خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

۶۲ بازديد

خدمات برش cnc چيست؟ (+معرفي رادوكس گروپ ارائه دهنده دستگاه و خدمات سي‌ان‌سي)

به گزارش خبرگزاري آفتاب، كلمه cnc مخفف كلمه Computer Numerical Control  به معناي كنترل كننده عددي توسط كامپيوتر مي‌باشد. اين كامپيوترها به صدور دستورهايي مرتب، ابزارها را كنترل مي‌كنند. اين دستورها ممكن است به صورت دستي توسط اشخاص نوشته شده يا توسط نرم‌افزارهاي CAM توليد شوند. در اين روش از كامپيوتر جهت انجام عمليات‌هاي مختلف نظير تراش، برش و ... استفاده مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

محصولات سي ان سي cnc داراي انواع بسياري هستند كه هر كدام كاربرد و عملكردي متفاوت و مختص خود را دارند. از جمله معروف‌ترين دستگاه‌هاي cnc مي‌توان به ماشين‌هاي ليزر سي‌ان‌سي، فرز سي‌ان‌سي و سي‌ان‌سي مخصوص برشكاري، سي ان سي هوا گاز، سي ان سي پلاسما اشاره كرد كه درادامه به بررسي  ويژگي‌ها و قابليت‌هاي دو دستگاه برش ليزري cnc و برش فرز cnc مي‌پردازيم.

برش ليزري cnc

اين فناوري در سال 1965 براي نخستين بار به كار گرفته شد. در واقع؛ اولين برش‌دهنده ليزري توسط مركزتحقيقات مهندسي وسترن الكتريك براي ايجاد سوراخ در الماس مورد استفاده قرار گرفت. برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) با دستگاه برش ليزر استفاده مي‌شود.

برش فرز cnc

فرز يك دستگاه ماشين‌كاري است كه از ابزار تراش دوار براي برش و براده برداري از جسم مورد نظر استفاده مي‌كند در اين نوع برش به جاي ليزر از نوك فرز جهت برش استفاده مي‌شود. در گذشته اغلب دستگاه‌هاي فرز در سه راستاي  طول، عرض و عمق حركت مي‌كردند در صورتي‌كه دستگاه‌هاي فرز امروزي قابليت حركت در چهار تا شش محور را دارند. برش با دستگاه فرزcnc  رادوكس نظير برش ليزري براي برش و حكاكي انواع سنگ چوب و فلزات مناسب است.

تفاوت ميان برش فرز و برش ليزر

در ادامه به بررسي تفاوت‌هاي ميان دستگاه سي‌ان‌سي ليزر و دستگاه فرز سي‌ان‌سي مي‌پردازيم.

تفاوت اصلي ميان اين دستگاه را مي‌توان در تفاوت در شيوه عملكرد آن‌ها دانست به نحوي كه در دستگاه فرز سي‌ان‌سي، برش و حك را به صورت فيزيكي و مكانيكي انجام مي‌دهد و ابزار و سطح جسم يكديگر را لمس مي‌كنند و به واسطه گردش ابزار بر روي جسم برش يا حكاكي صورت مي‌گيرد، در صورتي‌كه در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر نيازي به تماس مستقيم با جسم وجود ندارد و برش يا حكاكي بر مبناي قدرت خروجي پرتو ليزر صورت مي‌گيرد.

دستگاه‌هاي فرز سي‌ان‌سي توانايي حك و برش مواد فازي و غير فلزي را دارند اما دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها قابليت حكاكي بر روي فلزاتي از قبيل  آلومينيوم، برنج، آهن و …  فاقد توانايي برش اين فلزات مي‌باشد.

حك توسط دستگاه فرز سي‌ان‌سي در سه بعد x، y و z انجام مي‌شود درصورتي‌كه  حك در دستگاه سي‌ان‌سي ليزر تنها در  دو بعد xوy امكان پذير است. براي حكاكي‌هاي ظريف مثل چهره استفاده از ليزر مناسب‌تر است. اما حكاكي cnc شبيه منبت است و به‌عبارتي حك سه ‌بعدي انجام مي‌دهد (نمونه آن سنگ قبر مي‌باشد).

چرا رادوكس را انتخاب مي‌كنيم؟

شركت رادوكس با فعاليت در زمينه ساخت دستگاه‌هاي برش و تنوع محصولات در زمينه اتوماسيون خطوط توليد، ليزر، انواع ربات‌هاي صنعتي و... با بالاترين كيفيت و كمترين قيمت در طي اين 20 سال به فعاليت خود ادامه داده است.

ثبت چندين اختراع در زمينه دستگاه‌هاي CNC، رادوكس را به قطب اصلي توليد دستگاه‌هاي cnc تبديل كرده است.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

۶۰ بازديد

آشنايي با انواع پمپ ها در صنايع غذايي

. به طور كلي پمپ به دستگاهي گفته مي‌شود كه انرژي مكانيكي را از يك منبع خارجي اخذ و به سيال مايعي كه از آن عبور مي‌كند، انتقال مي‌دهد. در نتيجه انرژي سيال پس از خروج از اين دستگاه (پمپ) افزايش مي‌يابد. در پمپ ها تغييرات انرژي سيال همواره به صورت تغيير فشار سيال مشاهده مي‌گردد. از پمپها براي انتقال سيال به يك ارتفاع معين و يا جا به جايي آن در يك سيستم لوله كشي و يا هيدروليك استفاده مي نمايند. به عبارت كلي تر از پمپ براي انتقال سيال از يك نقطه به نقطه ديگر استفاده مي‌كنند.

. پمپها داراي انواع مختلفي هستند. دسته بندي هاي گوناگون، پمپ ها را بر پايه ويژگي هاي گوناگون طبقه بندي مي كنند. در يكي از رايج ترين اين طبقه بندي ها، برپايه نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال، پمپ ها به دودسته تقسيم مي شوند

vnoa_مونوپمپ.jpg

پمپ هاي ديناميكي در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به طور دايمي است. انواع پمپ هاي ديناميكي عبارت اند از

پمپ هاي گريز از مركز

پمپ هاي محيطي

پمپ هاي خاص

پمپ هاي جابجايي مثبت در اين پمپ ها انتقال انرژي به سيال به صورت متناوب يا پريوديك صورت مي پذيرد. انواع پمپ هاي جابجايي مثبت عبارت اند از

پمپ هاي رفت و برگشتي

پمپ هاي گردشي

يكي از مهم ترين دسته بندي هايي از نوع كاربري پمپ ها را بررسي ميكند پمپ موادغذايي مي باشد كه شامل موارد زير مي باشد

پمپ دنده اي

يكي از ديگر از پمپ هاي جابجايي مثبت است كه با حركت و چرخش دنده ها سيال جابجايي شده و عمل پمپاژ انجام خواهد شد . پمپ دنده اي خودمكش بوده و قدرت بالايي نيز در مكش دارد و قابليت پمپاژ هر نوع ويسكوزيته اي از سيالات را دارد

مونوپمپ

مونو پمپ هم نوعي پمپ جابجايي مثبت است و همچنين به عنوان پمپ اسكرو يا پمپ حفره اي نيز شناخته مي شود. از اين پمپ در صنايع لبنيات ، صنايع شيريني و شكلات ، صنايع غذايي استفاده ميشود و در انواع مختلف قيف دار ، فوم بتن ، هاپر دار و معمولي و تخليه بشكه توليد ميشود

اين پمپ سيال را از طريق  مكانيزم جلوبرنده و از طريق پمپ ، دنباله اي از شكل هاي كوچك و ثابت را از طريق چرخش روتور منتقل مي كند .

 

پمپ لوب

لوب پمپ نيز مانند مونوپمپ و پمپ دنده اي جز پمپ هاي جابجايي مثبت مي باشد كه از لحاظ عملكرد مانند پمپ دنده اي مي باشد ولي دبي و فشار بالا را پوشش ميدهد

پمپ لوب در دسته پمپ هاي بهداشتي قرار ميگيرد . به اين دليل كه اين پمپ ها كمترين اثر را روي سيال چه از لحاظ فيزيكي و چه از لحاظ مكانيكي ميگذارند ميتوانند سيال هايي مثل ماست و شوينده ها را نيز پمپاژ كند . از لوب پمپ براي لبنيات ، ترشيجات ، پالپ ميوه ، مربا ، سس ها ، روغن زيتون و .... استفاده ميشود

 

 

 

 

چگونه سايت خود را سئو سازي كنيم؟

۶۳ بازديد

چگونه سايت خود را سئو سازي كنيم؟

در اين پادكست آموزشي قرار است درباره‌ي نحوه‌ي سئو سازي سايت و چگونگي حضور در نتايج موتورهاي جستجو و رتبه‌هايي كه براي سايت‌ها در نظر مي‌گيرند صحبت كنيم و آموزش دهيم چگونه در اين نتايج مي‌توانيم جايگاه كسب نماييم. براي اينكه بتوانيد سايت خود را راه اندازي كرده و سپس آن را سئو كنيد بايد مراحل و اصول سئو سايت را رعايت كنيد تا بتوانيد نتيجه بگيريد. اولين كاري كه پس از راه اندازي سايت بايد انجام دهيد اين است كه محتواي مد نظر خود را داخل سايت قرار دهيد. حالا اگر سايت شما فروشگاهي است بايد محصولاتتان در داخل سايت قرار گيرد، اگر سايت شما شركتي است بايد اطلاعات و مشخصات شركت و اگر سايت شما خبري است بايد اطلاعات اخبارتان در سايت قرار گيرد. سايت و يا كسب و كار شما در هر زمينه و دسته بندي كه باشد بايد اطلاعات و محتواي آن را به صورت اصولي در سايتتان قرار دهيد يعني قبل از اينكه سايت خود را به گوگل معرفي نماييد بايد حداقل ?? الي ?? صفحه اطلاعات و تصاوير و متن خود را به صورت كاملا اصولي در سايتتان درج نماييد و پس از آن مرحله‌ي معرفي سايت به گوگل و ساير موتورهاي جستجو است.

 

معرفي سايت به گوگل و ساير موتورهاي جستجو:

معمولا اگر سايت شما به گوگل معرفي شود به صورت خودكار به موتورهاي جستجوي ديگر نيز معرفي خواهد شد. زيرا اكثر موتورهاي جستجو از گوگل تبعيت كرده و نتايج گوگل را مد نظر قرار مي‌دهند، بنابراين اگر سايت خود را به گوگل معرفي كرده باشيد موتورهاي جستجوگر ديگر مانند Yahoo، Bing و ساير موتورهاي خاص كه در سراسر دنيا وجود دارند متناسب با گوگل و طبق نتايج ايندكس شده ي گوگل سايت شما را ايندكس خواهند كرد. ولي شما مي‌توانيد سايت خود را به صورت جداگانه به معرفي سايت خود به هر موتور جستجو نماييد. معرفي سايت به گوگل آموزش جداگانه اي دارد كه مي‌توانيد ويدئوي مربوط به آن را از آپارات سايت ساز زرين مشاهده نماييد

مقالات پيشنهادي مرتبط:

   روش‌هاي معرفي سايت به موتورهاي جستجو

ايجاد حساب گوگل آناليتيكس و وبمستر تولز:

پس از اينكه سايت خود را به گوگل و ساير موتورهاي جستجو معرفي كرديد بايد براي سايت خود گوگل وبمستر تولز و گوگل آناليتيكس ايجاد نماييد.

? حساب گوگل وبمستر تولز:

گوگل وبمستر تولز بسيار مهم است و بسياري از  كسب و كارها و سايت‌هايي كه به تازگي راه‌اندازي مي‌شوند از اين موضوع غافل هستند كه حساب وبمستر سايت خود را ايجاد نمايند. بنابراين بايد حساب وبمستر سايت خود را ايجاد نماييد و نقشه‌ي سايتتان را به گوگل وبمستر معرفي نماييد و  بگوييد كه از اين طريق به بررسي سايت شما و ايندكس صفحات آن بپردازند.

مقالات پيشنهادي مرتبط:

   نحوه‌ي ايجاد حساب در گوگل وب‌مستر 

? حساب گوگل آناليتيكس:

با استفاده از گوگل آناليتيكس هم شما مي‌توانيد اطلاعات خوبي را از ميزان بازديد از سايتتان، افرادي كه وارد سايت شما و همين طور خارج مي‌شوند، چه مقدار و چه زماني در سايت شما باقي مي‌مانند و از سايت استفاده مي‌كنند، نرخ پرش از سايت، با چه كلمات كليدي به جستجو پرداخته و وارد سايت شما مي‌شوند. همه ي اين موارد از طريق حساب هاي آناليتيكس و وبمستر قابل دسترسي هستند و شما به راحتي مي‌توانيد با استفاده از ابزارهايي كه خود گوگل به صورت رايگان در اختيارتان قرار داده است اين اطلاعات مهم و ضروري را به دست آورده و استفاده نماييد.

مقالات پيشنهادي مرتبط:

   نحوه‌ي ايجاد حساب در گوگل آناليتيكس

بسياري از كسب و كارها از سايت‌هاي ايراني يا سايت هايي كه اين اطلاعات را ارائه مي‌دهند استفاده مي‌كنند . زماني كه خود گوگل اين اطلاعات مانند: تعداد بك‌لينك هاي سايت شما، تعداد بك لينك‌ها و لينك هاي ايجاد شده(به صورت داخلي و خارجي)، تعداد جستجوهاي انجام شده و بسياري از اطلاعات ديگر را دقيق تر و به صورت دقيق تر در اختيارتان قرار مي‌دهد ديگر نيازي نيست از سايت هاي ديگر حالا معتبر يا غير معتبر ايراني يا خارجي استفاده نماييد و بهتر است از اطلاعاتي كه خود گوگل در اختيار وب‌مسترها قرار مي‌دهد استفاده شود.

فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي:

پس از اينكه سايت به گوگل معرفي شد و حساب وبمستر تولز و آناليتيكس براي آن ايجاد شد نوبت به فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌رسد. بسيار حائز اهميت است كه بتوانيد تمامي محتواهايي كه در داخل سايت خود منتشر مي‌كنيد در تمامي شبكه‌هاي اجتماعي نيز به اشتراك بگذاريد. حالا چگونه مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد؟؟؟

به راحتي، مي‌توانيد در شبكه‌هاي اجتماعي حساب ايجاد كنيد. مسلما اكثر كسب و كارها حداقل در تلگرام و اينستاگرام حساب دارند. ولي فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي بايد فراتر از اين‌ها باشد، يعني بايد براي كسب و كار خود علاوه بر تلگرام و اينستاگرام در شبكه‌هاي ديگري مانند توييتر، فيس‌بوك، گوگل پلاس و شبكه‌هاي اجتماعي ايراني مانند: كلوب و … حساب ايجاد نماييد. علاوه بر اين شبكه هاي اجتماعي مي‌توانيد در سايت‌هاي به اشتراك گذاري ويدئو مانند: آپارات، يوتيوب،… كه نوعي شبكه اجتماعي محسوب مي‌شوند حساب ايجاد نماييد. توجه نماييد كه امروزه يوتيوب بسيار مورد توجه گوگل است و اگر بتوانيد ويدئوهايي در زمينه‌ي كسب و كار خود توليد كرده و آنها را داخل اين شبكه‌هاي اجتماعي منتشر نماييد از لحاظ گوگل يك سايت بسيار فعال، خوب و مورد اعتماد خواهيد بود. بنابراين از فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي غافل نشويد چرا كه عدم فعاليت به مرور زمان مي‌تواند در آينده به ضرر سايت شما تمام شود چون رقبا و كسب و كارهاي ديگر همه‌ي اين موارد را رعايت مي‌كنند و به انجام مي‌رسانند و به شدت در شبكه‌هاي اجتماعي فعاليت مي‌كنند و عدم فعاليت شما موجب پسرفت سايتتان خواهد بود. بنابراين حتما شبكه‌هاي اجتماعي را در نظر بگيريد زيرا علاوه بر اينكه به سئوي سايت شما كمك مي‌كند، مي‌تواند مشتري‌هاي جديدي را هم براي شما به ارمغان آورد چرا؟؟ چون شما در حال انجام يك بازاريابي كاملا رايگان و يا ارزان هستيد و اگر هم مقداري به تبليغ بپردازيد بسيار ارزانتر خواهد بود و از طرف ديگر مي‌توانيد مشتري ثابت و بالقوه خودتان را داشته باشيد.

براي يادگيري كامل سئو و بهينه سازي سايت " اينجا " كليك كنيد.

 

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

۶۶ بازديد

پنجره دوجداره يو پي وي سي چيست؟

هدف از نگارش اين محتوا آشنايي شما با پنجره دوجداره و موضوعات مرتبط اعم از تعمير پنجره دوجداره در تهران، رگلاژ پنجره دوجداره در تهران، تعويض پنجره دوجداره، انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره upvc مي باشد.

در واقع امروزه يكي از معروف ترين تجهيزات هر ساختماني پنجره هاي دو جداره مي باشند به گونه اي كه تقريبا همه ما با نام اين پنجره آشنا هستيم. پنجره دوجداره مزاياي بسيار زيادي دارد و به همين دليل وقتي شما براي خريد وسيله اي براي ساختمان به فروشگاهي برويد و از آن ها در مورد محصولاتي كه باعث صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند سوال كنيد مطمئنا يكي از تجهيزاتي كه نام مي برند پنجره دو جداره است.

دليل اين امر هم ساختار بسيار خاص و منحصر به فرد اين نوع پنجره ها است. پنجره هاي دو جداره داراي نوعي شيشه عايق هستند كه اين عايق مي تواند در تابستان از ورود گرما به داخل ساختمان و در زمستان از ورود سرما به داخل آن جلوگيري كند. ما در ادامه قصد داريم در مورد پنجره دوجداره و انواع آن صحبت كنيم. اگر مي خواهيد بيشتر با اين وسيله به صرفه آشنا شويد مي توانيد با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره چيست؟

در واقع به پنجره هاي عايق پنجره هاي دو جداره مي گويند. ساختار اين نوع پنجره ها تركيبي از دو يا چند صفحه شيشه اي است كه اين اجزا با استفاده از يك اسپيسر از هم جدا شده اند. علاوه بر اين با استفاده از يك درزگير اوليه و يك درزگير كمكي در ساختار اين پنجره ها سبب شد كه پنجره هاي دو جداره كاملا نفوذ ناپذير مهر و موم شوند. در واقع مجموع اين تجهيزات سبب به وجود آمدن پنجره هاي دو جداره شد. لازم به ذكر است بدانيد در بين صفحات شيشه اي اين نوع پنجره فضايي وجود دارد كه با هوا پر شده است.

همان طور كه در بالا نيز اشاره نموديم اين پنجره ها سبب صرفه جويي در انرژي ساختمان مي شوند و عملكرد حرارتي و دمايي پنجره را بهبود مي بخشند. در واقع اين عملكرد پنجره هاي دو جداره سبب كاهش هزينه هاي سيستم هاي گرمايشي و تهويه مطبوع يك ساختمان مي شود. علاوه بر اين اين پنجره ها مي توانند تراكم هواي سرد در داخل منزل را كاهش دهند و در اين صورت شما بدون احساس سرما به راحتي مي توانيد كنار پنجره بنشينيد. البته پنجره هاي دو جداره موجود در بازار انواع مختلفي كه دارند كه شامل پنجره دوجداره upvc،  پنجره دوجداره آلومينيومي و پنجره دوجداره چوبي مي باشد.  در واقع در سال 1360 اولين نمونه هاي پنجره دو جداره در اروپا ساخته و عرضه شد كه بعدها آلماني ها با پيشرفت در اين زمينه توانستند پنجره دوجداره UPVC را بسازند. امروزه اين پنجره ها يكي از پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني بشمار مي روند. كه در ادامه مطلب با پنجره دوجداره upvc انواع پنجره دوجداره upvc  و قيمت پنجره دوجداره ويستابست آشنا مي شويد.

تعويض پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره UPVC

در واقع اين نوع پنجره هاي دو جداره از پروفيل هاي UPVC ساخته مي شوند. upvc ساخته شده از مشتقات نفت خام است و در برابر تغييرات سرما و گرما بسيار ايمن و مستحكم است و تغيير شكل نمي دهد. روش ساخت اين نوع پنجره هاي دو جداره به اين صورت است كه ابتدا پروفيل هاي UPVC را در سايزهاي مختلف برش مي زنند و سپس گالوانيزه مخصوص با ضخامت 5/1 ميليمتر را به صورت سرتاسري در داخل پروفيل مي اندازند و كنج هاي پنجره را به وسيله دستگاه جوش به يكديگر جوش داده مي دهند. در مرحله بعد يراق آلات مخصوص در قسمت هاي بازشو پنجره نصب مي شود. لازم به ذكر است بدانيد نكته اي كه در اين نوع پنجره هاي دو جداره بسيار حائز اهميت است استفاده از گالوانيزه هاي U شكل و يا قوطي شكل در داخل پنجره است. چرا كه پروفيل UPVC بدون اين گالوانيزه ها هيچ گونه مقاومت و استحكامي در برابر فشار باد ندارد و به راحتي تغيير شكل مي دهند و وجود اين گالوانيزه ها در اين نوع پنجره ها سبب افزايش استحكام پنجره ها مي شوند.

به همين دليل وجود گالوانيزه با ضخامت 5/1 ميليمتر و با ابعاد استاندارد در داخل اين نوع پنجره ها بسيار مهم است. اين نوع پنجره ها هم انواع مختلفي دارند كه از جمله انواع پنجره دوجدارهupvc  مي توان به پنجره هاي يو پي وي سي لولايي، كشويي، فولكس واگني و آكاردئوني اشاره كرد. نكته ديگري كه در زمان استفاده از پنجره دوجداره upvc   بايد بدانيد اين است كه در زمان استفاده از پروفيل هاي  upvcدر اين نوع پنجره ها حتما بايد ابعاد و محل نصب پنجره دوجداره از نظر فشار هاي وارده از طرف باد بايد بررسي شود. لذا بايد بدانيد به دليل اينكه در استفاده از upvc محدوديت سايز وجود دارد لذا نمي توان ايمكتريال را براي پنجره هاي بزرگ استفاده كرد و اصلا مناسب نمي باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

 

انواع پنجره دوجداره upvc

در واقع شكل باز شدن اين نوع پنجره ها با توجه به نياز ساختمان متفاوت است و اين مساله سبب به وجود آمدن انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شد. از جمله انواع مدل هاي پنجره هاي يو پي وي سي شامل موارد زير مي باشد:

پنجره يو پي وي سي دو حالته طرح فرانسه:

اين نوع پنجره ها دو لنگه هستند كه با هم باز مي شوند. همچنين مي توان يك لنه را ثابت و ديگري را بازشو قرار داد.

پنجره يو پي وي سي فولكس واگني:

در اين نوع پنجره ها يراق آلات خاصي به كار رفته است كه سبب به وجود آمدن مدل هاي مختلفي مثل مدل مكانيكي، مدل اتوماتيك و مدل فول اتوماتيك شده است. باز شدن اين پنجره ها به صورت ريلي است و به دليل شباهت باز شدن درب آن ها با خودرو فولكس واگن به اين نام نامگذاري شدند. اين نوع درب ها فضاي بسيار كمي اشغال مي كنند.

 

قيمت پنجره دوجداره يو پي وي سي

 

تعويض پنجره دوجداره

يكي از مهم ترين دغدغه هاي مصرف كنندگان تعويض پنجره آلومينيومي با دوجداره با پنجره هاي قديمي است. بسياري از افراد به دلايل زيادي مثل صرفه ‌جويي در مصرف انرژي، جلوگيري از گسترش آلودگي‌ هاي صوتي، افزايش امنيت خانه و محيط كار،  كمك به محافظت از محيط زيست، مقاومت در برابر زلزله و ... خواهان تعويض پنجره هاي قديمي خود با پنجره هاي دوجداره هستند. در اين راستا بايد بدانيد به دليل اينكه پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي داراي ساختار خاصي هستند قابليت جايگزيني و نصب در تمام سايزها و محل ها را دارند. از اين رو ديگر نگران تعويض پنجره هاي خود نباشيد چرا كه مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در سريع ترين زمان ممكن نصب كنيد و زيبايي منزلتان را چندين برابر كنيد.

قيمت پنجره دوجداره upvc

همان طور كه مي دانيد پنجره هاي دو جداره از مزاياي بسيار زيادي برخوردار هستند و به همين دليل امروزه اين پنجره ها به پركاربردترين پنجره ها در صنايع ساختماني تبديل شده اند حتي بسياري از افراد كه داراي پنجره هاي قديمي در ساختمان خود هستند خواهان تعويض آن با پنجره هاي دوجداره هستند لذا يكي از مهم ترين معيارها براي اين افراد كسب اطلاعات در مورد قيمت پنجره دوجداره upvc است كه در اين راستا بايد بدانيد فاكتورهاي مختلفي تعيين كننده قيمت اين نوع پنجره ها هستند كه شما مي توانيد بخش فروش پنجره دو جداره UPVC گروه هاي نصب اين نوع پنجره ها تماس بگيريد و از قيمت انواع پنجره هاي دوجداره مطلع شويد.

 

 انواع پنجره دوجداره upvc

 

اين گروه ها مشغول به نصب و ارائه انواع پنجره هاي دوجداره  در طرح و مدل هاي متنوع و با استانداردهاي جهاني هستند. همچنين اگر نيازمند نصب و تعويض پنجره محل كار و منزلتان خستيد هم مي توانيد با اين گروه ها تماس حاصل فرماييد.

تعمير پنجره دوجداره در تهران

در برخي موارد بعد از نصب پنجره هاي دو جداره upvc به دليل پايين بودن كيفيت پروفيل هاي مصرفي در پنجره و يا نصب غير اصولي و خارج از استاندارد آن ها و يا عدم تخصص و مهارت نصاب در زمان نصب پنجره ها مشكلاتي نظير ورود سرما و گرد و غبار و يا ورود سر و صدا، همچنين بسته نشدن كامل قسمت بازشو پنجره و يا استفاده از يراق آلات نامرغوب كه سبب كاركرد بد پنجره ها و ايجاد مشكل براي ان ها مي شود كه سبب مي شود اين نوع پنجره ها نياز به تعمير و رگلاژ داشته باشند.

حال اگر شما با چنين مشكلي مواجه شديد و به دنبال تعميركاري براي تعمير پنجره دوجداره در تهران و يا رگلاژ پنجره دوجداره در تهران هستيد بايد بدانيد با توجه به هزينه اي كه براي خريد اين پنجره ها صرف كرده ايد بايد يك تعميركار و نصاب ماهر و خبره اي تعمير آن را انجام دهد. لذا براي تعمير و رگلاژ پنجره دوجداره در تهران سراغ تعميركار متخصص و حرفه اي برويد كه هم داراي مدارك آموزشي معتبر و هم تجربه كاري باشد تا بتواند هر گونه نقص و ايرادات پنجره هاي دو جداره upvc را رفع كند. علاوه براين كيفيت كار و قيمت مناسب و عملكرد سريع از ديگر ويژگي هايي است كه بايد يك نصاب و تعميركار حرفه اي داشته باشد.

پنجره دوجداره

 

در اين راستا امروزه گروه ها و شركت هاي مختلفي متشكل از نصابان و تعميركاران حرفه اي مشغول به فعاليت هستند كه آماده ارائه خدمات تعميرات تخصصي پنجره upvc در محل با بهترين كيفيت و نازلترين قيمت و در اسرع وقت در كليه نقاط تهران و حومه به همراه ضمانت هستند.

 

پرشين چت,چت باران,چتروم

۶۵ بازديد

پرشين چت,چت باران,چتروم

چتروم چيست ؟

f430744_.png

چتروم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي كه از تنهايي رنج برده و يا دچار مشكلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چتروم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا كرده كه در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم كه از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده كه از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده كه پس از مدتي كه بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امكان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است كه از آن با ورود وي چت و نيمباز و امكانات بي نظيري كه اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همكاري نكردن با جمهوري اسلامي ايران داخل كشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند كه خداروشكر از بين اين شركت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا كند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام كه سايتي مخصوص عكس گذاري بود با گشايش قسمت دايركت توانست توجه كاربران را به خود جلب كند  و همچنين مكاني براي چت كردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با كپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسكريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب كرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان كنند كه اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسكريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد كه صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي كه روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن كاربران خود داشته اند .

پرشين چت كجاست ؟ 

چتروم فارسي پرشين  چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت كامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد كه خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت پرشين چت در تلاش است كه غير از قشمي ها ساكنان كيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت كاملي كه اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد كه همچنين اين سايت در بين شبكه هاي اجتماعي نيز اكانت داشته كه با سرچ كردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا كرده و وارد شويد با تشكر از وقت گذاري شما .

 

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

۷۰ بازديد

چگونه ارسال اس ام اس تبليغاتي را به صورت هدفمند انجام دهيم؟

70d_b10.jpg

اهميت تفكيك و دسته بندي مخاطب :

امروزه استفاده از پنل پيامكي براي  اس ام اس تبليغاتي يكي از روش هاي تبليغاتي موثر براي صاحبان كسب و كار است.

اما نكته ي حائز اهميت  اين است كه آيا هر سامانه پيامكي براي پيامك تبليغاتي ، پاسخگوي نيازهاي كيفي در فروش و تبليغات موثر براي بيزينس ها خواهد بود؟

در دهه هاي ابتدايي كه شركت ها و كسب و كارها اقدام به تبليغات كردند، هنوز تبليغات هدفمند معني خاصي نداشت.

يك شركت فقط قابليت سفارش تبليغ در يك روزنامه و يا در يك آگهي تبليغاتي تلويزيوني را داشت كه مسلما در اين نوع تبليغات امكان هيچ گونه هدف گذاري وجود ندارد.

روزنامه ها فقط از تعداد فروش روزانه قابل بررسي بود و به هيچ عنوان مشخص نبود كه تبليغ به چه مخاطبي نمايش داده ميشود.

در دنياي امروز تبليغات، آژانس هاي تبليغاتي با استفاده از Data Mining  يا همان داده كاوي، مخاطبان را حتي تا خيابان محل زندگيشان تفكيك و سپس تبلغ خودشان را به مخاطب ارائه ميدهند.

اين هدفمند سازي باعث ايجاد هرچه بيشتر اعتماد و رضايت در مخاطباني ميشود كه تبليغ را دريافت ميكنند.

تبليغات تلويزيوني به نسبت از روزنامه ها بهتر بود، چون برنامه هاي تلويزيوني مختلف براي رده سني و جنسيت هاي مختلف پخش ميشد و كمي هدفمند تر بود.

در ادامه اي اين مقاله قصد داريم به معرفي اقداماتي جهت در بر داشتن يك سامانه ي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند و نظام يافته بپردازيم.

براي انتخاب يك پنل  اس ام اس تبليغاتي بهتر است كه با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.

 اس ام اس تبليغاتي هدفمند داراي چه ويژگي هايي مي باشد؟

براي  اس ام اس تبليغاتي هدفمند احتياج هست كه از ابزار مرتبط با اين كار استفاده شود.

ممكن است اين ابزار را با نام هاي مختلف شنيده باشيد،براي مثال سامانه پيامكي،پنل اس ام اس و يا سامانه  اس ام اس تبليغاتي انبوه، تمام اين اصطلاح ها به ابزار  اس ام اس تبليغاتي اشاره ميكنند.

يك پنل اس ام اس مناسب، حتما ميبايست بانك هاي شماره تفكيك شده در اختيار كاربران قرار دهد.

تفكيك اين شماره ها بايد طوري باشد كه براي تمام كساني كه قصد  اس ام اس تبليغاتي دارند كاربردي باشد.

براي مثال ممكن است كاربري قصد ارسال به مخاطبان يك شهر را به تفكيك موقعيت مكاني يا منطقه خاصي داشته باشد.

در اين قسمت چند نمونه از تفكيك هاي پر كاررد را بررسي ميكنيم.

1)      تفكيك بر اساس موقعيت مكاني :

در اين بانك شماره ها بر اساس منطقه هاي مختلف يك شهر تفكيك شده و فقط كافي است كه براي  ارسال پيامك تبليغاتي منطقه مورد نظر انتخاب شود.

2)      تفكيك بر اساس سن و جنسيت :

در اين بانك شماره ها بر اساس سن و جنسيت مخاطبان تفكيك شده است و قابليت انتخاب رنج سني مخاطبان هدف وجود دارد.

3)      تفكيك بر اساس مشاغل و اصناف :

در اين بانك شماره  اصناف و مشاغل كل كشور جهت  اس ام اس تبليغاتي تفكيك شده است كه براي اهداف B2B بسيار مناسب است.

در اختيار داشتن امكاناتي جهت ايجاد چنين تفكيكي در ميان مخاطبان و مشتري هاي احتمالي تبليغات از طريق  اس ام اس تبليغاتي را هدفمند تر مي كند.

چه زماني براي  اس ام اس تبليغاتي مناسب است؟

يكي درگير از عوامل مهمي كه بايد هنگام  اس ام اس تبليغاتي مد نظر قرار داده شود، انتخاب زمان مناسب براي ارسال است.

اگر مخاطب احساس كند كه مورد احترام تبليغ دهنده هست، احساس رضايت و اطمينان خاصي به برند تبليغ دهنده پيدا خواهد كرد.

با توجه به نوع بيزينس زمان  اس ام اس تبليغاتي را در نظر بگيريد.

اين موضوع هم باعث ايجاد رضايت در مخاطب شده و هم باعث ميشود كه ادرصد انگيجمنت مخاطب به طرز باور نكردني بالا تر برود.

قبل از خريد يك پنل  اس ام اس تبليغاتي حتما اين موارد را بررسي كنيد تا از امكانات و قابليت هاي كامل اين ابزار مطلع شويد.

 

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

۷۲ بازديد

مزاياي ساخت يك پرسشنامه آنلاين چيست؟

همان طور كه در اين مقاله به بررسي اين موضوع اشاره نموديم شما توانستيد با برخي از مزاياي ساخت يك پرسشنامه مطلع شويد اما اگر بخواهيم دقيق تر و كامل تر به بررسي اين موضوع بپردازيم چه راه حل هايي در انتظار ما است؟ در حالت كلي شما و مشتريان شما مي توانيد از اين مزايا حداكثر سود و استفاده را ببريد. امروزه تنها افراد با خريد محصولات و مصرف آن ها راضي نمي شوند و همواره به دنبال راهي هستند تا بتوانند نظرات و پيشنهاد خود را در خصوص چگونگي بهتر شدن شرايط براي مصرف كنندگان ارائه دهند. به لطف اينترنت اين فضا براي خريداران، مصرف كنندگان و همچنين مشتريان فراهم شده است تا آن ها بتوانند بازخورد هاي بسيار سازنده و مثبتي را به صاحبان اثر ارائه دهند و از ميان تمامي راه ها، به طور يقين اين طرح يكي از محبوب ترين و موثر ترين راه هاي پيش روي شما است.

ايجاد يك پرسشنامه براي شركت ها فرصتي را فراهم مي سازد تا نظرات و ديدگاه هاي مشتريان و مصرف كنندگان خود را به خوبي دريافت كنند و بر اساس آن بتوانند جايگاه و همچنين تغييرات رو به پيشرفتي را براي شركت خود لحاظ كنند. شما به راحتي مي توانيد با طراحي يك پرسشنامه علاوه بر نظرات مشتريان و مصرف كنندگان خود از ارائه پيشنهادات آن ها و توصيه هاي اكيدشان در خصوص سياست قيمت گذاري و همچنين نحوه بسته بندي نيز اطلاعات كاملي را دريافت كنيد. پرسشنامه آنلاين با پرسيدن سوالات مرتبط از افراد، ابزاري ارزشمند براي بازاريابان به منظور افزايش رضايت مشتري محسوب مي‌شود.

منبع : وي فرم

 

روز دختر چه چيزي هديه دهيم؟

۶۵ بازديد

روز دختر چه چيزي هديه بدهيم؟

روز دختر روزي است كه خيلي از پدر و مادر‌ها به دنبال تهيه هديه‌اي زيبا براي فرزند دلبندشان هستند.

سالروز ميلاد حضرت معصومه (س) روز دختر ناميده شده است؛ در اين روز براي اينكه به دخترانمان بگوييم به يادشان هستيم نيازي نيست برايشان هديه گراني تهيه كنيم. مي‌توانيم با تقديم هديه كوچكي به دختران اين روز را به آن‌ها تبريك بگوييم و لحظات شادي را برايشان رقم بزنيم.

در ادامه اين گزارش نمونه‌اي از كادوي روز دختر را معرفي مي‌كنيم:

كارت تبريك روز دختر

كارت تبريك روز دختر مي تواند هديه مناسبي براي دختران ما باشد؛ با دادن يك كارت تبريك به مناسبت روز دختر به آنها بگوييم به يادشان هستيم. حتي مي‌توانيم خودمان اين كارت تبريك را درست كنيم و به دخترمان هديه دهيم.

 بخوانيد درباره: كادو تولد براي خانمها

كتاب؛ هديه‌اي ماندگار براي دختران

اگر دخترمان اهل مطالعه است، مي توانيم به او در روز دختر كتاب هديه دهيم. كتاب شاعر يا نويسنده مورد علاقه دخترمان مي تواند بهترين هديه براي او باشد.

3n3b_c7.jpg

دفترچه خاطرات

دفتر خاطرات يكي ديگر از مواردي است كه دختران به آن علاقه مند هستند و  مي تواند هديه مناسبي براي آنها در روز دختر باشد.

 

 

ليوان دخترانه 

خريد ماگ و ليوان هايي كه روي آن طراحي شده است، مي تواند هديه مناسبي براي روز دختر باشد.

نقاشي و كاردستي

مي‌توان نقاشي كشيد يا كاردستي براي دخترمان تهيه كرد و در روز دختر به او هديه و اينگونه به او نشان داد كه به يادش هستي

چند شاخه گل براي روز دختر بهترين كادو براي عشقم

چند شاخه گل مي تواند ايده خوبي براي هديه روز دختر باشد. دختران از اينكه گل به آنها هديه بدهيد، خوششان مي آيد. مي توانيم گل مورد علاقه دخترمان را به او هديه و اينگونه نشان بدهيم، به يادش هستيم و به علايقش توجه مي كنيم.

روسري، كيف، كفش، جعبه جواهرات و زيورآلات هم از هداياي ديگري هستند كه مي‌توان در روز دختر هديه داد.

 

تاريخ دقيق روز دختر در سال ??

تاريخ روز دختر سال ???? مصادف با سه شنبه ? تير ???? برابر با يكم ذي‌القعده ???? و ولادت حضرت معصومه (س) است‌. زندگينامه حضرت معصومه (س) ‌از اينجا بخوانيد.

روز دختر در ايران

روز دختر در ايران بهانه‌اي است براي گراميداشت مقام دختر و آشنايي آنان با نحوه صحيح زندگي با بهره‌گيري از فرهنگ ايراني و اسلامي، اين روز در رسانه‌هاي خبري و اجتماعي نيز بازتاب وسيعي دارد.

تاريخچه روز دختر در ايران

در سال ???? رويدادي تأثيرگذار براي دختران كشورمان اتفاق افتاد. شوراي عالي انقلاب فرهنگي، بر اساس پيشنهاد فرهنگسراي دختران، روز مبارك تولد حضرت فاطمه معصومه (س)، كريمه اهل بيت را به عنوان «روز ملي دختران» تصويب و اعلام كرد و بر همين اساس نيز طي جشني در روز ميلاد آن حضرت، اولين سالروز ملي دختران گرامي داشته شد و فرهنگسراي دختران به عنوان دبيرخانه دائمي روز ملي دختران انتخاب شد.

بدون ترديد، توجه به اهميت و ضرورت اين روز و فرصت‌هاي آن، همچنين دقت به وضعيت دختران در جامعه كه براي اصلاح و بهبود آن به عزم و اهتمام ملي نياز است، مي‌تواند از روز ملي دختران، فرصتي مغتنم براي كار جمعي در مورد دختران بسازد كه زمينه‌هاي حركت‌هاي بزرگ و تغيير و تحولات درخشان براي توسعه و بهبود زندگي دختران را فراهم نمايد. اين فرصتي است كه شايد لازم بود خيلي پيش از اينها اتفاق مي‌افتاد و اكنون كه زمينه آن فراهم شده است، بي توجهي به آن، با توجه به سرعت تحولات حوزه مسائل زنان و دختران، ممكن است زيان‌هاي فرهنگي اجتماعي بزرگي را به همراه داشته باشد.

برنامه‌هاي روز دختر در ايران

هر سال در روز دختر برنامه‌هاي متنوع فرهنگي با هدف تكريم دختران در ايران برگزار مي‌شود.

روز جهاني دختر سال ????

روز جهاني دختر بچه‌ها (International Day of Girl Child) در تاريخ ?? اكتبر برابر با ?? مهر هر سال برگزار مي‌شود كه اين تاريخ به نام روز جهاني دختر شناخته مي‌شود.

نام‌گذاري روز دختر در جهان قدمت زيادي ندارد و از سال ???? توسط سازمان ملل به صورت رسمي آغاز شده و هدف آن ايجاد فرصت‌هاي اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دخترها ذكر مي‌شود.

علت نامگذاري روز جهاني دختر در ?? اكتبر

با وجود كمپين‌هاي متعدد، هر شخص دلايل خاصي را براي وجود روز جهاني دختر اعلام مي‌كرد، هدف از نامگذاري روز جهاني دختران در ?? اكتبر ايجاد فرصت‌هاي بيش‌تر اجتماعي، بهبود وضعيت تغذيه و سلامت دختر خانم‌ها و رفع نابرابري‌ها ذكر مي‌شود و چندين دليل وجود داشت كه باعث شد نظر سازمان ملل به آنها جلب شود:

  • حمايت از عدم ازدواج اجباري براي دختران
  • حمايت از عدم خشونت عليه دختران و زنان
  • بهبود سطح آموزشي و عدم ازدواج كودكان دختر

بر اساس آمار رسمي سازمان يونيسف، دختران در سراسر جهان با تبعيض‌هاي گوناگوني مواجه هستند:

  • ?? ميليون دختربچه در سراسر جهان به آموزش ابتدايي دسترسي ندارند.
  • در سراسر جهان حدود ??? ميليون دختر ختنه شده‌اند. هر سال سه ميليون دختر در كشورهاي مختلف جهان در معرض خطر ختنه شدن قرار دارند.
  • دختران پنج تا ?? سال در روز ??? ميليون ساعت در خانه كار مي‌كنند. رفت و روب، آشپزي يا حتي آوردن آب از چاه يا چشمه. ساعاتي كه پسران پنج تا ?? ساله صرف كارهاي خانه مي‌كنند، پنجاه درصد كمتر از دختران است.
  • هر سال ?? ميليون دختر خردسال در نقاط مختلف جهان مجبور به ازدواج مي‌شوند و در حال حاضر از هر پنج زن در جهان يكي زير ?? سال ازدواج كرده است.
  • بسياري از اين افراد مورد بدرفتاري روحي و خشونت جنسي همسران خود قرار مي‌گيرند. دختراني كه زود ازدواج مي‌كنند در سنين پايين به عنوان مثال در ?? سالگي باردار مي‌شوند و بسياري از آنها به دليل بارداري و زايمان تا پايان عمر از مشكلات سخت جسمي خود رنج مي‌برند.