كانال سازي چيست؟

۳۴ بازديد

كانال سازي چيست؟ 
آيا شما نيز به دنبال اجراي مراحل كانال سازي كانالسازي ساختماني به بهترين شكل ممكن هستيد؟ آيا مي دانيد كه هزينه هاي مربوط به كانالسازي چقدر مي باشد؟ شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص مراحل اجرايي و مزيت هاي استفاده از كانال سازي در ساختمان خود، مقاله ما را تا انتها مورد بررسي قرار دهيد و جالب ترين اطلاعات را در اين زمينه به دست آوريد.

نوع دريچه كولر

كاملاً پيداست كه تفاوت در نوع دريچه كولر باعث مي شود در انتخاب دقت بيشتري به كار برده شود. برخي از محيط ها نيازمند به استفاده از دريچه سقفي گرد هستند. در برخي ديگر از محيط ها استفاده از دريچه سقفي چهار طرفه مناسبت  تر است. در برخي از محيط ها نيز همان دريچه هاي ديواري كلاسيك انتخاب مناسبي به حساب مي آيند.

ممكن است كه از لحاظ زيبايي طراحي و يا سليقه متداول اين روزها در انتخاب دريچه كولر، دريچه هاي سقفي پرمخاطب ترين از دريچه هاي ديواري به حساب بيايند  ولي بايد در نظر داشت كه در برخي از از سالن ها هنوز استفاده از دريچه هاي ديواري انتخاب مناسب تري نسبت به استفاده ازدريچه ي  سقفي به حساب مي آيند.

 

دوربين مدار بسته HD/ لنز ديجيتال دوربين مداربسته

۳۳ بازديد

دوربين مدار بسته HD/ لنز ديجيتال دوربين مداربسته

 

دوربين مدار بستهHD:  موضوع ارتقاء كيفيت تصوير برداري دوربينهاي مدار بسته HD

نسبت به سيستم SD به عنوان مزيت و برتري اصلي كه باعث رفع مهمترين نقص گروه

دوربينهاي امنيتي آنالوگ  نسبت به دوربينهاي IP گرديده است از ديگر مزاياي اين

تكنولوژي، استفاده ازكابلهاي كواكسيال نصب شده در سيستم مدار بسته قديمي و عدم

نياز به اطلاعات شبكه مشابه دوربينهاي ديجيتال جهت نصب و راه اندازي مي باشد. هر

چند درسالهاي اخير پيش بيني ميشد كه دوربينهاي انالوگ جاي خود را به دوربينهاي اي

پي بدهند اما بدلايل نقاط ضعف دوربينهاي IP و همچنين نقاط قوت دوربينهاي آنالوگ

خصوصا هزينه پايين نصب و راه اندازي يك شبكه دوربين مدار بسته انالوگ به عنوان

مهمترين مزيت، موضوع كنار گذاشته شدن تكنولوژي دوربينهاي انالوگ محقق نگرديد و

طبق آمارهاي رسمي، استقبال جهاني دوربيهاي مداربسته عمدتا درگروه آنالوگ ميباشد لذا

شركتهاي سازنده بزرگ و معتبر در زمينه دوربين مدار بسته را ترغيب به رفع مشكل اصلي

تكنولوژي دوربينهاي انالوگ يعني كيفيت تصويربرداري آنها نمودكه نهايتا منجربه شكل

گيري تكنولوژي دوربينهاي آنالوگ HD گرديد.

تقسيم بندي دوربين آنالوگ

دوربينهاي انالوگ HD بطور كلي به چهار استاندارداصلي تقسيم ميشوند:

گروه اول   HD-SDI كشور چين

گروه دوم   HD-CVI كشور چين

گروه سوم   HD-TVI كشور آمريكا

گروه چهارم   AHD كشور كره جنوبي

در سيستمهاي HD-SDI انتقال تصويردر فواصل زياد همراه با افت كيفيت تصاوير ويدئويي

ميباشد لذا فاصله مناسب جهت انتقال تصوير با كيفيت مورد قبول در گروه اول حداكثر

?? متر ميباشد و در متراژهاي بالاتر از ??? متربدليل افت كيفي تصوير نياز به تقويت

كننده وجود دارد، دومين ضعف استاندارد گروه اول ،قيمت بالاي دستگاه ذخيره ساز

ميباشد. اما در دوربينهاي امنيتي AHD و HD-TVI دو ضعف سيستمهاي قديمي تر بر طرف

گرديده به گونه اي كه در نوع AHD ميتوان تصوير ويدئويي با دو مگا پيكسل كيفيت را بر

روي كابل RG59 و بر روي كابل UTP (با ويدئو بالن) تا  500متر بدون افت كيفي تصوير

انتقال داد ضمنا دستگاهاي ذخيره ساز آن از قيمت بسيار مناسب تري نسبت به دو گروه

اول و دوم برخوردار ميباشد. در دستگاهاي ذخيره ساز تركيبي تكنولوژي دوربينهاي AHD

يعني AHD DVR امكان اتصال دوربينهاي آنالوگ SD، آنالوگ HD و همچنين IP بطور

همزمان وجود دارد لذا بطور همزمان وجود دارد لذا بطور كلي در سيستمهاي HD كه بطور

مناسب انتخاب شده باشند باكمترين هزينه امكان تصوير برداري با كيفيت HD در نقاط

حساس وكيفيت آنالوگ (با دوربين SD) درنقاط كمترحساس محيط فراهم ميگردد.

بظورخلاصه ميتوان ادعا كرد كه با ورود دوربينهاي hd به بازارگسترش چشمگير استفاده از

اين تكنولوژي مدرن بزودي مشاهده خواهد شد.

بهترين توليد كننده دوربين مداربسته جهان شركت هايك ويژن  است.

 

لنز ديجيتال در دوربين مداربسته

 

به علت تفاوت هاي ساختاري كه در عكاسي ديجيتال خصوصاً در بخش صفحه حساس (فيلم و حسگر) وجود داشت، سازندگان ناچار به ايجاد تغييرات خاص در لنزها و يا بهبود آنها شدند. اما به طور كلي، اصول كاري لنزها يكي است و بسياري از لنزها به صورت مشترك در دوربين هاي آنالوگ و ديجيتال مورد استفاده قرار مي گيرند. در اين بخش برخي از ويژگي ها و تفاوت هاي لنزها در عرصه ديجيتال و آنالوگ تشريح مي شود.

  • از ويژگي هاي لنز مي توان به قدرت تفكيك ( وضوح) و ايجاد تمايز (كنتراست) جزئيات ريز در تصوير اشاره كرد. با ارائه حسگرهاي تصوير با وضوح تصوير بالا و پيكسل هاي ريز، بسياري از لنزهاي آنالوگ قادر به توليد كنتراست و وضوح تصوير مناسب براي اين حسگر ها نبودند. بنابراين سازندگان براي بر آوردن نياز دوربين هاي ديجيتال، ناچار به توليد لنزهايي با كيفيت تصويري بالاتري شدند كه طبيعتاً دوربين هاي آنالوگ نيز از آنها بهره مند شدند.
  • جهت اطمينان از انتخاب لنز مناسب براي دوربين هاي شبكه مي توان از پارامتر رزولوشن لنز كه به صورت جفت خط به ازاي هر ميلي متر (LP/MM) تعريف مي شود، استفاده كرد. اين پارامتر كوچكترين عرض زوج پيكسل هاي هم جواري كه توسط لنز مشخص مي شود را تعيين مي كند. دوربين هاي آنالوگ استاندارد به لنزهايي با حدود ?? LP/MM نياز دارند در صورتي كه دوربين هاي شبكه از لنزهاي ?? تا ??? LP/MM (برطبق رزولوشن دوربين) نياز دارند.

بيشتر بخوانيد: نصب دوربين مدار بسته

     لنزهاي مختص دوربين هاي شبكه با فواصل كانوني مختلف 

شكل سمت راست زاويه بسته (تله)، وسط نرمال و سمت چپ زاويه باز (وايد)

  • بر روي سطح حسگر تصويري (صفحه حساس)، ميكرولنزي قرار دارد كه تصوير را روي سطح حسگر متمركز مي كند. سطح حسگر پوشيده از سلول هاي نوري با ساختاري سه بعدي است كه در بالا به نور حساس هستند. حال وقتي نور از لنز عبور مي كند و به سطح حسگر مي رسد، به سلول هاي نوري مركز حسگر به طور مستقيم برخورد مي كند.

حال آن كه هر چه از مركز حسگر به سمت اطراف حسگر مي رويم، نور مايل تر به سلول هاي نوري برخورد مي كند در نتيجه بخشي از نور به بالاي سلول برخورد كرده و بخشي با برخورد به ديواره جانبي سلول به هدر مي رود. اين امر باعث به هدر رفتن بخشي از نور و ايجاد تأثيري مانند خطاي رنگي (ايجاد حاشيه رنگي در لبه اجسام) به خصوص در قسمت هايي با كنتراست بالا مي شود. در اين شرايط در لب? اجسام، حاشي? رنگي خصوصاً ارغواني ايجاد مي شود. به اين خطا در اصطلاح اتلاف نور و خطاي رنگي گفته مي شود. در دوربين هايي با حسگر بزرگتر، نوري كه به بخش هاي انتهايي حسگر مي رسد مايل تر است، در نتيجه تأثير اين خطا تشديد خواهد شد. اين خطا در لنزهاي زاويه باز نيز تشديد مي شود به همين دليل برخي از سازندگان، براي كاهش اين نقص، قطعاتي را جهت مستقيم كردن تابش نور، به انتهاي برخي از لنزهاي ديجيتال اضافه كرده اند.

  • نقص حاشيه هاي رنگ: انعكاس نور از سطح حسگر تصوير بيش تر از فيلم عكاسي است، بنابراين احتمال ايجاد مشكلات تصويري مانند هاله هاي نوري، فلر و شبه در عكس بيش تر است. بنابراين برخي از سازندگان از لايه هاي پوششي خاصي در بدن? داخلي لنزها استفاده مي كنند تا انعكاس ها رو به حداقل برسانند.
  • تصويري كه لنزهاي معمول قطعه كوچك توليد مي كنند، منطبق بر صفح? حساس ?? ميلي متري يا فريم كامل است. اما زماني كه از حسگرهاي كوچك تر استفاده مي شود، مقداري از تصوير حاصل از لنز در خارج از سطح حسگر تشكيل شده و بخش كوچكتري از تصوير ثبت مي شود. مثلاً زماني كه از لنزهاي سوپر زاويه باز يا چشم ماهي استفاده مي شود، بخشي از انحناي اطراف كادر از دست مي رود. در واقع در اين حالت، بخشي از تصوير اتلاف خواهد شد. عواملي از اين دست باعث شد كه لنزهايي مختص سايزهاي كوچك تر طراحي شوند كه به دليل امكان استفاده از اجزاي نوري كوچك تر، مزايايي چون حجم، وزن و قيمت كمتر به همراه داشت.
  • از آنجا كه به دلايل اپتيكي، تصوير توليد شده توسط لنز، در وسط واضح تر و كيفيت بهتري برخوردار است، حسگري كه كوچكتر از تصوير حاصل از لنز است، بخش هاي وسط تصوير را ثبت مي كند كه كيفيت بهتري دارد و مشكلات موجود در اطراف و گوشه هاي تصوير (مانند تيرگي يا عدم وضوح يا اعوجاج هاي شديد) را ثبت نمي كند.
  • از آنجا كه تصوير حاصل از حسگرهاي كوچك تر، براي ارائه به بزرگنمايي بيش تري نياز دارند، طبيعتاً نقايص تصويري حاصل از لنز نيز در آن ها بزرگ تر شده و بيش تر به چشم مي آيد. اين هم يكي از عواملي است كه بر بزرگنمايي استفاده از لنزهايي با كيفيت بهتر مي افزايد.

نكته: معمولاً در دوربين مداربسته  ديجيتال، امكاني به نام بزرگنمايي ديجيتال قرار داده شده است كه بايد در نظر داشت كه اين يك امكان اپتيكي نيست و در واقع بزرگ كردن بخشي از تصوير به صورت نرم افزاري است كه مانند بزرگنمايي عكس در كامپيوتر است كه با افت شديد كيفيت نيز همراه خواهد بود.

 

 

سفارش توليد محتوا چيست؟

۴۰ بازديد

سفارش توليد محتوا چيست؟

 در آن روز ، تركها با ستايش انگيزه هاي استدلال براي توليد محتواي يك موجود برتر ، شكل بيشتري خواهند داشت. اين امكان وجود دارد كه محتواي موجود بيشتري را تا حد تجميع وب خصوصي به صورت گسترده توليد كنيد. به همين دليل ، ناظر بزرگ در مورد يكي از آنها تخصص دارد تا محتويات و وظايف كساني را كه با اين امر آشنا هستند توليد كند.

 

ارائه برخي از مشكلات بدهكار اصلي در ايجاد محتواي مناسب براي اقدامات آنها. اين كيفيت توليد محتواي دعا با اقتدار زمان وب و ايجاد منبع معتبر است كه كار را براي زبان دشوار مي كند.

 

در مقاله اي كه از كاتاليزورها براي اين بحث قدرداني مي كنيد ، نمي خواهيد براي حل اين مشكل تلاش كنيد. چگونه آنچه را كه نياز داريد به دست مي آوريد و از آن چه دريافت مي كنيد؟ بنابراين ، با تحسين محرك هاي بحث.

 

داشتن فكر توليد محتوا

سفارش توليد محتوا  اولين خط با ايده توليد محتوا ايجاد شده است. ابتدا به كوتاه كردن موضوع وب و مقالات خود بپردازيد ، و سپس شروع به ايجاد فكر و موضوع جديد بر اساس آن كنيد. در كتاب ملاحظات با خود تحقيق كنيد و مباحث اصل دعا و خوبي موضوع را بنويسيد.

 

مستقيم با سخنان رئيس جمهور صحبت كنيد

توليد محتوا

 

يكي از دلايل فني تأليف محتوا استفاده از كلمات كليدي در زمان خصوصي وب است. ليستي از قلم هاي نرم را كه تد برنامه ريزي كرده و شروع به نوشتن كرده است بنويسيد. سفارش توليد محتوا  براي انجام اين كار ، مي توانيد از ابزارهايي براي تحسين محركهاي بحث براي ايجاد محتوا و درك كلمات و عبارات اصل دعا كه اكثر آنها در مورد آنها صحبت مي كنند ، استفاده كنيد.

 

شما از ابزارهايي براي توليد كلمات كليدي استفاده كرده ايد

ابزارهاي توليد محتوا

 

تا آنجا كه به گوگل مربوط مي شود ، ابزارهاي زيادي وجود دارد كه كلمه مورد نظر را توليد مي كند و فقط براي كلمه كليدي است. ابزارها و موارد الكترونيكي پيشنهاد ، و حمله به بهترين سيگنال هايي كه بيشترين تعداد عمليات را تشكيل مي دهند.

 

كتاب آدرس در توليد محتواي جذاب

سفارش توليد محتوا  اگر ذهن آشفته باشد ، ممكن است آن را زير پا بگذاريد - اما اين تنها در صورتي رخ مي دهد كه بخواهيد بخشش كنيد. عناوين عناويني هستند كه مي توان از عناوين به عنوان كلمات كليدي يا عباراتي استفاده كرد كه براي آنها مهم است ، و يكي از آنها اين است كه اين عناوين داراي محتواي خاصي براي جذب كارمند هستند ، بنابراين شما در كتاب خود بسيار حريص هستيد.

 

محتواي نگرش هاي رياكارانه را درك كنيد

قبل از به پايان رساندن محتوا ، به مقالاتي در مورد فرضيه ها و اولين موقعيت هايي كه از نقايص موجود در توليد محتوا به عنوان بخشي از محتوا در زمان وب خصوصي استفاده مي كنند ، مراجعه كنيد. اگر مقاله جدي در زمينه خود نداريد ، در حق شما كاملاً ضروري است. نگران نباشيد تا وقتي شبكه خصوصي را اشغال مي كنيد ، كار جهاد دچار تنش نشود.

 

به اعتبار شما ، من به كارمند نياز دارم تا محتوا را توليد كند

اگر شما كسي هستيد كه شما را استخدام مي كند ، رئيس به محتواي وب خصوصي مي پردازد ، بنابراين توليد محتوا براي نيازهاي شما ، مشكلات روزمره آنها و همه مزايايي كه آنها در مورد آن صحبت مي كنند ، در اختيار شما قرار مي گيرد. ما ساعت هاي زيادي را در اينترنت با داشتن محتواي مورد نياز خود صرف مي كنيم و اگر مي خواهيد نيازهاي اصلي محتواي آنها را برآورده كنيد ، مي توانيد برنده شويد.

 

سطح مكالمه در مورد موضوع را لمس نكنيد

يك مشكل عمده در اكثر مقالات اين است كه زمان آن رسيده است كه محتوا كامل و بدون جزئيات باشد سفارش توليد محتوا و اگر با وضعيت متخصص فعلي تعامل داشته باشيد يا نحوه ارائه همه اطلاعات و موارد را برعكس تغيير دهيد. محدوديت موضوع اصلي هنگامي خصوصي است كه وب خصوصي با نسخه قبلي خود متفاوت باشد.

 

موضوع را در تعدادي مقاله مختلف بررسي كنيد

در برخي رستاخيزها ، مسائلي وجود دارد كه جنبه هاي زيادي براي توضيح دارند ، اما موضوع يكسان است. به عنوان مثال ، اين مقاله توسط شما نوشته شده است. در اينجا چند روش براي توليد محتوا به روش هاي مختلف آورده شده است. مي توانيد روش ها و ايده هاي مختلف را در هر مقاله توضيح دهيد. البته ، به نظر شما ، اگر ايده هاي شما با يكديگر متفاوت باشد ، كار نخواهد كرد.

 

كتاب برعكس است

مي خواهيد آن را با يك مثال توضيح دهيد. اگر شما مسئول آنچه داريد ، وسايل مفيد ارتباطات اجتماعي را مي شناسيد و نياز اوليه پذيرفته شده است ، در حال حاضر به عهده كل گروه است ، اما اين واقعاً وسيله ارتباط اجتماعي است. ادغام اجتماعي اين نوع مقاله نشان مي دهد كه چيزهايي از چيزهايي تشكيل شده اند كه متعلق به زندگي پس از مرگ نيستند و متفاوت از زندگي پس از مرگ ايجاد شده اند. در جهان ، محتواي محتوا "مقالات خواندن محتوا" ناميده مي شود. سفارش توليد محتوا.

 

نتيجه با مقالات مختصر ساده است

اما با انجام يك كار كاملاً مستقيم با همه مقالات ، به يك وب خصوصي منجر مي شود. اين جدولي است كه مي توان به راحتي براي روابط بعدي قسمت ديگر موقعيت اصلي در زمان شبكه خصوصي ارائه داد.

 

بهترين مقالات از محصولات ديگر آن زمان

شما هميشه از اخبار موقعيت هاي ديگر مطلع هستيد. در مورد اين افراد به مردم معرفي كنيد و مقالات آنها را در وب سايت خود قرار دهيد. اين به معناي كپي نيست ، اما به روشها و كتابهاي مختلف ، مطالب در بخشي از مقالات شما ذكر شده است. قيامت طبيعتاً براي كساني كه بيشتر تقوا دارند يا شهرنشين هستند بهتر است. استاد اين است كه تا رستاخيز غرايز به ويژه با همان چيزي كه به چنين روشي تقسيم شده است تا ايجاد ارتباط با زمان شما.

 

توليد مواد آموزشي

حركت بيش از حد كليپ از روش توليد محتوا

 

به گزارش من لاين سفارش توليد محتوا  مردم دائماً در مورد پاسخ به س “ال "چگونه" بحث مي كنند ، بنابراين شما بايد بتوانيد در توليد محتواي خاص آن به همان س thisالي كه به اين سال پاسخ مي دهيد پاسخ دهيد. اگر چندين كارمند با ايده هاي آموزشي داريد ، مي توانيد آنها را براي توليد مقالات آموزشي استخدام كنيد و همچنين به آنها كمك كنيد از آنچه در اينترنت دارند آگاه شوند.

 

بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت

۳۴ بازديد

بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت

m1_3ff.jpg

اولين سوالي كه ذهن بيشتر ما در هنگام خريد آيفون تصويري به خود مشغول ميكند. انتخاب بهترين آيفون تصويري براساس ميزان بودجه است. از آنجا كه قيمت يك محصول نشان دهنده كيفيت و كارايي آن محصول نيز هست اما در رابطه با آيفون تصويري مي‌توان گفت تفاوت قيمتي مدل هاي مختلف برندهاي توليد كننده آيفون تصويري بيشتر مربوط به قابليت هاي آن مي‌شود نه كيفيت محصول، هر كدام از ما با توجه به نياز و سلايق و علايق و از همه مهم تر قيمت آيفون تصويري كه بر اساس الويت نقش اساسي در انتخاب ما دارند اقدام به خريد محصول مورد نظر خود ميكنيم و  از آنجا كه برندهاي مختلف آيفون تصويري طيف متفاوتي از نياز هاي كاربران را برطرف مي‌كند پس بهتر از در ابتداي انتخابمان اطلاعات كاملي در رابطه با خصوصيات انواع برندهاي توليد كننده آيفون تصويري بدانيم و سپس دست به انتخاب آيفون تصويري مورد نظرمان بزنيم.

ما در فروشگاه اينترنتي آريا ايمن قصد داريم يك راهنماي خوب و كامل براي خريد بهترين آيفون تصويري بر اساس قيمت در اختيار شما بگذاريم. پس تا ادامه اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

يكي از محصولات اين شركت، آيفون تصويري تابا مدل TVD5-43 است كه جديدترين مدل تابا نيز به حساب مي‌آيد. اين آيفون تصويري كه ظاهر بسيار شيك ومشتري پسندي دارد از يك صفحه نمايش 4.3 اينچي بهره مي‌برد. كه جزء ارزانترين مدل‌هاي اين شركت مي‌باشد و مي‌تواند يك گزينه بسيار مناسب براي افرادي كه به دنبال يك آيفون تصويري ارزان ‌قيمت و با كيفيت بالا هستند باشد.

آيفون تصويري تابا مدل TVD5-43

شركت تابا الكترونيك اين برند محبوب كه سالهاست توانسته با توليد محصولات با كيفيت خود اعتماد مشتريان آيفون تصويري را جلب كند و در اين مدت توانسته امتحان خود را به خوبي پس دهد و توليدات خود را در سطح كيفيت جهاني ارتقا دهد. يكي از ويژگي هاي محصولات شركت تابا، پوشش تمامي طيف هاي كاربري است كه قيمت محصولاتش بر اساس قابليت هايي كه در اختيار كاربران مي‌گذارد تقسيم بندي شده است.

 

آيفون تصويري الكتروپيك مدل 1286

اين مانيتور محصول شركت الكتروپيك است كه در دو مدل حافظه دار و بدون حافظه توليد مي‌شود. اين مانيتور را مي‌توان از اولين توليدات اين شركت دانست و براي افرادي مناسب است كه قصد ندارند هزينه زيادي را براي خريد آيفون تصويري بپردازند. در اين مانيتور از يك صفحه نمايش 3.5 اينچي رنگي استفاده مي‌شود و ساده‌ترين مدل شركت الكتروپيك است كه تا كنون توليد شده است. قيمت بسيار مناسب اين مانيتور در كنار كيفيت بسيار بالا، آن را تبديل به يك گزينه ايده ال براي خريداران كرده است.

 

آيفون تصويري الكتروپيك مدل 797

شركت الكتروپيك يكي از برترين توليد كنندگان آيفون تصويري در كشور است كه بدون شك كيفيت محصولاتش در نوع خود مثال زدني است اين شركت يكي از پويا ترين شركت هاي توليد كننده آيفون تصويري است كه هر چند وقت يكبار با ارائه محصولات جديدش مشتريان آيفون تصويري و سازندگان ساختمان هاي مسكوني را غافلگير ميكند. آيفون تصويري الكتروپيك مدل 797  يكي از محصولات پرفروش اين شركت است كه در كنار قيمت مناسبي كه دارد قابيلت هاي زيادي را در اختيار شما مي‌گذارد. شركت الكتروپيك تمام تلاش خود را كرده تا براي اين محصول يك قيمت بسيار رقابتي در ميان رقباي خود در نظر بگيرد. جنس بدنه و كيفيت قطعات اين محصول بسيار بالاست كه مي‌‌تواند خيال مشتريان را نسبت به كاركرد طولاني مدت آن راحت كند

 

آيفون تصويري سيماران مدل HS-35FL

اين مانيتور سيمارن به دليل سادگي در طراحي‌اش و قيمت بسيار اقتصاديش در پروژه‌هاي با تعداد واحد بالا مي‌تواند يك گزينه بسيار ايده‌آل باشد. صفحه نمايش اين مانيتور 3.5 اينچ است و داراي يك رابط كاربري بسيار ساده‌اي مي‌باشد. شركت سيماران اين مانيتور را 30 ماه گارانتي كرده كه از اين بابت خيال مشتريان را راحت كرده است. بنابراين اگر قصد خريد برند سيماران را داريد مطمئنا اين آيفون تصويري جوابگوي نياز شما خواهد بود .

آيفون تصويري سيماران مدل HS-43TK-M100

اين مانيتور با صفحه نمايش 4.3 اينچي اش و قابليت هايي مانند حافظه داخلي، ارتباط داخلي و همچنين باز كردن درب پاركينگ در كنار قيمت بسيار مناسبش توانسته نظر خريداران را به خود جلب كند در كمتر برندي مي‌توانيد مدلي را بيابيد كه با اين قيمت اين چنين قابليت هايي را در اختيار شما بگذارد. بنابراين اگر به دنبال مانيتوري هستيد كه هم قيمت مناسبي داشته باشد و هم قابليت هاي بالايي داشته باشد پيشنهاد فروشگاه اينترنتي آريا ايمن به شما اين محصول مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه اين محصول جزء 5 مانيتور پرفروش در سال 99 نيز مي‌باشد

 

آيفون تصويري تكنما مدل VDP-D43

يكي ديگر از برند هاي مطرح در حوزه توليد آيفون تصويري شركت تكنما مي‌باشد كه بازه قيمتي محصولاتش بسيار مختلف است وشما مي‌توانيد محصول مورد نظر خود را از لحاظ قيمتي به راحتي پيدا كنيد. آيفون تصويري تكنما مدل VDP-D43 يكي از محصولات شركت تكنما مي‌باشد. اين مانيتور ساده ترين مدل شركت تكنما مي‌باشد كه قابليت اتصال به دو پنل را دارد و داراي يك صفحه نمايش 4.3 اينچي است  و از قابليت ديگري پشتيباني نمي‌كند اگر به دنبال يك مانيتور با ظاهري متفاوت و با قيمت اقتصادي هستيد. اين مانيتور مي‌تواند گزينه خوبي براي شما باشد.

 مانيتور‌هايي كه در اين مقاله به شما معرفي شد ليست بهترين آيفون تصويري پيشنهادي بر اساس قيمت مي‌باشد كه شما مي‌توانيد در سايت www.ariaimen.com پس از مشاهده قيمت آيفون تصويري تصميم به خريد آيفون تصويري بگيريد.

 

دستگاه ضبط VCR چيست؟

۳۷ بازديد

دستگاه ضبط VCR چيست؟

 

 

دستگاه VCR يك دستگاه انالوگ ضبط كننده تصاوير دوربين مدار بسته است. اين دستگاه تصاوير دوربين مداربسته را بر روي نوار ويدئويي ضبط مي كند.
دستگاه هاي VCR سالهاست از رده خارج شده اند. اين دستگاه ها به علت مشكلات و محدوديت هاي فراوان به مراتب زودتر از دوربين هاي مداربسته انالوگ از رده خارج شدند. برخي از اين دلايل عبارتند از:

  • قابليت ضبط VCR بر روي هر نوار تنها 6 ساعت تصوير يك دوربين با فريم زنده (25 فريم) بود. البته بعدها VCRهاي برنامه پذير ميتوانستند چند نوار را پشت هم از تصاوير ضبط كنند.
  • نوارهاي ويدئويي عمر مفيد كمي داشتند و پس از مدتي ضبط و پاك كردن ديگر قابل استفاده نبودند.
  • نگهداري از نوارهاي به فضايي زيادي نياز داشت مخصوصا اگر ميخواستيد مدت زيادي از تصوير يك دوربين را نگه داري كنيد.
  • نوارهاي ويدئويي به شدت به ميدان مغناطيسي حساس هستند و در صورت قرار گرفتن در ميدان مغناطيسي همه اطلاعات انها از بين خواهد رفت.

چه بر سر VCRها آمد؟

با ورودي اولين نسل از DVRها به بازار اين دستگاه ها به سرعت جايگزين VCR شدند. امروزه شايد به ندرت بتوان در سيستم هاي مداربسته در جهان نمونه هايي از اين دستگاه را ديد. با توجه به اينكه VCR تقريبا هيچ مزيتي نسبت به DVR نداشتند، كاربري آنها به هيچ عنوان ادامه پيدا نكرد.

 

  1. انتخاب مكان مناسب براي نصب دستگاه DVR و NVR
  2. زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته
  3. آشنايي با استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته
  4. خريد دوربين مداربسته خانگي
  5. پورت ESATA در دوربين مدار بسته چيست؟
  6. انتخاب مكان مناسب براي نصب دستگاه DVR و NVR
  7. Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته
  8. آشنايي با استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته
  9. خريد دوربين مداربسته خانگي
  10. آشنايي با دوربين مداربسته PanoVu هايك ويژن  
  11. DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu
  12. انتخاب دوربين مداربسته مناسب براي زمستان
  13. تكنولوژي ANR در دوربين مداربسته چيست؟
  14. قابليت UTC در دوربين مدار بسته چيست؟
  15. قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته چيست؟
  16. نقش ويدئووال (Video Wall) در دوربين مداربسته
  17. قابليت AWB در دوربين مداربسته چيست؟
  18. كاربرد HLC ،BLC و WDR در دوربين مداربسته
  19. چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته چيست؟
  20. EIS در دوربين مدار بسته چه كاربردي دارد؟