نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

۸۶ بازديد

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/

 

چرا بايد هر روز به مجله اكالا سر بزنيم؟

۸۲ بازديد

چرا بايد هر روز به مجله اكالا سر بزنيم؟

امروز قصد داريم تا يكي از پربازديدترين مجله هاي اينترنتي به‌نام مجله اكالا را كه در سال ?? كار خود را شروع كرده ولي توانسته بازديد زيادي بگيرد به شما عزيزان معرفي كنيم. علاوه بر معرفي، براي اعتمادسازي شما نيز همان‌طور كه خود اين مجله روند تحريريه و توليد محتواي خود را شرح داده است، آن را بيان مي‌كنيم! تا شما با اطلاع كامل از روند توليد محتواي اين مجله بتوانيد جهت عمل به توصيه‌هاي اين مجله اقدام كنيد. در بخش زير توضيحات خود سايت را دراين‌باره ببينيد.

تيم مجله اكالا يكي از بزرگترين تيم هاي توليسد محتواي ايران را دارد، اين مجله از بسياري از متخصصان براي توليد محتوا استفاده ميكند.

در همين راستا تأسيس بلاگ اكالا در پاييز سال ?? و به‌دنبال آن، تلاش بي‌پايان توليدكنندگان محتواي اين مجموعه، اكنون كه مجله اينترنتي اكالا به يكي از پربازديدترين مجله‌هاي اينترنتي در زمينه‌ي آشپزي، اطلاعات و اخبار بازار، مقالات زيبايي و پزشكي تبديل شده است، وظيفه‌ي خود مي‌دانيم كه در روند توليد محتواي خود محتاط‌تر باشيم و با اطمينان بيشتري عمل كنيم.

جهت كسب رضايتمندي هرچه بيشتر مخاطبانمان قصد داريم تا با شفاف‌سازي در خصوص منابع اصلي به‌كاررفته جهت توليد محتوا و ترجمه، نحوه‌ي بررسي صحت مقالات و ارزش‌گذاري آن‌ها و ساير موارد مرتبط، موجبات اعتماد هرچه بيشتر شما عزيزان را فراهم كنيم.

ازآنجاكه درعصر حاضر اطلاعات به‌صورت گسترده در دسترس همگان وجود دارد و ايجاد تمايز بين مطالب واقعي و دروغين امري دشوار تلقي مي‌شود، مجله اينترنتي اكالا برآن است تا با بررسي هرچه تمام‌تر منابع اطلاعات و ايجاد اطمينان از صحت آن، محتوا و مطالب حاصل را در اختيار شما قرار دهد.

ما درمجله اينترنتي اكالا به شما كمك مي‌كنيم تا ارتباط بين سلامتي و سبك زندگي بهتر را برقرار كنيد. ما مي‌دانيم كه اين مسير براي هر كس متفاوت است. بنابراين ما اينجا در خدمت تمام كساني هستيم كه در زمينه‌هاي مختلف به‌دنبال پيشرفت هستند. ما در تمامي اين مسير كنار شما هستيم.

روند توليد محتوا در اكالا بلاگ چگونه است؟

تيم‌هاي تحريريه ما در قسمت آشپزي در مجله اكالا، پزشكي، زيبايي و سلامت متعهد هستند با حفظ بالاترين استانداردهاي روزنامه نگاري، تعهد اخلاقي، توليد محتوا و... تجربيات و دانسته‌هاي خود را به اشتراك بگذارند. ما تلاش مي‌كنيم راهنمايي‌هايي همه‌جانبه و بي‌طرفانه ارائه دهيم. مطالب و دستورهاي آشپزي برگرفته از تجربيات آشپزان ايراني باتجربه است و به منظور تنوع مطالب در مجله آشپزي اكالا، از سايت‌هاي آشپزي معتبر انگليسي زبان نيز كمك گرفته شده است.

اطلاعات مربوط به خواص مواد غذايي و مرتبط با بحث سلامتي و پزشكي نيز زير نظر پزشكان متخصص و با بهره‌گيري از معتبرترين سايت‌هايي كه زير نظر مؤسسه ملي سلامت امريكا هستند، انجام مي‌شود. اين اطلاعات در مجله اكالا در بخش دانستني‌ها منتشر مي‌شوند؛ در اين قسمت علاوه بر موارد ذكر شده مي‌توانيد اطلاعات به‌روز مانند رويدادهايي مثل ولنتاين و... را نيز مشاهده كنيد. مردم ميتوانند براي مطالعه ساير دسته بندي ها و آموزش ها به اين سايت مراجعه كنند.

از تيم خبره ما بيشتر بدانيد 

محتواي اكالا بلاگ توسط نويسندگان، ويراستاران، آشپزان، پزشكان و ساير همكاران واجد شرايط ايجاد و بررسي مي‌شود. تلاش تيم ما برآن است تا موضوعات و اصطلاحات پيچيده را به شكلي ساده و قابل فهم براي عموم بيان كنيم. اكالا بلاگ توانايي، تبحر و صداقت تمامي نويسندگان را مي‌سنجد و از اين طريق اسباب آسودگي مخاطبان خود را فراهم مي‌كند.

ما خالقان محتواي خود را از نظر تخصص در موضوعات مختلف بررسي مي‌كنيم و به آموزش مستمر و به‌روز ماندن دانش آن‌ها اهميت بالايي مي‌دهيم.

منابع و  استنادهاي ما

ما درخصوص افزايش اعتبار مقالات مرتبط با سلامتي و موضوعات پزشكي مجله اكالا به نقدها، مؤسسات تحقيقاتي و دانشگاهي داخلي و خارجي، سازمان‌هاي دولتي و انجمن‌هاي پزشكي متكي هستيم.

در تحرير هر يك از مقالات مربوط به موضوعات ذكر شده، تحقيقات كاملي انجام شده و بررسي منابع از نظر به روز بودن، اعتبار و هدفمندي انجام شده است. منابع اوليه، از جمله منابع مطالعات، منابع علمي و آمارهاي به كار رفته در هر مقاله ذكر شده‌اند و مي‌توانيد در بخش منابع در انتهاي مقالات ما آن‌ها را بيابيد.

از نظرات شما استقبال مي‌شود

ما مصمم هستيم كه بهترين تجربه و اطلاعات را به شما ارائه دهيم. ما مي‌خواهيم نظرات شما را بشنويم تا بتوانيم بهتر عمل كنيم. از طرفي فقط در صورتي مي‌توانيم انتظار داشته باشيم قابل اعتماد شما باشيم كه شما را محوريت اصلي تمام كارهاي خود قرار دهيم. به همين دليل در تمامي مراحل از شنيدن نظرات شما استقبال مي‌كنيم.

اگر هرگونه پرسش يا صحبتي در مورد صحت يا قابليت استفاده‌ي محتواي ما داريد يا احساس مي‌كنيد كه اطلاعات يك مقاله به‌روز نيست، مي‌توانيد با مراجعه به اين صفحه به‌راحتي اين موضوع را به­ ما اطلاع دهيد.

در نهايت اميدواريم كه به اين مجله مراجعه كنيد و بتوانيد متناسب با نياز خود از آن استفاده كنيد.

 

 

مراحل ثبت يك شركت

۹۵ بازديد

مراحل ثبت يك شركت

مراحل ثبت شركت در تهران از طريق سامانه امكانپذير است. اگر ميخواهيد واحد كسب و كار جمع و جوري راه بندازيد و تعداد نفراتي كه در نظر داريد با آنها شراكت كنيد كم است.

در ادامه توضيحات تكميلي مربوط به ثبت شركت را ميخوانيد.
در شركت هاي سهامي عام، عبارت “شركت سهامي عام” و در شركت هاي سهامي خاص ، عبارت “شركت سهامي خاص” بايد بدون فاصله از نام شركت قبل يا بعد از نام آن در كليه اوراق و آگهي هاي مربوط به شركت نوشته شود.

شركت با مسئوليت محدود درست است.، چون با حداقل ? نفر قابل ثبت مي باشد.

 

zf7p_d2.png.jpg

شرايط و مراحل ثبت شركت مسئوليت محدود

  1. حداقل ? نفر بعنوان موسسين شركت كه يكي مديرعامل و ديگري رئيس هيات مديره باشد.
  2. انتخاب ? اسم ? يا چهار سيلابي كه ريشه فارسي داشته باشد.
  3. در شركت مسئوليت محدود حداقل سرمايه ابرازي ???هزارتومان ميباشد، كه در اين شركتها نيازي به بلوكه كردن سرمايه در بانك را ندارد.
  4. تعيين حق امضا كه ميتواند منفردا يكي از اعضا باشد، يا متفقا تركيبي از اعضا باشد. كه اين موضوع با توجه به سياست هاي كاري خود موسسين تعيين مي گردد.
  5. در شركتهاي مسئوليت محدود داشتن بازرس الزامي نيست (مگر در شرايطي كه سرمايه شركت از حدي بالاتر رود.
  6. اساسنامه شركت مسئوليت محدود شامل ?? ماده و ?? تبصره ميباشد و به همراه اظهارنامه و شركت نامه و متون صورتجلسه توسط كارشناسان خبره و با سابقه موسسه ثبتي راتين تنظيم و تكميل ميگردد

براي اين منظور كافيست شما تنها با ما تماس گرفته و مشاوره هاي رايگان ما را داشته باشيد. بهترين زمان ممكن براي ثبت يك شركت عالي همين الان است و شما مي توانيد هم اكنون اين فرصت عالي را داشته باشيد.

.

موسسه حقوقي ثبت راتين به آدرس اينترنتي  sabt-sa.com  به شما براي ثبت علامت تجاري و غيره مشاوره رايگان مي دهد.

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟

۸۹ بازديد

قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟


 

با توجه به هزينه هاي بالاي تعميرات گوشي و عوض كردن صفحه نمايش براي مراقبت از گوشي بايد از قاب و گارد با كيفيت استفاده نمود. يكي از بهترين محافظ هايي كه مي توانيد براي موبايلتان بخريد، كيف گوشي مي باشد. كيف ها در طرح ها و رنگ هاي مختلف ارائه مي گردند و زيبايي خاصي دارند. اما سوالي كه پيش مي آيد اين است كه كيف بهتر مي باشد يا قاب؟

مزاياي كيف گوشي نسبت به قاب موبايل (قاب موبايل بهتر است يا كيف گوشي؟)

كيف موبايل يك ويژگي كلي نسبت به انواع قاب گوشي داراست.اولين مزيت كيف ها اين مي باشد كه يك صفحه اضافه تر دارند كه روي صفحه نمايش گوشي قرار مي گيرد و از آن محافظت مي كنند. هر چند كه با استفاده از گلس صفحه گوشي، مي توان از تاچ و ال سي دي صفحه محافظت نمود اما فقط تا زماني كه ضربه جدي به صفحه واردنگردد! اگر بخواهيم با يك مثال درست، برتري كيف گوشي را نسبت به قاب، توضيح بدهيم بايد بگوييم كه كيف گوشي، بيشتر از قاب احتمال شكسته شدن ال سي دي را كم مي كند.

قاب گوشي تنها از بدنه گوشي محافظت مي كند و در صورتي كه گوشي موبايل از سمت صفحه نمايش روي آسفالت يا زمين ناهموار (حتي در حد 1 سانتي متر) بيوفتد، احتمال شكسته شدن آن بسيار زياد مي باشد. زيرا برخورد كردن صفحه نمايش با يك تكه سنگ بسيار كوچك، زمينه آن رابراي شكستن يا ترك خوردن صفحه نمايش را ايجادمي كند. اما در صورتي كه شما از كيف گوشي استفاده كرديد و موبايلتان از سمت صفحه نمايش روي زمين (حتي زمين آسفالت و ناهموار) افتاد، احتمال شكستن ال سي دي به شدت كم ميشود زيرا درب كيف شدت ضربه را كم كرده و ضربات به صورت مستقيم به صفحه نمايش وارد نمي گردند. البته اين تنها برتري و بهتربودن كيف نسبت به قاب نمي باشد. از آنجايي كه كيف ها ابعاد بيشتري را مي پوشانند، تا حدودي از ورود گرد و غبار و آب به داخل گوشي جلوگيري مي كنند.





 

كيف گوشي چيست و چه فرقي با قاب موبايل دارد؟

 

كيف گوشي، مانند قاب موبايل يك محافظ مي باشد كه در مدل هاي مختلفي عرضه و ارائه مي شود و برخي از آن ها به عنوان كيف پول هم استفاده مي شوند. تفاوت كيف گوشي و قاب موبايل اين مي باشد كه كيف هاي موبايل داراي يك درب اضافه هستند كه روي صفحه نمايش گوشي مي نشيند اما قاب ها فقط بدنه و پشت گوشي رامي پوشانند.

 

آيا كيف گوشي آهنربا دار به باتري گوشي آسيب مي رساند؟

كيف پاوربانك 

تمام كيف هاي آهنربا دار براي گوشي مضر نيستند اما برخي از آن ها موجب فرسودگي باتري گوشي خواهند گشت . در اين مقاله نكته هاي مهم درمورد خريد كيف گوشي آهنربا دار را بررسي كرده ايم. اگر خريدتان را با توجه به اين نكات، انجام دهيد، خطري باتري گوشي شما را تهديد نخواهد كرد.

 

كيف گوشي بخريم يا قاب؟

 

انتخاب كيف يا قاب موبايل كاملا سليقه اي مي باشد اما اگر مي خواهيد گوشي خود را از انواع خطرات دور نگه داريد، خريد كيف گوشي بهترين كارمي باشد. هر دو محافظ هاي خوبي مي باشند اما با استفاده از كيف گوشي، علاوه بر بدنه، از صفحه نمايش موبايل نيز مراقبت خواهد شد و احتمال آسيب ديدن گوشي در برابر ضربات آن بسيار كم مي شود.

 

نتيجه گيري

 

پيشنهاد مي شود تا جاي ممكن از مراكز معتبرو داراي اعتبار خريد انجام دهيد و با يكبار هزينه كردن، محصول مناسبي تهيه كنيد.يكي از مراكز معتبر فروشگاه آنلاين ديجي فرست مي باشد كه ارائه دهنده در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشدو اين را بدانيد كه  هيچ ارزاني بي حكمت نيست. خريد محصولات باكيفيت و اورجينال ، بهترين انتخاب شما مي تواند باشد. حتي ارائه دهندگان كيف گوشي هم براي محصولات چرمي خود گارانتي در نظردارند. يكي از دلايلي كه توصيه مي كنيم تا جاي امكان از مراكز معتبر خريد كنيد، دقيقا همين موضوع مي باشد.


 

 

ليست قيمت لوازم شهربازي ها

۸۲ بازديد

گر در حال مشاهده ي اين مطلب هستيد به احتمال زياد به دنبال تاسيس شهربازي سرپوشيده يا روباز هستيد و مي خواهيد از ليست قيمت لوازم شهربازي ها مطلع شويد.

فروش وسايل شهربازي دستگاه ها و تجهيزات در انواع مختلف و بسيار متنوعي را شامل مي شود. همين مسئله باعث مي شود تا اطلاع از قيمت لوازم شهربازي ها و به دست آوردن اطلاعات تكميلي در زمينه ي قيمت آن، نيازمند برقراري تماس با كارشناسان شهربازي سازان پارس جهت استعلام تلفني باشد.

 به همين منظور كارشناسان و مشاوران شركت شهربازي سازان پارس همه روزه در ساعات اداري پاسخگوي سوالات شما عزيزان بوده و در صورت احتياج كارشناسان ما براي بررسي حضوري به محل اعزام خواهند شد.

bclt_a4.jpg

به عنوان يكي از حرفه اي ترين تيم هاي طراحي شهربازي سرپوشيده و يا روباز ، لازم است برخي نكات درباره ي امكان سنجي ساخت تجهيزات شهربازي را توضيح دهيم.

همانطور كه گفته شد، لوازم شهربازي، انواع مختلفي دارند و از تنوع بسياري برخوردارند، به همين علت اين تجهيرات نياز به چيدمان تخصصي و پلان مخصوص به خود را دارند.

در پروژه هاي ساخت و فروش دستگاه شهربازي سرپوشيده، به دليل شرايط خاص خود بايد پيش از خريد و انتخاب مكان احداث شهربازي، همه نكات مثبت و منفي محل هاي مورد نظر بررسي شده و در نهايت بهترين لوكيشن براي احداث و اجراي پروژه انتخاب شود.

همچنين حتما بايد در نظر داشت كه محل احداث پروژه بايد از لحاظ استاندارد هاي سازمان ها و نهاد هاي مربوطه نيز مورد تاييد باشد.

در آخر ذكر اين نكته ضروري است كه با وجود گسترش صنعت شهربازي سازي در دو دهه ي اخير در ايران، تعداد كمي در خريد وسايل شهربازي سرپوشيده، به عنوان مراكز تفريحي موفق كشور شناخته مي شوند.

شركت شهربازي سازان پارس با 10 سال سابقه درخشان در توليد دستگاه هاي شهربازي از پيشگامان توليد گيم هاي شهربازي سرپوشيده در ايران مي باشد.

طراحي و توليد محصولات اين شركت توسط مهندسين خبره و متخصص ايراني انجام مي گردد و اين محصولات كاملا استاندارد و بسيار با كيفيت مي باشند.?

 

نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت

۹۲ بازديد

نحوه افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت


z2mo_q2.png

 

به گزارش فردا نيوز افتتاح حساب بين اللمللي در تركيه بر مبناي ارز دلار و يورو براي ايرانيان بدون اقامت در تعداد معدودي از شعبات بانكي تركيه در حال حاضر ممكن شده است. براي اينكار بايد به شعبات زراعت بانك مراجعه كنيد. در اين مطلب به آموزش  كامل افتتاح حساب در تركيه و معرفي بهترين روش خواهيم پرداخت.

تنها كشوري كه در اكنون براي ايرانيان بدون اقامت و تنها با پاسپورت حساب ارزي و دلاري باز مي‌كند در حال حاضر كشور تركيه است.

در سال هاي گذشته بانك هاي خارجي در كشورهايي همچون امارات و گرجستان براي ايرانيان اقدام به افتتاح حساب مي كردند

 كه اكنون فقط در كشور تركيه و شهر توريستي‌اي مانند استانبول و فقط تعداد كمي از شعبات بانك ها تحت شرايط خاصي مانند سپرده گذاري نسبت به باز كردن حساب براي افراد ايراني اقدام مي‌كنند.

در تركيه و در سال 2020 قوانين بانكي به گونه اي تغيير پيدا كرده است كه ? بانك زراعت، ايش و وكيف بانك براي ايرانيان مي توانند حساب بانكي بر پايه ارزهاي خارجي مانند دلارو يورو افتتاح كنند.

در ادامه اين مقاله به روش هاي بازكردن حساب در تركيه خواهيم پرداخت.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

ايش بانك و وكيف بانك فقط با شرط داشتن اقامت تركيه و يا همون كارت كيمليك حساب را براي ايرانيان بازمي‌كنند

 اما در بانك زراعت در حال حاضر با داشتن پاسپورت و مدارك لازم ديگر مي‌توانيد حساب ارزي افتتاح كنيد.

بسياري از افراد كه از ايران به اين بانك ها مراجعه مي كنند ، مقيم نيستند و در واقع توريست محسوب ميشوند.

به همين دليل حتما بايد به شعباتي مراجعه كنيد كه از قبل هماهنگي هاي لازم با شعبه صورت گرفته باشد.

و همچنين مبلغي را براي سرمايه گذاري در بانك سپرده كنيد.

طبق قوانين بانك مركزي تركيه شما حتما بايد آدرس معتبر به بانك ارائه كنيد.

پس حتما قبل از افتتاح حساب اگر توريست هستيد اين هماهنگي ها را با شركت مربوطه انجام دهيد.

بازكردن حساب براي كسب و كار در تركيه

چنانچه شما خواهان راه اندازي يك بيزينس در تركيه هستيد بر اساس قوانين تركيه حتما بايد به ثبت شركت در تركيه اقدام كنيد.

براي اين منظور پس از ثبت شركت مي‌توانيد به افتتاح يك حساب بانكي شركتي علاوه بر حساب شخصي خود اقدام كنيد.

حساب هاي شركتي در تركيه معمولا معتبرتر و داراي سقف هاي جابجايي بالاتري هستند.

بازكردن حساب در تركيه بدون موجودي اوليه و بلاك پول

در سال 2020  از افراد خارجي، بانك هاي تركيه براي افتتاح حساب درخواست مبلغ اوليه و بلوك پول مي كنند.

اين عدد از بين ???? دلار تا ???? دلار متغير است.

اما تعداد شعب خيلي كمي هم وجود دارند كه مي توانيد بدون موجودي اوليه اقتتاح حساب را انجام دهيد.

همچنين مسلط بودن به زبان تركي استانبولي در هنگام افتتاح حساب ضروري است.

براي آگاهي از فرآيند افتتاح حساب بدون موجودي اوليه و بلوك پول و سرمايه گذاري مطلب افتتاح حساب بانكي در تركيه بدون اقامت را مطالعه كنيد.

صدور ويزا و مستر كارت در تركيه

بعد از افتتاح حساب، برخي شعبات زراعت بانك مي توانند به شما ويزا و مستر كارت فوري و فيزيكي را در همان لحظه افتتاح حساب تحويل دهند.

اعتبار اين كارت ها ? ساله هستند و شما تا ? سال ديگر نيازي به مراجعه به بانك براي دريافت كارت جديد نخواهيد داشت.

شما براي اينكار بايد دليل خود براي دريافت ويزا و مستر كارت به رييس شعبه اطلاع دهيد و در صورت موافقت رييس شعبه براي شما ويزا كارت در همان زمان صادر مي‌شود.

اين ويزا كارت ها بين المللي بوده و امكان واريز و برداشت پول از كل دنيا به كارتها وجود دارد.

همچنين بعد از افتتاح حساب بايد حساب هاي دلاري و يورو خود را به كارت متصل كنيد زيرا پيش فرض اتصال حساب ليري بوده و بايد بعد از افتتاح حساب نسبت به متصل كردن كارت خود به حساب هاي ارزي دلخواه خود اقدام كنيد.

توصيه مي‌كنيم كه حتما از اين روش براي دريافت كارت‌هاي ويزا و مستر استفاده كنيد و هيچگاه به كارت هاي آماده كه براي خود شما نيستند و در ايران به فروش مي رسند اعتماد نكنيد.

كارتهاي بانكي كه براي شما صادر مي‌شوند متعلق به شما بوده و مالكيت كامل بر آن ها وجود دارد.

كرديت كارت تركيه

شما پس از افتتاح حساب قادر به دريافت كرديت كارت هستيد.

از كرديت كارتها براي خريدهاي قسطي و اعتباري استفاده مي‌شود.

چنانچه قصد استفاده از كرديت كارت داريد حتما با رييس شعبه صحبت كنيد

و دلايل خود را براي دريافت كرديت كارت توضيح دهيد.

پس از موافت شعبه براي شما كرديت كارت نيز صادر مي‌شود.

البته كرديت كارت به نسبت ميزان پول بلاك شده در حساب صادر مي‌شود.

مدارك لازم براي  افتتاح حساب در تركيه

همانطور كه در بالا نيز توضيح داده شد، برخي بانك ها براي بازكردن حساب اقامت و كارت كيمليك را جزو مدارك لازم از شما مي‌خواهند اما تعداد كمي از شعبات با پاسپورت نيز مي توانند براي شما افتتاح حساب انجام دهند.

مدرك بعدي كه براي افتتاح حساب لازم است برگه مالياتي شما است.

حساب هاي بانكي در تركيه فاقد ماليات هستند. يعني حتي سودهاي بانكي هم شامل ماليات نمي‌شوند.

اما كد مالياتي يكي از مداركي است كه بانك از شما طلب ميكند.

براي دريافت كد مالياتي بايد به اداره ورگي استانبول مراجعه كنيد.

در آنجا شما بايد آدرس منزل به همراه اجاره خانه و يا سند ملكي و يا قبض آب و برق را ارائه كنيد.

چنانچه شما توريست هستيد بايد از موسساتي كه قادر به دريافت كد مالياتي هستند كمك بگيريد.

يكي از اين موسسات شركت تركيه هلپر است كه در استانبول فعاليت مي‌كند.

اين شركت ها از آدرس هاي معتبر و به تركيAcik  استفاده مي‌كنند

 و مشكلي در اداره ماليات براي گرفتن كد مالياتي به وجود نمي آيد.

اما چنانچه از آدرس هاي غير معتبر استفاده كنيد امكان مسدودي حساب وجود دارد.

سيمكارت تركيه نيز براي افتتاح حساب و ارائه به بانك نيز الزامي هست.

سيمكارت در تركيه و مشكلات استفاده از آن در ايران

ازآنجا كه براي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيكي رمزهاي يكبار مصرف به خط تركيه پيامك مي شود در ايران مشكلاتي را ممكن است ايجاد كند.

رومينگ اپراتورهاي تركيه مانند ودافون،تركسل و ترك تلكام در ايران مشكلاتي دارد.

عدم دريافت پيامك مي تواند استفاده از سامانه هاي اينترنتي را غير فعال كند.

براي اينكار بايد از شعبه ، درخواست خود را براي غير فعال كردن پيامك به بانك ارائه كنيد.

البته شما ميتوانيد با اخذ اقامت تركيه سيمكارت خود را دائمي كنيد.

 

اينترنت بانك و استفاده آن در ايران

براي حساب هاي بانكي در تركيه به صورت پيش فرض IP هاي خارج از اين كشور براي خدمات بانكي بسته است.

به همين دليل براي مديريت حساب بانكي خود در خارج تركيه حتما بايد با پشتيباني بانك تماس گرفته و از آنها درخواست رفع محدوديت كنيد.

پس از تماس و پرسيدن سوال هاي امنيتي از شما اين محدوديت برداشته شده و شما قادر به كنترل حساب هاي خود در خارج تركيه خواهيد بود.

سود بانكي در تركيه

از اواخر سال گذشته ميلادي به دنبال كاهش نرخ تورم،  نرخ سود بانكي در تركيه در حال كاهش مي باشد.

در سال هاي گذشته اين نرخ تا ?? درصد نيز افزايش داشت.

اما در سال جديد براي سپرده هاي ? ماه تا يكساله حدود ? تا ?? درصد ساليانه مي باشد.

براي سپرده هاي دلاري نيز اين سود يك و نيم درصد ساليانه در سال 2020  تعيبن شده است.

آيا حساب هاي بانكي ايرانيان امكان مسدودي دارند؟

بر خلاف شايعاتي كه در اين زمينه وجود دارد خوشبختانه كشور تركيه تاكنون هيچ حسابي را مسدود نكرده است .

و علاوه بر اين بانك مركزي تركيه امنيت حساب ها را براي افراد خارجي تضمين كرده است.

البته بايد بدانيد قوانين بانكداري جهاني وFATF  در تركيه رعايت ميشود.

 يعني براي جلوگيري از پولشويي اگر به حساب ارزي شما پولي خارج از تركيه واريز شود كه منبع آن مشخص نباشد و مشكوك باشد حساب شما مسدود ميشود و شما بايد براي اداي توضيحات به بانك مراجعه كنيد.

ولي اگر پول هاي واريزي به حساب پاك باشد ومنبع واريز آن مشخص باشد هيچگونه مشكلي براي اينگونه حساب ها ايجاد نخواهد شد.

همچينن توصيه ميكنيم هيچگاه موجودي حساب ها را براي مدت طولاني صفر نگه نداريد. زيرا امكان مسدودي اين حساب ها به علت راكدي وجود دارد.

سوئيفت زراعت بانك

شما براي دريافت پول نياز بهIBAN  حساب خود و كد سوئيفت بانك داريد.

كد سوئيفت بانك زراعت TCZBTR2A ميباشد.

زمان نشستن حواله هاي سوئيفت به حساب بين ?? تا ?? ساعت پس از تاييد مبدا است.

همچينن امكان واريز به حساب ها از سايت هاي خارجي به ويزا كارت و مستركارت شما وجود دارد.

سايت هاي مانند يوتيوب و فري‌لنسري ?? ساعت پس از درخواست وجه، درآمد شما را به كارت تركيه شما واريز مي‌كنند.

مدت زمان لازم براي بازكردن حساب

چنانچه شما مراحل گفته شده در بالا را به خوبي انجام دهيد در يك روز كاري مي‌توانيد افتتاح حساب خود را انجام دهيد.

حضور شخص شما در تمامي مراحل چه در اداره ماليات و چه در بانك الزامي است.

زيرا اين حساب ها متعلق به شخص شما بوده و حضور مشتري و تاييد مشخصات هويتي اجباري است.

چگونه مبلغ هاي واريز شده در ايران را نقد كنيم؟

شما بعد از واريز مبالغ به حساب هايتان مي‌توانيد آن ها را نقدي از شعب و يا ATM ها در سراسر دنيا دريافت كنيد.

اما چنانچه در ايران هستيد اكثر صرافي ها در ايران حساب هاي بانك هاي تركيه را دارند كه مي‌توانيد از حساب خود به حساب آنان حواله كنيد و معادل ريالي آن را دريافت كنيد.

 

افتتاح حساب در زراعت بانك تركيه

شما براي افتتاح حساب دربانك هاي تركيه مي‌توانيد با شماره  00905349285066  در واتس اپ پيامي ارسال كنيد. مشاورين فارسي زبان شركت تركيه هلپر به صورت ?? ساعته آماده پاسخگويي در زمينه افتتاح حساب در بانك هاي تركيه و مشكلات بانكي شما هستند.

ما در موسسه تركيه هلپر تمامي مدارك لازم را براي شما فراهم مي‌كنيم و در كمتر از يك ساعت با حضور نماينده ما افتتاح حساب را انجام و كارت ويزا و مستر را تحويل شما مي‌دهيم.

منبع: https://www.fardanews.com/fa/news/971485/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA

 

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس

۸۹ بازديد

دانستني هاي قرص چاقي صورت سوپرفت فيس بهترين قرص چاقي صورت دائمي

قرص چاقي صورت سوپر فت فيس بهترين قرص چاقي صورت و بدن داروخانه اي است. قرص چاقي صورت super fat face براي آن دسته از افرادي كه استعداد چاقي صورت را ندارند بسيار مناسب است.  اين قرص كه بهترين قرص چاقي صورت است براي تمامي قسمت هاي بدن بصورت مجزا عرضه شده است.

mdg1_33.png

 

قرص چاقي صورت

از ديگر فوايد بهترين قرص چاقي صورت سوپر فت فيس مي توان به چاق شدن طبيعي صورت اشاره كرد. اگر شما قرص چاقي صورت داروخانه اي سوپر فت فيس را خريداري كنيد بدون شك صورتي با چاقي يكنواخت و بدون بازگشت خواهيد داشت. قرص چاقي صورت آلوورا ساخت كشور آمريكا مي باشد. اين قرص بسيار قوي است و ناگفته نماند كه هيچ گونه آسيبي به بافت و اندام هاي داخلي بدن نمي رساند. ميزان مصرف قرص چاقي صورت آلوورا براي يك دوره ي 30 روزه مي باشد كه در اين دوره فرد متوجه مي شود كه سوخت و ساز بدنش منظم تر شده است كه جذب بسيار بالايي از مواد غذايي را دارد. معمولا افراد روزي دو عدد از اين قرص ها را مصرف مي كنند تا به نتيجه ي دلخواه دست يابند.

قرص چاقي صورت درسا

اگر شما به دنبال چاق كردن صورت خود و همچنين پر كردن چروك هاي صورتتان مي باشيد ما به شما قرص چاقي صورت درسا را پيشنهاد مي كنيم. يكي از مزاياي اين قرص چاقي صورت بدون عوارض و بازگشت برجسته كردن گونه هاي شما مي باشد. قرص چاقي صورت درسا تركيبي از مخمر آبجو، ويتامين  E  و امگا 3 مي باشد كه باعث پر شدن صورت، رفع چين و چروك و همچين برجسته سازي زاويه هاي زيبايي صورت مي شود. از مزاياي منحصر بفرد قرص چاقي صورت درسا مي توان به افزايش اشتها، افزايش جذب مواد غذايي، تركيب گياهي، و مناسب بودن آن براي خانم ها و آقايان اشاره كرد. قرص چاقي صورت درسا بدون شك روي اندام شما تاثير مي گذارد.

 

قرص چاقي صورت

قرص چاقي صورت هيماليا: بهترين قرص چاقي صورت دائمي

بهترين روش براي چاقي صورت و بدن، تغذيه مناسب و ورزش مي باشد. اما برخي افراد با وجود انجام اين دو مورد، همچنان از لاغر بودن صورت خود ناراحت هستند و همواره در جستجوي قرص چاقي صورت هيماليا مي باشند. اين داروي صد در صد گياهي بهترين قرص چاقي صورت دائمي است. قرص چاقي صورت هيماليا مناسب تمامي افرادي مي باشد كه قصد دارند هم از ناحيه صورت و هم از ناحيه بدن چاق شوند. بسته بندي اين دارو بدين صورت است كه شامل 60 عدد قرص با ماندگاري دو سال مي باشد. اين دارو داراي دوره هاي درماني يك الي دو ماهه مي باشد. از مزاياي قرص چاقي صورت هيماليا مي توان به افزايش اشتها و فرم دهي صورت اشاره كرد. افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند بايد دو روزي يك عدد از اين قرص ها را با مايعات بسيار زياد مصرف كنند.

 

قرص چاقي صورت فرشته

قرص چاقي صورت فرشته معروفترين و بهترين قرص چاقي صورت و بدن در دهه هاي اخير بوده است. اين داروي كاملا گياهي و طبيعي بهترين قرص چاقي صورت و بدن معرفي شده است كه تمامي مصرف كنندگان پس از اتمام دوره از تغييرات ظاهري در صورت و بدن خود كاملا راضي بوده اند. تركيبات قرص چاقي صورت فرشته گياهي و طبيعي مي باشند، بنابراين اگر اين قرص را مصرف مي كنيد، هرگز نگران عوارض جبران ناپذير و همچنين برگشت چاقي صورت و بدن خود نباشيد. اين دارو بصورت قوطي در بازار عرضه مي شود و هر قوطي حاوي 80 عدد كپسول مي باشد.

اگر تمايل داريد طبق دستورالعمل شركت توليد كننده ي اين دارو عمل كنيد، شما بايد روزي دو عدد كپسول مصرف كنيد و در نهايت يك دوره ي درماني چهل روزه را پشت سر بگذاريد. نحوه ي مصرف اين دارو  به اين صورت است كه شما پس از صرف ناهار و شام يك عدد كپسول را با ميزان قابل توجهي آب مصرف كنيد. تركيبات اين دارو عصاره جنسينگ، كاكوتي، و يونجه مي باشند كه همگي طبيعي و اورجينال هستند. افراد داراي بيماري هاي قلبي و ديابتي از مصرف اين دارو خودداري كنند. همچنين اين دارو به زنان باردار و افراد زير 16 سال توصيه نمي شود.

zdqd_22.png

عطاري اينترنتي جاودان طب نمايندگي اصلي برترين برندهاي قرص چاقي صورت و افزايش وزن و قرص لاغري مي باشد.

منبع: جاودان طب

 

 

كرونا و جا دستمال كاغذي!

۹۵ بازديد

جا دستمال كاغذي

جا دستمال كاغذي چوبي ، فلزي ، پلاستيكي و مسي هركدام زيبايي خود را دارند و در مكان هاي مختلف بر اساس سليقه ما خريداري شده و مورد استفاده قرار ميگيرند .

j09y_1.jpg

تا به حال برايتان پيش آمده كه در محفظه جا دستمال كاغذي شما پراز گردو غبار شده باشد ؟! يا در مكان هاي عمومي مانند بيمارستان ها و هتل ها براي كنده شدن دستمال كاغذي دچار دردسر شويد ؟

جنس جا دستمال كاغذي ايمن آب  از پليمر (ABS) مي باشد كه مزاياي آن عبارتند از :مقاومت در برابر حرارت و نور ،سفيدي و درخشندگي بالا ،دوام و طول عمر بالا ،عدم تغيير رنگ ،مقاومت در برابر خش پذيري و عدم دفرمه شدن و تغيير حالت محصول.

جا دستمال لوكس!

جا دستمال كاغذي ايمن آب علاوه بر رنگ و طرح لوكس، قابليت ست شدن با ديگر محصولات بهداشتي توليد شده از جانب خود را دارد. همچنين به دليل محفوظ نگه داشتن دستمال ها در محيط هاي عمومي و خانگي در برابر رطوبت و انواع آلودگي علاوه بر آن آنتي باكتريال بودن آن ها، بسيار بهداشتي و كاربردي است .تعداد بالايي از برگ هاي دستمال كاغذي (??? برگ دو لايه ) را در خود جاي مي دهد .

كرونا و جا دستمال كاغذي!

باتوجه به اينكه انتقال ويروس كرونا از طريق تماس دست با محيط هاي الوده اتفاق ميافتد و مخصوصا در اماكن عمومي اين احتمال بيشتر ميباشد لذا استفاده از لوازم بهداشتي كه تماس دست را به حداقل مي رساند توصيه ميگردد .استفاده از مخازن دستمال كاغذي كه قابليت جايگذاري دستمال هاي برگ برگ شده را دارند راهكاري مناسب جهت جلوگيري از انتقال اين ويروس ميباشد. بهتر است اين محفظه هاي دستمال كاغذي به صورت آنتي باكتريال ساخته شوند تا خود نيز از انتقال باكتري و ويروس جلوگيري كنند. اگر بخواهيم در هنگام  انتخاب يك جا دستمال كاغذي توالت به ويژگي هاي مهم آن توجه كنيم بايد بدانيم يك جا دستمال كاغذي مناسب، ايمن و بهداشتي بايد حداقل خصوصيات زير را داشته باشد.

#corona_virus #covid19

 

 

9h5q_2.jpg 

معرفي جادستمال كاغذي مدل ورونا :

در مدل ورونا باز و بسته كردن و پر كردن جاي دستمال به سهولت انجام مي شود. همچنين براي فضاهاي عمومي قفلي روي آن قرار داده شده كه به راحتي ميتوانيد باز و بسته كنيد. رنگ بدنه جا دستمال كاغذي مدل ورونا سفيد و بژ موجود است و در برابر سايش بسيار مقاوم مي باشد كه باعث شده اين رنگ در محيط هاي مرطوب تغيير رنگ ندهد.

براي اطلاع از قيمت ، نحوه خريد، طرح و انواع جا دستمال كاغذي، به صفحه جا دستمال كاغذي در سايت فلاش تانك ايمن آب  مراجعه كرده و در صورت داشتن هرگونه سوال با كارشناسان ما درارتباط باشيد.  https://www.imenabco.com/tissue-hand

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد با ما تماس بگيريد

سامانه پيامكي :  ?????????? –  واتس‌اَپ :   ???????????

 

بالا بردن قدرت موتور خودرو با بهينه سازي كامپيوتر يا ECU

۹۴ بازديد

بالا بردن قدرت موتور خودرو با بهينه سازي كامپيوتر يا ECU

فرقي نمي كند چه خودرويي سوار هستيم، هميشه از اينكه قدرت خودروي خود را بالاتر ببريم استقبال مي كنيم، اينطور نيست؟ پس با بهارنيوز در اين مقاله همراه شويد تا يكي از راه هايي كه مي توانيد در عين حال قدرت و شتاب بيشتري از موتور خودروي خود بگيريد و هم‌چنين به مديريت بهتر سوخت خودرو كمك كنيد و عمر و راندمان آن را بالا ببريد را به شما معرفي نماييم.

awtg_c5.jpg

ايسيو چيست و ريمپ چه معنايي دارد؟

ايسيو مغز متفكر خودروي شماست. اي سي يو يا ECU همان كامپيوتر كوچكي است كه در خودروي شما همه چيز را كنترل مي كند و با بررسي، تحليل و پردازش داده ها به بخش هاي مختلف خودرو دستوراتي پيرامون عملكردشان مي دهد. اين كامپيوترها برنامه ريزي شده اند و از آنجايي كه منبع باز هستند مي توان آنها را تغيير داد و بهينه كرد. به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو، ريمپ ايسيو خودرو مي گويند.

ريمپ چيست؟ كدهاي كامپيوتر يا ايسيو خودرو شما با زبان برنامه نويسي C نوشته شده‌اند ، اين كدها به شكل نقشه يا جداولي استاندارد هستند كه هرگونه اصلاحات، تغييرات و بهينه سازي آن ها را ريمپ Remap مي نامند.

نكته مهم اين است كه ريمپ ايسيو نه تنها به موتور خودرو آسيب نمي زند بلكه عمر آن را نيز افزايش مي دهد. در ريمپ خودرو فوايد بسياري وجود دارد كه ميتوان به برخي از آنها مانند تجربه ظرفيت واقعي موتور خودرو، كاهش دماي فن خودرو، افزايش شتاب، افزايش قدرت، روان شدن خودرو، كاهش مصرف سوخت، رفع كپ سرگاز و افزايش عمر موتور اشاره كرد.

به طور كلي مي توان گفت تمام موارد زير در ريمپ خودرو امكان پذير مي گردند:

لغو محدوديت سرعت خودرو و افزايش شتاب آن، كاهش مصرف سوخت با استفاده از برنامه ريزي سنسور اول و دوم اكسيژن.

ريمپ كاراني كه تجربه و تخصص كافي ندارند معمولا با اين استدلال كه هرچه بيشتر بهتر، تمام پارامترهاي كامپيوتر را زياد ميكنند و نتيجه اي جز مشكلات بيشتر و صدمات جبران ناپذير برجا باقي نمي گذارند. مركز تيونينگ خودرو كاراك، مي تواند گزينه مناسبي براي كساني كه قصد بالا بردن توان خودروي خود را دارند باشد، براي اطلاعات بيشتر به وبسايت كاراك با آدرس https://carak.ir مراجعه نماييد.

كدام خودروهاي ايراني بازده خوبي در ريمپ دارند؟

ريمپ حرفه اي و تخصصي به بالا بردن ظرفيت تمام خودروها كمك مي كند اما اگر بخواهيم جوابي براي اين پرسش داشته باشيم، بايد بگوييم پرطرفدارترين ريمپ ها مربوط به پژو 206، دنا، سمند، ال 90، پژو پرشيا و برليانس است.

ريمپ پژو 206 در مركز تيونينگ خودرو كاراك با هدف افزايش سرعت و قدرت موتور، كاهش دماي كاركرد فن و برداشتن كاتاف صورت مي گيرد. اما چگونه با ريمپ ايسيو مصرف سوخت 206 كاهش مي يابد؟ كاهش مصرف سوخت 206 با ريمپ از طريق اصلاح جرقه زني شمع ها ، اصلاح پاشش سوخت سوزن هاي انژكتور و اصلاح هوادهي دريچه گاز انجام ميشود.

در مجموع شما پس از ريمپ 206 مي توانيد انتظار چنين تغييراتي را داشته باشيد:

1- افزايش سرعت و قدرت 206

2- افزايش سرعت و شتاب اوليه 206

3- كاهش دماي كاركرد فن

4- رفع كپ حين حركت 206

5- برداشتن كاتاف ( حذف محدوديت دور موتور )

6- كاهش مصرف سوخت

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزايش شتاب ثانويه 206

9- رفع كپ اوليه 206

ريمپ دنا و دنا پلاس

دنا موتور پرقدرت EF7 را برروي خود سوار مي بيند و از لحاظ كيفيت ساخت در سطح بالايي نيز است اما بعضي قطعات آن نيز در سرح خوبي از كيفيت قرار ندارند و اصلي ترين دليل آن صرفه اقتصادي آن قطعات براي كارخانه سازنده است. راه حل خوبي براي اين مشكل وجود دارد و آن نيز ريمپ و بازنويسي برنامه خودرو در جهت هماهنگ شدن قطعات با يكديگر و شتابگيري دنا است. براي ريمپ ايسيو دنا به آدرس لينك شده مراجعه كنيد و با كارشناسان كاراك تماس بگيريد.

آيا ميتوان به سرعت بالاي 200 و شتاب زياد با دنا رسيد ؟

پاسخ بله است ، يكسري لوازم افترماركت براي دنا وجود دارد كه قدرت كافي براي شتابگيري بالا را به آن ميدهد ، لوازمي مانند هدرز ، كيت مكش ، شمع ، واير ، كوئل ، پيستون و … اين لوازم خودرو را از حالت فابريك در مي آورند و صداي ماشين را زياد ميكنند ولي رسيدن به هدف فوق را آسان ميكنند.

چرا خود كارخانه ريمپ نكرده است ؟

اين سوالي است كه اكثر مشتريان آن را ميپرسند ، پاسخ اينجاست اولا علم اين كار در كارخانه هاي سازنده وجود ندارد و ثانيا استاندارد برنامه نويسي خودرو دنا براي سوختي كه در جايگاه هاي سوخت ارائه ميشود مناسب نيست !

منبع: بهارنيوز

 

 

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

۹۶ بازديد

راهنماي جامع ورود به بازار بورس

 

wkvs_w2.jpg 

بازار بورس در بازه زماني دو سال گذشته با رشد 400 درصدي توانست بالاترين سود دهي را در ميان بازارهاي مالي به خود اختصاص دهد.

افراد زيادي به دنبال ورود به بازار بورس هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه آغاز سرمايه گذاري در بازار بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري چيست؟ و سوالاتي از اين قبيل كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

اطلاعات بيشتر: دريافت كد بورسي

ما در اين مقاله قصد داريم در چند دقيقه شما رو با بازار بورس آشنا كنيم و در نهايت تصميم با شماست كه دوست داريد در اين بازار فعاليت كنيد يا خير؟
به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش مي‌كنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت‌ها و كارخانه جات را خريد و فروش مي‌كنيد.

شما در عمل سهام شركتي يا كارخانه‌اي را خريداري مي‌كنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين‌هاي سواري و قطعات آن‌ها را توليد و به فروش مي‌رساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب مي‌كند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نمي‌توانيد سهام شركت‌ها را از خود شركت‌ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت‌هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

انواع راه‌هاي سرمايه گذاري در بورس

روش‌هاي سرمايه گذاري در بورس به دو مدل  مستقيم (دريافت كد سهامداري) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق‌هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد مي‌شود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي مي‌توانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق‌ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت‌هاي كارگزاري و صندوق‌ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين مي‌توانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري‌هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام مي‌شود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس مثل هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد مي‌كنيم كتاب آموزش بورس در ?? دقيقه را بخوانيد.

از طريق اين صفحه هم مي‌توانيد بورس را به صورت كاملاً رايگان فرابگيريد: آموزش بورس

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه‌هاي شركت‌ها در رابطه با فروش و صورت‌ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت‌هاي مالي و…) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را مي‌دهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

نتيجه گيري و چند توصيه بورسي مهم
در نهايت اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره‌هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت‌ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.