شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

۳۸ بازديد

انواع مصالح براي ساخت و ساز

 

شهر بتن ارائه دهنده مصالح ساختماني با ويژگي هاي منحصر به فرد

مصالح سيماني امروزه به عنوان پركاربردترين انواع مصالح براي ساخت و ساز شناخته مي شوند كه مي توان آنها را در انواع مختلفي مشاهده كرد. برخي از سازه هاي بتني پيش ساخته هستند اما برخي از آنها براي ساخت و مستحكم كردن بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. كيفيت و عيار محصولات بتني از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه ميزان مواد اوليه بكار رفته در اين مصالح بسيار مهم بوده و بر مقاومت آن تاثير مستقيم خواهد گذاشت. شركت هاي مختلفي اقدام به توليد و ارائه محصولات بتني كرده اند و هريك ويژگي هاي منحصر به فرد خود را دارند و مي توانيد يكي از بهترين ها را براي خريد مصالح مورد نياز خود انتخاب كنيد. بتن آماده از جمله پرفروش ترين انواع مصالح ساختماني است و مي توانيد آن را در انواع مختلفي مشاهده كنيد. بتن هاي آماده براي بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي مورد استفاده قرار مي گيرند كه البته هريك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. در شهر بتن مي توان بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها خريداري كرد. در ادامه توضيحات كامل تري در خصوص قيمت سيمان و بلوك سبك ارائه نموده ايم.

 

b10_rood.jpg

 

خدمات شهر بتن

شهر بتن به عنوان يكي از بهترين مراكز توليد كننده مصالح ساختماني در سطح كشور شناخته مي شود كه مي توانيد انواع اقسام محصولات مورد نياز را از آن خريداري نماييد. از جمله مهمترين ويژگي هاي شهر بتن مي توان به ارائه خدمات با بالاترين كيفيت و پايين ترين قيمت و بهترين قيمت سيمان فله اشاره كرد و خواهيد توانست بهترين محصولات را با نازلترين قيمت ها از آن خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه كارشناسان شهر بتن به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته آماده ارائه خدمات هستند و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز را از آنها دريافت نماييد. وب سايت شهربتن نيز مي تواند راهنماي بسيار مناسبي براي آشنايي پيدا كردن از كليه انواع مصالح ساختماني باشد و مي توانيد مشخصات دقيق هر محصول را مورد بررسي قرار داده و براي ثبت سفارش، آنها را با يكديگر مقايسه كرده و بهترين مورد را از ميان قيمت بلوك سيماني براي خريد انتخاب كنيد.

 

منظور از بتن آماده چيست؟

همانطور كه از نام آن پيداست بتن آماده به نوعي از بتن ها گفته مي شود كه به صورت تركيبي و آمادا به فروش مي رسند. اين نوع بتن ها توسط دستگاه هاي مخصوص مخلوط مي شوند به گونه اي كه مواد اوليه بتن به صورت استاندارد داخل دستگاه ريخته شده و با يكديگر مخلوط مي شوند. پروسه مخلوط كردن مواد بتن به قدري انجام مي شود تا به بهترين شكل ممكن با يكديگر قاطي شوند. طبيعتا اين مخلوط شدن كامل بتن بتعث افزايش ضريب مقاومت آن خواهد شد و امكان شكستن آن پايين تر مي آيد. دانه هاي موجود در داخل بتن آماده از جمله مواردي است كه باعث افزايش چشمگير مقاومت بتن آماده مي شود و همين مقاومت بالاي آن باعث محبوبيت آن در ميان مردم شده است. بتن آماده امروزه در ساختمان سازي بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و متناسب با مدل بتن آماده مي توانيد آن را در بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار دهيد. مراكز متعددي اقدام به توليد و فروش بتن آماده كرده اند كه هريك ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر دارند و مي توانيد بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. قيمت بتن آماده با توجه به انواع مختلف آن و قيمت سيمان نيز متفاوت خواهد بود.

 

 

 

قيمت بتن آماده

از جمله مهمترين مواردي كه در خريد بتن آماده مورد توجه قرار مي گيرد را مي توان قيمت آن دانست. براي بتن آماده نمي توان قيمت دقيقي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بورس سيمان بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت. يكي از مهمترين موارد تاثيرگذار بر ميزان قيمت بتن آماده را مي توان كيفيت محصول دانست. بتن آماده در انواع مختلفي روانه بازار مي شود و هريك از آنها مقاومت و كيفيت متفاوتي نسبت به يكديگر دارند. مواد اوليه بتن آماده بايد به صورت دقيق با يكديگر تركيب شوند تا هم مقاومت مطلوبي داشته و هم بتوان با اطمينان كامل از آن استفاده كرد. برخي از شركت ها متاسفانه مواد ارزشي بتن آماده را كمتر اضافه مي كنند تا هزينه تمام‌شده بتن آماده پايين تر باشد و به همين دليل در انتخاب مركز خريد سيمان رنگي نهايت دقت را داشته باشيد. بتن آماده به انواع مختلفي دسته بندي مي شود كه هريك از آنها ميزان قيمت متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت.

 

بتن عيار ???

بتن عيار ??? از جمله پرفروش ترين انواع بتن آماده است. بتن هاي آماده از نظر عيار با يكديگر تفكيك مي شوند. عيار بتن آماده نشان دهنده ميزان سيمان بكار رفته در آن است و هرچه اين عيار بيشتر باشد مقدار سيمان بكار رفته در آن بيشتر بوده و در نتيجه مقاومت بالاتري خواهد داشت. بتن آماده عيار ??? به اين معني است كه در هر متر مكعب از اين بتن ??? كيلوگرم سيمان استفاده شده است. توجه داشته باشيد كه اين نوع بتن در بخش هاي مختلفي از ساختمان سازي كاربرد دارد اما معمولا براي ريختن سقف مورد استفاده قرار مي گيرد. بتن عيار ??? به صورت عمده در شهر بتن توليد شده و مي توانيد به راحتي نسبت به خريد آن اقدام نماييد. توجه داشته باشيد كه اين شركت بهترين محصولات را در اختيارتان قرار خواهد داد و مي توانيد بدون هيچگونه نگراني از كيفيت محصول نسبت به خريد اقدام كنيد. قيمت بتن عيار ??? با توجه به قيمت سيمان بكار رفته شده در آن متفاوت خواهد بود. بتن عيار ??? را مي توانيد بر حسب ماشين بتونير خريداري نماييد، اين ماشين ها قابليت ويژه اي داشته و از سفت شدن بتن جلوگيري خواهند كرد و مي توانيد اقدام به سفارش بتن به هر نقطه اي نماييد.

 

 

 

قيمت بتن عيار ???

قيمت بتن آماده تا حد زيادي به مقدار سيمان استفاده شده در آن بستگي دارد. امروزه به دليل نوسانات قيمت كليه مواد اوليه بتن آماده همواره قيمت اين محصول نيز نوسانات بسياري دارد و از اين رو در هنگام خريد بهتر است از چندين فروشگاه پرس و جو نماييد. لازم به ذكر است كه قيمت بتن آماده عيار ??? نسبت به بتن آماده عيار ???ران تر بوده و نسبت به بتن عيار ??? ارزانتر است. اما به اين معني نيست كه بتن ??? كيفيت مطلوبي ندارد چرا كه هريك از بخش هاي ساختمان به نوع خاصي از مصالح نياز دارد و بتن عيار ??? كاربرد خاص خود را خواهد داشت. براي مشاهده قيمت دقيق بتن مورد نظر خود مي توانيد به وب سايت شهربتن مراجعه نماييد. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده ، قيمت زودگير كننده و قيمت كندگير كننده ها در وب سايت شهر بتن است.

هبلكس و سيم كشي 

هبلكس خاصيت برشكاري آساني دارد به طوري كه با اره چوب بري قابل برش است در هنگام برشكاري ضايعات كمتري دارد و سيمكشي به سهولت انجام مي پذيرد

 

هبلكس چيست؟ 

بلوك هبلكس نوعي از بتن است كه توسط حباب هاي هوا متخلخل شده و در ساختمان ها براي ديوار جايگزين آجر و مصالح قديمي مي باشد. هبلكس مشابه بلوك هاي سبك ديگر در آن از سيلس استفاده شده است. اين امر باعث ضد آتش شدن هبلكس گرديده زيرا سيلس دماي ذوب آن بسيار بالا مي باشد ودر برابر حريق عايق مي باشد. هبلكس توسط مهندسان در اروپا ابداء گرديده ونام هاي heblex,aac,ytong دراروپا وسايركشورها شناخته شده است.

 

براي توليد هبلكس شرايط بسيار سختي را نبايد پيمود. ولي توليد اين محصول به دقت بسيار بالا در تمامي مراحل فرآوري احتياج دارد تا هبلكس توليد شده تمام مزاياي اصلي، عايق بودن،وزن كم، مقاومت مطلوب و جذب اب پايين را داشته باشد.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com

 

 

شماره تلفن وكيل دادگستري

۳۳ بازديد

شماره تلفن وكيل دادگستري

امروزه با بروز مشكلات فراوان حقوقي و كيفري بهتر است مردم براي حل مشكلاتشان به شماره تلفن وكيل نياز دارند تا در همان امر را انتخاب نمايند به دليل اينكه حل مشكلات تخصصي حقوقي و كيفري و خانواده نياز به تخصص در همان امر را دارد پس بايد با وكيل خوب مشورت نموده تا بهترين مشاوره به شما داده شود و مشكلات به درستي حل و فصل گردند.

z10_x8sp.png

لنگرشماره تلفن وكيل پايه يك

برخي مردم به دليل اينكه حل مشكلات در دادگاهها را امري ساده مي پندارند براي حل مشكلات حقوقي و كيفري خودشان دست به كار شده و به مجتمع هاي قضايي مي روند در صورتي كه دچار اشتباهات فراوان شده و تنها روند رسيدگي خود را طولاني تر و دچار اختلال مي نمايند و  نمي دادند حل مشكلات حقوقي و كيفري و خانواده هر كدام تخصص خود را مي خواهد و اين امر را كسي به جز وكيل پايه يك دادگستري به درستي نمي تواند انجام دهد زيرا وكيل پايه يك دادگستري به صورت تخصصي درس حقوق را خوانده و تمام مراحل را طي نموده تا مدرك و پروانه وكيل پايه دادگستري را كسب نمايد بنابراين با تمام مراحل دادگاهها و دادسراها آشنا مي باشد و طريقه ي دادخواست نويسي و لايحه نويسي را به صورت كاملاً حرفه اي و تخصصي ياد گرفته است تا مشكلات موكلان را حل نمايند. گروه وكلاي تهران وكيل متشكل از وكلاي پايه يك دادگستري با تجربه و توان بالاي حقوقي براي حل مشكلات حقوقي مردم داير مي باشد تا آنچه در حد توان دارند به صورت تخصصي در اختيار موكلان خود قرار دهند.

لنگرشماره تلفن وكيل تلفني

ممكن است خيلي از مردم عزيزمان ساكن شهر يا استان تهران نباشند اما به مشاوره تلفني رايگان و تخصصي گروه وكلاي تهران وكيل احتياج داشته باشند بنابراين نگران اين موضوع نبوده زيرا گروه وكلاي تهران وكيل از ساعت 10 صبح الي 17بعد از ظهر آماده براي پاسخگويي به سؤالات حقوقي شما عزيزان مي باشد .بنابراين به صورت غيرحضوري مي توانيد با شماره تلفن وكيل تلفني تماس حاصل نموده و مشاوره حقوقي رايگان بگيريد . همچنين مي توانيد در ساعات اداري يا در ساعات غير اداري و هر زمان كه وقت آزاد داشتيد در واتس آپ مشكلات و مسائل حقوقي خود را مطرح نماييد تا وكلاي پايه يك و مشاوران متخصص ما در اسرع وقت به سؤالات حقوقي شما به بهترين نحو پاسخ دهند.

 

لنگرشماره تماس وكيل حقوقي:

مسائل و دعاوي حقوقي از مهمترين دعاوي مطروحه در دادگاهها مي باشند و متأسفانه اكثر كساني كه حقشان ضايع و پايمال شده است سواد و علم حقوقي نداشته و دچار مشكل مي شوند .در اينگونه موارد بهتر است از گروه وكلاي تهران وكيل كه داراي وكلاي مجرب حقوقي مي باشد و شماره تماس وكيل حقوقي را دارد كمك گرفته شود تا حق و حقوق ضايع شده تان به شما بازگردانده شود و  در هر مرحله اي از رسيدگي وارد عمل شده تا از شما به بهترين نحو دفاع نمايند و حقتان را به شما برسانند.بنابراين بهتر است هرچه زودتر با شماره تماس هاي گروه وكلاي تهران وكيل تماس حاصل فرماييد تا هرچه سريعتر به مشكلات حقوقي شما به درستي رسيدگي شود.

 

لنگرشماره تماس وكيل كيفري:

خيلي از كلاهبرداران و شيادان منتظرند تا مردم را به دام  بيندازند و تمام مال و ثروت آنها را به سرقت ببرند .گروه وكلاي تهران وكيل هوشيار بوده و تمام مراحل دفاع و اخذ رأي به سود مالباخته و شخصي كه فريب خورده را به صورت كاملاً حرفه اي و تخصصي آگاه مي باشد بنابراين براي اينكه از دام كلاهبرداران رهايي يابيد و آنها را به مجازاتشان برسانيد بايد وكيل كيفري حرفه اي را انتخاب نماييد و با وكيل كيفري تماس حاصل فرماييد تا بهترين مشاوره كيفري را به شما بدهد.گروه وكلاي تهران وكيل شماره تماس وكيل كيفري را دارا مي باشد پس با تماس با گروه وكلاي تهران وكيل مي توانيد با انتخاب وكيل كيفري خوب شماره تماس وكيل كيفري را دارا شويد.

لنگرشماره تلفن وكيل خوب:

هميشه براي حل مشكل بايد  وكيل خوب را انتخاب نمود تا به بهترين نحو مشكلات از جمله حقوقي و كيفري و خانواده را حل نمايد و در اسرع وقت رأي را به نفع موكل اخذ نمايد .از مهمترين ويژگي هاي وكيل خوب متعهد بودن است و وقتي دفاع از فردي را قبول مي نمايد بايد آن را در اسرع وقت و به بهترين حالت ممكن انجام دهد تا موكل با مشكلات ديگري روبرو نگردد .بنابراين وكيل خوب بايد متعهد و آگاه به پرونده باشد.گروه وكلاي تهران وكيل داراي وكلاي متعهد و مجرب و وكيل خوب مي باشند و امور موكل را به بهترين نحو و در نزديكترين زمان انجام مي دهند تا موكل اعتماد كامل به وكلاي خوب تهران وكيل به دست بياورد.

لنگرشماره تماس هاي بهترين وكلا

با توجه به اينكه زندگي هاي امروزه ممكن است با مشكلات متعددي از قبيل خانوادگي ملكي ثبتي حقوقي و كيفري مواجه شود بنابراين اشخاص به دنبال وكلاي متخصص جهت برطرف كردن مشكلات خود باشند با تخصصي شدن رشته حقوق امر وكالت هم تخصصي شده است به گونه‌اي كه ممكن است يك وكيل تنها در يك رشته يا رشته هاي خاص فعاليت نموده و امر وكالت را به عهده بگيرد.

به عنوان مثال وكلا ممكن است بيشتر در زمينه خانواده يا ملكي يا ثبتي اقدام كنند و باز هم در اين زير شاخه هاي خاص فعاليت خود را ادامه دهند و متخصص را شما به راحتي مي توانيد از گروه تهران وكيل درخواست كنيد.

پيدا كردن وكلاي متخصص امروز بسيار كار سختي است زيرا ممكن است شما متوجه نشويد كه وكيلي كه انتخاب كرده ايد آيا در موضوع شما داراي تجربه و تخصص بوده است يا خير به همين دليل پيدا كردن وكيل متخصص در اين موضوع بسيار كار سختي مي‌باشد.

بنابراين شما نياز داريد حتماً با مشاوران اي صحبت كنيد يا به مراكزي مراجعه نماييد كه وكلاي متخصص در مورد مشكل شما را به شما معرفي نمايند.

اگر در اينترنت سرچ و جستجو بفرماييد خواهيد ديد كه شماره تماس‌هاي متعددي از وكلا به شما نشان داده مي شود يا شماره دفتر هاي متعددي نمايش داده مي‌شود.

هيچ يك از اين شماره ها گوياي تخصص و تجربه وكيل مربوط نيست بنابراين براي موضوع خود يا بايد به شخصي مراجعه كنيد كه از تجربه و تخصص شما مطمئن هستيد يا بايد به مركزي مراجعه كنيد كه وكلاي متخصص نسبت به مشكل خود را به شما معرفي نمايد شماره تماس هاي بهترين وكلا را شما مي توانيد از موسسه حقوقي تهران وكيل درخواست نماييد وكلاي اين مجموعه با داشتن تجربه و تخصص فراوان در امور حقوقي ثبتي كيفري شما را در راه رسيدن به حقوق تان يا دفاع از آن ياري مي رساند.

به عنوان مثال اگر به دنبال شماره تماس بهترين وكيل كيفري مي گرديد مي توانيد با گروه تهران وكيل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رايگان و تلفني با مشاورين اين مجموعه داشته باشيد و در صورتي كه بخواهيد مي توانيد با تعيين وقت حضور پيدا كرده و با وكلاي حقوقي و كيفري اين مجموعه كه متخصص در اين زمينه مي باشند مشاوره داشته باشيد و وكالت خود را به آنها اجازه دهيد بنابراين در نظر داشته باشيد كه وجود شماره تماس وكيل در گوگل به اينترنت به معني تخصصي شان مي باشد ما در تهران وكيل متخصص ترين و متبحرترين وكلا را به شما معرفي مينماييم.

 

ديدگاه‌ها  

سلام اقاي وكيل .بنده عضو شوراي اسلامي يك روستا ميباشم و دو ماه ديگر بطور رسمي اين پست را ميگيرم و بدليل حوادث اخير اعتراضات در اهواز عده اي از معترضان مسير جاده اصلي را بستند و موجب توقف ماشين ها شدند فرماندار شهرستان به بنده زنگ زد و گفت اگه ميتوني برو به محل حادثه و با معترضان كه اهالي روستا ميباشن صحبت كن شايد بتوني قانعشون كني جاده را باز كنن و من رفتم اونجا و تصوير من در كليپ هاي منتشر شده ديده ميشه و فرداي اون روز نيروي هاي اطلاعات بنده را بازداشت كردند و فرماندار هم با من همكاري كرد و مرا موقتي به زندان دزفول بردند..سوال من ايا سوء پشينه براي بنده ميشه و ايا اماكن دارد مرا از شوراي اسلامي اخراج كنن يا امكان ندارد..فرماندار به بنده قول داده كه حد الامكان به من كمك خواهد كرد چون خودش مرا تخويل كرد به او نجا برم ..تشكر

سلام خسته نباشيد. من كارشناس پرستاري هستم كه بمدت 3سال در بيمارستان سورنا با رياست امير عباس ثريا (كه كلمه دكتر براي ايشون يكم زياده) در icuبا كلا 11سال سابقه در بخش‌هاي ويژه كاركردم و پس از ندادن حق وحقوق قانوني مرا اخراج كرد و شكايت به اداره كار ديوان عدالت اداري متاسفانه هيچ چيز بجز از زندگي افتادنبرام نداشت وواقعا حاضرم هر وكيلي كه بتونه حقم رو كه مبلغ بين 60تا70 ميليون ميشه به روح مادرم از نصفش بگذرم و به وكيل اهدا كنم حتي اگر اين مبلغ پاين ترين هم شه فقط به دليله ضايع نشدن حقم حاضرم پرداخت كنم. البته خيلي مدارك و اسناد هم در دست دارم كه تلفن من 09011022171 واتساپ پيام بدهيد رو ديده منت ارسال ميكنم مستندات و مدارك رو. ممنون و سپاسگذارم

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C

 

 

 

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

۳۳ بازديد

انواع فيبرهاي عضلاني: آنها چيست و چگونه آنها را تربيت كنيم

ما آنها را آموزش مي دهيم. اما چقدر درباره آنها مي دانيم. و چگونه مي توانيم بفهميم چه نوع فيبرهاي عضلاني در ماهيچه اي كه تمرين مي كنيم داريم. با دانستن اينكه كدام عضله خاص داراي فيبرهاي عضلاني است ، مي توانيد از نوع تمرينات مورد نياز اين ماهيچه استفاده كنيد.

انواع ماهيچه ها

 

بافت ماهيچه اي ما از الياف (سلول) تشكيل شده است كه براي ايجاد نيروي فعال براي انقباض ماهيچه ما بسيار تخصصي هستند. بافت ماهيچه اي حركت ، حفظ وضعيت بدن و توليد گرما را فراهم مي كند. بر اساس برخي ويژگي هاي ساختاري و عملكردي ، بافت ماهيچه اي بدن ما به سه نوع قلبي ، صاف و اسكلتي طبقه بندي مي شود.

عضله قلب

 

بافت ماهيچه اي قلب قسمت اعظم ديواره قلب را تشكيل مي دهد. مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي ، مخطط است. بر خلاف بافت ماهيچه اي اسكلتي ، انقباض آن معمولاً تحت كنترل آگاهانه نيست و به صورت غيرارادي طبقه بندي مي شود.

عضله صاف

 

بافت ماهيچه اي صاف در ديواره هاي ساختارهاي توخالي مانند عروق خوني ، معده ، روده ها و مثانه قرار دارد. فيبرهاي عضلات صاف معمولاً غير ارادي هستند و بدون خط (صاف) هستند. بافت ماهيچه اي صاف ، مانند بافت ماهيچه اي اسكلتي و قلبي ، مي تواند دچار هيپرتروفي (رشد) شود.

عضله اسكلتي

 

بافت ماهيچه اي اسكلتي به استخوان هاي ما متصل است. مخطط است ؛ يعني الياف (سلول ها) داراي نوارهاي متناوب (تيره) روشن و عمودي هستند كه عمود بر محورهاي طولاني الياف هستند. بافت ماهيچه اي اسكلتي را مي توان با كنترل آگاهانه (داوطلبانه) منقبض يا آرام كرد.

 

تمام فيبرهاي عضلاني اسكلتي از نظر ساختار يا عملكرد مشابه نيستند. به عنوان مثال ، رنگ فيبرهاي عضلاني اسكلتي بسته به محتواي ميوگلوبين متفاوت است (ميوگلوبين در بافت ماهيچه اي يافت مي شود ، جايي كه به اكسيژن متصل مي شود و به اكسيژن اضافي براي آزادسازي انرژي براي انقباضات عضلاني كمك مي كند.) فيبرهاي عضلاني اسكلتي با سرعت هاي متفاوتي منقبض مي شوند ، بسته به توانايي آنها براي تقسيم آدنوزين تري فسفات (ATP). الياف منقبض كننده سريعتر توانايي بيشتري براي تقسيم ATP دارند. علاوه بر اين ، فيبرهاي عضلاني اسكلتي با توجه به فرآيندهاي متابوليكي كه براي توليد ATP استفاده مي كنند ، متفاوت است. آنها همچنين از نظر شروع خستگي متفاوت هستند. بر اساس ويژگي هاي مختلف ساختاري و عملكردي ، الياف ماهيچه هاي اسكلتي به سه نوع تقسيم مي شوند: الياف نوع I ، الياف نوع II B و الياف نوع II A.

الياف نوع I

وبسايت مرواريد شهري نجات

اين الياف كه به آنها فيبرهاي آهسته يا انقباض آهني نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير زيادي ميوگلوبين ، بسياري از ميتوكندري ها و مويرگ هاي خوني زيادي هستند. الياف نوع I قرمز هستند ، ATP را با سرعت كندي تقسيم مي كنند ، سرعت انقباض كمي دارند ، در برابر خستگي بسيار مقاوم هستند و ظرفيت بالايي براي توليد ATP توسط فرايندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند. چنين اليافي به تعداد زياد در ماهيچه هاي موضعي گردن يافت مي شوند.

الياف نوع II A

 

اين فيبرها كه به آن الياف سريع انقباض يا سريع اكسيداتيو نيز گفته مي شود ، حاوي مقادير بسيار زيادي ميوگلوبين ، ميتوكندري بسيار زياد و مويرگ هاي خوني بسيار زياد است. الياف نوع II A قرمز هستند ، ظرفيت بسيار بالايي براي توليد ATP توسط فرآيندهاي متابوليكي اكسيداتيو دارند ، ATP را با سرعت بسيار زيادي تقسيم مي كنند ، داراي سرعت انقباض سريع بوده و در برابر خستگي مقاوم هستند. چنين اليافي به ندرت در انسان يافت مي شود.

الياف نوع II B

 

اين الياف كه به آن الياف سريع انقباض يا گليكوليتيك سريع نيز گفته مي شود ، حاوي مقدار كمي ميوگلوبين ، ميتوكندري نسبتاً كمي ، مويرگ هاي خوني نسبتاً كمي و مقدار زيادي گليكوژن هستند. الياف نوع II B سفيد هستند ، براي توليد ATP با فرآيندهاي متابوليكي بي هوازي ، قادر به تامين فيبرهاي عضلاني اسكلتي به طور مداوم با ATP كافي نيستند ، به راحتي خسته مي شوند ، ATP را با سرعت سريع تقسيم مي كنند و داراي سرعت انقباض سريع هستند. چنين اليافي به تعداد زياد در عضلات بازوها يافت مي شوند.

منبع : 

https://en.gravatar.com/orlaoneal8

https://www.ted.com/profiles/30153960/about

https://www.quora.com/profile/Orla-Oneal8

https://orlaoneal8.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/orlaoneal8

 

 

 

روتوش عكس

۳۳ بازديد

 

 

روتوش عكس

 اين روزها روتوش عكس از اهميت بسيار زيادي برخوردار شده است توجه داشته باشيد كه بسياري از افراد علاقه مند هستند تا بعد از عكس گرفتن عكس هايشان توسط يك روتوشر حرفه اي ويرايش شود اما همانطور كه مي دانيد در برخي از آتليه هاي عكاسي همچنان متد هاي قديمي روتوش بر روي عكس ها اعمال مي شود، به همين دليل بسياري از افراد از روتوش كردن عكس خود منصرف مي شوند.

 

h1_8zcg.jpg

 

 

 نكته جالب اين است كه وقتي تصاوير هنرمندان را مشاهده مي كنيد متوجه روتوش حرفه اي آن مي شويد و دوست داريد افرادي باشند كه عكس شما را به حرفه اي ترين نوع ممكن روتوش كنند اما شايد پيدا كردن يك روتوشر حرفه اي كار بسيار سختي باشد در نتيجه برخي از افراد بعد از نااميد شدن از پيدا كردن يك روتوشر حرفه اي به سراغ آموزش روتوش عكس مي روند زيرا اگر بتوانند به صورت حرفه‌اي آموزش روتوش را سپري كنند اين امكان براي ايشان به وجود مي آيد تا بتوانند عكس هاي خود و ديگران را به حرفه اي ترين نوع ممكن ويرايش كرده و يك عكس فوق لاكچري را خلق كنند.

  

البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه اين روزها مبحث كسب درآمد در اين حوزه به صورت چشمگيري پيشرفت كرده است و با پيشرفت تكنولوژي و ورود شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام شرايط كسب درآمد از روتوش عكس منقلب شده است در نتيجه اگر مي خواهيد به راحتي به كسب در آمد بپردازيد پيشنهاد مي كنيم آموزش روتوش عكس را از همين حالا آغاز كنيد.

 

 

 در انتها بهتر است ذكر كنيم كه اگر شما هم قصد داريد به يك روتوش حرفه اي تبديل شويد و عكس ها را به بهترين نحو ممكن ويرايش كنيد تا بتوانيد به راحتي به صورت ريالي و دلاري كسب درآمد كنيد پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد تا بتوانيد اطلاعات دقيقي نسبت به آموزش روتوش عكس به دست بياوريد.

 راه هاي كسب درآمد از روتوش عكس

راه هاي كسب درآمد از روتوش عكس بسيار زياد است، در واقع شما بعد از گذراندن آموزش روتوش عكس به راحتي مي توانيد وارد بازار كار شويد، اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مبحث كسب درآمد از روتوش عكس به دو دسته مختلف تقسيم مي شود.

 

 

يعني شما هم مي‌توانيد از بازار سنتي و آتليه هاي عكاسي كسب درآمد كنيد و هم از سوي ديگر مي توانيد در وبسايت ها و پلتفرم هاي فريلنسري فعاليت كرده و به درآمد برسيد، شايان ذكر است بدانيد كه امكان درآمد دلاري هم براي شما وجود دارد چون وب سايت هاي فريلنسر كه خارج از كشور قرار دارند و شما مي توانيد از طريق آنها به صورت دلاري كسب درآمد كنيد، در نتيجه براي اين كه بتوانيد به يك روتوشر حرفه اي تبديل شويد و درآمد خوبي را كسب كنيد تنها كافي است آموزش روتوش عكس كه شما را به يك روتوشر حرفه اي تبديل مي كند را بگذرانيد و بعد از آن جذب بازار كار شويد.

 

h2_win3.jpg

 

 

اين نكته بسيار مهم را در نظر داشته باشيد كه در حال حاضر حجم كار آتليه هاي عكاسي به صورت چشمگيري افزايش پيدا كرده است و همانطور كه مي دانيد افراد براي ثبت لحظات مهم زندگي خود مانند مراسم عقد، مراسم عروسي، تولد و بسياري از مناسبت‌هاي ديگر سعي مي‌كنند از عكاس استفاده كنند و يا به آتليه هاي عكس مراجعه نمايند در نتيجه با بالا رفتن حجم كار مطمئنا مدير آتليه نمي تواند تمام عكس ها را روتوش كند و همين مسئله باعث مي شود تا شما بتوانيد به راحت ترين شكل ممكن از فضاي سنتي و فيزيكي كسب درآمد خوبي داشته باشيد.

 

 

البته بايد به اين نكته اشاره كنيم كه در صورتي شما مي توانيد كسب درآمد خوبي را تجربه كنيد كه يك روتوشر حرفه اي باشيد در غير اين صورت افراد زيادي در جامعه وجود دارند كه مي توانند مطابق متد هاي قديمي عكس ها را روتوش كنند اما روتوش عكس به صورت حرفه‌ اي و مطابق با متدهاي جديد در حال حاضر طرفدار زيادي دارد و شما هم بايد خود را به اين سطح از كار برسانيد.

 

 

 

دوره حضوري روتوش عكس بهتر است يا دوره آنلاين؟

بسياري از افراد بر اين باور هستند كه شركت در دوره هاي حضوري بهتر از شركت در دوره هاي آنلاين است اما بهتر است بدانيد كه اين روزها با پيشرفت تكنولوژي و وجود تيم هاي حرفه اي در حوزه آموزش روتوش عكس باعث شده تا دوره هاي آنلاين داراي ويژگي هاي منحصر به فردي شود كه مطمئنا اين ويژگي ها در دوره هاي حضوري وجود نخواهد داشت.

 

 

 براي مثال شما به راحتي مي توانيد يك قسمت از آموزش را به دفعات مشاهده كنيد تا آن قسمت را به صورت كامل ياد بگيريد ولي اين مسئله در دوره‌هاي حضوري وجود ندارد، اين نكته مهم را هم در نظر داشته باشيد كه دوره هاي آنلاين همگي داراي پشتيباني مي باشند درجه شما به راحتي مي توانيد زماني كه با چالش مواجه مي شويد به پشتيبان آن مراجعه كرده و مشكل را به صورت كامل برطرف كنيم.

 

 

 

كسب درآمد بدون رقابت با ديگران

يكي از مباحث بسيار مهم كه باعث مي شود تمام افراد نسبت به شركت در دوره‌هاي آموزش روتوش عكس سرد شوند اين است كه آيا بعد از گذراندن دوره آموزشي ميتوان وارد بازار كار شد و يا اين سوال برايشان پيش مي آيد بعد از اينكه آموزش ها را پشت سر گذاشتيم آنقدر حرفه اي مي شويم كه بتوانيم با مابقي افراد رقابت كنيم؟

 در پاسخ به اين سوال بهتر است بگوييد كه بازار اين كار آنقدر گسترده است كه شما به راحتي مي توانيد بدون رقابت با افراد ديگر به كسب درآمد و بپردازيد.

 توجه داشته باشيد كه راه هاي كسب درآمد از اين حوزه بسيار زياد است در نتيجه شما به راحتي مي توانيد كسب درآمد كنيد البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه اگر پكيج آموزش روتوش عكس حرفه اي را تهيه كنيد كار براي شما به شدت آسان مي شود زيرا با سرعت بالايي مي توانيد روتوش عكس را انجام دهيد.

 

جمع بندي

 

مطمئنا تا قبل از مطالعه اين محتوا اطلاعات كافي نسبت به آموزش روتوش عكس نداشته ايد و نمي دانستيد كه چگونه مي توان حرفه اي ترين روتوش عكس را انجام داد اما حال با مطالعه محتواي اطلاعات كاملي نسبت به بازار آنلاين به دست آورده ايد و اميدواريم با شركت در آموزش روتوش عكس به راحتي بتوانيد به يك روتوشر حرفه اي تبديل شده و از روش‌هاي مختلف كسب درآمد كنيد.

 

h3_uxg2.jpg

 

روتوش حرفهاي عكسها امروزه علاقهمندان زيادي را در سراسر دنيا به خود جلب كرده است. شايد بارهاوبارها برايتان پيشآمده است كه عكسي كه در آتليه از شما گرفته شده است با عكسي كه به شما تحويل داده ميشود بسيار متفاوت باشد. اين تفاوت به حدي زياد و غيرقابلباور است كه ممكن است حتي بخواهيد عكس خام و بدون هيچگونه تغييري به شما داده شود.

 

در كنار آن وقتي به گشتوگذار در اينستاگرام و وبسايتهاي مختلف ميپردازيم، عكس افراد مشهور، بازيگران، فوتباليستها و ... را مشاهده ميكنيم كه بسيار زيبا و چشمنواز هستند. اين عكسها نتيجه يك روتوش عكس حرفهاي است.

 

تفاوت عمدهاي كه بين آتليهها و عكسهاي زيباي اينترنت وجود دارد، تفاوت نوع روتوش است.

 

آتليهها عمدتاً از روشهاي سنتي و قدمي استفاده ميكنند. اين در حالي است كه يك روتوش كننده عكس، به صورت مداوم در حال آموزش ديدن است تا سطح دانش و توانايي خود را بالا نگه دارد و بتواند بهترين كيفيت را در عكسهاي خود نشان دهد.

 سايتهاي مختلفي نظير روتوشر اقدام به آموزش انواع نكات مختلف براي يك روتوش حرفهاي عكس كردهاند. روتوش حرفهاي عكس علاوه بر اينكه يك مهارتي است كه بسيار هنرمندانه به شمار ميرود، ميتواند يك مهارت فوق پولساز براي كسي كه به آن مسلط است، باشد.

 

سايت روتوشر كه يكي از سايتهاي معروف در زمينه آموزش حرفهاي اديت عكس است، تحقيقاتي را منتشر كرده است كه در آن به بررسي انواع روشهاي كسب درآمد و درآمد حاصل از روتوش عكس پرداخته است. براي اطلاع از اين تحقيقات در ادامه با ما همراه باشيد.

 

 

 

چه كساني ميتوانند از روتوش عكس كسب در آمد كنند؟

علاقهمندان روتوش عكس روزبهروز در حال افزايش هستند و افراد با سليقهها و اهداف مشخصي قصد دارند، اقدام به يادگيري روتوش حرفهاي عكس كنند. اين افراد شامل چندين گروه هستند.

 

1. افرادي كه ميخواهند عكسهاي خود و دوستانشان را روتوش كنند و با استفاده از اين مهارت عكسهاي زيبايي را در فضاي مجازي، پروفايل و جاهاي ديگر به اشتراك بگذرانند.

 

2. گروه دوم افرادي هستند كه ميخواهند با استفاده از روتوش عكس وارد دنياي فريلنسري شوند و اقدام به كسب درآمد كنند.

 

لازم به ذكر است، امروزه با گسترش فضاي وب، ديگر شخصي كه آتليه دارد، نيازي نيست اقدام به تهيه ميز، كامپيوتر، صندلي، استخدام شخص روتوش كننده كند و بهراحتي اين كار را به يك فريلنسري ميسپارد كه در خانه خود نشسته است و اين كار را باكيفيت و با سرعت خوبي انجام ميدهد.

 

3. گروه آخر كساني هستند كه خود صاحب يك آتليه هستند و ميخواهند روتوش حرفهاي بر روي عكسهايي كه ميگيرند، انجام دهند.

 

البته كه با حجم كاري موجود در آتليه و تعداد عكسهاي زياد، امكان اين وجود ندارد و خود شخص در روز ميتواند فقط تعداد محدودي عكس را روتوش كند؛ بنابراين بازهم بايد اقدام به استخدام يك فريلنسر كند كه كارهايش را انجام دهد.

 

 

 

از كجا ميتوانم سفارش دريافت كنم؟

دنياي فريلنسري و اينترنت مرزها را جابهجا كرده است و مهم نيست كه از كدام شهر هستيد، در شهر زندگي ميكنيد يا روستا، حتي در خارج از ايران هستيد يا داخل ايران. مهم اين است كه توانايي روتوش حرفهاي عكس را داشته باشيد كه بتوانيد با يك كسي كه آتليه دارد اقدام به همكاري كنيد.

 

شايد الان نگران اين باشيد كه دسترسي و پيداكردن فردي كه آتليه دارد شايد كمي سخت باشد. اما به شما تضمين ميدهيم كه نگران اين موضوع نباشيد چرا كه در سايتهاي فريلنسري مختلفي ميتوانيد عضو شويد و با قراردادن نمونه كارهاي خود كه نشاندهنده تخصص شماست، اقدام به گرفتن پروژه كنيد.

 

 

بازار كار روتوش در ايران چگونه است؟

براي فهميدن اين موضوع كافي است يك حساب سرانگشتي انجام دهيد تا تعداد آتليههايي كه در يك شهر، استان و كشور وجود دارد را بشماريد. شمردن چنين چيزي عملاً غير قابل ممكن است. در كنار آن، تعداد عكسهايي كه در يك روز گرفته ميشود بسيار زياد است.

 

 

بنابراين بهتر است نگران بازار كار نباشيد و بدانيد براي كسي كه مهارت كافي دارد، هميشه كار هست.

 

در كنار تمام مزاياي آن قطعاً برايتان اين سؤال پيشآمده است كه هزينه روتوش عكاسي چقدر است و درآمد اين كار به چه صورت است. هركسي باتوجهبه مهارتي كه دارد، قيمتهاي متنوعي براي روتوش عكس ميدهد و هزينه ثابتي نيست.

 

اما شما با كمي زمان گذاشتن بهراحتي ميتوانيد به درآمدهاي ميليوني و پس از خبره شدن به درآمدهاي چند ده ميليوني برسيد.

 

 

بهترين روش يادگيري روتوش حرفهاي عكس چيست؟

امروزه باتوجهبه فضاي كشور و شيوع ويروس كرونا، بهترين كار استفاده از دورههاي آنلاين است. شما براي يادگيري روتوش عكس ميتوانيد ساعتها وقت خود را پاي كامپيوتر بگذاريد تا با سعي و خطا روش و شگردهاي مختلف را ياد بگيريد يا ميتوانيد با خريد دوره آنلاين روتوش عكس حرفهاي مهارتهاي لازم را از يك استاد فوق حرفهاي بياموزيد.

 

در بين دورههاي مختلفي كه وجود دارد، توصيه ما با شما خريد دوره جامع روتوش عكس از سايت روتوشر است كه با 12 ساعت آموزش كاملاً كاربردي به صورت كاملاً تخصصي به آموزش فتوشاپ مقدماتي، حرفهاي و سپس روتوش عكس حرفهاي ميپردازد.

 

البته كه ديدن فايلهاي آموزش فتوشاپ كاملاً اختياري است اما اگر شما تسلط كافي بر روي فتوشاپ نداريد، بهتر است از آن استفاده كنيد.

 

 

 

براي شركت در دوره آنلاين روتوش حرفهاي عكس چه چيزي نياز است؟

شايد فكر كنيد بايد يك مهارت عجيب و سختي در فتوشاپ بلد باشيد تا بتوانيد وارد بازار كار شويد. اما اصلاً چنين چيزي نيست و فتوشاپ صرفاً ابزار كار شماست و به همين دليل در دوره روتوش عكس حرفهاي www.rotoosher.ir آموزشهاي فتوشاپ نيز قرار داده شده است.

 

شما به صورت كلي براي ورود به بازار يادگيري و دورههاي آنلاين نياز به انتخاب درست، اقتدار شخصي، تصميم به تغيير، يادگيري، تمرين، برنامهريزي هدفمند، كامپيوتر و نرمافزار فتوشاپ داريد.

 

پس تا فرصت باقي است اين مهارت پولساز را ياد بگيريد و براي خود كسب درآمد كنيد.

h4_28iv.jpg

 

 

وبسايت روتوشر در تمام اين سالها هدفش آموزش و معرفي مهمترين روشها و تكنيكهاي روتوش عكس به هموطنان فارسيزبان بود و امروز ميتوانيم به خودمان افتخار كنيم كه در رسيدن به اين هدف موفق بودهايم

 

تعداد كاربران و هنرجويان شركتكننده در كلاس آموزش روتوش جامع و كاربردي و كاملترين دوره آموزش روتوش عكس گواه بر اين حرف است و البته پيامهاي زيبايي كه از شما دريافت ميكنيم هميشه قوت قلبي براي ما بوده است

 

هنگاميكه نتايج كار شما را در روتوش حرفهاي عكس پرتره در فتوشاپ ميبينيم و رشد شما را در ترميم و دستكاري كردن عكس شاهد هستيم به ما اين انگيزه را ميدهد تا آموزشهاي بيشتري درباره ويرايش حرفهاي تصاوير بسازيم و به وبسايت اضافه كنيم

 

مشاهده فيلمهاي آموزش رتوش عكس صورت در وبسايت طرفداران زيادي داشته است و بسياري از آموزشهاي بهترين نرمافزارهاي روتوش عكس، صورت و چهره به درخواست شما آماده شد

 

با بررسي تقاضاي كاربران سايت براي روتوش عكس با چند گام سريع و ساده ما هر روز درحالتوسعه آموزشها هستيم تا بتوانيم رضايت شما را به همراه داشته باشيم

 

كمبود آموزشهاي تخصصي و حرفهاي پلاگين روتوش تصاوير براي فتوشاپ در منابع فارسي دليل ديگري است كه تصميم به ارائه خدماتي مانند: دانلود پلاگين فتوشاپ براي روتوش چهره و پوست ،ارايه نرمافزار روتوش عكس اتوماتيك بهصورت رايگان گرفتيم و البته براي رشد و تكامل سايت و بهبود كارايي آن تعدادي دوره حرفهاي نيز تهيه كرديم تا با فروش آنها بتوانيم هزينههاي سايت را جبران كنيم.

 

شركتكنندگان در كلاس آموزش روتوش حرفهاي ويژه آتليه عكاسي هميشه حامي ما بودهاند و ما از صميم قلب ممنون حمايتهاي شما هستيم

 

بازديدكنندگاني كه تازه با سايت روتوشر آشنا شدهاند اگر قصد آموزش آموزش رايگان روتوش پرتره با پلاگين و صاف كردن پوست صورت در فتوشاپ دارند براي راهنمايي شما فهرستي از مطالب آموزشي تهيه كردهايم كه مسير يادگيري را برايتان كوتاهتر ميكند

 

اگر ميخواهيد تكنيك و روشهاي اديت و رتوش عكس را بدانيد و فرابگيريد، بهتر است ابتدا بررسي كنيم كه در سايت روتوشر اين موارد موجود است و با تماشاي فيلم آموزش گامبهگام روتوش شما هرآنچه بخواهيد را در اختيار داريد

 

اگر مبتدي و تازهكار هستيد در اينجا صفر تا صد روتوش را مياموزيد و از مقدماتي تا حرفهاي پيشرفت ميكنيد

 

براي تغيير حالت صورت در فتوشاپ بايد حداقل سيستم كامپيوتر داشته باشيد تا بتواند نرمافزار فتوشاپ را اجرا كند

سپس آموزش مقدماتي فتوشاپ را در اينجا تماشا كنيد و وقتي كار با فتوشاپ را آموختيد نوبت دانلود نرمافزار روتوش عكس فتوشاپ است كه براي نصب بايد سيستم عامل ويندوز از شركت مايكروسافت يا مك از شركت اپل را داشته باشيد

 

مراحل روتوش پرتره و آتليه دستهبنديهاي زيادي دارد

كه هركدام را به ميل خود ميتوانيد تماشا كنيد.

 

نيازي نيست حتماً آموزش حرفهاي روتوش صورت را طبق قرارگيري در سايت ببينيد. ميتوانيد يك روز آموزش روتوش پوست را تماشا كنيد يا آموزش سفيدكردن دندان در فتوشاپ، تغيير رنگ لب و رتوش چشم را دانلود كنيد و در زمان بيكاري و فراقت مشاهده نماييد

 

يكي از راههاي حمايت از ما ارسال آموزشهاي تخصصي روتوش عكس و پرتره براي دوستانتان است كه بدين طريق به آنها نيز در يادگيري كمك خواهيد كرد

 

با دنبالكردن آموزش تصويري روتوش اين مهارت را خواهيد آموخت و تصاوير پرتره خودتان را بهخوبي اديت ميكنيد و در شبكههاي اجتماعي مانند فيسبوك و اينستاگرام به اشتراك ميگذاريد

 

حتي با مشاهده آموزش ترميم و دستكاري عكسها، تصوير چهره خودتان و اعضاي خانواده را تغيير دهيد و زيبا كنيد و در واتس اپ و تلگرام براي تصوير پروفايل استفاده كنيد تا همه از ديدن عكسهاي زيبايتان شگفتزده بشوند

 

بهتر است براي نتيجه بهتر در ريتاچ تصاوير و روتوش اندام از تجربه طراحان ايراني و خارجي استفاده كنيد و با مشاهده نمونه كارهايشان دانش كسب كنيد

 

يكي از روشهاي افزايش دانش براي روتوش چهره و رتوش پرتره ديدن تصاوير روتوشرهاي معروف است، البته بهطوركلي ديدن تصاوير پرتره بهخوديخود باعث ميشود شما نگاه هنريتان رشد كند

 

عكسهاي صورت قبل از اديت و بعد از اديت را بارها ببينيد، بررسي و مقايسه كنيد. با اين روش چشم و ذهن شما تقويت ميشود و در هنگام ويرايش عكس خيلي سريع ايرادها را شكار ميكنيد و به سراغ برطرفكردن آنها ميرويد

 

سايتهايي مانند پينترست نيز شامل تعدادي زيادي عكس چهره و پرتره است كه براي نمونهگيري و الگوبرداري عالي ميباشد

حتماً در اين سايت عضو شويد و در طول روزبه گشتوگذار در اين سايت بپردازيد

 

مقايسه كار خودتان با اديتورهاي ديگر در اقصينقاط جهان، ميتواند به شما نشان دهد چقدر در كار خود پيشرفت كردهايد و آيا همچنان نياز به شركت در دوره آنلاين روتوش داريد يا خير

 

مسير يادگيري ويرايش حرفهاي تصاوير براي شما آسان ميشود اگر در منابع خارجي و ايراني به دنبال يافتن مجموعه كامل آموزش روتوش و ميكاپ ، آموزش رايگان روتوش پرتره با پلاگين و ديگر نرم افزارها باشيد

 

بهترين پلاگين روتوش فتوشاپ را دانلود و نصب كنيد، يك عكس روتوش نشده انتخاب كنيد و سپس به تمرين و كار با آنها بپردازيد

 

ميتوانيد مجلات تخصصي يا كتابهاي الكترونيكي درباره? آموزش فتوشاپ حرفهاي تغيير چهره را تهيه و مطالعه كنيد.

اساتيد زيادي در جهان هستند كه دانش و تجربه خود را در اين مجلات به اشتراك ميگزارند و منبع بسيار خوبي براي يادگيري است

 

منبع: آموزش روتوش عكس در فتوشاپ

 

 

 

 

 

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

۳۲ بازديد

چرا جريان هوا از يك دريچه هوا كم است

بنابراين ، سيستم گرمايش و سرمايش خود را روشن كرديد و متوجه چيز عجيبي شديد: يكي از اتاق هاي شما به درستي گرم يا سرد نمي شود.

 

با ناراحتي ، متوجه شديد كه از باز شدن دريچه هوا منبع تغذيه كمي بيرون مي آيد! اتاق هاي ديگر را بررسي مي كنيد و هوا خوب است. اما در آن اتاق شما اين سال را داريد كه چگونه مي توانيد جريان هواي تهويه مطبوع خود را بهبود بخشيد.

 

بنابراين ، مشكل آن يك اتاق چيست؟ هنگامي كه تأييد كرديد كه دريچه هوا كار مي كند و باز است ، در اينجا چند مشكل در مورد لوله كشي وجود دارد كه مي تواند باعث اين مشكل نااميد كننده شود.

4 علت رايج تهويه هوا با كم يا كم هوا

كانال انعطاف پذير پيچ خورده/خرد شده

 

داكت فلكس ، همانطور كه به نظر مي رسد ، مجرايي است كه بسيار انعطاف پذير است. با اين حال ، از آنجا كه بسيار انعطاف پذير است ، به راحتي خم و خرد مي شود ، كه جريان هوا را در يك اتاق خاص محدود مي كند.

 

اگر لوله كشي انعطاف پذير در اتاق زير شيرواني داريد ، بررسي كنيد كه آيا چيزي آن را خراب كرده يا خرد مي كند.

مجراي هوا قطع شده است

 

هر دو مجراي ورق فلزي و مجراي فلكس مي توانند در مجراي اصلي متصل شده ، بين بخشهاي لوله ، و در اتصالات پاياني رجيستر قطع شوند و مانع از ورود هرگونه هواي گرم يا سرد از سيستمهاي گرمايش و تهويه مطبوع به اتاقهاي خانه شما شوند.

 

به يك متخصص نياز داريد تا مجراي قطع شده را پيدا كرده و آن را آب بندي كند تا هوايي از آن خارج نشود.

مجاري هوا نشت/سوراخ دار

 

اگر كمي هوا از دريچه هوا وارد شده باشد ، مجراي منتهي به اتاق ممكن است نشت كرده يا پر از سوراخ باشد.

 

اين مشكل در واقع بسيار رايج است. به گفته ENERGY STAR ، "اما در يك خانه معمولي ، حدود 20 تا 30 درصد از هوايي كه از طريق سيستم مجاري حركت مي كند به دليل نشت ، سوراخ ها و مجاري ضعيف متصل از بين مي رود."

 

راه حل؟ آب بندي مجاري.

دمپر بسته

 

دمپرهاي تهويه HVAC دريچه هايي در مجاري شما هستند كه جريان هوا را در سيستم مجراي هوايي شما كنترل مي كنند. هنگامي كه هوا باز است ، هوا آزادانه جريان مي يابد. وقتي بسته است (يا تقريباً بسته است) ، جريان هوا كم است يا اصلا جريان ندارد. آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه آيا دريچه AC بايد باز يا بسته شود؟ اگر از سيستم گرمايش و سرمايش خود استفاده مي كنيد ، آنها هميشه بايد باز بمانند! حتي در اتاقهايي كه از آنها استفاده نمي كنيد. سيستم شما بايد نفس بكشد. ممكن است يك دمپر بسته در مجاري داشته باشيد كه مانع رسيدن هوا به دريچه در يك اتاق شما مي شود.

ساير مسائل احتمالي

 

گاهي اوقات با پوشاندن دريچه هاي هوا در ديوارها ، چيز ديگري مي تواند باعث انسداد شود (به عنوان مثال حيواناتي كه مجرا را شكسته و لانه كرده يا مرده اند ، اسباب بازي هاي پر شده بچه هاي شما ، كسي چيزي را در مجراي كف زمين پنهان مي كند و غيره). مسدود كردن مبلمان دريچه هاي هوا نيز يك مشكل رايج است.

 

وسيله اي كه باعث انسداد مي شود را برداريد يا مبلمان را براي جريان مطلوب هوا تنظيم كنيد.

چگونه برادران پيپين مي توانند كمك كنند

بازرسي بصري

 

اگر در منطقه لاوتون ، OK زندگي مي كنيد ، برادران پيپين مي توانند با انجام يك بازرسي بصري به سرعت دريابند كه مشكل در سيستم مجراي شما كجاست. اين سريعترين و كم هزينه ترين روش براي بررسي سيستم مجراي شما است.

تصويربرداري با وضوح بالا و اسكن حرارتي

 

اگر بازرسي بصري اطلاعات محدودي داشت يا هيچ اطلاعاتي نداشت (كه در صورت مخفي بودن مجاري و در دسترس نبودن رايج است) ، مي توانيم يك دوربين تصويربرداري با وضوح بالا قرار دهيم كه از آن براي مميزي انرژي خود براي مشاهده مجاري خرد شده ، شكسته ، مسدود ، نشتي يا كثيف استفاده مي كنيم. روي مانيتور ويدئويي

 

يك اسكن حرارتي ممكن است حرارت/سرمايش مسدود شده يا نشتي يا شكستگي مجرا را نشان دهد. دوربين الگوهاي گرما و تغييرات در دماي سيستم مجراي شما را تشخيص مي دهد. اين قرائت ها به تكنسين هاي ما اين امكان را مي دهد تا مشكلات را پيدا كرده و به طور بالقوه مي توانند از خرابي احتمالي سيستم جلوگيري كرده و در هزينه هاي تعميرات پرهزينه و خرابي شما صرفه جويي كنند.

فرايند غير تهاجمي

 

به ندرت جريان هواي كم/كم نياز به اقدامات تهاجمي مانند برش سوراخ در ديوار خشك و وصله دارد. اما وقتي مجبور مي شويم براي دسترسي به مشكل ، قسمت كوچكي از ديوار يا سقف را باز كنيم ، ما صنعتگران ماهري داريم كه مي توانند پس از اتمام كار ، دهانه را تعمير كرده و آن را شبيه به جديد كنند.

آيا هميشه جريان هواي كم/پايين داشته ايد؟

 

اين پست وبلاگ فرض مي كند كه شما همواره جريان هواي خوبي داشته ايد و يك روز ، هيچ جريان هواي كم/كم از يك مجرا نداشته ايد.

 

اما اگر قسمتهايي از خانه شما هميشه جريان هوا كم يا كم داشته و هرگز راحت نبوده است ، معمولاً نتيجه نصب ناكافي سيستم مجاري از زمان ساخت خانه يا تعويض تجهيزات است. ما مي توانيم عملكرد سيستم مجراي شما را آزمايش كنيم تا تعيين كنيم كه چگونه م effectivelyثر و كارآمد كار مي كند و آيا راحتي ، عملكرد تجهيزات و قبض هاي انرژي شما را بدون توجه به سن تجهيزات شما محدود مي كند يا خير.

منبع : اينجا را كليك كنيد

تهويه نظري    

https://tahviehnazari.ir/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1/

 

 

https://www.aiuextension.org/activity/p/744481/

https://www.gatesofantares.com/activity/p/882463/

http://y8space.com/activity-2/p/396840/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/734424/

https://www.webtalk.co/n/35113293

https://vvfit.com/activity/p/1252760/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_d136831026364bb18c996474124dac87/comments

http://fluencyuniversity.com/activity/p/744539/

http://ijustwanttoplaypoker.com/blog/activity/p/515894/

http://coinwatchers.com/forums/p/289585/

 

 

 

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

۳۵ بازديد

بررسي چند برند معروف علف زن و اره برقي

 

بررسي اره برقي اشتيل

اگر بخواهيم يكي از بهترين و كارآمدترين اره برقي هاي دنيا را نام ببريم، بدون شك اره برقي اشتيل (Stihl) در صدر ليست قرار خواهد داشت.

اشتيل يك برند آلماني باكيفيت در زمينه توليد انواع اره موتوري يا همان اره برقي به شمار مي رود. اشتيل علاوه بر توليد اره موتوري در توليد ساير دستگاه هاي صنعتي و باغباني نيز فعاليت دارد. كيفيت قطعات، به كارگيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و طول عمر بالاي دستگاه از مشخصه هاي اصلي اره زنجيري اشتيل است.

از عواملي كه سبب شده تا اره موتوري اشتيل با استقبال فراواني در سراسر دنيا مواجه شود.

تاريخچه اشتيل!

شركت اشتيل توسط فردي آلماني با نام آندرياس اشتيل در سال 1926 پايه گذاري و تأسيس شده است. قدمت فعاليت اين مجموعه نزديك به يك قرن مي رسد و طي اين سال ها همواره شركت در جهت پيشبرد كيفيت و خدمات مجموعه قدم برداشته است.

علاوه بر ساير محصولات اين برند خوب آلماني، اره موتوري اشتيل از جايگاه ويژه اي برخوردارند. به گونه اي كه اين توليدات حرف اول را در زمينه اره برقي در دنيا مي زند.

 

بررسي اره برقي بوش

اره برقي بوش : بدون ترديد يكي از معتبرترين و معروف‌ترين برندهاي شناخته شده در زمينه توليد انواع وسايل صنعتي، بوش (Bosch) است. برند بوش يك برند آلماني است كه در زمينه توليد انواع ابزار و تجهيزات برقي همچون دريل و اره برقي فعاليت دارد.

اين شركت شعار Invented for life به معناي ساخته شده براي زندگي را شعار توليد محصولات خود قرار داده است. علاوه بر لوازم خانگي، محصولات و توليدات بوش در زمينه ابزارآلات صنعتي نيز بسيار باكيفيت مي باشد. دقت در طراحي، كيفيت بالا و عملكرد مناسب از جمله ويژگي هاي برجسته محصولات بوش به شمار مي رود.

تاريخچه بوش!

فردي آلماني به نام رابرت بوش در سال 1886 ميلادي اقدام به پايه گذاري و تأسيس اين برند خوب آلماني نمود. ساختمان اصلي اين شهر در شهر اشتوتگارت قرار گرفته است و به بيش از 150 كشور جهان خدمات خود را ارائه مي نمايد. اين شركت در زمينه تجهيزات و دستگاه هاي برقي نزديك به 40 سال سابقه داشته و در سال 1985 نخستين اره برقي جهان را عرضه كرد. محصولات بوش امروزه به دليل كيفيت بالا و خوش ساخت بودن شناخته مي شود. رضايتمندي مشتريان و كاربران توليدات بوش نيز مؤيد اين موضوع است.

 

بررسي اره برقي هيونداي

اره برقي هيونداي: بدون شك يكي از نام‌آشناترين و شناخته‌شده‌ترين برندها در حوزه انواع وسايل و تجهيزات صنعتي، هيونداي (Hyundai) است. هيونداي از جمله شركت هاي معتبري است كه دامنه توليدات آن بسيار وسيع و متنوع است.

از اتومبيل و خودروسازي گرفته تا انواع دستگاه هاي صنعتي و كشاورزي همچون اره برقي . اره برقي هيونداي همانند ساير توليدات اين برند محبوب كره اي از كيفيت بسيار مناسب و امكانات فوق العاده اي برخوردار است. تنوع و گستردگي اره موتوري يا همان اره برقي هاي هيونداي سبب شده تا از آن ها براي مصارف سبك و خانگي و همچنين مصارف تخصصي و حرفه اي، بتوان استفاده كرد.

تاريخچه هيونداي!

چانگ چو يونگ پايه گذار شركت هيونداي واقع در كشور كره جنوبي در سال 1947 ميلادي و با فعاليت در زمينه ساختمان، مارجراجويي خود را آغاز كرد. با رشد چشمگير موفقيت و پيشرفت، خيلي زود كار در ساير حوزه ها همچون تجهيزات برقي را آغاز نمود.

صنعت اتومبيل، زمينه اي است كه هيونداي از ديرباز تا امروز در آن به شكل حرفه اي فعاليت دارد. علاوه بر آن، تجهيزات كشاورزي و دستگاه هاي برقي از جمله موتور برق نيز از ديگر زمينه هايي است كه هيونداي در آن درخشان ظاهر شده است.

مشتري مداري و ارائه كيفيت برتر از جمله خدمات ويژه اي است كه هيونداي همواره سعي در رعايت آن به بهترين شكل داشته است. امروزه محصولات هيونداي در چند كشور ديگر نيز تحت ليسانس كره توليد مي شود. همچنين بالغ بر 90 كشور در دنيا از توليدات اين شركت خوب كره اي همچون انواع اره برقي هاي هيونداي استفاده مي كنند.

 

 

بررسي اره برقي هاي توسن

اره موتوري يا اره برقي از جمله وسايل و ابزاري است كه استفاده هاي فراواني در زمينه هرس و قطع درختان و تكه هاي چوبي دارد. در نتيجه از امور سبك و خانگي تا امور حرفه اي و تخصصي از اره برقي مناسب خود استفاده مي كنند. در همين راستا برند توسن (Toasn) يكي از شركت هاي خوب و معتبر داخلي است كه به توليد انواع اره موتوري مي پردازد. اره برقي توسن داراي كيفيت، امكانات و قيمت بسيار مناسبي هستند و اين توليدات را به يكي از بهترين محصولات اين شركت مبدل نموده است. بدون شك اگر به دنبال اره برقي هستيد كه هم از لحاظ كيفيت خوب و كارا باشد و هم قيمت و خدمات مناسبي داشته باشد، اره برقي توسن انتخابي فوق العاده است.

تاريخچه توسن!

شركت توسن از سال 1382 فعاليت خود را در زمينه توليد ابزارآلات برقي آغاز كرد. انواع دريل برقي و شارژي، دستگاه جوش و اره برقي از جمله توليدات برجسته توسن محسوب مي شود. توليد اين محصولات با رعايت بهترين كيفيت و بالاترين استانداردهاي بين المللي، اغلب در كشور چين و تايوان انجام مي شود. اين شركت شعار فكر حرفه اي، كار حرفه اي را سرلوحه توليد محصولات خود قرار داده و در همين راستا سعي نموده تا ابزارآلاتي خوب و باكيفيت را روانه بازار نمايد. اين شركت نزديك به 20 سال است كه در ايران فعاليت مي نمايد. لذا اره برقي هاي توسن همچون ساير محصولات اين برند خوب از گارانتي معتبر و پشتيباني فعال بهره مند مي باشد.

اره برقي رونيكس  از ديگر برندهاي مهم اره برقي مي باشد.

 

 

علف زن هيونداي :

برند هيونداي Hyundai يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين برندهاي فعال در حوزه تجهيزات صنعتي است. شركت كره اي هيونداي در زمينه هاي مختلفي به توليد دستگاه ها و تجهيزات مي پردازد. اين نام تجاري توسط شخصي به نام چانگ جو يونگ بنيان گذاري شده است. همچنين اين مجموعه ابتدا در سال 1947 ميلادي فعاليت خود را با كار در زمينه ساختمان آغاز نمود. در ادامه نيز توليدات اين شركت معتبر در زمينه هاي مختلفي مانند حمل و نقل، اتومبيل سازي و ابزارالات صنعتي ادامه يافت.

امروزه شركت هيونداي يكي از برجسته ترين برندهاي توليدكننده ابزارآلات باغباني و تجهيزات كشاورزي محسوب مي شود. تقريباً اكثر توليدات اين برند كره اي از كيفيت ساخت بالايي برخوردارند. در نتيجه رضايت حداكثري مخاطبان خود را به همراه داشته است. علف زن هيونداي نيز از جمله محصولات پرفروش و با كيفيت اين شركت است.

با توجه به توسعه و گسترش استفاده از تجهيزات صنعتي، امر توليد دستگاه در كارخانه هاي مختلفي انجام مي شود. در حال حاضر برخي از محصولات هيونداي در كشورهاي چين، آمريكا و اروپا تحت نام اين برند توليد مي شوند.”رضايت مشتري نماد كيفيت و كيفيت هدف اصلي هيونداي” به عنوان شعار اين شركت شناخته مي شود.

هيونداي و دنيايي از ابزارآلات صنعتي و دستي

امروزه شركت هيونداي تنوع بسيار وسيعي در زمينه تجهيزات صنعتي و دستي دارد. ابزارآلات بادي، ابزارآلات باغباني و موتوري همچون موتور برق و علف زن، دريل و تجهيزات مولد نيرو تنها گوشه اي از دنياي تجهيزات توليد شده شركت است.

علف زن هاي هيونداي علاوه بر كيفيت مناسب، داراي گارانتي وضمانت فعال نيز مي باشد. با وجود نمايندگي هاي پرشمار اين شركت نيز علاقه مندان با آسودگي بيشتري مي توانند اقدام به خريد نمايند.

 

علف زن KNC از ديگر برندهاي مهم علف زن مي باشد.

 

 

 

نقش سئو در ايجاد وب سايت در شيراز

۳۷ بازديد

طراحي وب سايت در شيراز ، به دليل استفاده روزافزون از اينترنت ، مي تواند نقش مفيدي در ارتقاء تجارت شما داشته باشد.

مردم شيراز مانند ساير مردم كشور براي داشتن يك كسب و كار سودآور به طراحي وب سايت روي آوردند و امروزه ، بدون توجه به حرفه اي كه در آن فعاليت مي كنيد ، مي توانيد به عنوان طراحان وب در همه استان هاي ايران ، هر شغلي كه داريد ، داشته باشيد. مخصوصا شهر شيراز در هر زمينه اي كه فعاليت مي كنيد ، مي توانيد يك وب سايت حرفه اي در زمينه كاري خود ايجاد كنيد تا زمينه را براي رشد و توسعه كسب و كار خود آماده كنيد و ديگر نگران ضررهاي حوزه فعاليت خود نباشيد.

نقش سئو در ايجاد وب سايت در شيراز

اگر به فكر طراحي وب سايت در شيراز هستيد بايد به اين نكته مهم توجه كنيد كه ساخت سايت كافي نيست ، اما هنگام ايجاد سايت بايد چند اصل را رعايت كنيد تا سايت شما كارايي لازم را داشته باشد. يكي از اين اصول پيروي از تكنيك هاي SEO يا بهينه سازي است. سئو مجموعه اي از تكنيك ها است كه بر موتورهاي جستجو تأثير مي گذارد.

به عبارت ديگر ، اگر تمام اصول اوليه SEO را رعايت كنيد ، موتورهاي جستجو رتبه شما را افزايش مي دهند. هرچه رتبه و شهرت شما بالاتر باشد ، افراد بيشتري وارد سايت مي شوند و از خدمات شما استفاده مي كنند. علاوه بر اين ، مشتريان درآمد بيشتري را افزايش خواهند داد. يكي از تكنيك هاي سئو كار بر روي كلمات كليدي است. به عنوان مثال ، اگر شخصي مي خواهد با جستجوي در گوگل در هنگام ورود عبارت shiraz crafts صنايع دستي از شيراز خريداري كند ، يكي از سايتهايي كه Google به كاربران خود ارائه مي دهد ، سايت شما خواهد بود. هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، تعداد افرادي كه از سايت شما بازديد مي كنند. ارتباط بيشتري دارند.

راه اندازي وب سايت در شيراز به دو يا چند زبان

شيراز يكي از شهرهاي توريستي ايران است ، بنابراين هنگام ساخت وب سايت تخصصي در شيراز بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه خارجي ها نيز مي توانند از سايت شما ديدن كنند. به اين ترتيب ، با طراحي سايت چند زبانه ، غير ايرانيان نيز مي توانند با سايت تعامل داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر زمينه فعاليت شما ترمه و منسوجات است ، خارجي ها براي خريد اين محصولات از سايت شما ديدن مي كنند. اگر سايت دو زبانه يا چند زبانه نباشد ، مشتريان خارجي نمي توانند از سايت شما خريد كنند و شما مشتري خود را از دست خواهيد داد.

يك وب سايت واكنش گرا در شيراز بسازيد

ممكن است شما با موبايلي وارد سايت شده ايد كه شباهتي به سايت ندارد ، يعني موارد ، دكمه ها ، تصاوير و غيره. در محل مناسب قرار ندارند و ممكن است عناصر و تصاوير حتي بزرگتر يا كوچكتر از اندازه تلفن همراه شما باشند. وقتي با چنين سايتي برخورد مي كنيد ، اولين واكنش شما نسبت به چنين سايت هايي چيست؟

معمولاً كاربران سايت وقتي با چنين سايت هايي برخورد مي كنند ، بدون ترديد سايت را ترك كرده و به سايت ديگري مي روند.

از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري مي كند و باعث مي شود سايت به درستي روي همه صفحه ها نمايش داده شود. همچنين در سال هاي اخير ، اكثر كاربران سايت ها كاربران موبايل هستند. در نتيجه تمركز گوگل بر طراحان وب اين است كه سايتي را طراحي كنند كه در همه صفحات نمايش داده شود ، مخصوصاً در صفحه هاي كوچك مانند موبايل. به همين دليل بسيار مهم است كه هنگام ايجاد وب سايت در شيراز پاسخگو باشيم.

به عنوان مثال ، در قسمت گالري تصاوير ، اگر عكسها يا فيلمهايي از مناطق ديدني شيراز ارسال كرده ايد ، نمايش صحيح و اصولي براي كاربران سايت مهم خواهد بود ، زيرا كاربران مي خواهند از مناطق ديدني شهر شما بصورت آنلاين ديدن كنند. وقتي همه اصول در سايت شما رعايت شود ، تجربه كاربري خوبي (UX) براي كاربران سايت ايجاد مي كند.

با ايجاد وب سايت در شيراز در تبليغات صرفه جويي كنيد

تبليغات و تبليغ يك تجارت در اينترنت مي تواند كار سختي باشد ، اما شما در نيمه راه تبليغات قرار گرفته ايد. از آنجا كه مالكيت وب سايت شخصي شما به تنهايي يك روش تبليغاتي است ، مي توانيد در بلند مدت در هر زمان و با هزينه اي يكبار ، كسب و كار خود را تبليغ كنيد.

همچنين اگر تمام نكات ذكر شده در زمينه SEO را رعايت كنيد ، سايت شما در مدت زمان كوتاهي موثر خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر شما در يكي از مناطق قديمي يزد يك كسب و كار كوچك داريد و مي خواهيد خود را در يك منطقه وسيع تر معرفي كنيد ،

توصيه مي كنيم در شيراز يك وب سايت بسازيد تا بتوانيد به راحتي كار و تجارت خود را تبليغ كنيد. اين نه تنها كل شهر شيراز را از موجود بودن فروشگاه شما مطلع مي كند ، بلكه ساير نقاط ايران نيز با شما آشنا مي شوند. علاوه بر اين ، با طراحي وب سايت ، درآمد شما در مدت زمان كوتاهي افزايش مي يابد كه يكي از اهداف ايجاد وب سايت است.

استفاده از گرافيك زيبا و كاربردي در طراحي وب سايت در شيراز

فرقي نمي كند كه سايت مورد نظر شما يك فروشگاه ، شركت ، تجارت و غيره باشد. شركت راستين وب طراحي وب سايت شما در شيراز را با بالاترين كيفيت و با رعايت تمام نكات گرافيكي طراحي مي كند.

نتيجه

در اين مقاله سعي شده است به تمام مزاياي داشتن وب سايت در شيراز اشاره شود. همانطور كه مي دانيد شهر شيراز فرصت هاي زيادي براي رونق مشاغل كوچك و بزرگ دارد. به عنوان مثال ، شيريني پزي هاي كوچك كه كيك هاي سنتي شيراز را تهيه مي كنند ، اين قابليت را دارند كه با ايجاد يك وب سايت در طيف وسيع تري ، وب سايت خود را تبليغ كنند ، به طوري كه علاوه بر افراد شيرازي ، افراد ديگر نقاط ايران نيز مي توانند از اين كيك ها بهره مند شوند. اگر مي خواهيد يك وب سايت در شيراز ايجاد كنيد ، مي توانيد با ما ، تيم طراحي واقعي توسعه وب تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده كنيد. ما سايتي را با گرافيك با كيفيت بالا و با در نظر گرفتن شرايط كاري شما طراحي مي كنيم تا رضايت شما و مشتريان شما جلب شود.

منبع :

 

https://www.evernote.com/shard/s649/sh/5a6bf5d0-bedc-a944-b104-69ba78c23ea6/65091232383baee94b63379e796eebab

https://www.merchantcircle.com/blogs/seo-ace-india1-new-york-ny/2021/8/-/2066799

https://infosite.siterubix.com/%d9%be%db%8c%d8%b4%d8%b1%d9%81%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2-2/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/254653

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9501057

https://www.dailystrength.org/journals/pyshrft-syt-hy-trhy-shdh-dr-shyrz-1

https://diigo.com/0lhs8w

https://sites.google.com/view/distribute-fascination/home

https://telegra.ph/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-08-16