با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟

۶۳ بازديد

 با شوهر غيرتي و بد دل چگونه برخورد كنيم ؟|مركز مشاوره آنلاين

بسياري از زنان از تعصب و اشتياق بيش از حد همسرانشان شكايت دارند. در واقع  اين اشتياق بيش از حد مي تواند باعث نااميدي و شكنجه در زندگي عادي شود. با ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه همراه باشيد تا در مورد نحوه برخورد با اين موضوع بحث كنيم.

چگونه با يك شوهر غيرتي و متعصب رفتار كنيم؟

نحوه برخورد با متعصبان موضوع بحث ماست. غيرت يك ويژگي ذاتي بين زن و مرد است و هيچ تفاوتي بين غيرت زن و مرد وجود ندارد. برخي از افراد غيرت را بد معنا مي كنند كه اين امر مي تواند باعث آزارهمسران و بستگان را شود.

غيرت يك مرد به همسر و فرزندانش امري ذاتي و ضروريست و در واقع از اعتقادات و تعهدات او ناشي مي شود و تا زماني كه افراطي نباشد بخشي از ساختار مسئوليت مرد است.

زنان همچنين طالب غيرت مردان خود هستند وازهمسرانشان نسبت به وضعيت خود حساس باشند. اصولاً زنان از مرداني كه  نسبت به نحوه لباس و پوشش آنها بي تفاوت باشند نارضي اند.

زنان بدون شك اين حساسيت مردان را نوعي عشق ، علاقه و حمايت مي دانند و اگر به افراط و تفريط بپردازد ، محكوم به بدگماني افراطي مي شود.

به تعبيري مى‌ توان چنين گفت: حد و حدود غيرت تا جايى است كه از روى بدگمانى و همراه با سخت ‌گيرى افراطي نباشد ، مخصوصا براى كسانى كه خود اهل مراقبت‌ اند.

بسيارى از همسران حريم خويش را ميدانند و رعايت مى كنند و در اين صورت حساسيت نشان دادن بيشتر آثار منفى به دنبال خواهد داشت.

خصوصيات مردان متعصب

تعصب عبارت از نظر يا عقيده مطلوب يا نامطلوب و محبت يا نفرت نسبت به چيزي يا يك شخص است كه معمولاً  فرد را از تفكر منطقي درباره آن چيز يا شخص باز مي دارد.

مردان متعصب ، همه افراد متعلق به گروه هاي ديگر از جمله اجتماعي، مذهبي، جنسي، نژادي و غيره را به عنوان افراد پايين تر از خويش طبقه بندي مي كند و با آنان بر اساس اين انگيزش رفتار مي كند.

رفتار فرد متعصب نسبت به ديگران رنگ دشمني پيدا مي كند ولي در مورد خودش يك حالت خود شيفتگي يا عشق به خود داشته و خطاهاي خود را موجه ميداند و در انتقاد از رفتار و خطاهاي ديگران زياده روي مي كند.

عواطف و احساسات همراه با تعصب كه از بي تفاوتي تا كينه ورزي تلخ و خشونت بار مي تواند در تغيير باشد، از ديگر عوامل تشكيل دهنده تعصب مي باشد.

اعتقادات معين درباره رفتار با كساني كه تعصب عليه آنان به كار رفته است را از ديگر ويژگي‌هاي اين افراد است. اين رفتار به يكي از سه حالت بي تفاوتي نسبت به آنان، جلوگيري از هرگونه نقش فعال و تعقيب و آزار آن ها، يا تركيبي از سه حالت بروز مي كند.

كودك خيلي زود از تفاوت‌ هاي بين افراد آگاه مي شود، اما اين آگاهي از تفاوت ها به خودي خود هرگز به معناي داشتن تعصب نيست. تنها هنگامي كه فرد از نگرش‌هاي اجتماعي نسبت به اين تفاوت‌ ها آگاه مي‌شود و براي پذيرش نگرش‌هاي اجتماعي تحت فشار قرار مي گيرد، تعصب به وجود مي آيد در حالي كه رفتار تعصب آميز بعد از آن رخ مي دهد.

 

آموزش نحوه رفتار با شوهر متعصب و غيرتي

زن مي‌ تواند يك بار وقتي حال هر دو خوب بود بيرون از منزل با او در اين باره گفتگو كند و محترمانه و به دور از هيجان از خودش دفاع كند در «هفت هشت كلمه يا نهايت دو سه جمله ! نه يك سخنراني انقلابي وطولاني»

در آن چند كلمه با ادبيات خودش شبيه به اين را بگويد: «من پاك و مومن و عفيفم. غيرت تو را مي‌ پسندم و برخي كنترل ها را (اگر بدبيني اش غيرمستقيم است) و يا سوءظن هاي تو را (اگر واضح تهمت زده) را اهانت بزرگي به خودم تلقي مي‌كنم.

اما بروز خشم فقط حال ما را بدتر مي‌كند و گره را محكم ترميكند. تو را دوست دارم. تو حق داري و مي‌تواني از من در مورد برنامه هايم سوال كني. اما انتظار دارم دقت كني اين پرسش ها پليس بازي نشود. من و تو هم ديگر را دوست داريم و بايد مراقب تصويرِ محبوب خود، در ذهن هم ديگر باشيم.»

مهم ترين عملكرد زن در نحوه برخورد با شوهر غيرتي ايجاد حس حمايت، اطمينان و امنيت به همسرش است. عبادت هايش را مخفي نكند بگذارد شوهر او را مكرر در حال نماز و دعا ببيند. اين رياء نيست، او غريبه نيست.

زن مراعات  ومراقب رفتار با نامحرم را بيش از پيش در دستور كار خود قرار دهد. بهبود نوع پوشش ، حجاب و كنترل برخي از عادات و آداب و رسوم خانوادگي موثر است. پوشش ظاهري و طريقه ي آداب و معاشرتش با ديگران به ويژه آقايان را با دقت و بدون هيچ گونه سوء تعبيري انجام دهد.

داشتن صفحه در فيس بوك، چت و پيامك بازي در هر نوعش با هر كسي  مخرب اين اطمينان است.

زن مخفي كاري نكند و در مسير اطمينان سازي، شفاف سازي حركت كند. او را در جريان كارهاي عادي روزانه  خود بگذارد و

نه به عنوان گزارش دادن بلكه به عناوين مختلف از اينكه “چون مي دونم نگرانم ميشي” و “راستي مي دوني كه امروز بايد برم دكتر و...كه مهم ترين واصل موضوع” اجازه گرفتن از شوهر”است.

دوري از بحث و جدل و توجه به موضوعات عاطفي و … براي بهترين نحوه رفتار با شوهر متعصب و سختگير.

تمام اين امور بايد با آرامش، صبر و مهرباني انجام شود تا لايه هاي شك و ترديد به مرور از ذهن همسرتان پاك شود.

با وجود آنكه بد گماني بيماري است كه سبب آزار طرفين يك رابطه مي شود اما مي توان با كسب مهارت هاي كلامي و رفتاري ، همچون بالا بردن توان تحمل ابهام و محبت ورزي اين اكسير جادويي خلقت تا حد زيادي از پيشگيري اين بيماري و حتي درمان آن پيش رفت.

در اين بين چيزي كه مهم است اين است كه طرفين در وهله اول باور بر بدگماني خود داشته باشند و در وهله بعد خواهان تغيير در رفتار خود باشند و با به كار گيري مهارت هاي مختلف و كمك از مشاوره آنلاين  و زوج درمانگر در صدد بهبود رابطه ميان خود و طرف مقابلشان باشند.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب ما در مركز مشاوره آنلاين گپچه  در تماس باشيد.

منبع:گپچه

 

 

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

۵۷ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

5apo_d1.jpg

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا همان پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه روند كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي و دكوراسيون داخلي، براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي مزيت‌هاي بسياري مي‌باشد و امروزه توانسته به ‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره مي‌كنيم.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان در اصل با تكنولوژي پليمري توليد مي‌شود كه باعث مي‌شود بسيار سبك باشد و در عين حال داراي استحكام و دانيسته و مقاومت بسيار بالايي مي‌باشد.

از ابزار پلي يورتان مي‌توانيم در موارد زير استفاده كنيم

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، به‌خصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • مقرون به صرفه بودن.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توانيد سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمائيد.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نخواهد شد.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان يا گلويي نورمخفي، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم بر روي سقف راهروها و ديوارها مي‌توانيم استفاده كنيم. اين ابزار پيش ساخته است و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابيتس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  1. ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز.
  2. استفاده در دور سالن سقف پذيرايي.
  3. لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  4. نورپردازي Tv room.
  5. نور مخفي در اتاق كودك.
  6. ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي.
  7. در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي ويژگي‌ هاي زير است

  • اين ابزار قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
  • وزن اين ابزار پيش ساخته بسيار كم بوده و درحين حال داراي مقاومت و استحكام بالايي است.
  • قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  • متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  • قابليت رنگ‌پذيري بالايي در دفعات مختلف را دارد و اين ابزار بدون نياز به زير سازي است. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارد.
  • مقرون به صرفه است و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري مناسب است.
  • در مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

شما مي‌توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با مشاوران متخصص ما از طريق شماره 02144382900 تماس گرفته و از طريق لينك https://www.arcadecor.com/با ما در ارتباط باشيد.

منتشر شده در وب سايت بهار

 

مشاوره روانشناسي

۵۰ بازديد

مشاوره روانشناسي

تمامي بيماري‌هاي جسمي ما روان تني است، امراض صعب العلاجي همچون سرطان هم به سبب نفرت و خشمي است كه فرد طي ساليان متمادي زندگي خود اندوخته است، بيماري آرتروز در اثر انتقاد و خودسرزنش‌گري پديد مي آيد و بسياري امراض ديگر، اين موضوع كه از طريق علمي هم به اثبات رسيده، ضرورت اهميت دادن به روان را برايمان به خوبي تشريح مي‌كند، ما با بيماري‌ها، اختلالات روزمره تنها روانمان را آزار نمي‌دهيم، بلكه جنبه‌هاي وسيعي از سلامت و زندگيمان را در مخاطره قرار مي‌دهيم.

در مشاوره‌هاي روانشناسي ذهن شما از تمامي چراها آزاد شده و به چگونه ها آشنا مي شود.

مشاور روانشناسي كيست؟

اولين و شايد مهم ترين ويژگي يك مشاور اين است كه شما را نصيحت نمي كند، بلكه در هر موضوعي با تكيه بر راه حل هاي علمي كه امتحان خود را پس داده اند و متدهاي روز دنيا راهنمايي هاي لازم را ارائه مي دهد، از طرفي درصدد قضاوت و پيشداوري شما نبوده و از هر فرد ديگري براي كسب مشورت امين تر مي باشد. در حقيقت نقش يك مشاور روانشناس، تشويق شما براي ديدن انتخابهاي موجود و يافتن راه حل هاي مخصوص جهت ايجاد تغييراتي مثبت در زندگيتان است، اين مشاوران مانند دوستي هستند كه نه به واسطه احساسات و به صورت كوركورانه بلكه با ديد وسيع و بر پايه دانش خود، شما را گام به گام در مشكلاتتان همراهي ميكنند و نكته مهم اينكه به جاي شما تصميم نمي گيرند، بلكه تنها بهترين راه حلها را پيشنهاد داده و انتخاب نهايي را به عهده خودتان مي گذارند به قولي برايتان ماهي نمي گيرند بلكه گام به گام تا تبديل شدن به يك ماهيگير حرفه اي همراهيتان مي كنند

 

معرفي گروه مشاوره روانشناسي

اگر چه اغراق به نظر مي رسد ولي بايد گفت تمام جنبه هاي زندگي ما نياز به مشاوره روانشناسي دارد، زيرا همواره در پي هر مشكلي هيجانات منفي راه تصميم گيري منطقي را بر ما سد ميكند، به همين سبب هم گروه مشاوره روانشناسي آرموو در مقايسه با ساير گروه ها از حيث زير گروه پر بارتر بوده تا پاسخگوي نياز مشاوره گيرندگان در تمامي سطوح و با هر چالشي باشد، البته موفقيت مشاوران ما نياز به تلاش صادقانه و پيگيرانه شما هم دارد، روند مواجهه افراد با چالش هاي زندگي شخصي بوده و هر فردي بسته به تلاش خود در اين راه سريعتر رشد مي نمايد،

زير گروه هاي گروه مشاوره روانشناسي از قرار زير هستند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره كودك و نوجوان
  • مشاوره روابط زناشوئي
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره تربيتي
  • مشاوره افسردگي
  • مشاوره فردي
  • مشاوره روانشناسي تحصيلي
  • مشاوره اعتياد
  • مشاوره وسواس
  • استرس و اضطراب در مديريت بحران

 

 

اين اختلالات ما را با مجموعي از چراها مواجه مي كند، چرا در روابطم موفق نيستيم؟ چرا آرامش ندارم؟ چرا زندگي مشتركم در مخاطره قرار دارد و تاب و تحمل تنهايي را هم ندارم؟ چرا تحمل خودم را ندارم؟!!!!

 

??? مردم مبتلا به سندروم ويبره ي فانتوم هستند، يعني وقتي گوشي آنها روي ويبره نيست حس ويبره دارند، شماهم جزو اون ??? هستيد؟

 

چگونه خانواده شاد و موفقي باشيم؟

مشاوره خانواده

خانواده اجتماعي از افراد با علايق و سليقه هاي گوناگون است، تا به حال به اين موضوع دقت كرده ايد كه افراد بيشترين چالش را با خانواده خود دارند، اين امر به سبب اجباري بودن تشكل خانواده است، زيرا ما در انتخاب و نحوه رفتار با دوستان خود، قدرت انتخاب داشته و در نهايت مي توانيم قيد رابطه دوستانه مان را بزنيم، ولي خانواده به سبب پيوندهاي عاطفي و خوني ميان افراد از اين قاعده مستثني است و هر چالشي در آن علاوه بر تاثير مستقيم بر اعضا، راه برون رفت مشخصي هم ندارد. داشتن خانواده اي شاد و موفق كعبه آمال تمامي افراد است، راه برآوردن اين خواسته و رفع تعارض ميان اعضاي خانواده در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد. در حقيقت در اين نوع مشاوره‌ها آموزش هاي لازم جهت پذيرش اعضاي خانواده نسبت به يكديگر گام به گام ارائه مي گردد و چگونگي تعامل صحيح آنها با يكديگر آموزش داده مي شود، اعضاي خانواده مي آموزند كه به دور از هر گونه كنترلي همديگر را هماهنگونه كه هستند پذيرا بوده و تلاش براي تغيير يكديگر را كنار بگذارند، در چنين محيطي انرژي هر فرد تنها به خود معطوف گشته و چنين خانواده اي پله‌هاي ترقي را با سرعت بيشتري مي پيمايد، زيرا اعضا آن به اين درك رسيده اند كه اگر مي‌خواهند دنيا را تغيير دهند، اول بايد خودشان را عوض كنند.

 

 

چگونه با كودكم رفتار كنم، چطور فرزند نوجوانم را درك كنم؟

مشاوره كودك و نوجوان

چگونگي رفتار با كودكان و نوجوانان خود شاخه اي از علم روانشناسي است، ايجاد چنين شاخه اي به سبب اهميت بسيار فراوان دوران كودكي در ايجاد شخصيت انسان است، جالب است بدانيد ريشه تمامي مشكلات افراد در سن كودكي رقم خورده و رفع آن كاري غير ممكن به نظر مي رسد، افراد با آموزش ها و كسب تجربه در حقيقت راه مواجهه با  آسيب هاي دوران كودكي را مي آموزند، ولي اين زخم ها هميشه جاي خود را در روان فرد باقي ميگذارند، نحوه صحيح رفتار با نوجوان هم براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي نقشي حياتي دارد، در حقيقت در اين سن فرد به سبب بلوغ با بحران هاي هويتي بسياري مواجه مي گردد، كما اينكه تغييرات ظاهري در بدن و چهره فرد پديدار گشته كه برخي از نوجوانان تاب تحمل اين تغييرات را هم ندارند، برخي بر اين باورند صرف برآوردن نيازهاي مالي فرزندان براي رشد آنها كافيست و حتي با همين استدلال هم بچه دار مي شوند ، همين نوع نگاه باعث ايجاد جامعه اي بيمار مي شود، كودك بيش از هر چيز نيازمند توجه و پاسخ صحيح به نيازهايش است، مطمنا برآوردن هر نيازي براي كودك ميسر نيست

اما آيا مي دانيد واكنش صحيح به خواست هاي غير معقولشان چيست؟ مي دانيد نوجواني بحراني ترين سن براي هر فردي است، آيا قادر به همراهي صحيح فرزندتان براي عبور از اين فصل بحراني زندگيشان هستيد؟ اگر متوجه شويد فرزندان در نوجواني در دام اعتياد افتاده يا اسير رفتارهاي نابهنجار گشته، چطور با او رفتار مي نمائيد؟ شيوه رفتار صحيح با كودكان ونوجوانان و پاسخ به تمامي سئوال هاي احتمالي پيرامون آنها در اين شاخه روانشناسي جاي دارد.


 

 

چگونه يك رابطه زناشوئي از جنس عالي داشته باشم؟

مشاوره روابط زناشوئي

رابطه زناشوئي در صورت خوب بودن ?? درصد و در صورت بد بودن ?? درصد در زندگي مرد و زن تاثير گذار خواهد بود!!! به نظر ميرسد هيچ كلامي بهتر از اين آمار نشانگر اهميت اين رابطه نيست، دانش روانشناسي در اين موارد دست به كار مي شود تا پرده باورهاي نادرست را از چشمان زوجين كنار زده و آنها را با واقعيت هاي اين رابطه آشنا سازد، بسياري اين رابطه را بد مي دانند، برخي بر اين باورند كه اين امر يك موضوع يك طرفه است و برخي هم به چشم انجام وظيفه به آن نگاه مي كنند، هستند زناني هم كه پرده حيا آنها را از ابراز نيازهاي طبيعيشان باز مي دارد، تمامي اين مسائل در مشاوره هاي روانشناسي به خوبي گره گشايي مي گردد، موضوعي كه غالبا در اين نوع مشاورها موجب حيرت طرفين مي گردد اطلاع از نيازهاي واقعي طرف مقابلشان است، زيرا پرده هاي حائل ميان آنها حتي مانع گرديده تا بتوانند شباهت ها و فانتزي هاي بيشمار ميانشان را شناسائي نمايند، مشاوره هاي زناشوئي ابداع گرديده تا زوجين به آشتي در رابط جنسي خود دست يابند و بتوانند زندگي مشتركشان را نجات دهند.


 

 

چگونه بحران ها را در روان خود مديريت كنيم؟

مشاوره استرس و اضطراب در مديريت بحران

اين سوالي است كه در مواجهه با هر بحراني ذهن ما را به خود مشغول مي نمايد، چگونه بحران را مديريت كنيم ؟ حتما تاكنون با واحدهايي خاص در كشورها با عنوان مديريت بحران آشنا شده ايد، وجود اين چنين تشكل هايي نشانگر آن است كه مديريت بحران مقوله اي تخصصي است تا جايي كه نياز به ايجاد واحدي خاص دارد، در زندگي ما هم همينگونه است در مواقع بحراني سيستم بدن ما به واكنش هاي طبيعي خود پاسخ مي دهد، «ترس» اولين و مرگبارترين واكنشي است كه با آن در حال دسته و پنچه نرم كردن خواهيم بود، اين جنگ نابرابر با پديدار شدن اختلالاتي چون اضطراب و استرس نه تنها روان شما بلكه جسمتان را هم تحت شعاع قرار مي دهد، بهترين مثال و شايد دست به نقد ترين آنها بحران همه گير كروناست كه هر روزه افراد بسياري را با انواع اسپاسم هاي جسماني و اختلالات شديد جسمي و رواني راهي بيمارستان كرده و زندگيشان را فلج مي نمايد، در حالي كه نود درصد افراد تنها به سبب اضطراب بيش از اندازه به علائم جسماني دچار شده اند يا اضطراب تا حدي در وجودشان رخنه كرده كه علائم كرونا را برايشان تداعي مي نمايد، مشاوره هاي مديريت بحران در چنين مواردي هر لحظه و هر كجا با شماست تا به روند عادي و روزمره زندگيتان بازگرديد، در اين مشاوره ها شما خواهيد آموخت چگونه ذهنتان را از مسائل نگران كننده پيرامونتان رها سازيد.

 

چطور ازدواج موفقي داشته باشم؟

مشاوره ازدواج

وقتي بحث ازدواج پيش مياد بايد مَثل «بحث يه عمر زندگيه شوخي كه نيست» را با طلا نوشت و هر لحظه به خود گوشزد كرد، از نظر روانشناسي قبل از ازدواج بايد چشمتان را روي همه مسائل باز كنيد و پس از ازدواج هم چشمتان را ببند، متاسفانه بسياري در شرايطي تصميم به ازدواج گرفته اند كه حتي درك درستي از شخصيت خود نداشته اند، در حالي كه لازمه داشتن ازدواجي موفق در وهله اول خودشناسي است، اينكه چه ميزان يكديگر را شناخته و به چه ميزان زمان براي شناخت يكديگر نياز داريد؟ در زمان ازدواج در خصوص چه مسائلي صحبت كنيد؟ حتي اينكه چه ميزان سنخيت از نظر فرهنگي، سني، مالي و تحصيلي نياز است تا بعدها دردسرساز نگردد، همگي مسائلي است كه در مشاوره هاي روانشناسي ازدواج به آن پرداخته مي شود.

 

evey_s10.png

 

 

چطور فرزندم را درست تربيت كنم؟

مشاوره تربيتي

آنچه در تربيت كودك در وهله اول به چشم مي خورد ناهماهنگي والدين در تربيت است، به عنوان مثال يكي از والدين به شدت سهل گير بوده و ديگري به شدت سختگير، اين تعارض در تربيت در مقابل فرزندان هم نمود مي يابد و به طبع كودكان به سمت والدي كه كمتر سختگيري را داشته مي روند، برخي در تربيت فرزند خود عكس آنچه براي خودشان در كودكي رخ داده رفتار ميكنند، تمام نيازهاي كودك را بدون چون و چرا اجابت مي كنند و نتيجه آن كودكي مي شود كه در ميان همسالان خود و اجتماع جايي ندارد، مواردي چون با ثبات و هماهنگ رفتار كردن با كودك، داشتن رابطه سالم و الگوي مناسب بودن براي كودك بودن، نحوه رفتار صحيح در برابر شكست ها و موفقيت هاي كودك و بسياري از مسائل ديگر در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد.

 

چطور افسردگي را از خود دور كنيم؟

مشاوره افسردگي

براي بيماران درگير افسردگي موفقيت، جايگاه اجتماعي وشهرت، زيبايي و ثروت و هر چيزي كه به ذهنتان برسد بي معني است، در اين بحران هيچ دليلي براي شادي و هيچ هدفي براي ادامه زندگي پاسخگو نيست، براي برخي افسردگي از كمالگرايي شروع مي شود، برخي ديگر از شرايط و محدوديت ها و دسته اي هم از تلاش هاي بي سرانجام به دام افسردگي گرفتار مي شوند، ولي در هر صورت درد تمام افراد با هر علتي يكي است هيچ چيزي در زندگي اين افراد معني و مفهوم ندارد و تنها كسي كه مي تواند به فرد افسرده كمك كند خود اوست، صد البته راه هاي مواجهه با اين بحران براي بيمار نا مشخص است، اينجاست كه حضور مشاور ميتواند ابر سياه افسردگي را از زندگي فرد كنار زده و به اون اجازه ديدن روي واقعي زندگي را دهد، زيرا اشخاص افسرده به طرز بيمارگونه اي منفي نگرهستند و در ديدن ضعف ها و مشكلات خود بيش از حد اغراق مي نمايند.

 

هزينه مشاوره تلفني روانشناسي

با توجه به دامنه وسيع مسائل روانشناسي و زير شاخه هاي گسترده مشاوره روانشناسي آرموو، هزينه اين مشاوره ها از دقيقه اي …. تومان تا …. تومان متغير است، البته بايد به تفاضل قيمت قابل ملاحظه مشاوره هاي حضوري روانشناسي با مشاوره هاي تلفني هم اشاره كنيم كه گذشته از اينكه بايد زمان طولاني تا نوبت تعيين شده صبوري پيشه نمائيد، بسته به نام و آوازه مشاور مي تواند هزينه هاي سرسام آوري براي مشاوره گيرنده دربر داشته باشد تا جايي كه بسياري از ترس اين هزينه هاي كمر شكن قيد مشاوره و مشورت با روانشناس را مي زنند.

 

چطور مي توانم آينده اي درخشان براي خود رقم بزنم؟

مشاوره فردي

خواندن اين جمله ممكن است براي برخي تلخ باشد ولي حقيقت اين است كه «تمام انسانها در طول سفر زندگي خود تنها هستند»، هر چند بسياري در تلاش براي فرار از اين حقيقت به ديگران پناه مي برند ولي باز هم فرقي نمي كند، در بطن رابطه اي عاشقانه، در صورت تولد در خانواده اي گرم و موفق، در صورت داشتن دوستاني ناب وصميمي در هر جائي كه تصور كنيد ما تنهائيم اين تنهائي ضرورت شناخت خود، استعدادها و توانايي هايمان، يافتن مسير رشد شخصيتي را برايمان هموار مي سازد، اگر مسير رشد و خودشناسي را طي كنيد ديري نمي پايد كه با اين تنهائي انس گرفته و تمرين كردن تنهائي برايتان نه تنها دلچسب مي گردد بلكه به نقطه عطف زندگيتان مي رسيد، آيا تابحال افرادي را ديده ايد كه در نظر شما تنها هستند ولي در كار، درس، مسائل مالي خود رشد خوبي داشته اند، مشاوره فردي روانشناسي كمكي موثر است تا شما بتوانيد توانايي هاي خود را در ايجاد و نگه داشتن روابط، مقابله با مشكلات، يافتن استعداهاي خود و بسياري مسائل ديگر به كار ببنديد.

چطور به موفقيت درسي و تحصيلي برسم؟

مشاوره تحصيلي

مقوله يادگيري براي بسياري از ما تجربه دلچسب و گوارايي نبوده، ذهن ما به دنبال فرار از يادگيري تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا سرانجام از پاي كتاب و دفتر به سويي برود كه كمترين انرژي و بيشترين لذت نصيبش گردد، اين مقابله نابرابر كه اغلب با پيروزي ذهن همراه ميگردد براي مشاوران تحصيلي خود چالشي اساسي به وجود آورده، چگونه مي توان مقوله يادگيري را براي دانش آموزان جذاب نمود و از وزن خستگي دانش آموز كاسته و انرژي وي را به سمت يادگيري هدايت كرد، در مشاوره هاي تحصيلي مباحث خسته كننده درسي به گونه اي جذاب و البته بسيار قابل درك براي دانش آموز تشريح مي گردد و رسيدن به موفقيت را براي با ايجاد بازي ذهني براي او فراهم مي آورد، در حقيقت مشاوران تحصيلي قادرند عطش يادگيري را كه به صورت بالقوه در ذهن دانش آموز جاي دارد به صورت بالفعل در آورند.

چطور مي توانم از شر اعتياد خلاص شوم؟

مشاوره اعتياد

اگر نگوئيم تمامي افراد گرفتار در دام اعتياد ولي به جرات مي توان گفت ?? درصد معتادان مي خواهند ترك كنند آن هم واقعي، ممكن است بگوئيد خواستن يعني توانستن ولي در اعتياد هستند افرادي كه واقعا مي خواهند، خسته شده اند و به اصطلاح كم آورده اند ولي راهو رسم دوري از مواد براي هميشه را نمي دانند، برخي تصورشان از ترك تنها رفتن به كمپ و ديدن تبليغات هميشگي تلوزيوني است كه ترك را پديده اي ساده و راحت مانند آب خوردن نشان مي دهد، اگر چه ترك جسمي در مقايسه با ترك رواني ساده است، ولي شخص معتاد نياز به راهنمائي هاي مشاور دارد تا براي دوران بعد از ترك زره آهنين به تن كرده و بتواند با چالش ها و وسوسه هاي هر روزه مصرف مقابله كند، از رفتارهاي نابهنجار زمان مصرف دوري كند، بتواند به اجتماع بازگردد، وجهه اجتماعي خود را نزد دوستان، خانواده ، همسر و فرزندان خود احيا كند و نشان دهد با آن آدم سابق تفاوت هاي اساسي كرده است، در حقيقت آنچه در اين مشاوره ها انجام مي پذيرد تمرين يك روز و يك لحظه زندگي پاك است، شايد بايد اينگونه گفت در دوران بهبودي فرد به كمك مشاور خود تمرين مي كند فقط براي امروز و اين لحظه پاك بماند و پاك زندگي كند.

چطور مي توان يك روز بي وسواس زندگي كرد؟

مشاوره وسواس

موضوعي كه درمورد وسواس براي افراد وسواسي به تدريج رخ ميدهد تنها شدن است، مطمنا هيچكس دلش نمي خواد در كنار فردي قرار گيرد كه دائما دغدغه تميز كردن داشته و تمام هوش و حواسش در پي تميزي افراطي است. البته گذشته از اطرافيان، فرد وسواسي بيشتر ازديگران آزار ديده و به ناچار در لاك تنهايي خود فرو مي رود، ممكن است براي مدتي اين رفتارهاي افراطي برايش دلچسب باشد، ولي به تدريج دستو پا گير شده و بيماري هاي جسمي هم از راه رسيده و زندگي فرد در عمل فلج مي گردد، تمام چيزي كه در وسواس رخ ميدهد از ذهن فرد آغاز ميشود تصور اينكه چيزي كثيف، نجست يا تميز است، خوشبختانه مشاوره روانشناسي از قديم الايام در زمينه افراد وسواسي مرسوم بوده و شمار افرادي كه از اين نوع مشاوره ها جواب گرفته اند باعث شده اعتماد به مشاوره در اين شاخه هر روز بيشتر گردد، آنچه در نهايت در مشاوره وسواس صورت مي پذيرد بازگشت فرد وسواسي به زندگي عادي است تا بتواند بدور از هر فكر مزاحمي زندگي عادي داشته باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره روانشناسي

در نهايت بايد گفت اگر به راه هاي گوناگوني متوسل شده ايد تا بتوانيد بحران هاي ناشي از روابط و دوران كودكيتان را پشت سر بگذاريد، اگر در دامان خانواده اي ناكارآمد رشد كرده ايد، حتي اگر ضربه هاي عاطفي سختي را تجربه كرده ايد و بارها احساس پوچي و خلا و طعم سردي را در روابط خودتان احساس كرده ايد، اگر به دامان همسر، دوست و حتي فرزند خود چنگ زده ايد تا حال خوب را تجربه كنيد ولي باز هم هيچ نتيجه اي نگرفته ايد و زندگي برايتان تنها معني زنده بودن گرفته است به كمك مشاوران روانشناسي ميتوانيد تمرين كنيد و به مرور بياموزيد كه زندگي كنيد و از زندگيتان لذت ببريد.

كلام آخر مشاوره تلفني آرموو اين است، مهم نيست تا چه اندازه آشفته ايد و گذشته تان مايوس كننده باشد با كسب مشورت از مشاوران گروه مشاوره روانشناسي آرموو مي توانيد اميد به زندگي تازه را در خود به وجود آوريد .

راه هاي تماس با مشاوران روانشناسي آرموو در زير مشخص گرديده، يادتان نرود براي رهايي ازهر مشكلي بسيار مهم است تا هر مقدار كه مي توانيد حرف بزنيد، منتظر تماستان هستيم:

مشاوره روانشناسي 021-45298 

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/psychology-advice/

 

Interior Design Ideas That Are Easy On the Budget

۵۱ بازديد

Interior Design Ideas That Are Easy On the Budget

When the topic of interior design is noted, what usually involves mind are endless payments on contractors and dear furnishings. However, it's totally possible to form a beautifully designed space if your arm yourself with valuable interior design tips.

One superb place for nice finds that you just can use for your interior design project may be a sales event. Sellers usually hold them after a spring cleaning, so they're actually able to spare even valuable belongings at an affordable price.

If a selected object which you'll have use for in your interior design project catches your fancy but goes beyond your budget, you'll try coming later within the day when sellers is also a small amount more flexible.

However, this method may backfire if sales are brisk and therefore the interior design work of art you had your eye on falls within the hands of another buyer. Thus, if you actually desire a particular piece to be an element of your interior design, you wish to be prepared to pay extra.

Another great source for interior design items are thrift shops. These are a treasure trove of wonderful pieces which regularly can't be found in commercial interior design stores. Here, you'll be able to encounter rare decor which can blend well with existing furniture or function as eclectic accent pieces.

Shopping for Interior Design Articles

if you wish to begin your interior design project using only fresh items, you'll find interesting objects which luckily are available warehouse prices. Large home-improvement shops that will not hurt your interior design budget.

You can also visit Design Master’s showroom in Dubai which can carry pieces that are perfect for your interior design theme. Rifling through an antique store could be a thrilling experience in itself, although you discover yourself coming home empty-handed. If the pieces you discover here غير مجاز مي باشدt an excessive amount of, you'll be able to simply develop some interior design ideas and take a look at recreating the pieces.

If you are going for the country look, for example, and if you do not have enough antique furnishings, you'll take your contemporary armoire and provides it a distressed finish. a straightforward painting revolving around your interior design theme may help put the image together without hurting the budget.

The most important thing to recollect is that interior design should reflect the homeowner's personality and interests. There are many designs that look trendy and classy, but if the person occupying that space doesn't feel comfortable in it, then the aim of interior design is defeated.

 

 

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

۴۶ بازديد

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

طبيعت
اگر دو كارت اول بازيكن يك آس و يك "ده كارت" (يك كارت عكس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو كارت ، اين يك جك سياه است. اگر هر بازيكني يك چيز طبيعي داشته باشد و فروشنده آن را نداشته باشد ، فروشنده بلافاصله يك و نيم برابر شرط خود را به آن بازيكن پرداخت مي كند.

اگر فروشنده يك چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيكناني كه چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي كنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيكن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيكن ايستادگي (تساوي) است و بازيكن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر كارت رو به رو فروشنده يك كارت ده يا يك آس باشد ، آنها به كارت رو به پايين خود نگاه مي كنند تا ببينند كه آيا اين دو كارت طبيعي هستند. اگر كارت رو به بالا يك ده كارته يا يك آس نيست ، آنها تا زماني كه نوبت فروشنده نرسد به كارت رو به پايين نگاه نمي كنند.

بازي
بازيكن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد كه "بايستد" (كارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينكه به شمارش 21 نزديك شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) كارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يك بازيكن ممكن است روي دو كارت اصلي كه به آنها داده شده بايستد ، يا ممكن است يك بار كارتهاي اضافي را از فروشنده بخواهد تا اينكه تصميم بگيرد كه روي كل بايستد (اگر 21 يا كمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيكن مي بازد و فروشنده شرط بندي را كه شرط بندي شده است ، جمع مي كند.

فروشنده سپس به بازيكن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

تركيبي از يك آس با يك كارت غير از ده كارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيكن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا كارت بكشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يك آس و 6) ، كل 7 يا 17 است.

در حالي كه شمارش 17 يك دست خوب است ، بازيكن ممكن است بخواهد براي يك امتياز بالاتر قرعه كشي كند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يك دست نيم تنه ايجاد كند ، بازيكن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (كارت هاي اضافي را از يك بار ديگر از فروشنده درخواست مي كند).

بازي نمايندگي
هنگامي كه فروشنده به هر بازيكني سرويس داده باشد ، كارت رو به پايين فروشندگان روشن مي شود. اگر كل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا كمتر باشد ، آنها بايد كارت بگيرند.

فروشنده بايد كارت هاي خود را تا زماني كه كل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان فروشنده بايد بايستد. اگر دلال يك آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، فروشنده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات فروشنده در تمام بازي ها به صورت خودكار انجام مي شود ، در حالي كه بازيكن هميشه انتخاب يك يا چند كارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يك بازيكن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حركت به سمت خود ، براي كارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حركتي كه به كسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي كه بازيكن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حركت دادن دست خود به پهلو ، كف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو كارت اول بازيكن از يك فرق باشد ، مانند دو جك يا دو شش ، ممكن است آنها تصميم بگيرند كه هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار كنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يكي از كارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي كارت ديگر قرار گيرد.

بازيكن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يك يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي كند. فقط در اين صورت است كه دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و فروشنده با توجه به امتيازات خود با هر يك تسويه حساب مي كند.

با يك جفت آس ، به هر بازيكن يك كارت داده مي شود و ممكن است ديگر قرعه كشي نشود. همچنين ، اگر به يكي از اين آيس ها يك كارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يك و يك و نيم به يك ، همانطور كه در هر زمان ديگر بلك جك است).

منبع : khadamatekafsabi

 

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۴۹ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

منهول فاضلابي چيست؟

۵۶ بازديد

منهول فاضلابي چيست؟

منهول فاضلاب همان منهول هايي است كه در خطوط انتقال فاضلاب وپكيجهايتصفيهفاضلاب نصب شده و براي دسترسي و زهكشي خطوط فاضلاب استفاده مي شود. منهول فاضلاب اكنون از مواد پلي اتيلن ساخته شده مي شود اما جنس هاي مختلف ديگري نيز براي ساخت منهول فاضلاب استفاده مي شود كه در ادامه به آنها پرداخته مي شود.

 در حال حاضر هنوز هم از منهول فاضلاب بتني و آجري نيز استفاده مي شود اما اين نوع منهولفاضلاب محبوبيت خود را در دنياي امروز و با رشد فناوري هاي جديد توليد منهول فاضلاب از دست داده اند و پيمانكاران و مجريان طرح هاي انتقال فاضلاب به استفاده بيشتر از منهول هاي پلي اتيلن روي آورده اند.

منهول پلي اتيلني اوژن اطلس سپهر

لنگرمنهول فاضلابي پلي اتيلن

در شبكه انتقال فاضلاب براي اتصال چندين خط لوله فاضلاب و براي ايجاد مسير‌هاي مختلف در زيرساختفاضلابي و در سيستم مخابراتي براي دسترسي به مسيرهاي كابل زيرسطحي از منهول پلي اتيلن استفاده مي شود. منهول هاي پلي اتيلن توليد شده در دو نوع سنتي و پيش ساخته، هر كدام مزيت خاص خود را دارند.

براي بكارگيري هر يك از اين  منهول ها مي توانيد از تيمكارشناسيشركتاوژنمشاوره دريافت كنيد. شركت اوژن طراحي، توليد كننده و تامين كننده انواع منهول، منهول پلي اتيلني، منهول بتني پيش ساخته بوده و پياده سازي و راه اندازي آن را با كيفيت بالا انجام مي دهد. تا به امروز پياده سازي منهول پلي اتيلن در شركت هاي گاز و نفتي، پتروشيمي، نيروگاه ها و خطوط انتقال صورت گرفته است.

 

سايت: http://ozhen.co/

تماس : ۹۱۳۰۰۲۰۴ - ۰۲۱

ايميل: info@ozhen.co

 

بهترين منابع كنكور تجربي در دروس عمومي

۶۲ بازديد

بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور

jird_m9.jpg

بهترين منابع كنكور تجربي ، از مهمترين نكات براي موفقيت در كنكور سراسري سال ???? مي توان به داشتن منابع آموزشي درست و خوب اشاره كرد. منابعي كه شما بتوانيد با آنها به موفقيتي كه در سر پرورانده ايد دست يابيد.

از مشكلاتي كه دانش‌آموزان امروز با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند مي‌توان به اطلاعات كم آنها در مورد منابع مناسب كنكور اشاره كرد. دانش‌آموزان بايد بدانند كه براي رسيدن به اهداف خود در كنكور سال ???? بايد بتوانند خود را با منابع درست براي اين كنكور و براي اين عرصه رقابتي آماده كند. منابعي را ميتوان بعنوان منابع خوب از آن ياد كرد كه هر سه سال دهم يازدهم و دوازدهم را جامع و كامل يكجا و همزمان آموزش دهد در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين منابع كنكور را براي كنكور ???? به شما دانش آموزان عزيز و والدين گرامي معرفي كنيم.

همان گونه كه يك جنگجو براي جنگ بايد استراتژي خاص خود را رعايت كند تا بتواند به پيروزي خود برسد. بايد از سلاح مناسب خود نيز استفاده كند تا بتواند در جنگ پيروز مي شود. اين جنگجو را به عنوان يك دانش آموز در نظر بگيريد و اين جنگ را همان عرصه كنكور براي اينكه بتوانيم در كنكور خود موفق باشيم. بايد همانگونه كه از يك موسسه خوب براي استراتژي درست استفاده مي كنيم از بهترين منابع نيز براي آماده سازي خود براي اين كنكور مدرسه بزرگ رقابتي استفاده كنيم.

بهترين منابع كنكور تجربي در  دروس عمومي

همانگونه كه مي دانيد تاثير دروس عمومي بر روي درصد و تراز دانش آموزان كنكوري بسيار زياد و قابل تامل است و بسيار موثر. براي اين كه دانش آموز بتواند در كنكور به هدف خود برسد بايد بتواند در وهله اول دروس عمومي خود را به كمك منابع بسيار مناسب و خوب و جامع كامل كند.

منابع كنكور عمومي ???? به شرح زير هستند:

?- ادبيات فارسي

از با اهميت‌ترين دروس عمومي مي توان به ادبيات فارسي اشاره داشت. ادبيات فارسي در كنكور سراسري ?? تست دارد. داوطلبان كنكور بايد بتوانند در كوتاه‌ترين زمان ممكن به اين ?? تست پاسخ دهند. 25 تست شامل بخش هاي مختلفي مي شود كه مي‌توان اين بخش‌ها را به صورت زير طبقه بندي كرد :

  • ? سوال املاء
  • ? سوال دستور زبان
  • ? سوال معناي لغات
  • ? سوال تاريخ ادبيات
  • ? سوال قرابت معنايي
  • ? سوال آرايه‌هاي ادبي

اين درس مهم در كنكور سراسري داراي ضريب ? است. بهترين پكيج براي مطالعه و جمع بندي اين درس مي توان به پكيج هاي آموزشي موسسه حرف آخر در اين درس اشاره داشت. در اين پكيج ها استاد محسن منتظري همراه پوريا مظفريان سعي در انتقال مفاهيم با انيميشن و نقشه راه را دارند. از طرفي ساعت كم تدريس و جذاب بودن آن به انتقال بهتر مفاهيم نيز كمك كرده است.

منابع موسسه ما در اين درس به اين صورت تقسيم بندي مي شود.

  • واژگان و لغت و املا + تاريخ ادبيات
  • زبان فارسي
  • آرايه هاي ادبي
  • قرابت معنايي

?- عربي

در بحث بهترين منابع كنكور تجربي ،‌ از ديگر دروس مهم كنكور مي‌توان به عربي اشاره داشت. بدون شك مي‌تواند مشكل ساز ترين درس كنكور شما باشد. اهميت اين درس را مي توان به بالا رفتن از ساختمان با يك آسانسور تشبيه كرد. اين درس نيز ?? درصد در كنكور سراسري دارد البته بايد در نظر داشت كه ضريب اين درس دو است و ضريب كمتري دارد. سوالات درس عربي در كنكور به اين صورت دسته بندي مي شود كه ? عدد ترجمه 4 عدد درك مطلب ، 5 تست تشكيل و تحليل صرفي و 8 عدد تست قواعد را شامل مي‌شود.

براي اين درس نيز مي‌توان از عربي ‌جامع استاد واعظي نيز استفاده كرد و دانش‌آموزان با استفاده از پكيج جامع عربي مي‌تواند خود را به بالاترين سطح از تسلط از اين درس برسانند.

منابع عربي در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • عربي جامع كنكور

?- دين و زندگي (فرهنگ و معارف اسلامي)

يكي ديگر از دروس كنكور درس دين و زندگي است كه داراي ضريب ? در كنكور سراسري است. تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري ?? است كه اگر دانش آموزان اين درس را از روش صحيح و به روز شده آن مطالعه نمايند مي توانند در اين درصد قابل قبولي كسب كنند. به طور معمول تست هاي كنكور  از پايه دهم ? تست از پايه يازدهم ? است و از پايه دوازدهم ? است. لازم به ذكر است در كنكور سراسري ???? به اين صورت داده شده بود

بدون شك بهترين راه براي مطالعه اين درس به خاطر سپردن مفاهيم زياد آن استفاده از پكيج دين و زندگي موسسه كنكوري حرف آخر است كه با استفاده از جديدترين شيوه ها شما را در اين درس ياري مي‌دهد. استاد يوسفيان پور با 14 الگوي طلايي كل دين و زندگي شما را جمع كرده و به درصد 100 مي رساند.

منابع اين درس در موسسه حرف آخر به صورت زير مي باشد :

  • دين و زندگي سال دهم
  • دين و زندگي سال يازدهم
  • دين وزندگي سال دوازدهم

?- زبان انگليسي

ديگر درس عمومي درس زبان خارجه انگليسي است. گفتني است اگر داوطلبان در زبان خارجي ديگري توانايي داشته باشند مي توانند زبان خود را انتخاب كنند. اما زبان به صورت معمولي و عادي زبان انگليسي است اين بخش نيز ?? درصد شامل درك مطلب و واژگان و كلوز تست و گرامر است.

اين ?? تست زبان به اين صورت تقسيم بندي مي شوند كه دركه مطلب معمولاً  ?الي ?? است كه شامل متون انگليسي است و داوطلبان سوالات را مي خوانند و با توجه به متن پاسخ مي دهند. بخش بعدي واژگان يا لغات كه شامل ?الي? است. بخش بعدي كلوز تست است كه شامل متن ناقص است و داوطلبان بايد جاهاي خالي متن را كامل كند كه اين قسمت نيز داراي 5 تست است. بخش گرامر آن نيز داراي ? الي ? تست خواهد بود.

باز هم بهترين پكيج پيشنهادي ما به شما پكيج جامع زبان انگليسي حرف آخر است. استاد محمودي با تكنيك هاي تست زني ويژه و استفاده از انيميشن سعي در يادگيري عالي براي شما دارد تا تست ها را در كمتر از 3 ثانيه پاسخگو باشيد.

منابع درس زبان در موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • گرامر و لغات سال دهم،يازدهم و دوازدهم
  • درك مطلب
  • مجموعه تير آخر
  • كتاب بانك سوالات زبان جامع كنكور

 

بهترين منابع كنكور دروس تخصصي رشته تجربي

مهم ترين قسمت كنكور و سرنوشت ساز ترين قسمت همين دروس تخصصي مي باشد. اگر دانش آموزي در اين دروس به درصد بالايي دست پيدا كند قطعا از رقباي خود خيلي پيشي گرفته و جايگاه خود براي رتبه شدن را مستحكممي كند. براي همين دانش آموز بايد اين دروس را خوب آموزش ببيند و بهترين منابع آموزشي را انتخاب كند. حال ما بهترين منابع كنكور را به شما معرفي مي كنيم.

1 -  رياضيات

يكي از مهم ترين دروس در كنكور رياضيات است. دانش آموزان كه به دنبال يك آينده خوب و روشن هستند به اين درس اهميت و توجه زيادي مي دهند از بخش‌هاي مختلف آن مي‌توان به مشتق و كاربردهاي آن و هندسه و تابع و آمار و احتمال و مثلثات و انتگرال و ديگر مباحث اشاره كرد.

بهترين منبع براي درس رياضي در كنكور چيست؟

اساتيد رياضي موسسه حرف آخر پكيج را در اختيار دانش‌آموزان قرار مي دهند كه مي توان به جرات گفت بهترين منبع براي اين درس همين پكيج است و به شما كمك مي كند به اهداف بزرگ برسيد. شما با استفاده از الگو مي توانيد فرمول هاي زياد اين درس را فراموش كرده و فقط به درصد 100 در اين درس فكر كنيد. استاد منتظري و استاد قاسمي در اين درس هم براي رشته تجربي وهم براي رشته رياضي كولاكي عجيب به پا كرده اند.

منابع رياضي موسسه حرف آخر:

  • رياضي جامع 1
  • رياضي جامع 2
  • رياضي جامع 3
  • مثلثات و تركيب توابع

2 -  زيست‌شناسي

يكي از مهم ترين دروس براي كنكور تجربي زيست شناسي است كه ضريب بسيار بالايي نيز دارد. اين درس با ضريب 12 نقش بسيار زيادي در نتيجه كنكور دانش آموزان و اولياي آنها دارد. موسسه حرف آخر براي كمك به دانش آموزان در اين درس دو پكيج فوق العاده معرفي مي كند اول اين پكيج براي داوطلبان نيز كه تا كنكور فرصت كمي دارند و مي‌خواهند اين فرصت اندك خود را براي كنكور آماده كند پكيج ???? زيست موسسه حرف آخر بهترين پكيج در اين زمينه است. دومين پكيج در اين درس و جامع زيست است كه شامل تقريبا 130 ساعت آموزش و حل تست و منبع جامعي براي گروه تجربي مي باشد. از طرفي كتاب الگو تا رتبه كه نكات طلايي زيست در آن مي باشد نيز در اختيار دانش آموز نيز قرار مي گيرد.

منابع زيست موسسه حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • زيست دهم
  • زيست يازدهم
  • زيست دوازدهم
  • زيست ژنتيك
  • زيست گياهي
  • زيست در دايره

3 -  فيزيك

درس فيزيك نيز از سخت ترين دروس كنكور سراسري است كه داراي ارزش فوق‌العاده‌اي است.اگر مي‌خواهيد به هدف خود برسيد حتماً بايد در اين درس درصد بالايي به دست آوريد.براي مثال تعداد سوالات اين درس در كنكور سراسري تجربي ?? تست است.مدت زمان پاسخگويي به اين سوالات ?? دقيقه است.براي اينكه بتوان درصد خوبي در اين درس به دست آورد بايد از منابع بسيار عالي موسسه حرف آخر استفاده كرد. تطابق هاي 100 درصدي سوالات حل شده در پكيج با سوالات كنكور و همين طور جايگزيني الگو هاي كم به جاي نكته هاي تست زني زياد باعث شده اين پكيج به محبوب ترين پكيج فيزيك كشور تبديل شود.

منابع فيزيك حرف آخر بدين شكل مي باشد:

  • فيزيك سال دهم
  • فيزيك سال يازدهم
  • فيزيك سينماتيك
  • فيزيك ديناميك
  • فيزيك نوسان و موج
  • فيزيك موج اتمي و هسته اي

4 - شيمي

درس شيمي با ?? سال آخرين و دومين درس تخصصي مشترك كنكور سراسري رياضي و تجربي است. استاد شيرواني حرف آخر با الگو هاي تست زني عالي كه ارائه مي دهد اين درس را به شيرين ترين درس كنكور سراسري تبديل كرده است. فرض كنيد 50 درصد سوالات كنكور را فقط با 3 الگو حل كنيد. اين جالبي تدريس شيمي استاد شيرواني است.

بهترين منابع كنكور تجربي موسسه حرف آخر در درس شيمي بدين شكل است:

  • شيمي مفاهيم سال دهم و يازدهم
  • شيمي مفاهيم سال دوازدهم
  • شيمي مسائل دهم،يازدهم و دوازدهم

منبع : حرف آخر و بر گرفته از مقاله بهترين منابع كنكور تجربي 1400 كشور