نكات مهم در انتخاب يك آرام پز

۳۷ بازديد

بسيار از آشپزخانه ها امروزه مجهز شده اند و انواع مختلفي از دستگاه هاي مختلف در آن يافت مي شود. اين دستگاه ها كار را ساده تر كرده اند. وسايلي مانند زودپز، آرام پز و بسياري از موارد ديگر كه سرعت پخت و پز را بسيار افزايش داده اند. يكي از اين وسايل آرام پزهاي برقي هستند كه  موجب پخت عالي غذا مي گردد. غذا درون اين آرام پز قرار گرفته و سپس به آرامي و تدريجي پخت و  پز انجام مي گيرد.  براي انتخاب بهترين آرام پز موجود در بازار بايد به يك سري نكات توجه ويژه شود تا بنوانيد بهترين مدلهاي آن را خريداري نماييد.

نكات مهم در انتخاب يك آرام پز

w4_31pi.jpg

ظرفيت آرام پز

حجم و ظرفيت يكي از موارد كليدي در انتخاب يك آرام پز است. اينكه درون خانواده چند نفر هستيد و يا اينكه مهماني هاي زيادي برگزار مي كنيد، مي تواند حائز اهميت باشد. اگر براي يك يا دو نفر مي خواهيد آرام پز خوب تهيه كنيد به يك آرام پز 3 تا 4.5 ليتر نيازي خواهيد داشت و اگر بيش از  دو نفر هستيد مي توانيد از ظرفيت هاي 5 تا 8 ليتري استفاده كنيد و كاربرد خوبي از خود نشان خواهد داد.

چراغ نمايشگر آرام پز

اين چراغ ها باعث مي شود كه زمان شروع و پايان پخت و پز آرام پز را بهتر متوجه شويد و تسلط بيشتري بر فرآيند پخت و پز داشته باشيد.

قابليت شستشو آرام پز

بهتر آن است كه آرام پز قابليت شستشو را داشته باشد تا بتوانيد آن را سالم حفظ كنيد و در تميزي آن كوشا باشيد.

زمان سنج آرام پز

زمان سنج باعث مي گردد كه زمان شروع و پايان كار به دلخواه تنظيم كنيد و براساس نوع غذا آنها را منظم سازيد.

جنس بدنه آرام پز

بدنه آرام پز بايد از كيفيت مناسبي برخوردار باشد و زود زنگ نزند. جنس هاي بدنه استيل، استيل ضد زنگ و يا فولاد ضد زنگ مي تواند كيفيت خوبي داشته باشند.

توان آرام پز

يكي از موارد مهم در زمان تهيه هر دستگاه برقي توان و قدرت آن است. هرچقدر توان دستگاه بالاتر باشد كيفيت و طول عمر آنها بالاتر خواهد بود.

ديگ قابل جداشدن

اينكه بتوانيد ديگ را از دستگاه جدا كنيد و دوباره به آن برگردانيد از فاكتورهاي خوب آنها به شمار مي رود.

4 مدل از بهترين آرام پزهاي موجود در بازار

آرام پز سنكور مدل SRM 3150SS

اين مدل آرام پز از 11 برنامه پخت بهره مي برد و از تايمر 24 ساعته برخوردار است. از اقلام همراه اين آرام پز مي توان به كفگير برنج و قاشق سوپ و نيز سبد بخار اشاره نمود. توان مصرفي اين دستگاه آرام پز بين 220 تا 240 وات است. از قابليت هاي ديگر اين آرام پز مي توان به برخورداري از ديگ قابل جدا شدن اشاره نمود. اين آرام پز از صفحه نمايشگر بهره برده و جنس بدنه آن را فولاد ضد زنگ تشكيل مي دهد. ظرفيت اين مدل آرام پز براي 8 نفر است و 1.5 ليتر ظرفيت دارد.

آرام پز ميگل مدل GSL 180

آرام پز ميگل داراي ظرفيت 6 نفره بوده و جنس آن را استيل ضد زنگ تشكيل مي دهد كه جزو كيفيت هاي خوب و جنس بدنه هاي مناسب به شمار مي رود. جنس ظروف آرام پز از سراميك بوده و ديگ قابل جدا شدن دارد. توان اين دستگاه آرام پز 180 وات است.

آرام پز متئو مدل MSL 15

آرام پز «متئو» مدل «MSL 15»داراي در شيشه اي بوده و از مقاومت خوبي برخوردار است. اين مدل آرام پز را مي توان در دو حالت دماي كم و زياد تنظيم نمود. از فاكتورهاي ديگر اين آرام پز مي توان به كنترل پنل مكانيكي و پايه ضد لغزش اشاره كرد كه از قابليت هاي جالب دستگاه به شمار مي رود. مي توان عنوان كرد كه فركانس اين آرام پز 50 هرتز بوده و توان مصرفي دستگاه 150 وات است. اين مدل آرام پز ديگ قابل جدا شدن دارد و جنس ظروف آن را سراميك تشكيل مي دهد. از قابليت هاي ديگر اين دستگاه آرام پز مي توان به برخورداري از جنس استيل ضد زنگ اشاره كرد. آرام پز داراي ظرفيت 1.8 ليتر است.

آرام پز سنكور مدل SPR 4000BK

اين مدل آرام پز كيفيتي خوب دارد و داراي مزاياي عالي است كه نسبت به مدل هاي مشابه متفاوت شده است. آرام پز از قابليت هايي نظير، پلوپز و بخارپز بهره مند بوده و داراي توان مصرفي 1100 وات است. همچنين از فاكتورهاي ديگر اين آرام پز برخورداري از صفحه نمايشگر بوده و جنس آن از استيل و پلاستيك تشكيل شده است. اين مدل آرام پز براي 8 نفر مناسب است.

منبع: بيگ ماركت وب

 

دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

۳۳ بازديد

 

 

دانشگاه و نقش آن در آينده شغلي دانش آموزان

 

• فرهنگ دانشگاه بر موفقيت آن در توليد نوآوري تأثير مي گذارد و مي تواند بر فرهنگ يك منطقه تأثير بگذارد.

 

• يك دانشگاه فقط جوانان را براي انواع مختلف نقشها در يك اقتصاد نوآورانه آماده نمي كند. بزرگترين ماموريت آن "كشف و اختراع آينده" است.

 

• سياست هاي انتقال دادن فناوري به دانشجويان در دانشگاه ها ممكن است نياز به بررسي و ارزيابي دقيق داشته باشد.

 

• دانشگاه ها ممكن است از بررسي قوانين حاكم بر مدت زماني كه اساتيد مي توانند به فعاليتهاي خارجي اختصاص دهند ، سود ببرند.

 

• اعضاي هيئت علمي و دانشجويان ممكن است ، در منافع و تعهداتي با هم تضاد باشند كه بايد درك شوند و به درستي مديريت شوند.

 

نقش كنكور و انتخاب رشته درآينده دانش آموزان

 

مهمترين محصول دانشگاهها ، دانشجويان تحصيل كرده هستند كه اين دانشجويان نه تنها بنيانگذاران شركتهاي جديد در اينده خواهند بود .

اگر دانشگاه مناسب خود را انتخاب كنيد ، زمان دانشجويي شما به احتمال زياد لذت بخش و رضايت بخش خواهد بود. اما در پايان آن چه نتيجه اي دارد ؟

آيا انتخاب شما در مورد تحصيل و محل تحصيل به كار شما كمك مي كند؟

برخي از دانشگاه ها سابقه بهتري نسبت به دانشگاه هاي ديگر دارند و دانشجويان را به خود جذب كرده زيرا شغل هايي با درآمد بالا را در برميگيرند .

هرچند انجام مقايسه بسيار دشوار است و بزرگترين فاكتور در مورد شغل آينده ي شما اين است كه ، دانشگاه ها مي توانند برخي از كارها انجام دهند تا كيفيت تدريس خود را بالا تر ببرند .

 

يادگيري مرتبط با كار:

برخي از دانشگاه ها سخت تلاش مي كنند تا تجربه دنياي كار را در دوره هاي خود وارد كنند. اين ممكن است شامل قرار دادن (به عنوان مثال ، گذراندن يك سال در طول برنامه شما در كار در صنعت) يا پروژه هاي دنياي واقعي باشد كه در طول تحصيل خود روي آنها كار مي كنيد .

 

اعتباربخشي:

براي بسياري از مشاغل ، شما بايد داراي صلاحيت حرفه اي باشيد. برنامه تحصيلي شما بايد توسط يك نهاد شناخته شده "معتبر" باشد.

برخي از اين نهادها فقط مي توانند مدارك تحصيلي را در يك كشور يا در نقاط خاصي از جهان (مانند اتحاديه اروپا) تأييد كنند ، اگر شغل شما به احتمال زياد به مدارك خاصي نياز دارد (به عنوان مثال پزشكي ، مهندسي ، حسابداري ، معماري و غيره) ، مطمئن شويد كه اعتبار دوره شما مربوط به نقاطي از جهان است كه مي خواهيد در آنجا كار كنيد.

 

مهارت ها:

وقتي تلاش مي كنيد شغلي را بدست آوريد ، صلاحيت شما اهميت دارد ، اما مهارت هاي گسترده تر شما نيز اهميت دارد - مواردي مانند توانايي كار در گروه ، مهارت هاي ارتباطي يا ابتكار عمل.

فعاليت هاي فوق برنامه به شما اين شانس را مي دهد كه اين مهارت ها را توسعه داده و دستاوردهاي خود را به نمايش بگذاريد ، دانشگاههايي كه اين فرصتها را ارائه مي دهند ممكن است مستقيماً براي كمك به حرفه شما اين كار را انجام ندهند كه در اين راستا ميتوانيد از مشاوره شغلي و حرفه اي كمك بگيريد.

 

سرمايه اجتماعي:

اشتغالزايي شما تا حدي به سرمايه اجتماعي شما بستگي دارد و همچنين ايجاد ارتباطات خوب به شما كمك خواهد كرد .

برخي از دانشگاه ها ميتوانند شما را به فارغ التحصيلان گذشته ، رهبران صنعت ، كارفرمايان محلي و حتي دانشجويان ديگر وصل كنند .

 

شهرت:

طبق تحقيقاتي كه انجام شده است دريافتيم كه ؛ اغلب دانشگاههاي معروف كه فكر مي كنيد گذرنامه اي براي يك حرفه خوب هستند ، در واقع هيچ مزيت خاصي براي دانشجويان خود نسبت به سايرين كه داراي نمرات مشابه در ساير دانشگاه هاي مشابه تحصيل كرده اند ، نشان نمي دهند.

در طول سالها ، هر چند ، ممكن است مزايايي را مشاهده كنند ، اما از آنجا كه اين دانشگاهها در وهله اول بسيار گزينشي هستند ، هنوز نمي توان انتخاب كرد كه ارزش افزوده اي كه دانشگاه به دانشجو داده است. شما عزيزان ميتوانيد براي دريافت مشاوره كنكور و مشاوره شغلي به صورت مشاوره رايگان اينترنتي هم با مشاوران گپچه در ارتباط باشيد.

براي اطلاعات بيشتر كليك كنيد.

 

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

۴۰ بازديد

ويژگي هاي اصلي خريد ملك در استانبول

  • بالكن
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • آسانسور
  • سطوح كاري مرمر
  • اتاق جلسات

توضيحات ملك براي خريد در كارتال استانبول

ترك گشت مفتخر است كه پروژ? آپارتمان هاي لاكچري با ويوي دريا را در استانبول پيش فروش نمايد. اين پروژه در خريد آپارتمان در كارتال استانبول ، يكي از محبوب ترين مناطق در قسمت آسيايي شهر، قرار دارد.

كارتال در سواحل درياي مرمره، نزديك به 19 كيلومتري شرق كاديكوي واقع شده كه مركز آناتوليايي شهر محسوب مي شود. همچنين اين محل نزديك به آتاشهير، منطق? آسيايي و مالي شلوغ شهر و بسيار نزديك به پنديك و مالتپه است.

قيمت اجاره آپارتمان در استانبول كارتال در قديم يك دهد? ماهيگيري بوده و منطقه اي ساكت و آرام است كه خانواده هاي جوان به دليل رفت و آمد كاري سريع به شهر و مركز مالي آن را براي زندگي انتخاب مي كنند. همچنين اين منطقه محلي ايده آل براي سرمايه گذاري در استانبول است، زيرا محل آن تقريباً در ميان? راه بين مركز شهر و فرودگاه صبيحا گوكچن قرار دارد و با آن تنها 20 دقيقه فاصله دارد.

با پيشرفت هاي بزرگي كه در خارج از شهر و زيرساخت هاي آن در حال انجام است، اين منطقه هم هنوز در حال توسعه است و ساختمان هاي مسكوني مدرن، طيف وسيعي از امكانات رفاهي و سيستم حمل و نقل عمومي در آن ساخته مي شود.خريد آپارتمان در استانبول تركيه همچنين در شما منطق? كارتال جنگل هاي زيباي آيدوس قرار دارد كه محل تفريحي بسيار عالي براي آخرهفته محسوب مي شود و خط ساحلي بي نظير آن در مقابل جزاير فوق العاده زيباي پرينسس قرار دارد.

m10_tzw0.jpg

محل پروژه و جزئيات خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد خانه در استانبول تركيه اين آپارتمان هاي درحال ساخت در كارتال بر روي يكي از هفت تپ? بلند شهر قرار دارد. 5 دقيقه تا جنوب جنگل هاي بزرگ آيدوس، 10 كيلومتر تا شمال تفرجگاه پنديك، ترمينال كشتي راني و ايستگاه مترو فاصله است. مرتفع بودن محل پروژه سبب شده است تا خانه ها چشم اندازي نفسگير و زيبا و ويويي از جنگل، درياي مرمره، جزاير پرينسس و سرتاسر شهر داشته باشند.

با خريد خانه در شيشلي استانبول در محل پروژه  كه در مرز بين كارتال و پنديك قرار دارد و با ماشين 5 دقيقه تا ايستگاه مترو و بزرگراه اصلي E-5 فاصله است يا ظرف 20 دقيقه مي توانيد به بزرگراه TEM برسيد. همچنين با يك پياده روي كوتاه مي توانيد به ايستگاه هاي اتوبوس و از آنجا به تمام مناطق شهر برويد، حتي مي توانيد از طريق تونل اوراسيا و دو پل بسفروس كه 35 دقيقه تا آنها فاصله است، به قسمت اروپايي شهر برويد. فرودگاه صبيحا گوكچن نيز پروازهاي ورودي و خروجي به كشورهاي ديگر و ساير شهرهاي تركيه دارد كه ظرف 20 دقيقه مي توانيد به آن برسيد.

اين محل امكانات رفاهي بسياري براي زندگي دائمي در كارتال دارد، از قبيل فروشگاه ها و سوپرماركت ها، مدارس، بانك، داروخانه و تعداد زيادي كافه، رستوران، كافي شاپ و غيره و با يك رانندگي 10 تا 20 دقيقه اي مي توانيد به چندين مركز ريد بزرگ، بيمارستان و دانشگاه برسيد.

اين مجموع? مدرن توسط يكي از سازندگان معتبر و معروف استانبول ساخته شده است و داراي چهار بلوك آپارتمان است، سه تاي آنها 22 طبقه و يكي از آنها 9 طبقه است و در كل داراي 360 خان? لاكچري با ويوي عالي است. همچنين يك مركز خريد كوچك با 22 واحد تجاري نيز در مجموعه وجود دارد كه اين امكان را به شما مي دهد تا در محلتان خريد كنيد و به رستوران برويد. سازنده به شما اطمينان مي دهد كه تمام آيين نامه هاي دولتي ساختمان در مورد امنيت و عايق كاري گرما و صدا در زمان تكميل ساختمان در دسامبر 2022 در ساختمان رعايت شده است.

 

مجموعه پس از ساخت ديواركشي شده و گيت براي آن تعبيه مي شود. همچنين ساكنين مي توانند از امكانات موجود در محل نيز استفاده نمايند:

  • دو استخر سرپوشيده
  • 9500 مترمربع باغچ? مشاع
  • محل بازي كودكان
  • يك باشگاه مجهز
  • مسير پياده روي و دوچرخه سواري
  • مهد كودك
  • آلاچيق
  • اتاق جلسات/نشيمن كاري
  • پاركينگ 3 طبقه
  • پاركينگ روباز براي مهمانان
  • سيستم تقويت فشار آب
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • ژنراتور برق
  • آسانسور در هم? بلوك ها

اين مجموعه با خدمات امنيتي و دوربين هاي مداربسته محافظت مي شود.

 

واحدهاي فروشي و قيمت خريد آپارتمان در كارتال استانبول

قيمت خريد آپارتمان هاي 1 خوابه 58 تا 84 مترمربع قيمت از 724000 تا 1202000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 2 خوابه 93 تا 124 مترمربع قيمت از 1031000 تا 1915000 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 3 خوابه 152 تا 170 مترمربع قيمت از 1837000 تا 2696000 لير تركيه

لوفت آپارتمان هاي 3 خوابه 285 تا 295 مترمربع قيمت از 4532000 تا 5123000 لير تركيه

نحو? پرداخت براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول

خريداراني كه به صورت نقدي خريد مي كنند، از تخفيف 15 درصدي بر روي قيمت هاي بالا برخوردار مي شوند. همچنين شما مي توانيد از بين روش هاي پرداخت زير، يكي را به دلخواه انتخاب نماييد:

  1. 40% پيش پرداخت و 60% بقيه اقساط مساوي 18 ماهه بدون سود
  2. 50% پيش پرداخت و 50% بقيه اقساط مساوي 24 ماهه بدون سود

تمام اسناد آماد? انتقال هستند و سازنده تمامي هزينه هاي انتقال، هزين? دفتر اسناد و ماليات بر ارزش افزوده را تقبل مي كند.

طراحي ملك در كارتال استانبول

هر چهار بلوك آپارتمان مسكوني داراي لابي ورودي امنيتي هستند كه از طريق راه پله و آسانسور به طبقات دسترسي دارد. هر خانه از طريق آيفون تصويري به درهاي ورودي لابي متصل شده است و در ورودي هر واحد از جنس درب فولادي امنيتي است.

 

با خريد خانه در كارتال استانبول آپارتمان هاي 1 و 2 خوابه داراي معماري نشيمن باز هستند و آپارتمان هاي 3 خوابه آشپزخان? بسته دارند. تمام آشپزخانه ها مجهز بوده، داراي كابينت هاي فراوان و سطوح كاري باكيفيت بوده و وسايل توكار سفيدرنگ همچون فر، اجاق گاز، هود و ماشين ظرفشويي در آن نصب مي شود.

تمام اتاق ها داراي نور طبيعي فراوان بوده و پنجره ها و درهاي پاسيو دوجداره هستند. در پاسيو به فضاهاي نشيمن مختلفي باز مي شود: بالكن هاي فرانسوي، بالكن هاي شيشه اي بزرگ و يا تراس هاي بزرگ. همچنين تمام واحدها ويوي دريا، جزيره، جنگل و شهر را دارند.

حمام ها از سقف تا كف با لوازم مدرن پوشيده شده اند. كف آشپزخانه ها از جنس سراميك است و نشيمن/ناهارخوري و فضاي باز نشيمن با لمينيت گرم پوشيده شده است.

با خريد خانه در كارتال استانبول هر خانه مجهز به سيستم گرمايش مركزي گازي است و زيرساخت تهوي? هوا در نشيمن ها و اتاق خواب ها تعبيه شده است.

اين آپارتمان هاي لوكس در استانبول آسيايي تمامي انتظارات شما را برآورده خواهند كرد. براي تفريح، براي سفرهاي كاري و زندگي دائمي با خانواده عالي هستند و انتخابي منحصربه فرد براي سرمايه گذاري در استانبول محسوب مي شوند و اجاره بهاي بالايي دارند. محلي بسيار خوب، دسترسي آسان به شهر و فرودگاه، امكانات رفاهي فراوان، امكان خريد، رفتن به رستوران و امكانات ديگر موجود در محل مجموعه و ويويي بي نظير از دريا، جزيره، شهر و جنگل از مزيت هاي اين پروژه است.

 

براي خريد آپارتمان در كارتال استانبول و دريافت جزئيات بيشتر، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم و ميزان اجاره بها را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند و در خريد لوازم منزل نيز به شما كمك مي كنند.

 

 

 

 

 

چگونه آسانسور را سرويس كنيم؟

۳۳ بازديد

آسانسور به عنوان وسيله مكانيكي كه دائما مورد استفاده افراد در همه سنين قرار مي گيريد بايد هميشه مورد بازبيني قرارگيرد تا بتوان از سلامت كامل آن اطمينان حاصل كرد؛ از اين رو سرويس و نگهداري آسانسور در مركز آسانسور مانا يك امر مهم و حياتي به حساب مي آيد.

حال سوالاتي پيش مي آيد :

  1. چگونه بايد آسانسور خود را سرويس كنيم؟
  2. سرويس آسانسور به مهارت خاصي نياز دارد يا همه مي توانند سرويس آسانسور خود را انجام دهند؟

در پاسخ به اين سوالات مي توان گفت، براي تعمير و نگهداري هر وسيله اي مكانيكي كه در اطراف خود مي بينيم علاوه بر آشنايي كامل با وسيله و مكاهمم كارد آن شما بايد در زمينه تعمير و نگهداري اين وسايل آموزش كافي در زمينه هايي هم چون چگونه سرويس كردن آسانسور، تعمير آسانسور و قطعات آن و آشنايي با تابلو فرمان ديده باشيد در غير اين صورت افراد با تعمير و نگهداري وسايل به صورت خود سرانه باعث آسيب رساندن به وسايل و در بعضي از موارد حتي باعث آسيب رساندن به خودشان مي شوند.

عواقب ناشي از عدم سرويس دوره اي

  • خرابي در «رزيستور» هاي تابلو فرمان باعث خرابي «درايو» تابلو فرمان مي شود؛ «درايو» يكي از گران قيمت ترين قطعات آسانسور است.
  • كم شدن روغن «موتور گيريبكس» كه تنها با اضافه كردن روغن در سرويس دوره اي مي توان آن را برطرف كرد، باعث خرد شدن كل «موتور گيريبكس» و از از ميان رفتن آن مي شود. هزينه روغن موتور گيربكس كجا هزينه موتور گيربكس كجا!
  • تنظيم نبودن «فنر گاورنر» كه تنها با يك بازرسي و تنظيم مجدد قابل حل است، باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • كثيف بودن و يا وجود گرد و غبار روي «لقمه هاي پاراشوت»-كه تنها با تميز كردن لقمه ها به صورت منظم در هر بازديد سرويس و نگهداري انجام مي شود- باعث «پاراشوت» كردن آسانسور و از ميان رفتن «ريل»هاي آسانسور مي شود.
  • بازييني نكردن «سيم بكسل» باعث مي شود كه افراد متوجه خوردگي «سيم بكسل» نشوند؛ خوردگي «سيم بكسل» باعث ليز خوردن «سيم بكسل» و در آخر سقوط آسانسور مي شود.

چگونه مي توان از مناسب بودن خدمات سرويس و نگهداري آسانسور مطمئن شد؟

سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط افرادي صورت گيرد كه در زمان ايجاد خسارت براي آسانسور و يا رخ دادن حادثه پاسخگو باشند، با توجه به اين موضوع مي توان گفت سپردن سرويس نگهداري آسانسور به اشخاصي كه به طور مستقل كار مي كنند يا به اصطلاح سرويسكاران موتوري كاري اشتباه است.

چون تنها راه ارتباط و درسترسي به اين افراد يك شماره همراه است كه با قطع شدن اين شماره دسترسي شما به سرويسكار هم قطع مي شود، سرويس نگهداري آسانسور بايد توسط شركت هاي آسانسوري معتبر و با عقد قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور https://asansormana.com/   صورت گيرد.

در غير اين صورت در زمان بروز حوادث همه مسئوليت هاي مالي و حقوقي حادثه بر عهده مدير ساختمان خواهد بود، اين عمر حتي در صورت برخورداري آسانسور شما از خدمات بيمه آسانسور هم صادق است چون هيچ يك از شركت هاي بيمه هيچ غرامتي براي آسانسور هايي كه فاقد قرارداد سرويس و نگهداري مي باشند نمي پردازد.

نتيجه گيري

انجام سرويس و نگهداري آسانسور به طور ماهيانه امري مهم و غير قابل انكار است؛ اما اگر سرويس و نگهداري آسانسور توسط ساكنين ساختمان و يا افراد غير متخصص صورت گيرد مي تواند حوادث غير قابل جبراني را به وجود آورد كه جبران خسارت مالي اين حوادث بر عهده ساكنين و مدير ساختمان است. همين حالا براي سرويس آسانسور خود با آسانسور مانا   https://asansormana.com/   تماس بگيريد

 

پارتيشن

۳۴ بازديد

پارتيشن، راهكاري ساده و رضايت بخش در تقسيم بندي فضا پارتيشن از ابتدا وجود نداشته است و بعد ها به دليل نياز به آن سبب شده است كه براي جدا سازي فضا ها و محيط ها از آن استفاده كنند و براي براي تفكيك كردن ، جدا سازي ، تقسيم بندي به صورت عملي مورد استفاده قرار مي گيرد . مدت ها قبل پارتيشن ها از چوب و پارچه ساخته مي شوند بدين صورت كه از كف زمين تا سقف ادامه داشتند . صفحه هاي مانند شلف روي پارتيشن ها قرار مي گرفت كه مكاني براي قراردادن وسايل مختلف و كتاب ها به شمار مي رود . اين گونه پارتيشن ها سبب مي شدند كه دو فضاي كاربردي و جدا از يك ديگر از پارتيشن ها ساخته شوند. انواع پارتيشن ها از نظر متريال پارتيشن ها داراي تنوع زيادي در جنس و الگو هستند و بستگي به هدف استفاده از ان ها مي توانيم بهترين نوع ان را انتحاب كنيم در اين جا رايج ترين جنس پارتيشن ها را نام مي بريم و برخي خصوصيات ان را بيان مي كنيم. پارتيشن شيشه اي •پارتيشن هاي شيشه اي را مي توان به راحتي با يك دستمال مرطوب و شيشه شور تميز نمود. •هزينه ي پارتيشن بندي شيشه اي نسبت به ديوار ثابت بسيار پايين است, زيرا در نصب آن نيازي به اعمال تغييرات ساختاري نيست. •اين نوع پارتيشن بندي قابليت عبور نور و تامين روشنايي محيط را دارد. با استفاده از اين نوع پارتيشن ها مي توان در هزينه مصرف انرژي الكتريكي در شب صرفه جويي نمود. •پارتيشن هاي شيشه اي داراي تنوع رنگ و جنس مي باشند و در انواع شيشه ساده, مات, رنگي و سكوريت, دو جداره و … طراحي ميشوند. •سرعت اجراي پارتيشن بندي شيشه اي بسيار بالا است و نصب آن به راحتي انجام مي شود •انعطاف پذيري پارتيشن شيشه اي مهم ترين ويژگي اين نوع پارتيشن است. اين پارتيشن ها را مي توان جا به جا نموده و در جاي ديگري نصب كرد. پارتيشن ام دي اف پارتيشن ام دي اف يكي ار رايج ترين پارتيشن ها در اداره ها مي باشد و از جنس هاي مختلفي تشكيل شده است و داراي طرح ها و رنگ هاي متفاوتي مي باشد. •قيمت ام دي اف در مقايسه با چوب طبيعي بسيار پايين تر است. •پارتيشن MDF در برابر پوسيدگي, سايش و قارچ از مقاومت بالايي برخوردار مي باشد •ام دي اف نوعي عايق صوتي محسوب مي شود كه از انتقال سر و صدا جلوگيري مي كند. •چگالي چوب ام دي اف در سراسر آن يكسان مي باشد, بنابراين از استحكام و مقاومت بالايي برخوردار است. پارتيشن پي وي سي اين نوع پارتيشن نوعي پلاستيك سخت مي باشد. اين ماده بسيار سبك بوده و در ساخت پارتيشن ها از ان استفاده مي شود. •قيمت پي وي سي بسيار مناسب و وزن آن سبك مي باشد. •مقاومت اين ماده در برابر رطوبت بسيار بالا است. •نگه داري و نظافت از پارتيشن هاي PVC آسان است و تنها با يك دستمال مرطوب مي توان آن ها را تميز نمود. •پارتيشن هاي ساخته شده از جنس پي وي سي مقاومت و استحكام بالايي دارند •ا ين نوع پارتيشن عايق صوتي بوده و فضايي آرام براي ساكنين ايجاد مي كند. پارتيشن ها در انواع مختلفي توليد و عرضه مي شوند كه در اين جا توضيحي به شما مي دهيم: پارتيشن تك جداره پارتيشن هاي تك جداره داراي ستون هاي متعددي هستند كه قرار گرفتن آن ها بر روي زمين را راحت مي‌ كند البته اين ستون ها در پارتيشن هاي دو جدار نياز نيست چون پارتيشن هاي دو جداره خود به اندازه كاف از استجكام بالايي برخوردار هستند. به طوري كه پارتيشن بدون لغزندگي، حالت ايستاده دارد. اين نوع پارتيشن به صورت قاب‌ هاي يك تكه هستند در اين نوع پارتيشن نيز حذف خطوط زايد در طراحي پروفيل، باعث زيبايي بيش تر اين محصول شده است. انواع پارتيشن تك جداره •پارتيشن تك جداره شش ميل به ديوار جدا كننده با كلاف آلومينيوم هشت پري و پركننده ام دي اف شش ميل دو رو با شيشه 4ميل ساده و يا شيشه برفي پارتيشن تك جداره شش ميل مي گويند. پارتيشن تك جداره شش ميل با قابليت باز ونصب و جا به جايي و تغيير شكل پارتيشن طراحي و توليد شده است. •پارتيشن هاي تك جداره از MDF 16 ميلي متري براي ساخت پارتيشن هاي تك جداره از MDF 16 ميلي متري استفاده مي شود و البته در هر ارتفاعي قابل پياده سازي مي باشد كه براي درب ارتفاع اگر بيشتر از 200 سانتي متر باشد مناسب تر است. مزاياي استفاده از پارتيشن تك جداره •ارزان بودن آن •سبك بودن •تنوع زياد •نصب اسان •قابليت شست و شو •امكان قفل كردن •ايجاد تزيين بر روي پارتيشن ها پارتيشن دو جداره در پارتيشن‌ هاي دو جداره قابليت ساخت قاب هاي يك‌ تكه و بزرگ بر خلاف پارتيشن هاي تك جداره وجود دارد . در اين نوع پارتيشن از ستون استفاده زيادي نمي‌ شود؛ زيرا بدنه پارتيشن مقاومت و استحكام لازم را دارد و مي‌ تواند بدون نياز به ستون بر روي زمين قرار بگيرد. زيبايي پارتيشن هاي دو جداره علت‌ هاي زيادي دارد كه يكي از آن‌ ها حذف خطوط زائد در طراحي پروفيل مي باشد. مطمئناً براي مشتريان يكي از معيارهاي انتخاب، زيبايي پارتيشن مي باشد. اين نوع پارتيشن محدوديت رنگ ندارد و مشتريان مي توانند هر رنگي را كه بخواهند سفارش دهند. ويژگي هاي پارتيشن دو جداره •پارتيشن‌ هاي دو جداره داراي مقاومت بالا و خود ايستا هستند. •مي توان اين نوع پارتيشن را براي پرده كركره ما بين شيشه ها استفاده كرد •از پارتيشن‌ هاي دو جداره براي پر كننده نقاطي هم چون MDF, شيشه و پلكسي و ... استفاده مي شود •اين نوع پارتيشن به راحتي و با سرعت بالا نصب مي‌ شود. •يكي از مزاياي پارتيشن‌ ها ي دو جداره، قابليت عبور كابل هاي شبكه و سيستم در تمام قسمت‌ هاي پارتيشن مي باشد. •زمان استفاده از پارتيشن‌ ها ي دو جداره، مي توان آن‌ ها را مطابق با معماري فضا مونتاژ و دمونتاژ كرد. اين كار به تخصص نياز ندارد. •پارتيشن دو جداره عايق خوبي براي مزاحمت هاي صوتي است . •در پارتيشن هاي دو جداره براي عبور كابل هاي برق، تلفن، شبكه و ساير موارد تاسيساتي مسيرهايي تعبيه شده است كه عاري از هر گونه اتصال بدنه و رسانايي برق و عدم ايجاد پارازيت و نويز مي باشد. منبع : https://www.arka-partition.com/

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۳۵ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

۳۵ بازديد

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

معرفي انواع سايبان و قيمت آن

۵۸ بازديد

همانطور كه با گرم شدن هوا، براي خودمان لوازمي مثل كلاه، عينك و ... تهيه مي‌كنيم. خانه و محل كارمان نيز نياز به تجهيزات محافظتي دارند تا از هواي داغ تابستان در امان بمانند. نصب سايبان بر روي خانه و اشيا يك راه محافظتي خوب در برابر گرما، نور، باران و... است. در اين مقاله سعي داريم ضمن معرفي يك سايبان خوب، به كاربردها و قيمت انواع سايبان نيز بپردازيم.

m1_zrho.jpg

 سايبان مغازه

پوشش حفاظتي در برابر نور، گرما، باران و ... براي مغازه داران واجب‌تر از هر قشري است. مغازه داران در طول روز ساعت‌ها در محل كار خود هستند. اجناس مغازه در معرض تابش نور، داغ شدن و فاسد شدن قرار دارد. بنابراين نصب سايبان مغازه راه‌حل معقولي براي جلوگيري از تابش نور، گرم شدن محيط، ورود آب باران و... است.

سايبان ماشين

استفاده از سايبان براي خودرو (سايبان منصف)، در سال‌هاي اخير بيشتر شده است. خودروي شما به ويژه در فصل تابستان نياز به يك سايبان دارد. ممكن است به يك پاركينگ مسقف دسترسي نداشته باشيد.علاوه بر اين گاهي در طول روز بارها از خانه بيرون مي‌رويد و هربار پارك كردن در پاركينگ كار زمان بري است. سايبان ماشين محافظت كننده خوبي از آن است.

  • جلوگيري از داغ شدن فضاي داخل خودرو
  • جلوگيري از آسيب به رنگ بدنه خودرو
  • محافظت در برابر برف و باران
  • محافطت از سقف خودرو در برابرسقوط اشيا

اينها همه مزيت‌هاي استفاده از سايبان ماشين براي شما و خودرويتان است. طراحي سايبان ماشين مي‌تواند به صورت سيار يا دائمي باشد. سايبان سيار ماشين گزينه خوبي براي ايجاد محافظت از خودرو در تمامي موقعيت‌هاي مختلف است.

 

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

۳۶ بازديد

چرا تلويزيون صدا ندارد؟ چگونه آن را تعمير كنيم؟

از آنجا كه هر روزه همه اعضاي خانواده از تلويزيون استفاده مي كنند، مي توان تصور كرد كه چه اشكال بزرگي به وجود خواهد آمد اگر تلويزيون خراب شده و يا با اشكالي جدي رو به رو شود. قطعا مراقبت از تلويزيون و تعمير تلويزيون در مواقع مشكل آن، چيزيست كه بايد بدون سهل انگاري براي آن اقدام كنيد. اما گاهي اشكالاتي همچون صدا نداشتن تلويزيون هم مي تواند دردسرآفرين باشد.

در اين مقاله از سرويس تي وي به دليل قطع شدن صداي تلويزيون و ديگر اشكالات صدا در تلويزيون دليل صداي خش خش تلويزيون خواهيم پرداخت و راهكارهايي را براي حل اختلالات صدا در تلويزيون به شما آموزش خواهيم داد. امكان دارد با كمك اين مطالب، خودتان قادر به حل كردن اشكال قطع صداي تلويزيون باشيد و نيازي به تعمير آن نباشد. پس با ما همراه باشيد.

چرا تلويزيون صدا ندارد؟

دليل قطع شدن صدا تلويزيون ال جي چيست؟ دليل صدا نداشتن تلويزيون سامسونگ چيست؟ دليل قطع صدا تلويزيون سوني چيست؟ علت قطع شدن صداي تلويزيون پاناسونيك چيست؟

اينها بعضي از پرسش هاييست كه بسياري از كاربران به دنبال جواب دقيق و كامل آن مي باشند. صدا نداشتن تلويزيون يا قطع شدن آن يكي از اشكالات رايج تلويزيون هاي خانگيست، اما اشكالات ديگري همچون خش خش كردن صداي تلويزيون، ناهمزمان بودن صدا و تصوير و… وجود دارد كه همگي لذت تجربه استفاده از تلويزيون را از بين مي برند.

صدا بخش مهمي از تلويزيون است كه نمي توان از آن گذشت. اما راه حل اين اشكالات همواره در تعمير تلويزيون خلاصه نمي شود. گاهي وقتي صداي تلويزيون قطع شده، اشكالات صداي تلويزيون ال جي، سامسونگ، سوني و… مربوط به بخش تنظيمات و يا مشكلات ساده ايست كه به راحتي قابل حل است. در بعضي موارد هم كه به تجربه و تخصص تعميركار تلويزيون براي تعمير سخت افزاري احتياج است، پروسه تعمير آنچنان زمانبر يا هزينه بر نيست و در مدت كوتاه در منزل خودتان صورت مي گيرد.

دليل صدا نداشتن تلويزيون

همانطور كه گفته شد، دليل قطع صدا تلويزيون مي تواند به دو دسته عوامل نرم افزاري و عوامل سخت افزاري مربوط شود. اگر موارد نرم افزاري را بررسي كرده و نتوانستيد دليل قطع صدا تلويزيون سامسونگ، ال جي، سوني و … خود را حل كنيد، حتما به كارشناس متخصص براي بررسي تلويزيون مراجعه كنيد تا خسارات بيشتري به تلويزيون وارد نشود.

فعال بودن حالت بي صدا يا MUTE تلويزيون

در همه تلويزيون ها اگر سهوا از روي كنترل تلويزيون خود دكمه Mute يا بي صدا را انتخاب كرده باشيد، با حالتي روبرو مي شويد كه تلويزيون صدا ندارد اما تصوير دارد. براي حل اين اشكال كافيست مجددا دكمه MUTE يا يكي از دكمه هاي ولوم صدا را فشار دهيد تا تلويزيون از حالت بي صدا خارج شود.

نكتهبه روز نبودن نرم افزار تلويزيون، اتصال تلويزيون هاي ديگر به تلويزيون همچون هدفون، تلويزيون هايي كه با بلوتوث وصل مي شوند، تلويزيون هاي ديجيتال وهمينطور جا به جا زدن كابل هاي تلويزيون هاي ديگري كه به تلويزيون متصل مي كنيد، مي تواند دليل قطع صدا تلويزيون شما باشد.

تنظيمات صداي تلويزيون

اگر نداشتن صدا تلويزيون ال جي، سوني، سامسونگ و … از فعال شدن حالت Mute نبود توصيه مي كنيم موارد مربوط به منوي تنظيمات صدا تلويزيون هاي سامسونگ، ال جي، سوني، پاناسونيك و ... را بررسي كنيد. در ادامه نحوه تنظيم صداي بعضي از تلويزيون هاي محبوب ميان مردم را كه احتمال دارد دليل قطع شدن صدا تلويزيون و يا دليل تاخير صدا در تلويزيون باشد را بيان مي كنيم.

تنظيمات صدا تلويزيون سامسونگ

MENU/ صدا/ حالت صدا/ استاندراد

Menu ? Sound ? Sound Mode ? Set to Standard

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سامسونگ

MENU / صدا/ تنظيمات اضافي/ تاخير صدا/ تنظيم به عدد صفر

Menu ? Sound ? SPDIF Output ? Audio Delay ? Set to 0

ريست كردن تنظيمات صدا در تلويزيون سامسونگ

اگر با انجام عمليات فوق اشكال صدا تلويزيون سامسونگ شما برطرف نشد، مي توانيد به روش زير تنظيم صداي تلويزيون سامسونگ را ريست كرده و آن را به حالت پيش فرض بازگردانيد:

MENU / صدا/ تنظيم مجدد صدا

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سامسونگ در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون سوني

HOME/ تنظيمات/ صدا/ تنظيمات صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Adjustments ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات زير را هم بررسي كنيد كه به صورت زير انتخاب شده باشند:

تنظيمات يا ACTION MENU/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

HOME/ تنظيمات/ نمايش و صدا/ خروجي صوتي/ بلندگوها/ بلندگوي تلويزيون

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني

اشكال تاخير صدا در تلويزيون سوني معمولا وقتي ديده مي شود كه يك تلويزيون خارجي را از طريق بلوتوث يا كابل HDMI به تلويزيون خود وصل مي كنيد. در اين صورت مي توانيد ميزان تاخير بين صدا و تصوير را از طريق تنظيم زمان بندي خروجي صدا و تصوير را تنظيم كنيد. براي اين كار بايد از طريق منو زير عمل كنيد:

HOME/ تنظيمات/ صدا/ همگام سازي صدا/تصوير

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون سوني در سرويس تي وي تماس بگيريد.

تنظيمات صدا تلويزيون ال جي

تنظيمات/ صدا/ حالت صدا/ استاندارد

Home ? Settings ? Sound ? Sound Mode ? Standard

تنظيمات/ صدا/ خروجي صدا/ بلندگوي تلويزيون

براي بررسي صداي تلويزيون ال جي مي توانيد از طريق اين منو اقدام كنيد

MENU/ sound test

حل اشكال تاخير صدا در تلويزيون ال جي

Home ? Settings ? Sound ? AV Sync Adjust ? Set to On

با حركت دكمه لغزنده مربوط به اسپيكر خروجي به سمت چپ يا راست مي توانيد ميزان تاخير صدا و تصويز تلويزيون ال جي را تنظيم كنيد.

اگر نتوانستيد اشكال صدا تلويزيون ال جي خود را حل كنيد، مي توانيد تنظيمات صداي تلويزيون ال جي خود را ريست كنيد. به اين صورت كه: دكمه MUTE روي كنترل تلويزيون ال جي خود را سه بار فشار دهيد بعد از صفحه ظاهر شده دكمه confirm را انتخاب كنيد تا تنظيمات صدا تلويزيون ال جي شما ريست شود.

تنظيمات صدا تلويزيون پاناسونيك

MENU / سطح صوتي/ سطح صوتي پيشرفته/ روشن

Menu ? Audio? Advanced Audio ? Set to On

اگر مشكل حل نشد با پشتيباني تلويزيون ال جي در سرويس تي وي تماس بگيريد.