مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

۳۳ بازديد

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

اهميت كنكور و تاثير آن در آينده دانش آموزان بر هيچ كس پوشيده نيست. به همين خاطر است كه در طي چندين سال اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي شاهد اقدامات مفيدي در اين راستا بوده ايم. از جمله اين اقدامات مي توانيم به تاسيس موسسات آموزشي گوناگون ، منابع آموزشي كه در قالب كتاب ، جزوه و دي وي دي ارائه شده است اشاره كنيم.

اما يكي از مهمترين اقداماتي كه جهت حمايت و راهنمايي داوطلبان كنكوري صورت گرفته است مشاوره تلفني كنكور مي باشد. مشاوره تلفني با هدف راهنمايي داوطلبان در تمامي مقاطع تحصيلي به خصوص كنكور به وجود آمده است كه در اين مقاله به طور كامل به بررسي آن پرداخته ايم.

داوطلبان كنكوري مي توانند با صرف كمترين زمان و هزينه ، بهترين برنامه ريزي را براي آمادگي در كنكور سراسري از طريق وبسايت گپچه دريافت نمايند.

مشاوره تلفني كنكور و كاربردهاي آن

همانطور كه در قسمت بالا اشاره كرديم امروزه به دليل اهميت فراوان كنكور در زندگي تحصيلي و اجتماعي افراد ، براي موفقيت هرچه بيشتر داوطلبان راهكار ها و اقدامات سودمندي شكل گرفته است. اما اين اقدامات چه مزايايي دارد؟ و هدف از طراحي اين اقدامات چيست ؟ در پاسخ به اين سوال لازم است بگوييم كه در بازه زماني كه داوطلبان درگير كنكور هستند ممكن است سوالات و مسائل عديده اي برايشان به وجود بيايد كه امكان مشاوره حضوري در زمينه تحصيلي برايشان فراهم نباشد.

بنابراين يكي از مزاياي مشاوره كنكور مي تواند اين باشد كه امكان انجام مشاوره به صورت غير حضوري را براي داوطلبان فراهم كرده استبه اين صورت كه داوطلبان در هر كجاي كشور اين امكان را خواهند داشت تا به صورت تلفني پاسخ سوالات خود را از برترين مشاوران تحصيلي دريافت نمايند.

آيا امكان انجام برنامه ريزي كنكور به صورت تلفني وجود دارد؟

يكي از خدماتي كه مشاوران در مشاوره تلفني كنكور در اختيار افراد قرار مي دهند انجام برنامه ريزي كنكور در تمامي مقاطع تحصيلي به صورت غير حضوري مي باشد كه داوطلبان مي توانند بدون آن كه براي انجام مشاوره و برنامه ريزي هزينه رفت و آمد پرداخت كنند تنها از طريق تماس تلفني به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اينكه امكان دسترسي به اين گونه مشاوره ها براي همه ي افراد در هر نقاطي از كشور فراهم است و افراد در سراسر دنيا به صورت تلفني اين امكان را خواهند داشت كه با مشاوران خبره و با تجربه در زمينه تحصيلي در ارتباط باشند.

خدماتي كه از طريق مشاوره تلفني در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد

  • انجام برنامه ريزي كنكور (هفتگي، ماهانه و سالانه) در تمامي مقاطع تحصيلي
  • آموزش شيوه هاي صحيح مطالعه و تكنيك هاي تست زني
  • راهنمايي در خصوص انتخاب رشته در تمامي مقاطع تحصيلي
  • معرفي بهترين منابع درسي و بهتريت آزمون هاي آزمايشي
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامي مقاطع
  • اطلاع از شرايط و شهريه در تمامي دانشگاه ها
  • آگاهي از رتبه و تراز قبولي داوطلبان سال هاي گذشته در كنكور
  • معرفي رشته هاي دانشگاهي و بازار كار آن ها
  • و …

تفاوت مشاوره تلفني و مشاوره حضوري

اهميت مشاور در زمينه تحصيلي را نمي شود انكار كرد اما انجام مشاوره به صورت حضوري و يا تلفني بستگي به شرايط داوطلبان خواهد داشت. بسياري از داوطلبان كنكوري به دليل زندگي در مناطق دور افتاده كه امكان مشاوره حضوري برايشان فراهم نخواهد بودبنابراين در اين حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفني بهترين گزينه براي داوطلبان مي باشد.

اما افراد ديگري هم هستند كه به دلايل گوناگون از جمله شاغل بودن و يا نداشتن وقت كافي براي مشاوره حضوري ، مشاوره تلفني را ترجيح مي دهند. ضمن اينكه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امكان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفني خواهند داشت كه اين امتياز در مشاوره حضوري وجود ندارد.

مشاوره تلفني گپچه به اين صورت است كه دانش آموز از طريق تماس تلفني با مشاور كنكور ارتباط دارد و مشاوره و راهنمايي دريافت مي كند. اين ارتباط تلفني بر اساس ارتقاي سطح كيفي مطالعه و برنامه ريزي دانش آموز، بهبود روش مطالعه و روش تمرين و حل مسئله است. و در طول اين نوع مشاوره دانش آموز به مرور با روش هاي صحيح مطالعه هر درس بخوبي مانوس مي گردد.

بنابرين جزئيات مربوط به اين پكيج به صورت زير خواهد بود:

-تماس تلفني روزانه با دانش آموز براي اطلاع از جزئيات فعاليت ها

- ارائه برنامه روزانه به دانش آموز

- پيگيري برنامه ارائه شده به دانش آموز

- ارائه روش هاي صحيح مطالعه براي هر درس

- پيگيري تمرين تست زني دانش آموز

- پيگيري تمرين سوالات تشريحي و امتحاني

- ايجاد انگيزه پيشرفت و خودباوري

لازم به ذكر است مشاوره تلفني گپچه جلسه حضوري نخواهد داشت و فقط به صورت مشاوره تلفني مي باشد اما از جهت پيگيري و ارتقاي سطح كيفي تحصيلي دانش آموزان پربازده مي باشد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب گپچه در تمام زمينه هاي روانشناسي و دريافت مشاوره تحصيلي وكنكور با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع:گپچه

راهنماي خريد پرده

۳۳ بازديد

راهنماي خريد پرده :

 

 

nx8x_z1.jpg

 

 

پرده اداري

مسلما براي كساني كه در محيط اداري مشغول به كار هستند زيبايي و مرتب بودن محل كار تاثير به سزايي در روحيه آنها مي گذارد چرا كه بيشتر وقت روزمره آنها در محل كار سپري ميشود. اگر چنانچه محيط براي تجارت نيز در نظر گرفته شده باشد براي جذب و ورود مشتري بايد از امكانات ويژه تري برخوردار باشد. مبلمان، صندليها، ملزومات اداري و پرده اداري

يكي از مهمترين عناصر زيبايي يك محيط اداري پوشش پنجره توسط يك پرده مناسب اداري و زيبا ميباشد براي انتخاب يك پرده اداري به نكاتي اعم از رنگ دكوراسيون رنگ دكوراسيون و چگونگي استفاده از پرده پرده كه براي چه منظوري ميخواهد استفاده قرار گيرد بايد توجه داشت.

براي انتخاب رنگ پرده چنانچه رنگ دكوراسيون از رنگهاي روشن استفاده شده بهتر است رنگ پرده يك پرده از از لوازمي كه در محيط استفاده شده تيره تر باشد اين امر باعث زيبايي محيط و نمايان تر شدن بيشتر پرده در محيط ميشود.

نكته ديگر و حائذ اهميت براي انتخاب يك اداري نوع استفاده از آن ميباشد كه ميخواهيم براي چه منظوري از اين پرده استفاده نماييم آيا ميخواهيم نو از آن عبور كند يا خير كه براي رد نشدن نور به داخل اتاق بايد از پرده هاي ضد نور استفاده نمود و براي تنظيم حركت پرده و كنترل نور بايد از پرده هاي كركره اي استفاده نمود.

از پرده كركره هاي چاپي نيز ميتوان براي متمايزتر شدن محيط اداري بهره برد با چاپ لوگو و يا عكسهايي مرتبط با حيطه شغلي بر روي پرده علاوه بر پوشش پنجره، تبليغ شغل را نيز در آن به همراه دارد.

يك پرده اداري همانطور كه از نامش پيداست بايد ظاهري اداري و ساده داشته باشد نظافت و نصب اين پرده ها نيز بايد به سهولت انجام شود.

از نمونه پرده هايي كه در ادارات بيشتر استفاده ميشود پرده هاي كركره اي و پرده زبرا ميباشد اين پرده ها علاوه بر ظاهر اداري و شيك داراي رنگ بندي متنوعي ميباشند كه ميتوان با هر محيطي آن را هماهنگ نمود تنظيم نور، حركت و نظافت اين پرده ها به راحتي قابل انجام ميباشد.

پرده پذيرايي

 

اتاق پذيرايي بخش مهمي از منزل ميباشد كه به دليل جمع خانوادگي و دعوت ميهمان بايد نسبت به ساير اتاقها بيشتر مورد توجه قرار گيرد. داشتن يك پرده پذيرايي مناسب ميتواند جلوه خاصي به اتاق دهد كه انتخاب آن كار چندان دشواري نميباشد. پرده پذيرايي داراي مدلها و اجناس مختلفي ميباشد كه با توجه به سليقه، هزينه، ابعاد پنجره و نوع دكوراسيون اتاق پذيرايي اين مدلها انتخاب و اجرا ميشوند.

با يك سبك ساده و برگزيده ميتوان اتاق پذيرايي را بسيار شيك و برگزيده نمود. با توجه به مدل، نوع پارچه پنجره پذيرايي ميتواند به عنوان مركز كانوني رمانتيك قرار بگيرد و يك زمينه ظريف و لطيف ايجاد كند و در منزل مورد توجه همگان قرار گيرد.

براي انتخاب رنگ پذيرايي بهتر است از رنگهاي رسمي استفاده نمود رنگهايي مانند كرم، طلايي،سرمه اي، قهوه اي، سياه و به تازگي رنگهايي مانند طوسي و زرد خردلي كه به عنوان رنگ دكوريهاي كنار پرده بيشتر استفاده ميشوند و تكميل كننده رنگ دكوراسيون پذيرايي ميباشند.

براي اتاقهاي پذيرايي بزرگ كه دكوراسيونشان به صورت سلطنتي ميباشد بهتر است ازپرده هاي والان دار همراه دكوري با پارچه هاي براق و نيمه براق كه ظاهري جذاب دارند و با محيط مطابقت دارند استفاده نمود.

براي منازل متوسط و كوچك بهتر است از لوازم دكوراسيون كلاسيك و اسپرت استفاده نمود كه حجم كمتري نسبت به لوازم سلطنتي را اشغال ميكند با يك پرده پذيرايي اسپرت يا كلاسيك با رنگ مناسب دكوراسيون ميتوان گرما و لطافت محيط را دو چندان نمود.

براي اينكه پرده پذيرايي نور اتاق را نگيرد ميتوان از تورهاي نازك استفاده نمود و از پرده آستري به عنوان پوشش زيرين براي كور كردن ديد، عايق حرارتي و زيبايي پرده بهره برد و در صورت استفاده از نور ميتوان پرده آستر را توسط چوب پرده هاي اتوماتيك پرده را به كنار كشيد و از نور بيرون به منظور روشنايي محيط استفاده نمود.

پرده اتاق خواب

 

اتاق خواب محيطي براي استراحت روز مره و شبانه ميباشد كه بايد امكاناتي براي استراحت در آنجا فراهم شود تا پس از يك خواب آسوده و راحت بتوان به كارهاي روزمره رسيدگي كرد.

يكي از اين عناصر مهم انتخاب يك پرده اتاق خواب مناسب ميباشد رنگ پرده نشان دهنده شخصيت، جنسيت و سن افراد استفاده كننده از اتاق خواب ميتوان رنگ و مدل پرده را انتخاب نمود.

براي انتخاب پارچه به عنوان پرده اتاق خواب  بهتر است از پارچه هاي ضخيم اتفاده كه موقع استفاده بتوان مانع عبور نور به اتاق خواب شود تا خواب خوب و لذت بخش را داشته باشيم. اگر چنانچه اتاق داراي نور طبيعي مطلوبي نباشد ميتوان از پارچه هاي روشن و نازك نيز استفاده كرد.

از نمونه پرده هاي اتاق خواب ميتوان به مدل پرده هاي پانچي و پليسه اي اشاره نمود كه ظاهر ساده تري نسبت به ساير مدلها را دارد و از نظر زيباي و قيمت بسيار مناسب هستند.

از اجناس پرده اتاق خواب ميتوان به پارچه هاي گوني بافت، هازانهاي چاپي، مخمل و شانل اشاره نمود كه ضخامت و تناسب بيشتري نسبت به ساير پارچه ها را دارا ميباشد و بسيار شيك و مناسب به عنوان پوشش پنجره ميباشد.

مدل پرده هاي پانچي پانچي در عين سادگي و زيبايي در حركت نيز بسيار روان هستند و در هنگام حركت باز يا بسته جمع نمودن پرده به راحتي قابل انجام ميبشد به علت همين امر پرده هاي پانچي بيشر به عنوان پرده اتاق خواب استفاده ميشود. براي اتاق خواب كودكان بهتر است از پرده هايي با رنگ شاد و روشن انتخاب نمود كه تاثير شاد و رحيه بخشي در آنها ميگذارد.

از نمونه پرده هاي اتاق خواب ميتوان به پرده زبرا نيز اشاره نمود كه در مدلها و رنگهاي مختلف براي هر سنيني يافت ميشود و ميتوان به راحتي اين نمونه ها را با اتاق ست نمود.

 

منبع شفقنا

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباس شويي ال جي در اصفهان

۳۳ بازديد

ترديدي نيست كه ماشين لباس شويي يكي از مهم ترين وسايل در بين لوازم خانگي است.
بنابراين با بروز هر گونه نقص فني يا كاركرد ناقص ماشين لباس شويي ، خانواده دچار مشكل مي شود.
تعمير ماشين لباس شويي از پردردسر ترين تعميرات به شمار مي رود.
هزينه هاي بالاي تعميرات ، جابجايي مشكل و پرهزينه ماشين لباس شويي  ، دغدغه يافتن يك تعميركار يا شركت معتبر كه كار تعمير را با كيفيت مناسب و در اسرع وقت انجام دهد و … از چالش هايي هستند كه براي تعمير ماشين لباس شويي با آن ها مواجه مي شويم.
از سوي ديگر افزايش روز افزون بهاي ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله ماشين لباس شويي ، خود دليل مهمي است براي اين كه لباس شويي خود را براي تعمير به افرادي حاذق و كارآزموده بسپاريم.
ماشين لباس شويي علي رغم اين كه از لحاظ فني دستگاه چندان پيچيده اي نيست اما با عيوب و مشكلات بسياري مواجه مي شود كه بسياري از آن ها با چند راهنمايي ساده توسط خود شما قابل حل خواهند بود اما براي مشكلات جدي تر بايد دستگاه را به مركز تعميرات ماشين لباس شويي برده و يا از متخصص اين كار بخواهيد اين كار را در منزل يا محل كار انجام دهد.

نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

از جمله اشكالات فني كه ماشين هاي لباس شويي با آن ها مواجه مي شوند عبارتند از :
روشن نشدن دستگاه ، آبگيري نكردن ، شستشوي ناقص و كف آلود ، نشت آب به بيرون دستگاه ، سر و صداي زياد دستگاه در حين كاركردن ، لرزش شديد لباسشويي ، حركت زياد دستگاه در هنگام خشك كردن لباس ، خرابي برد لباس شويي ، خرابي لاستيك دور دريچه و خرابي موتور لباسشويي و  ده ها مشكل ديگر.
خوشبختانه ما براي همه اين دغدغه ها براي ساكنين محترم اصفهان و خميني شهر راه حلي داريم.
شركت حامي سرويس تنها نماينده مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگي ال جي در اصفهان است كه در زمينه تعمير انواع لوازم خانگي از جمله انواع يخچال فريزر ، يخچال هاي سايد ، تعمير ماشين هاي لباسشويي ال جي در اصفهان ، ظرفشويي ، اتو ، جارو برقي و … فعاليت مي كند.
اين شركت سال ها است كه تحت مديريت آقاي سيد احمد حامي اداره مي شود.
ما به تجربه به مردم محترم اصفهان و خميني شهر ثابت كرده ايم كه در زمينه تخصص خود يد طولايي داريم.
در شركت حامي ال جي خدمات نصب ، چك آپ و تعميرات با حداقل هزينه ، با بهترين كيفيت و در كم ترين زمان ممكن انجام مي شوند. از آن جايي كه ما به توانمندي هاي كارشناسان خود اطمينان داريم تعميرات ما هر كدام تا مدتي معقول شامل گارانتي مي شوند.

در صورت امكان تعمير ماشين لباس شويي در محل انجام مي شود تا از ايجاد هزينه هاي اضافي حمل و نقل و دردسر جابجايي براي مشتريان كاسته شود.
با توجه به اين كه حامي ال جي تنها نماينده مجاز ال جي در اصفهان است در اين شركت از بهترين قطعات و با كيفيت ترين آن ها براي تعمير استفاده مي شود.
براي تعمير دستگاه خود كافي است در ساعات اداري با دفتر نمايندگي ما تماس گرفته و مشكل خود را با كارشناسان خبره حامي ال جي در ميان بگذاريد.
گاهي مشكل با چند راهنمايي ساده و فني برطرف خواهد شد. در اين صورت كارشناسان ما بدون هيچ گونه چشمداشتي شما را راهنمايي خواهند نمود. اگر مشكل برطرف نشد در صورت لزوم به محل مراجعه مي كنند و  در غير اين صورت شما را راهنمايي خواهند كرد كه دستگاه را براي تعمير به مركز بياوريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي  ال جي در اصفهان

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

۳۴ بازديد


معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه مي باشد. اگر تاكنون موفق به دريافت مشاوره از فرد آشنا در اين حوزه نشده ايد، بهتر است فعلاً از خريد كوره زغال دست بكشيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

فردي كه از آگاهي لازم در اين زمينه برخوردار باشد، در مورد انواع محصولات، ميزان بازخورد آنها، شرايط آب و هوايي، ميزان بازدهي و ميزان سود آن، از اطلاعات و دانش كافي برخوردار بوده و از اين رو مي تواند راهنما و مشاور خوبي براي شما جهت خريد اينگونه دستگاه ها باشد. در اين مقاله، به شرح انواع دستگاه كوره زغال صنعتي و ويژگي هاي هر يك پرداخته مي شود، تا بتوانيد با مطالعه آن به انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود بپردازيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

آشنايي با انواع دستگاه كوره زغال صنعتي

انواع دستگاه هاي كوره زغال صنعتي عبارتند از :

1- كوره زغال همرفتي

2- دستگاه زغال كومپيند

3- دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

 -4دستگاه زغال تك منظوره

5- و دستگاه كوره زغال صنعتي G+  

    دستگاه كوره زغال همرفتي

اين دستگاه، زغال ليمو را نيز همانند زغال كبابي با كيفيت خيلي بالا توليد مي نمايد، و ويژگي هاي آن با دستگاه كوره زغال صنعتي 6 جداره كاملاً متفاوت بوده و در ادامه به اين ويژگي ها پرداخته مي شود:

1-يكي از خصوصيات دستگاه زغال همرفتي برخورداري از توانايي بالا جهت توليد انواع زغال مي باشد.

2-اين كوره از چوب هاي مختلف مي تواند انواع زغال را در سايزهاي متنوع و حتي در اندازه يك چوب كبريت توليد نمايد.

3- درصد بالايي از زغال هاي توليد شده در اين كوره، بدون هيچگونه شكستگي مي باشند.

4-با توجه به 100 درصد بودن هموژن دستگاه كوره زغال همرفتي، امكان كنترل گازگيري و فشار در آن به سهولت امكان پذير است.

    دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند

يكي از دستگاه هاي كوره زغال صنعتي كه از بازدهي و كارايي بسيار خوبي برخوردار است، مي توان به دستگاه كومپيند اشاره نمود. در اين دستگاه، همه بهينه سازي هاي مورد نياز به طور ويژه لحاظ گرديده است.

ويژگي هاي دستگاه زغال كومپيند عبارتند از:

 -1برخورداري از 10 سال خدمات پس از فروش

2- داراي قابليت گازگيري 100 درصدي است.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه است.

3- زغال هايي كه در اين دستگاه توليد مي شوند بيش از 98 درصد آنها، هيچگونه شكستگي نداشته و كاملاً سالم هستند.

4- راه اندازي يك خط توليد با دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند، به سهولت و با دارا بودن حداقل شرايط امكان پذير است.

5- در اين دستگاه امكان توليد انواع زغال بدون هيچگونه خامي وجود دارد.

6- يكي از ويژگي هاي اين دستگاه، برخورداري از سيستم ديجيتال بسيار پيشرفته مي باشد.

7- يكي از دلايل محبوبيت زياد دستگاه كومپيند نسبت به ساير دستگاه ها در ميان خريداران، مي توان به ميزان كارايي و بازدهي بالاي آن و همچنين كم مصرف بودنش اشاره نمود.

8- اين دستگاه مي تواند از يك كنده در كنار يك برگ درخت، زغال توليد نمايد.

9- حرارت دهي اين دستگاه از نوع موجي و سينوسي آيروديناميك بوده و همين ويژگي سبب كاهش مقدار مصرف انرژي كوره زغال كومپيند مي گردد.

معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

م
 
اطلاعات تماس

    آدرس ايميل: koorehsazanpasargad@gmail.com
    تلفن تماس : 02128426559
    مديريت فني و مهندسي : 09121065401
    مديريت فروش : 09127541204

 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي

افزايش راي استوري اينستاگرام | پنل خريد راي فيك استوري

۳۵ بازديد

راي استوري اينستاگرام

دلتون ميخواد در استوري ? اينستا تقلب و دستكاري كنيد؟! با خريد راي استوري اينستاگرام درصد گزينه خود را افزايش دهيد. براي افزايش راي استوري بايد هر اكانت يك بار به گزينه شما راي دهد. فرض شما ميخوايين مثلا 200 300 نفر در يك Poll به No يا Yes دهند اما اينكار شدني نيست الا تو پيج بزرگ قرار بديد كه اونم رايگان نيست و هزينه داره، اما راحت ترين راه پنل راي فيك اينستا هست كه هم ارزان قيمت است و هم كاملا تضميني!

اما نگران نباشيد تو سايت ما با پنل سريع و فوري راي استوري براحتي مي‌توانيد هر گزينه اي كه دلتون خواست را بالا ببريد و درصدش زياد كنيد. جالبه نه؟! عده اي ميگن اينكار هك كردنه ولي اصلا اينطور نيست و در واقع افرادي به شما راي مي‌هند كه اكانت واقعي دارند.

در صورتي كه دلتون ميخواد در نظر سنجي‌هاي استوري برنده شويد، بهتر است كه از بسته‌هاي خريد راي استوري استفاده كنيد. با كمك اين بسته‌ها هميشه پيروز باشيد

خريد راي استوري اينستاگرام

جالب است بدانيد اين سرويس فقط براي كساني كه نظرسنجي (Poll) برگزار كرده‌اند نيست، بلكه براي همه‌ي افرادي كه مي‌خواهند آمار گزينه‌اي از يك نظرسنجي استوري را دستكاري كنند بكار مي‌آيد. فط تنها نكته اي كه بايد به اون دقت داشته باشيد اينه كه پيج مورد نظر خصوصي نباشد.

منبع : خريد راي تلگرام

قيمت امروز خودرو

۳۹ بازديد

اگر مي خواهيم خودرويي بخريم ، دانستن مشخصات فني خودرو موردنظر نيز مهم است. اول ، به تصميم گيري هاي خاص ما كمك مي كند. بدون شك ، دانستن مشخصات موتور خودرو ، كارايي ، ويژگي ها و شرايط ايمني آن مي تواند ما را به هدف خود برساند. از اين طريق مي توانيم براساس منافع و علايق خود تصميم گيري كنيم. همچنين ، اگر بخواهيم خودروي دست دوم بخريم ، از عملكرد و مشخصات دقيق خودرو اطلاع خواهيم داشت ، مي دانيم چه انتظاري از خودرو داريم.

قيمت روز خودرو

همين اطلاعات در مورد قيمت و مشخصات نيز تخمين كلي از ارزش خريد خودرو را در اختيار ما قرار مي دهد. خواه مايل به پرداخت هزينه خودرويي با مشخصات مشخص باشيم يا كنترل هاي بيشتري را ترجيح مي دهيم. در اين موارد ، دستيابي به سيستمي با اطلاعات و پيام هاي دقيق بسيار كارآمد است.

 
قيمت ماشين صفر

در اين روزها كه بازار خودرو در شرايط آشفته و غيرقابل اعتماد است ، خريد و فروش خودرو به يك كار دشوار و حساس تبديل شده است. به طوري كه دانستن قيمت دقيق صفر خودرو نيز جاي نگراني دارد. زيرا قيمت ها هر روز يا حتي چند بار در روز تغيير مي كنند. بنابراين لازم است هنگام خريد و فروش از قيمت لحظه اي خودرو مطلع شويد. اما اين اطلاعات را نمي توان از هيچ منبع و منبعي بدست آورد.

 

قيمت روز خودرو

متأسفانه دلالان و دلالان عرصه را براي جولان مناسب دانسته و به راحتي هموطنان خود را فريب مي دهند. بنابراين ، قيمت بايد با استفاده از يك مرجع قابل اعتماد و قابل اعتماد تعيين شود. در اين موارد مي توان از گزينه قيمت خودرو ديوار استفاده كرد. اين سيستم به روزرساني قيمت خودروهاي صفر روزانه و گاه در هر برهه از زمان به راهي براي گشودن شرايط دشوار فعلي تبديل شده و راه سودآوري دلالان را مسدود كرده است.

 
قيمت خودروهاي دست دوم

در برخي موارد ما نيز بايد به قيمت اتومبيل دست دوم خود بپردازيم يا اينكه يك ماشين دست دوم را انتخاب كرده ايم. حدس زده مي شود كه اگر خودروهاي با قيمت صفر ثابت و واضح نباشند و بازار آنها گيج و بي نظم باشد ، وضعيت قيمت خودروهاي دست دوم چگونه خواهد بود.

 

در حقيقت ، اين روزها خريد يا فروش خودروي دست دوم كافي نيست. بايد درست ، اصولي و باورپذير باشد. بدون توجه كافي ، مي توانيم ميليون ها تومان ارزانتر يا گرانتر يك ماشين را بفروشيم و متحمل ضررهاي جبران ناپذيري شويم. از اين رو ، در اين شرايط استفاده از يك منبع معتبر ضروري به نظر مي رسد.

 

براي محاسبه قيمت اتومبيل دست دوم ، ديوار امكانات و خدمات آنلاين ارائه مي دهد كه مي تواند حل كننده مشكلات باشد. اين سيستم قيمت اتومبيل هاي دست دوم را دقيقاً با توجه به مدل ، سال ساخت ، عملكرد و وضعيت سلامتي آنها محاسبه كرده و آنها را در دسترس درخواست كننده قرار مي دهد.

منبع : قيمت امروز خودرو

جديدترين مدل لباس مجلسي

۳۹ بازديد

جديدترين مدل لباس مجلسي

خانم­ها هميشه به دنبال جديدترين لباس­هاي مجلسي هستند چرا كه مطابق مد روز بودن براي بسياري از خانم­ها پر اهميت است و در انتخاب خود به اين مورد توجه زيادي دارند.

لباس­هاي مجلسي در انواع زيادي توليد مي­شوند كه شامل لباس­هاي بلند، كوتاه، باز و پوشيده هستند اما اغلب در دوخت جديدترين لباس­هاي مجلسي از پارچه­هاي درخشان مثل لمه، تورهاي زربافت و پارچه­هاي پولكي استفاده شده است.

 

wal7_q3.jpg

ما در پپت ماركت سعي داريم بهترين و جديدترين مدل هاي لباس را براي شما عزيزان معرفي كنيم. مدل هاي لباس را از مجله هاي مختلف فعال در حوزه مد و پوشاك براي شما جمع آوري كرديم.

در حال حاضر سادگي در طرح­ها و مدل­ها براي تهيه­ي لباس­هاي مجلسي جديد محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد به همين علت توليد كننده­ها بيشتر از اين طرح­ها استفاده مي­كنند اما در حين حال سعي مي­كنند براي دوخت لباس­هاي مجلسي جديد از از پارچه­هاي خاص و درخشان استفاده كنند تا از جذابيت لباس­ها كم نشود.

فراموش نكنيد براي يك انتخاب زيبا، راهنماي خريد آنلاين امري ضروري هست. جديد بودن مدل و طرح لباس به تنهايي كافي نيست. حتي اگر لباسي كه به تن مي­كنيد را بهترين طراح لباس، طراحي وتهيه كرده باشد؛ اگر براي تيپ بدن شما مناسب نباشد جلوه­ي زيبايي بر اندام شما نخواهد داشت. درحالي كه ممكن است اين لباس بر تن فرد ديگري فوق العاده به نظر بيايد.  پس بهتر است در زمان خريد علاوه بر مطابق مد روز بودن، به تيپ بدن و سليقه­ي شخصي خود نيز توجه داشته باشيد.

امروزه مدل­هايي كه آستين­هاي خاصي در طراحي خود دارند جديد و شيك محسوب مي­شود. آستين­هاي آويخته اي كه از بالا گشاد و آويخته هستند اما در پايين تنگ مي­شود يكي از اين ­مدل­ها مي­باشد؛ البته اين مدل از لباس­ها بايد از جنس­هاي لختي مثل حرير باشند تا زيبا جلوه كنند.

يكي ديگر از جديدترين طرح­ها در لباس­هاي مجلسي، لباس­هايي با آستين پفي هستند كه جنس آستين را از پارچه­هاي گيپور يا تور استفاده مي­كنند و جنس آن نيز با ساير قسمت­هاي لباس متفاوت است.

طراحان لباس براي لباس­هاي مجلسي جديد به طراحي يقه­هاي خاص و در عين حال ساده توجه ويژه­اي دارند. لباس­هاي مجلسي­اي كه يقه­ي مدل هفت دارند و اين يقه، بلند تا پايين سينه مي­باشد بسيار ترند شده و محبوبيت خاصي دارد. اين مدل از لباس­هاي مجلسي، گردن را بيشتر به نمايش مي­گذارد و باعث كشيده­تر نشان دادن قامت و اندام شما مي­شود.

لباس شيك دخترانه اي كه طرفداران زيادي دارد. لباس دخترانه­ اي كه حالت اسپرت دارند براي موقعيت­ ها و مكان ­هاي مختلفي كاربرد دارند. شلوار جين همراه با يك مانتوي كوتاه، لباسي اسپرت است كه براي فعاليت­ هاي روزمره و رفتن به تفريح و پيك نيك نيز مناسب مي ­باشد. بلوز­هاي چهارخانه ­ي دكمه دار نيز در اين دسته قرار مي­ گيرند كه براي دختران جوان انتخاب بسيار شيك و جذابي است. فراموش نكنيد كه تكميل كننده ­ي يك لباس اسپرت، پوشيدن يك جفت كفش كتاني يا كفشي با پاشنه ­ي تخت است.

در انتخاب رنگ براي لباس­هاي مجلسي جديد بايد دقت كنيد رنگي كه براي لباس خود انتخاب مي­كنيد علاوه بر اينكه با رنگ پوست شما متناسب باشد؛ با زمان برگزاري و سبك مراسم نيز مطابقت داشته باشد. معمولا براي مهماني­ها و مراسم­هايي كه در شب و فضاي بسته برگزار مي­شوند لباس­هاي مجلسي بلند به رنگ­هاي تيره و مشكي مناسب است اما براي مهماني­هايي كه در روز و فضاي باز برگزار مي­شوند سعي كنيد از لباس­هايي با تم روشن استفاده كنيد تا لباس شما جلوه­ي زيباتري داشته باشد.

اگر لباس مجلسي­اي به رنگ مشكي يا تيره­ انتخاب كرديد؛ بهتر است از اكسسوري­هايي با زرق و برق بيشتري استفاده كنيد و تزئينات لباستان درخشان باشد، براي مثال استفاده از يك كمربند سنگ دوزي شده بر روي يك لباس مجلسي مشكي جلوه­ي بسيار زيبايي خواهد داشت. اگر لباسي با تم روشن را در نظر گرفته ايد؛ زيورآلات ساده مثل گردنبند مرواريدي در كنار آن جذاب خواهد بود.

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير ماشين لباس شويي ال جي در اصفهان

۳۴ بازديد

ترديدي نيست كه ماشين لباس شويي يكي از مهم ترين وسايل در بين لوازم خانگي است.
بنابراين با بروز هر گونه نقص فني يا كاركرد ناقص ماشين لباس شويي ، خانواده دچار مشكل مي شود.
تعمير ماشين لباس شويي از پردردسر ترين تعميرات به شمار مي رود.
هزينه هاي بالاي تعميرات ، جابجايي مشكل و پرهزينه ماشين لباس شويي  ، دغدغه يافتن يك تعميركار يا شركت معتبر كه كار تعمير را با كيفيت مناسب و در اسرع وقت انجام دهد و … از چالش هايي هستند كه براي تعمير ماشين لباس شويي با آن ها مواجه مي شويم.
از سوي ديگر افزايش روز افزون بهاي ارز و به تبع آن قيمت لوازم خانگي از جمله ماشين لباس شويي ، خود دليل مهمي است براي اين كه لباس شويي خود را براي تعمير به افرادي حاذق و كارآزموده بسپاريم.
ماشين لباس شويي علي رغم اين كه از لحاظ فني دستگاه چندان پيچيده اي نيست اما با عيوب و مشكلات بسياري مواجه مي شود كه بسياري از آن ها با چند راهنمايي ساده توسط خود شما قابل حل خواهند بود اما براي مشكلات جدي تر بايد دستگاه را به مركز تعميرات ماشين لباس شويي برده و يا از متخصص اين كار بخواهيد اين كار را در منزل يا محل كار انجام دهد.

نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

از جمله اشكالات فني كه ماشين هاي لباس شويي با آن ها مواجه مي شوند عبارتند از :
روشن نشدن دستگاه ، آبگيري نكردن ، شستشوي ناقص و كف آلود ، نشت آب به بيرون دستگاه ، سر و صداي زياد دستگاه در حين كاركردن ، لرزش شديد لباسشويي ، حركت زياد دستگاه در هنگام خشك كردن لباس ، خرابي برد لباس شويي ، خرابي لاستيك دور دريچه و خرابي موتور لباسشويي و  ده ها مشكل ديگر.
خوشبختانه ما براي همه اين دغدغه ها براي ساكنين محترم اصفهان و خميني شهر راه حلي داريم.
شركت حامي سرويس تنها نماينده مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگي ال جي در اصفهان است كه در زمينه تعمير انواع لوازم خانگي از جمله انواع يخچال فريزر ، يخچال هاي سايد ، تعمير ماشين هاي لباسشويي ال جي در اصفهان ، ظرفشويي ، اتو ، جارو برقي و … فعاليت مي كند.
اين شركت سال ها است كه تحت مديريت آقاي سيد احمد حامي اداره مي شود.
ما به تجربه به مردم محترم اصفهان و خميني شهر ثابت كرده ايم كه در زمينه تخصص خود يد طولايي داريم.
در شركت حامي ال جي خدمات نصب ، چك آپ و تعميرات با حداقل هزينه ، با بهترين كيفيت و در كم ترين زمان ممكن انجام مي شوند. از آن جايي كه ما به توانمندي هاي كارشناسان خود اطمينان داريم تعميرات ما هر كدام تا مدتي معقول شامل گارانتي مي شوند.

در صورت امكان تعمير ماشين لباس شويي در محل انجام مي شود تا از ايجاد هزينه هاي اضافي حمل و نقل و دردسر جابجايي براي مشتريان كاسته شود.
با توجه به اين كه حامي ال جي تنها نماينده مجاز ال جي در اصفهان است در اين شركت از بهترين قطعات و با كيفيت ترين آن ها براي تعمير استفاده مي شود.
براي تعمير دستگاه خود كافي است در ساعات اداري با دفتر نمايندگي ما تماس گرفته و مشكل خود را با كارشناسان خبره حامي ال جي در ميان بگذاريد.
گاهي مشكل با چند راهنمايي ساده و فني برطرف خواهد شد. در اين صورت كارشناسان ما بدون هيچ گونه چشمداشتي شما را راهنمايي خواهند نمود. اگر مشكل برطرف نشد در صورت لزوم به محل مراجعه مي كنند و  در غير اين صورت شما را راهنمايي خواهند كرد كه دستگاه را براي تعمير به مركز بياوريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي  ال جي در اصفهان

گواهينامه ISOچيست؟

۴۱ بازديد

گواهينامه ISO چيست؟

گواهينامه ايزو مهر گواهي شخص ثالث است كه توسط شركت مطابق با يكي از استانداردهاي بين‌المللي تهيه و منتشرشده توسط سازمان بين‌المللي استاندارد (ISO) اداره مي‌شود.

 

ISO يك سازمان غيردولتي بين‌المللي مستقل است كه متخصصان را براي به اشتراك گذاشتن دانش و توسعه استانداردهاي بين‌المللي كه از نوآوري پشتيباني مي‌كند و راه‌حل‌هايي براي چالش‌هاي جهاني ارائه مي‌دهد ، گرد هم مي‌آورد.

 

چرا گواهينامه ISO مي‌خواهم؟

صدور گواهينامه ISO به ذينفعان اصلي نشان مي‌دهد كه شما يك تجارت خوب مديريت‌شده ، ساختاريافته ، پايدار و آماده رشد داريد.

 

هر استاندارد ISO مزاياي خاص خود را دارد ، به‌عنوان‌مثال:

 

ايزو 9001 به شما در اولويت قرار دادن مشتريان كمك مي‌كند

ISO 27001 از دستگاه‌ها ، داده‌ها و اعتبار شما محافظت مي‌كند

ISO 14001 تأثير شمارا در محيط كاهش مي‌دهد

ISO 45001 به شما كمك مي‌كند تا از كارمندان خود محافظت كنيد

ISO 22301 از تجارت شما در برابر وقفه محافظت مي‌كند

مزاياي مشترك در تمام استانداردهاي ISO شامل موارد زير است:

 

افزايش كارايي

هزينه‌هاي پايين‌تر

بهبود رضايت مشتري

كارمندان مشغول‌تر

كاهش خطرات

حق بيمه كاهش‌يافته است

كمك به مناقصات

با حفظ گواهينامه ISO ، تعهد سازمان خود را براي دستيابي به اهداف خود و افزايش اعتبار و اطمينان مشتري به محصول يا خدمات خود نشان مي‌دهيد.

هزينه گواهينامه ISO چقدر است؟

هزينه‌هاي صدور گواهينامه ISO بسته به‌اندازه سازمان و سطح واقعاً شركت ازنظر فرايندها و رويه‌ها متفاوت است. اگر تصميم داريد هم‌زمان بيش از يك استاندارد را پياده كنيد ، برخي از هزينه‌هاي ترجيحي در دسترس است. ما يك سرويس ساده و مقرون‌به‌صرفه با شرايط پرداخت انعطاف‌پذير ارائه مي‌دهيم. مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.

 

ازآنجاكه پيشنهاد‌ها ما سفارشي است و تعداد متغيرهايي كه مي‌توانند در هزينه اجرا تأثير بگذارند ، ما مايل هستيم با مشتريان بالقوه خود ملاقات كنيم تا قبل از تهيه هزينه‌ها ، آن‌ها را بهتر بشناسيم.

گواهينامه ISO چيست و آيا با گواهينامه ISO متفاوت است؟

در اصل ، دستگاه‌ها يكسان هستند و هركس به شما ايمان بياورد و نحوه انجام آن متفاوت باشد.

 

ISO يا گواهينامه ISO معتبر زماني ساخته مي‌شود كه شركت به‌وسيله استاندارد صادركننده معتبر UKAS يا معادل آن به استاندارد ISO و / يا BS دست‌يافته باشد. هر كشوري نسخه خاص خود را از UKAS (يعني در ايرلند INAB) دارد و اگرچه شبيه دولت نيست ، اما به‌عنوان يك‌نهاد حاكم براي شركت‌هاي صدور گواهينامه عمل مي‌كند.

 

گواهينامه ISO مجاز فقط پس از ارزيابي از يك سازمان معتبر در دسترس است و قادر به ارائه هيچ‌گونه كمك و پشتيباني نيست ، آن‌ها فقط مي‌توانند ارزيابي را انجام دهند و موفقيت يا شكست شمارا به دست آورند.

 

بااين‌حال ، ارائه‌دهندگان گواهينامه ISO مانند ما مي‌توانند در اجراي شما به‌طور كامل از شما پشتيباني كنند. پشتيباني ما شامل الگوهايي براي اسناد ، مشاوره در هنگام بازديد و پشتيباني تلفني است. ماسالي دو بار به شما سر مي‌زنيم. براي كمك به هر مسئله‌اي كه با آن روبرو هستيد و همچنين با حسابرسي سالانه تأييد مجدد ، از پشتيباني بازديد كنيد.

 

براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است. اگر شما به يك گواهينامه ISO احتياج داريد (به‌عنوان‌مثال اگر مشتري بالقوه ، اتحاديه صنفي يا نهاد نظارتي آن را درخواست كنيد) ، ما مي‌توانيم خدمات مشاوره ايزو را براي كمك به شما در تهيه سيستم مديريت خود براي ارزيابي توسط يك سازمان معتبر ارائه دهيم. اين به شما كمك مي‌كند شانس قبولي در ارزيابي را براي اولين بار افزايش دهيد!

 

در مقاله ما مي‌توانيد بيشتر بخوانيد: "صدور گواهينامه در مقابل گواهينامه مجاز: پس به هر حال تفاوت چيست؟"

آيا شما مشاوره UKAS را ارائه مي‌دهيد؟

آره در هر كجاي سفر UKAS باشيد ، ما مي‌توانيم به شما در گرفتن گواهينامه معتبر UKAS در مدت زمان شش تا نه ماه كمك كنيم. در صورت نياز ، ما همچنين مي‌توانيم به شما كمك كنيم كه يك شريك معتبر براي ارزيابي تجارت خود داشته باشيد و در هنگام ارزيابي UKAS با شما باشيد.

 

لازم به ذكر است كه براي بسياري از مشتريان ، گواهينامه ISO بيش‌ازحد كافي است زيرا ساختار لازم را براي بهبود تجارت آن‌ها فراهم مي‌كند و به‌خوبي شناخته‌شده است.

 

اگر به گواهينامه معتبر UKAS نياز داريد ، مي‌توانيد در اينجا درخواست قيمت كنيد.