سريع تر خواهد شد. الماس مصنوعي ساخت بشر در محيط آزمايشگاهي كاملا جنس و ساختاري مشابه الماس واقعي را دارد. اين الماس همان كربن خالص متبلور داراي همسالگرد سه بعدي است.

انواع الماس چه ويژگي هايي دارند؟

xls_q5.jpg

اگر چه تفاوتي بين اين كاني طبيعي و سنگ الماس آزمايشگاهي ديده نمي شود ولي در عرف رايج به الماس توليد شده در آزمايشگاه، الماس مصنوعي مي گويند. انواع الماس كه از طبيعت و معادن استخراج مي شود، طبيعي و بقيه الماس ها مصنوعي هستند. الماس مصنوعي كاربرد وسيعي در گرماخورها، ابزار سايشي، برنده ها و صيقل دهنده ها دارد. برخي از انواع الماس مصنوعي براي استفاد در مدارهاي نيروگاهي، ترانزيستورهايي با ميدان قوي و ديگر صنايع الكتريكي به كار مي روند.

الماس در گونه هاي متفاوتي يافت مي شوند. انواع الماس عبارتند از:

الماس طبيعي

با ارزش ترين كاني در بين سنگ هاي جواهر، الماس طبيعي است. هيچيك از كاني هاي طبيعي ديگر نتوانسته اند به لحاظ قيمت، حتي نزديك به بهاي الماس شوندسنگ برليان نوعي تراش ويژه الماس است كه قيمت آن را چند برابر مي كند.

الماس سنتزي فشار بالا

اين سنگ بيشترين استفاده را در صنايع دارد. به دليل سختي بالاي الماس، استفاده از آن در ابزارهاي برشي و ماشين هاي صنعتي به عنوان ساينده بسيار مرسوم است. اين الماس با كاني مورد استفاده در طراحي جواهرات زينتي يكي نيست.

الماس سي‌وي‌دي (CVD)

Chemical vapor deposition يكي از انواع الماس توليد شده به صورت آزمايشگاهي است. در اين شيوه با استفاده از روش هاي شيميايي، لايه هاي بسيار خالص از كربن توليد مي شود. عمده مصرف اين فراورده در صنعت است.

كربن شبه-الماس (DLC)

اين ساختار از جديدترين دست سازهاي بشر است كه با استفاده از ساختار كربني توليد مي شود. در واقع اين نانو ساختار شبه الماس خواص بسيار بالاتري از الماس طبيعي دارد. از كربن شبه الماس در علوم پزشكي، مهندسي، فيزيك و شيمي استفاده فراواني مي شود.

روش هاي شكل‌گيري الماس طبيعي

در باور عمومي زغال سنگ پس از ميليون ها سال تحت شرايط محيطي دگرگون شده و تبديل به سنگ الماس مي شود. نتيجه اكتشافات انواع الماس در جهان نشان مي دهد كه بسياري از كاني ها عمري طولاني تر از زغال سنگ و بقاياي گياهي داشته اند.

طراحي طلا و جواهرات زينتي با سنگ هاي قيمتي

فرآيند تشكيل الماس در طبيعت به يكي از اين 4 روش است:

1-شكل گيري الماس در گوشته زمين

مناطق پايداري الماس” در عمق حدود 150 كيلومتري سطح زمين قرار دارند. دماي بالاي 1050 درجه سانتيگراد در گوشته زمين شكل گيري الماس را تسريع مي كند.زمين شناسان معتقدند الماس توليد شده در گوشته زمين با فوران آتشفشاني به سطح زمين رسيده است.

2-تشكيل الماس در مناطق فرورانش

هنگامي كه دو پوسته از سطح زمين به هم نزديك مي شوند، يكي از پوسته ها پايين تر از ديگري قرار مي گيرد. به نظر مي رسد بسياري از انواع الماس با اندازه كوچك تر توسط پديده فرورانش شكل گرفته اند. اين سنگ ها در عمق 80 كيلومتري از سطح زمين و تحت دماي بالاتر از 200 درجه سانتي گراد قرار گرفته اند.

?-تشكيل الماس در دهانه هاي برخوردي

برخورد شهاب سنگ ها با توليد گرماي زياد و فشار بر سطح زمين همراه است. اين حرارت گاهي گرمتر از حرارت سطح خورشيد مي باشد. شرايط فشاري و دماي بالا در دهانه هاي برخوردي شهاب سنگ ها و سيارك ها با زمين، براي شگل گيري سنگ الماس كاملا مناسب است. شواهد نشان مي دهد كه در دهانه هاي برخوردي اكتشافات الماس هاي كوچك مشاهده شده است.

?- شكل گيري الماس در فضا

طبق تحقيقات ناسا، تعداد زيادي از نانو ذرات الماس در شهاب سنگ ها ديده شده است. قطر اين نانو ذرات بسيار كوچك است و قابل استفاده در مصارف صنعتي و يا طراحي جواهرات قيمتي نيست. هنوز تحقيقات در اين زمينه تكميل نشده است.

درجه بندي انواع الماس

فروشندگان براي درجه بندي الماس چهار ويژگي را در نظر مي گيرند.

  • رنگ (Color)
  • پاكي (Clarity)
  • برش (Cut)
  • وزن (Carat)

درجه بندي الماس بر اساس رنگ

الماس هاي كاملا بي رنگ، ارزش اقتصادي بالاتري دارند. در سيستم درجه بندي D-Z حرف D الماس بي رنگ است.

درجه بندي الماس بر اساس پاكي

به لحاظ پاكي و درجه خلوص انواع الماس در 6 گروه تقسيم بندي شده اند.

درجه بندي بر اساس برش

برش الماس يك تخصص ويژه در صنعت جواهرسازي است! كيفيت برش صفحات سنگ در واكنش نور روي انگشتر و جواهرات الماس تاثيرگذار است.

درجه بندي بر اساس وزن

الماس هاي درشت تر داراي ارزش اقتصادي بيشتري هستند. وزن الماس با مقياس قيراط سنجيده مي شود

 

قيمت دوربين مدار بسته

۱۰۱ بازديد

قيمت دوربين مدار بسته

با گسترش دائمي ابزار هاي حفاظتي و نظارتي، ديگر نيازي به معرفي دوربين مدار بسته نيست. با استفاده از اين محصول مي توانيد محل كار و يا خانه خود را از راه دور كنترل نماييد. در اين مقاله تصميم داريم انواع دوربين هاي مداربسته را معرفي كنيم، ويژگي هاي آن ها را فهرست كنيم و مجموعه اي فراهم آوريم كه با استفاده از آن بتوانيد مناسب ترين دوربين را با توجه به موقعيت خود انتخاب كنيد. بهترين دوربين مدار بسته دوربيني است كه بيشترين تناسب ممكن را با نياز شما دارد و براي انتخاب آن، بايد به چند مورد توجه داشته باشيد.

 

دوربين مدار بسته

 

استفاده در روز يا شب
اندازه تصوير
فاصله جسم از دوربين
اندازه جسم
محل نصب دوربين
تعداد دوربين ها
امكانات كابل كشي
وضوح تصوير مورد نياز (رزولوشن تصوير براي شناسايي چهره افراد)
دوربين مداربسته

 

دوربين مدار بسته

براي انتخاب محصول بايد به شرايط محلي كه قرار است دوربين مورد استفاده قرار گيرد توجه ويژه داشته باشيد. فروش دوربين مداربسته با مقايسه برند ها به همراه قابليت هايشان و قيمت دوربين مداربسته ارائه شده مطرح مي گردد. در اين حالت بايد به فاصله كانوني لنز دوربين كه تعيين كننده ميدان ديد دوربين است، توجه خاص داشته باشد؛ چرا كه يك خصوصيت مهم به شما مي رود. هرچه فاصله كانوني كمتر باشد، ميدان ديد شما گسترده تر مي گردد و هرچه اين فاصله را بيشتر كنيد عمق ديد افزايش مي يابد، يعني فواصل دورتري قابل مشاهده هستند. اين مورد براي شرايطي كه تسلط به محيط دور دست اهميت داشته باشد، قابل توجه است. پس اگر مي خواهيد فواصل دور را با دوربين خود مشاهده كنيد به دنبال دوربيني با فاصله كانوني بلندتر باشيد.

دوربين هاي مداربسته بر اساس شكل ظاهري، محل و شرايط مورد استفاده، نوع انتقال تصوير و ويژگي و كاركرد هايشان به دسته هاي مختلفي تقسيم مي شوند كه در ادامه مطلب به معرفي آن ها مي پردازيم:

 

دوربين مدار بسته

انواع دوربين مداربسته بر اساس نحوه انتقال تصوير

انتقال تصوير در دوربين هاي مداربسته cctv بر بستر هاي گوناگون انجام مي شود و بر همين اساس به دسته هاي مختلف تقسيم مي شوند. انواع اين دوربين ها عبارتند از:

دوربين مداربسته تحت شبكه IP
دوربين مداربسته AHD
دوربين مداربسته HDCVI داهوا
دوربين مداربسته HDTVI توربو اچ دي هايك ويژن
دوربين مداربسته آنالوگ
دوربين مداربسته بي سيم


قيمت كركره برقي

كركره برقي  يا كركره برقي اتوماتيك را امروزه مي توان يكي از ساخته هايي دانست كه با وجود ساختار ساده اش توانسته در سهولت زندگي نقش مهمي ايفا كند. از دهه ها قبل افراد براي حفاظت و راحتي بيشتر محيط زندگي و محل كار خود، از كركره استفاده مي كردند؛ اما پيشرفت و حركت انسان به سوي تكنولوژي باعث طراحي و ساخت دسته جديدي از كركره ها به نام درب برقي كركره اي يا كركره اتوماتيك گرديد. درب كركره اي در ايران تقريبا داراي سابقه اي حدود ربع قرن مي باشد. در ابتدا كار با تبديل كركره هاي عادي به اتوماتيك شروع شد؛ بدون تغيير در ظاهر و نوع ساخت آن. اما بعد از مدتي استفاده از اين روش در ساخت درب هاي ساختماني نيز متداول شد و اين آغازي بود بر ورود نوع جديدي از تيغه كركره به بازار. در اين مقاله قصد داريم اين محصول، متعلقات مربوط به آن و عوامل موثر بر قيمت كركره برقي را بررسي كنيم.

 

كركره برقي

كركره برقي اتوماتيك

انواع كركره برقي
تفاوت اصلي كركره هاي برقي را مي توان از دو منظر موتور و تيغه هاي آن ها مشاهده كرد. انواع تيغه كركره برقي كه شامل نوع آلومينيومي، گالوانيزه و پلي كربنات مي باشند، در همين صفحه و در بخش انواع تيغه كركره برقي به معرفي آن ها پرداخته ايم. به صورت كلي پر فروش ترين تيغه هاي كركره برقي از نوع آلومينيوم ?? ميليمتري است كه در كيفيت هاي مختلف در بازار موجود مي باشد. تفاوت ديگر در موتور كركره اتوماتيك است كه در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بيشترين موتور كركره برقي مورد استفاده، از نوع توبلار است كه بيشتر براي فروشگاه ها با تعداد تردد پايين و اندازه دهنه كوچك استفاده مي گردد. نوع دوم موتور سايد است كه براي اماكني با تردد بالا و يا ابعاد بزرگ استفاده مي شود و نوع سوم موتور سانترال كركره برقي است كه مي توان براي تردد هاي بالا نيز استفاده كرد. در ادامه به بررسي اين سه نوع موتور ميپردازيم.

 

كركره برقي

موتور كركره برقي

جز اصلي كركره برقي موتور آن است كه باعث به حركت در آمدن تيغه ها مي گرددموتور درب كركره اي به سه دسته كلي تقسيم مي شوند كه در ادامه به بررسي ويژگي هاي تك تك آنها مي پردازيم. قبل از آن، بايد اين مورد را بدانيد كه هر موتور كركره مناسب مكان خاصي است كه در ادامه با شرايط آن ها آشنا مي شويد:

 

كركره برقي

موتور سايد كركره برقي

موتور هايي هستند كه براي درب هايي با وزن و ميزان تردد بالا، مورد استفاده قرار مي گيرند. موتور سايد كركره برقي براي ورودي هايي با ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرند؛ چرا كه قدرتمند ترين نوع موتور هاي كركره برقي هستند. همچنين مي توان آن را براي اماكني كه وجود برق اضطراري در آن ها الزامي است، استفاده نمود؛ به اين خاطر كه اين موتور داراي دو نوع با ولتاژ هاي ?? و ??? ولت مي باشد كه مدل ?? ولت آن داراي باطري براي استفاده در شرايط قطعي برق است. به اين محصولات موتور سايد موتوركركره برقي با UPS نيز مي گويند كه تقريبا قيمتي معادل ?? درصد بيش از موتور سايد بدون UPS مي باشد. بزرگترين ايرادي كه مي توان از موتور سايد كركره برقي گرفت، سرعت پايين آن است كه به دليل گيربكس قدرت بالا آن مي باشد. البته موتورهاي سايد سرعت بالا نيز توليد شده كه براي اماكني كه نياز به سرعت بالاي باز و بسته شدن دارند مي توانيد از آن دسته موتور ها استفاده نماييد. شكل اين نوع موتور ها به اين صورت است كه يك موتور و گيربكس با فاصله كمي نسبت به لوله اي كه تيغه كركره بر روي آن قرار گرفته نصب مي گردد. قدرت موتور به وسيله يك زنجير به چرخ دنده اي كه لوله را مي چرخاند منتقل گرديده و كركره به بالا يا پايين هدايت مي شود. اين سيستم به واسطه موتور بزرگتر و سيستم زنجير و چرخ دنده قدرت فوق العاده اي خواهد داشت. به اين ترتيب مي توان گفت كه تفاوت قيمت موتور سايد كركره برقي با ديگر موتور ها خيلي هم دور از منطق نيست. از معروف ترين اين مدل ها مي توان به موتور سايد تيوني، موتور سايد بارزانته و موتور سايد اس دي سي اشاره كرد.

 

كركره برقي

موتور سايد كركره برقي

موتور سانترال كركره برقي
موتور هاي سنترال يا سانترال توانايي به حركت درآوردن درب هايي با ميزان تردد و وزن متوسط را دارند. عدم نياز به تغييرات اساسي در ساختار كركره، موتور سانترال كركره را به بهترين گزينه براي تبديل كركره هاي قديمي به كركره هاي اتوماتيك مي سازد. البته استفاده از موتور هاي سانترال در سال هاي اخير، كمتر شده است. علت اصلي اين موضوع نصب مشكل تر و نياز به قطعات بيشتر به نسبت ساير موتورهاي كركره اتوماتيك است. اين قطعات، مانند شفت و فنر استهلاك پذير هستند و هزينه تعمير كمي هم ندارند و به همين علت ترجيح آن است كه موتور سنترال به جز در شرايط خاص استفاده نشود.

قيمت جك پاركينگي

در دنياي جديد و مدرن ساخت و ساز، زيبايي و سهولت از يك طرف و بهينه سازي در مصرف انرژي از طرف ديگر موجب گرديده تا طراحان المان هاي يك ساختمان تغييراتي را در كار خود ايجاد نمايند. يكي از اين تغييرات بسيار مهم در اين زمينه ساخت و توليد جك درب ورودي مي باشد. در دهه اخير استفاده از آن بسيار متداول بوده و بيشتر برج هاي مسكوني، بانك ها، بيمارستان ها و … به درب اتوماتيك مجهز شده اند. شكل و نوع پياده سازي جك برقي پاركينگ با توجه به كاربري آن ها متفاوت است اما در نهايت اين تكنولوژي يعني درب اتوماتيك امروزه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

 

جك پاركينگي

جك درب اتوماتيك

در حال حاضر انواع اين درب ها بر اساس نياز و درخواست مشتريان موجود و قابل ارائه مي باشد. براي اطلاع بيشتر مي توانيد با كارشناسان فروشگاه اينترنتي دي سي اي كالا درباره درب اتوماتيك تماس بگيريد و مشخصات ساختمان يا محل مورد نظر جهت نصب درب را مطرح نماييد. كارشناسان ما با توجه به تعدد پروژه ها و تجربه و علم كافي در اين زمينه بهترين پيشنهاد را به شما تقديم خواهند كرد.

 

جك پاركينگي

چگونگي كاركرد درب اتوماتيك

درب اتوماتيك جزو درب هايي است كه به صورت هوشمند باز و بسته مي شوند. جك برقي يا به عبارتي جك پاركينگ به دو صورت مورد استفاده قرار مي گيرند: استفاده از ريموت دستي و يا استفاده از حسگر چشمي. درب هاي جك دار (هيدروليكي، پنوماتيك و گيربكسي) كه در دسته درب اتوماتيك قرار دارد، با بهره گيري از سيستم هيدروليكي و الكترومكانيكي، با استفاده از يك ريموت دستي در مواقع لازم باز و بسته مي شوند. از اين درب ها براي سهولت تردد و امنيت در پاركينگ ها استفاده مي شود. نوع ديگري از درب هاي اتوماتيك درب هاي كشويي شيشه اي هستند كه از حسگري استفاده مي كنند كه با تشخيص حركت در مقابل درب، به طور اتوماتيك باز مي شوند، اين درب ها در مكان هايي مانند بيمارستان ها، فروشگاه ها، بانك ها و… كاربرد دارند.

 

جك پاركينگي

بد نيست در همين جا اشاره اي داشته باشيم به ويژگي جديد در مورد جك درب ورودي ساختمان. اخيرا برخي از توليد كنندگان آيفون تصويري (خصوصا انواع آيفون تصويري ايراني) مانند سيماران، تكنما، تابا و كاليوز خصوصيت ديگري را به محصولات خود اضافه كرده اند، به اين ترتيب كه با فشردن تنها يك كليد بر روي مانيتور آيفون تصويري خود، درب پاركينگ را باز كنيد. بديهي است كه اين خصوصيت بر قيمت جك درب ورودي شما بي تاثير خواهد بود. از جمله اين آيفون ها مي توان به HS-78 سيماران و D70 تكنما اشاره كرد.

انواع درب اتوماتيك پاركينگي

درب اتوماتيك همانند ساير محصولات فروشگاه دي سي اي كالا از چند نوع تشكيل شده است كه در اين بخش به معرفي هر يك از اين محصول پرداخته ايم. انواع جك پاركينگي شامل درب اتوماتيك هيدروليكي، درب اتوماتيك پنوماتيك، درب اتوماتيك گيربكسي مي شود كه هر كدام از اين محصول داراي خاصيت هاي متفاوت مي باشد.

 

جك پاركينگي

انواع جك درب پاركينگي

درب اتوماتيك هيدروليكي (جك پاركينگي هيدروليكي)
در درب اتوماتيك هيدروليكي از نيروي تحت فشار سيالات (عموماً روغن غليظ غير قابل تراكم) استفاده مي شود. مزيت عمده استفاده از درب اتوماتيك هيدروليكي، قدرت بسيار بالاي آن و امكان وجود نيرو، فشار، گشتاور و حركت يكنواخت آن است كه كار را براي به حركت درآوردن درب هاي سنگين، راحت مي كند، به علاوه باعث مي شود حركت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالي كه اين سيستم يعني جك پاركينگي هيدروليكي استهلاك بسيار پاييني دارد، اما بايد به سرويس و نگهداري پرهزينه آن توجه نمود. درب اتوماتيك هيدروليكي براي مكان هايي كه تردد بسيار زياد و وزن درب بسيار بالاست، معمولا درب اتوماتيك هيدروليكي نياز به قفل برقي نيز دارد كه بايد به صورت جداگانه تهيه گردد. استفاده مي شود؛ مانند درب كارخانه ها، مجتمع هاي مسكوني بزرگ و… . از انواع اين جك ها مي توان به درب اتوماتيك فاديني مدل NUPPI 66 و درب اتوماتيك اركا Vulcan-700 اشاره كرد.

قيمت شيشه سكوريت

شيشه سكوربت حفاظ سازه سالهاست كه با عنايت پروردگار و با اتكا به توان مهندسين و تكنسين‌هاي داخلي از سال ???? در عرصه ساخت ماشين‌آلات توليد شيشه سكوريت شروع به فعاليت نموده و همواره با استقبال بسيار خوبي از سوي مصرف‌كنندگان روبرو بوده است. اين ? دليل براي آنكه پروژه شيشه سكوريت خود را به حفاظ سازه دهيم:
?? وقتي با حفاظ سازه تماس مي‌گيريد، كارشناسان فوق حرفه‌اي رامادر، با لبخند جوابگوي شما عزيزان هستند.

 

شيشه سكوريت

?? كارشناسان شركت حفاظ سازه با بردباري، روابط عمومي و فن بيان قوي و همچنين با اطلاعات كامل كه طي اولين تماس تلفني با حفاظ سازه متوجه اين امر خواهند شد، به شما بهترين مشاوره را خواهند داد تا بتوانيد خريد خود را از حفاظ سازه با خيال راحت انجام دهيد.
ه كارشناس اعزامي حفاظ سازه كه جهت اندازه‌گيري به محل پروژه شما اعزام مي‌شوند، مجهز به متر ليزري و تراز ليزري مي‌باشند كه امكان بروز هرگونه مشكلي در اندازه‌گيري را به صفر مي‌رسانند، علاوه بر اندازه‌گيري دقيق، كارشناس اعزامي پاسخگوي تمامي سؤالات در رابطه با نحوه اندازه‌گيري، اجرا و … شما مي‌باشند.

?? پس از اندازه‌گيري دقيق، نقشه پروژه شما در واحد نقشه‌كشي آماده مي‌شود و تمامي قسمت‌هاي آن از جمله تعداد درب، رنگ شيشه سكوريت يا فريم شيشه سكوريت و… با شما بررسي و چك مي‌گردد و در صورت تائيد و هماهنگي شما تاريخ اجراي پروژه شيشه سكوريت تعيين‌شده و نقشه براي توليد به كارخانه ساخت شيشه حفاظ سازه ارسال مي‌گردد.
?? همواره كارشناس پيگيري حفاظ سازه در تمامي مراحل ( به هنگام خريد تا پايان پروژه و اعلام رضايت شما) در دسترس شما مي‌باشد كه مي‌توانيد پيگيري‌هاي لازم از جمله مرحله پروژه، تغيير زمان اجرا و… را انجام دهيد و همچنين كارشناس پيگيري حفاظ سازه هر لحظه در حال پيگيري وضعيت پروژه شما در كارخانه حفاظ سازه هست كه بدون هيچ مشكلي تمامي قطعات پروژه شيشه سكوريت شما آماده‌شده و سر زمان مقرر در محل پروژه براي اجرا فراهم باشد.
?? در هنگام اجرا و نصب شيشه سكوريت شما، تكنسين‌هاي نصب شركت حفاظ سازه كه همگي از تكنسين‌هاي نصب به نام در سطح كشور مي‌باشند، با خودرو رامادر، لباس و تجهيزات شيشه به طور كامل در محل پروژه حاضرشده و با دقت، سرعت به بهترين نحو ممكن پروژه را نصب و تحويل مي نمايند. در صورت بروز هرگونه مشكل، كارشناسان حفاظ سازه در اسرع وقت براي رفع مشكل به محل پروژه اعزام مي‌شوند.
?? در طول نصب پروژه شما، كارشناسان حفاظ سازه ? بار با شما تماس خواهند گرفت كه از نحوه نصب، برخورد حرفه‌اي تكنسين‌ها و رضايتمندي شما با خبر شوند.
?? خدمات پس از فروش حفاظ سازه كه از ? تيم ? نفره تشكيل‌شده آماده خدمات‌رساني به مشتريان در صورت بروز هرگونه مشكل در تهران و كليه شهرهاي كشور در كمترين زمان ممكن مي‌باشند.

شيشه سكوريت

در اين صفحه از شيشه سكوريت با موارد زير آشنا مي شويد:

شيشه سكوريت چيست؟
سكوريت
قيمت شيشه سكوريت
انواع شيشه سكوريت

به‌طورقطع حفاظ سازه بزرگ‌ترين مجري شيشه سكوريت در ايران مي‌باشد.
از حدود سال ???? به‌صورت تخصصي فعاليت خود را در زمينه? توليد شيشه سكوريت گسترش داديم، با اين وجود كه تاريخچه شيشه به چند قرن پيش بر مي گردد، تاكنون در اين عرصه با افتخار پيشگام هستيم.
امروزه در بيشتر مصارفي كه امنيت و استحكام اهميت بالقوه‌اي دارد شيشه سكوريت با توجه به مقاومت بالايي كه داراست، بسيار مورد توجه قرارگرفته است و روز به روز كاربردهايي جديدي را در زندگي مدرن به خود اختصاص مي‌دهد.
مزاياي بي‌شمار و كاربردهاي عمومي و تخصصي شيشه سكوريت موجب استقبال روزافزون از اين محصول گشت، با شناخت بيشتر اين محصول و افزايش تقاضا از سوي مصرف‌كنندگان فروش شيشه سكوريت ديري نپاييد كه در صنايع گوناگون مورد استقبال قرارگرفته و مردم آن را به عنوان پوششي امن پذيرفتند.

شيشه سكوريت چيست؟ مقاومت شيشه سكوريت چهار برابر بيشتر از شيشه معمولي مي باشد، در اثر شكستن شيشه به تكه‌ها و ذرات كوچك و ريزي تبديل مي‌شود كه فاقد لبه‌هاي تيز و خطرناك بوده و بي‌ضرر مي‌باشد، شيشه سكوريت در مكان‌هايي كه مسئله ايمني انسان در اولويت قرار دارد، همانند نماهاي خارجي ساختمان‌ها و فضاهاي داخلي اماكن عمومي و مكان‌هايي كه شيشه در مساحت زياد مورداستفاده قرار مي‌گيرد به‌صورت تك جداره و يا در ساختار شيشه‌هاي لمينت مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

براي اطلاع از قيمت انواع  حفاظ نرده  با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

 

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

۹۸ بازديد

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

معرفي دو وب سايت در زمينه بنر اينستاگرام

شايد براي شما پيش آمد باشد براي درج محتوا در اينستاگرام نياز به بنر ، قالب و يا محتواي از قبل آماده و طراحي شده در اين صورت مي توانيد بنرهاي اينستاگرامي طراحي شده توسط طراحان ايراني را در وب سايت فايل بيابيد همچنين گاهي ممكن است نياز به سفارش بنر و قالب دلخواه و اختصاصي براي اينستاگرام را داشته باشيد ، در اين زمينه يكي از شركت هاي فعال شركت طراحي ديزاين مي باشد كه در اين مطلب به معرفي اين دو سايت و مقالاتي مرتبط مي پردازيم...

اينستاگرام، پلي مستحكم براي ارتباط هرچه نزديك تر با مخاطبين

اينستاگرام يكي از شبكه هاي معروف و پرطرفدار در سطح جهان و محبوب ترين شبكه مورد استفاده بين كاربران ايراني مي باشد.  

اينستاگرام و هنر / اينستاگرام هنرمندان

به عنوان پر استفاده ترين شبكه مجازي به خصوص بين فارسي زبانان ، بسياري از هنرمندان از اين شبكه در راستاي ارائه جزئيات آثار خود ، اشتراك علايق و دلنوشته هاي خود به صورت محتواي متني تصويري و يا ويدئو بهره مي برند... به جرات مي توان گفت كمتر هنرمندي در حال حاضر در نتورك مجازي فعال است كه صفحه اينستاگرام شخصي و يا هواداري خاص خود را به عنوان صفحه رسمي (پيج اينستاگرام رسمي) راه اندازي نكرده باشد ، از طرفي با توجه به ساختار منعطف و در عين حال سادگي اينستاگرام بسياري از فعالان و چهره هاي هنري اينستاگرام را به عنوان تنها كانال ارتباطي خود برگزيده و تمركز خود را تنها و يا بيشتر بر روي محتواي صفحات اينستاگرام و مخاطبين صفحه رسمي خود در اينستاگرام (Official Instagram Page) خود مي گذارند...  

طراحي بنر اينستاگرام

   

محتواي صفحات اينستاگرامي

محتواي صفحات اينستاگرام به صورت محتواي متني و تصويري به صورت بنر اينستاگرام ، ويدئو  ، پست اينستاگرام ، قالب اينستاگرام مي باشد. در شكل دهي صفحات اينستاگرام طراحي قالب اينستاگرام (طراحي تم اينستاگرام) و طراحي پست اينستاگرام به شكلي منسجم و ضمن رعايت استانداردها در سايز و بالا نرفتن حجم كار جهت لود سريعتر تصاوير اهميت ويژه اي دارد.

اهميت بالاي محتواي منتشر شده در شكل دهي و نمايش وجهه هنرمندان

اينستاگرام به هنرمندان در راستاي معرفي آثار خود، به اشتراك گذاشتن دغدغه ها ، برقراري ارتباط تنگاتنگ با اجتماع ، دريافت ديدگاه ها و بازخورد كاربران نسبت به هنر خود كمك شاياني مي كند ارسال هرگونه محتوا در اين فضا بسته به ميزان نزديكي محتوا به آرمان هاي اجتماع مخاطبين و يا هواداران، مي تواند بازخوردهايي مثبت و به دنبال داشته باشد. ارسال محتوا به صورت بررسي شده ، استفاده از لغات در جايگاه و مفهوم خود ، جمله بندي ها ، تصاوير و مفاهيم در بهترين شكل در شكل دهي شخصيت بيروني افراد براي مخاطب تاثير به سزايي دارد ،خوشبختانه در بسياري از موارد اين امر قابل كنترل كردن و مديريت مي باشد. در برخي موارد انتشار محتواي كنترل نشده مي تواند مسئوليتي ناخواسته براي فرد ايجاد و زندگي هنري وي را تحت تاثير قرار دهد... بررسي تمامي فاكتورها از دقت در مفهوم ، نوع جمله بندي و كلمات ، محتواي تصويري مربوطه تا زمان انتشار محتواي مد نظر در خروجي مد نظر تاثير گذار مي باشد تا جايي كه ممكن است برداشتي كاملا مخالف با مد نظر نويسنده از سوي مخاطبين صورت گيرد ، به عنوان مثال يكي از فاكتورهاي كمتر رعايت شده ، رعايت بعد زمان است فاكتوري كه هرچند رعايت آن در تمامي موارد الزامي نيست اما بعضا دقت در زمان انتشار محتوا مي تواند بر بازدهي و بازخورد ها تاثير و بازخوردهاي مثبت را به نسبت هر زمان ديگر بيشتر يا بازخوردهاي منفي را نسبت به هر زمان ديگر به حداقل برساند.     سامانه طراحي ديزاين به همراه تيمي با تجربه در اين زمينه آماده ارائه مشاوره رايگان و مديريت و طراحي محتواي صفحه اينستاگرامي شما مي باشد... جهت ثبت سفارش طراحي بنر اينستاگرام به وب سايت ديزاين مراجعه و در كمتر از چند ثانيه سفارش خود را ثبت و در زماني سريع طرح خود را دريافت نمائيد...      

 

سايت فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي

۱۰۵ بازديد

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir

 

ست كيف، كفش و روسري Chanel

۹۷ بازديد

ست كيف، كفش و روسري Chanel

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

ست كيف، كفش و روسري Chanel