معرفي سايت فيماچارت Fimachart

۸۱ بازديد

فيماچارت يك وب سايت كامل در زمينه آموزش، اخبار و تحليل بازارهاي مالي است. در دنياي امروز، بازارهاي مالي بسيار مورد توجه قرار گرفتنه اند. فرقي ندارد شما چه شغل و چه نوع منبع درآمدي داشته باشيد، در چه سن و سالي باشيد يا حتي مدرك تحصيلي شما ديپلم باشد يا فوق دكترا!

بازارهاي مالي مانند بورس ، فاركس و ارزهاي ديجيتال وجود دارند كه هر كسي مي تواند با اندكي مطالعه و تجربه به درآمدهاي باورنكردني دست پيدا كند. فقط كافي است كمي ريسك پذير باشيد و سعي كنيد از دنياي مدرن بازارهاي ملي عقب نمانيد.

lhyv_q1.jpg

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم، مهمترين بازارهاي مالي كه در دسترس ما هستند، بورس، فاركس و ارزهاي ديجيتال هستند كه در ادامه به صورت خلاصه و مفيد هر كدام را جداگانه توضيح خواهيم داد:

بورس تهران

بهترين گزينه براي شروع، بورس تهران است. معامله در بورس تهران ساده است و پيچيدگي زيادي ندارد. فقط كافي است به يكي از كارگزاري هاي بورس يا دفاتر پيشخوان مراجعه كرده و يك كد بورسي دريافت كنيد. سپس با كمي آموزش و شروع سرمايه گذاري با مبالغ كم، تجربه كسب كرده و سپس به مرور سرمايه هاي بيشتري را وارد بورس كنيد. با مراجعه به بخش آموزش بورس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقاله ها و ويدئوهاي آموزشي بورس دسترسي داشته باشيد. در حال حاضر كمترين مبلغ براي شروع سرمايه گذاري در بورس تهران ??? هزار تومان است.

فاركس

فاركس بزرگترين بازار مالي دنيا است كه در آن روزانه ميلياردها دلار پول جابجا مي شود. ماهيت فاركس با بورس متفاوت است و در آن سهام خريد و فروش نمي شود. شما در بازار فاركس به مبادله جفت ارزها مي پردازيد. فاركس يك بازار دو طرفه است، يعني شما مي توانيد با بالا رفتن يا پايين آمدن جفت ارزها سود كسب كنيد. يكي ديگر از جذابيت هاي فاركس، استفاده از اهرم است. شما مي توانيد از اهرم هاي بسيار جذاب استفاده كنيد و با مبالغ كم سودهاي كلان بدست آوريد. البته قطعا همانطور كه مي تواند براي شما بسيار سودآور باشد، در صورت نداشتن علم و تجربه، ممكن است تمام سرمايه شما را نيز نابود كند. البته با مديريت سرمايه و رعايت ريسك به ريوارد مناسب مي توانيد از ضررهاي زياد جلوگيري كنيد.

با مراجعه به بخش آموزش فاركس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقالات و ويدئوهاي آموزشي مبتدي تا حرفه اي دسترسي داشته باشيد.

ارزهاي ديجيتال

حوزه ارزهاي ديجيتال جديدترين حوزه بازارهاي مالي است كه نسبت به بورس و فاركس از پيچيدگي بيشتري نيز برخوردار است. بيت كوين به عنوان اولين و باارزش ترين ارز ديجيتال در دنيا شناخته شده است و بسياري از تحليلگران اعتقاد دارند آينده مالي دنيا تحت سلطه ارزهاي ديجيتال خواهد بود. بهتر است شما نيز در مورد حوزه بلاكچين و ارزهاي ديجيتال مطالعه كنيد و حتي اگر قصد سرمايه گذاري در اين بخش را نداريد، باز هم مطالعه هرچند ناچيز در اين زمينه داشته باشيد تا از ديگران عقب نمانيد.

در حوزه ارزهاي ديجيتال نيز سايت فيماچارت به طور كامل آموزش، اخبار و تحليل هاي بروز را قرار مي دهد تا علاقمندان به اين موضوع بتوانند به يك منبع مطمئن و بروز دسترسي داشته باشند.

سايت فيماچارت تمامي بازارهاي مالي ذكر شده در بالا را به طور كامل پوشش مي دهد. در سايت ما مي توانيد به صدها مقاله آموزشي به صورت كاملا رايگان دسترسي داشته باشيد. همينطور روزانه و به صورت كامل اخبار بازارهاي مالي را پوشش مي دهيم تا بتوانيم به عنوان يك منبع كامل در اين زمينه شناخته شويم.

 

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين

۸۲ بازديد

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين

qrr6_k2.jpg

گاوها بعدازآنكه يكي، دو تا و يا اصلاً ده تا از آن‌ها را ببينيد ديگر خسته‌كننده مي‌شوند. يك گاو بنفش اما در ميان اين‌همه گاو يك‌شكل براي خود چيزي است. ست گادين در كتاب گاو بنفش به ما مي‌آموزد در هر چيزي كه مي‌سازيم يا هر كاري كه مي‌كنيم يك گاو بنفش بگذاريم تا چيزي خلق كنيم كه توجه‌ها را به خود جلب كند.

كتاب گاو بنفش اثر ست گادين كه نخستين بار در سال ???? منتشر شد در رده‌ي آثار خودياري قرار مي‌گيرد و از موضوعات اصلي آن مي‌توان به كارآفريني و بازاريابي اشاره كرد. اين كتاب براي كار‌آفريناني است كه مي‌خواهند كالايي توليد كنند كه در وهله‌ي اول، ارزش توليد و تبليغ را داشته باشد. برگردان فارسي كتاب گاو بنفش با ترجمه‌ي شايان تقي‌نژاد و از انتشارات آموخته در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ست گادين، نويسنده‌ي تأثيرگذار دنياي كسب‌وكار

 ست گادين، نويسنده‌ي كتاب گاو بنفش، خود كسي است كه بيش از ?? اثر پرفروش درزمينه‌ي كسب‌وكار دارد و با آثارش طرز تفكر معمول درباره‌ي بازاريابي را تغيير داده است. از ديگر آثار او كه به زبان فارسي نيز برگردانده شده‌اند مي‌توان به به جعبه دست نزن، شيب،‌ همه‌ي بازارياب‌ها دروغ‌گو هستند و‌ مهره‌ي حياتي اشاره كرد. او نامزد دريافت جايزه‌ي بهترين اثر ناداستان به انتخاب گودريدز شده است. ست گادين از سخنرانان محبوبي است كه تاكنون هجده اثر از او منتشر شده و خود از كارآفرينان و مديران بسيار موفق است.

فصل‌بندي متفاوت گاو بنفش

شيوه‌اي كه ست گادين در فصل‌بندي كتاب گاو بنفش پيش‌گرفته است خود باعث مي‌شود اين كتاب از اين نظر منحصربه‌فرد باشد. گادين اين اثر خود را به ?? بخش تقسيم كرده است و هر بخش در حقيقت مقاله‌ي كوتاهي است كه به همان موضوع موردبحث بخش قبلي و پس از خود مي‌پردازد و به‌آساني و به‌سرعت مي‌توان مطالعه‌اش كرد. در هر بخش كتاب نكته‌اي است كه بايد درباره‌اش انديشيد و برخي از اين بخش‌ها تنها يك يا دو پاراگراف طول دارند.

خوب بودن كافي نيست

اگر مي‌خواهيد توجه‌ها را به خود جلب كنيد، تنها كافي نيست كه خيلي خوب باشيد. بايد منحصربه‌فرد باشيد. اين تمام چيزي است كه گادين در كتاب گاو بنفش مي‌خواهد به مخاطب بياموزد. ايده‌ي كتاب گاو بنفش از داستاني در كشور فرانسه و منظره‌اي پر از گاوهاي شيرده سياه‌وسفيد مي‌آيد. گرچه گاوها زيبا هستند اما آن‌قدر شبيه به هم‌اند كه به‌مرورزمان ديگر ديده نمي‌شوند. اين در حالي است كه يك گاو بنفش در اين ميان، مي‌تواند حسابي توجه‌ها را به خود جلب كند.

گاو بنفش بسيار الهام‌بخش است چراكه شما را به داشتن ديدي متفاوت نسبت به دنبال تشويق مي‌كند. گادين شما را به امتحان راه‌هاي جديد دعوت مي‌كند و صحنه‌هايي خلق مي‌كند كه شوق خاص بودن را در مخاطب برمي‌انگيزد. مخاطب پس از مطالعه‌ي كتاب مي‌خواهد با ايده‌هاي جديد و منحصربه‌فردش شناخته شود.

احتياط خطرناك است

ست گادين در كتاب گاو بنفش به‌كرات خواننده را به خطركردن تشويق مي‌كند و از فوايد آن مي‌گويد. گادين جمله‌اي دارد كه مي‌گويد: احتياط خطرناك است و بيش از صد مثال مي‌آورد تا ثابت كند شركت‌هايي كه محتاطانه رفتار مي‌كنند عاقبت بازار را به شركت‌هاي ريسك‌پذير مي‌بازند. محتاط بودن شما را به موفقيتي كه خواستارش هستيد نمي‌رساند. بااين‌حال اما هستند بسياري از افراد كه ترجيح مي‌دهند راه امن‌تر را انتخاب كنند و هرگز آن‌چنان‌كه بايد ديده نمي‌شوند. ديده شدن در دنياي امروزي از ملزومات پيشرفت است.

اولين باشيد

به‌جاي آنكه تمام سرمايه‌مان را صرف رسانه‌هاي جمعي كنيم كه در ‌آن هر پيامي صرفاً تنها سروصداي بيشتر است، بايد گاو بنفش خود را پيدا كنيم و در جمعيت ديده شويم. در اصل، مردم اگر نيازي نداشته باشند تا به آن‌ها پاسخ داده شود، پيامتان را نمي‌بينند.

بهتر است نياز مخاطب خود را بيابيد و محصولي توليد كنيد كه پاسخگوي اين نياز باشد. چه محصولي مرتبط با اين نياز مي‌توانيد توليد كنيد كه پيش‌ازاين توليد نشده است؟ اولين بودن يعني منحصربه‌فرد بودن. شما بايد آن گاو بنفش را توليد كنيد و نه‌تنها بايد آن را توليد كنيد كه بايد آن را به كار بگيريد.

ست گادين در كتاب گاو بنفش بيان مي‌كند بازاريابي هدفمند بسيار مهم‌تر از بازاريابي جمعي است. هدفي را بيابيد كه نيازي داشته باشد و سعي كنيد پاسخگوي آن نياز باشيد. هدف را بيابيد و آن را اسباب پيشرفت خود قرار دهيد.

گاو بنفش را به كار بگيريد

نويسنده هم‌چنين بيان مي‌كند كه پيدا كردن گاو بنفش آسان است؛ اين به كار بستن آن است كه مشكل است. ست گادين به اين موضوع اشاره مي‌كند كه دليل اصلي كه سبب مي‌شود شركت‌ها سراغ گاو بنفش نروند آن است كه از اين كار مي‌ترسند و ترجيح مي‌دهند جانب احتياط را بگيرند. نتيجه آن‌كه براي افرادي كه خواستار خطر كردن هستند يك دنيا فرصت وجود دارد. گادين در كتاب گاو بنفش درباره‌ي خطرات پيروي مطلق از مدير نيز صحبت مي‌كند.

«به نظر مي‌رسد ما دو انتخاب بيشتر نداريم؛ يكي آنكه نامرئي، بي‌نام‌ونشان و از چشم منتقدين به‌دور باشيم، و ديگر آنكه گاو بنفش و بزرگي و خاص‌بودن را برگزينيم.»

چرا براي مهماني هميشه بستني وانيلي مي‌خريم؟ چون انتخاب محتاطانه‌اي است؛ اما متأسفانه انتخابي نيست كه همه را به وجد بياورد و باعث شود همه درباره‌اش صحبت كنند.

برشي از كتاب

… در بازاري شلوغ، همرنگ بودن مساوي است با شكست. در بازاري شلوغ، متفاوت نبودن با نامرئي بودن يكي است.

… اگر منحصربه‌فرد هستيد، امكانش هست كه برخي شما را نپسندند. اين موضوع جزوي از تعريف منحصربه‌فرد بودن است. تحسين جمعي و دائمي نصيب هيچ‌كس نمي‌شود. بهترين چيزي كه يك آدم ترسو مي‌تواند انتظارش را داشته باشد دور از توجه بودن است. انتقادها هميشه به‌سوي كسي كه متفاوت است سرازير مي‌شوند.

… اگر منحصربه‌فرد بودن را در آينده‌ي محصولي نمي‌بينيد،‌ اگر نمي‌توانيد آينده‌اي را كه در آن مردم مجذوب محصولتان شده‌اند تصور كنيد، زمان آن رسيده كه بپذيريد بازي تغيير كرده است. به‌جاي آنكه روي محصولي شكست‌خورده سرمايه‌گذاري كنيد، سود و سرمايه‌تان را روي چيزي جديد صرف كنيد.

سخن آخر

شايد كتاب را كه بازكنيد از سادگي نثر و خوش‌‌خوان بودن كتاب تعجب كنيد. گادين استاد بيان مفاهيم سخت با كلامي ساده است. ست گادين در كتاب گاو بنفش با آوردن مثال‌هاي عيني به مخاطبان خود منحصربه‌فرد بودن را مي‌آموزد. اين كتاب به شما و هركسي كه مي‌خواهد در دنياي شلوغ كسب‌وكار اين روزها منحصربه‌فرد باشد پيشنهاد مي‌شود.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب گاو بنفش اثر ست گادين هستيد، همين حالا مي‌توانيد آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب گاو بنفش از كاواك

 

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

۸۹ بازديد
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي و با سه دهه فعاليت حرفه اي در امر انتخابات و بنا به رسالتي كه احساس مي نمايم

امروز به بايدها و نبايدهاي يك  كانديداي محترم مجلس و يك مشاور انتخاباتي و يا  مشاوران انتخاباتي بپردازيم.

به شدت معتقدم احاطهكامل به ابعاد پروسه انتخابات  بسيار مهم است بايد اذعان كنم كه در سال ?? مهمترين

رويداد سياست داخلي، برگزاري انتخابات يازدهمين دوره مجلس و ميان دوره‌اي مجلس خبرگان رهبري است.

 


لطفا فيلم بهترين مشاوره نامزدهاي انتخاباتي مجلس شوراي اسلامي در آپارات https://www.aparat.com/v/SysrCمشاهده فرماييد.


 

فكر مي كنم با توجه به بقه طولاني در اين مير بهترين رفتار و رويه اين موارد مطروح زير باشد كه مي تواند به
 
شدت قدرت جذب و افزايش ضريب نفود شما در انتخابات و به طبع موفقيت شما را در رويه انتخابات افزايش
 
چشمگيري بدهد.

 


لطفا فيلم آموزش فرآيندهاي مديريتي جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/ZX6woمشاهده فرماييد.


بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس

استفاده از دستورالعملهاي زير قدرت و ضريب نفوذ را افزايش داده و در دراز مدت مي تواند شما را به سمت مسير
 
صحيح و اصولي هدايت و رهبر نمايد

 


لطفا فيلم پرسونال برندينگ جهت كانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/BAj8Jمشاهده فرماييد.


 

بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

بهترين ويژگيهاي يك كانديداي مجلس براي پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي

 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 
اول
 
يك كانديداي محترم انتخابات مجلس شوراي اسلامي فقط روي مناقع كلي كشور متمركز خواهد بود و كلا مواضع
 
را بايد در پروسه انتخابات و در زندگي سازماني كاملا از خود دور نمايد.
 
دوم
 
كاملا اخلاق حرفه اي را در زمينه انتخابات بايد يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در نظر بگيرد ائمه از
 
پو شش و ظاهر و گفتار و كردار  و پندار
 
سوم
 
يككانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار خوب و بادقت به حرفها و سخنان مردم گوش مي كند و هرگز
 
وسط صحبت ديگران نمي پرد. هنگام سخن گفتن ديگران، با بغل دستي خود حرف نمي زند به تلفن همراه يا
 
ساعت و يا….. نگاه نمي كند.
 
سوم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي پيوته بسيار سنجيده، كوتاه و دقيق سخن مي گويد. و هرگز در
 
سخنانشان اثري از كنايه، تهديد، تحكم، خشونت و توهين و تخريب رقبا و…. وجود ندارد.
 
 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 
 
چهارم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار بسيار اهل مطالعه است و عطش يادگيري دارند. در كنار به
 
روز بودن درحوزه تخصصي و انتخابي خود دارد و همچنين ، در علوم انسانى مطالعات زياد و گسترده دارد.
 
 
 
پنجم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از گفتن “نمي دانم” ابا ندارند و از تصحيح اشتباهاتش توسط
 
ديگران استقبال مى كندو سعي در بالا بردن مهارتها و قدرت فردي خود و رفع نقاط ضعف خود را در دتور كار قرار
 
مي دهد.
 
ششم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار راستگو است .هرجا كه راست گفتن را مصلحت نبينند،
 
بجاي دروغ گفتن سكوت مي كند.
 
 هفتم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار نگاهي توأم با احترام و خوشامدگويانه دارد. در سلام و
 
احترام كردن به ديگران، به جايگاه اجتماعيشان توجه  نمي كند. رفتارش با فروتني و آرامش همراه است. چهره
 
اي گشاده و بشاش دارد و با جان دل به ديگران گوش جان مي دهد.
 
 
هشتم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي هرگز  اهل افراط و تفريط نيست. در نگهدارى اموال عمومى و
 
محيط زيست كوشش مى كنند و مخصوصا هرگز از جيب ديگران خرج نمى كند.
 
 
نهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي نسبت به باورها و نظراتشان هرگز تعصب ندارد و مدام آنها را
 
دقيقا پالايش مى كند. از اين روى، نظر مخالف را با گشاده روي مي شنود و پيش داورى نمى كند.
 
 
 
دهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي هرگز گفتار و كردارش با تغيير منصب و مسئوليتش تغيير نمي كند.
 
و در مديريتش پيوسته اهل كار گروهى و تعامل است
 
يازدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي روابطشان بر تصميماتشان هرگز تأثير نمى گذارد و سفارش پذير
 
نيستند. براى خوشايند ديگران هرگز اظهار نظر مساعد نمى كند.
 
دوازدهم به مكان نشستنشان در مجلس هرگز حساسيتي ندارند. روي اولين صندلي كه خالي باشد مي
 
نشينند و مردمي و خاكي هستند.
 
سيزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي به دست آوردن مسئوليت با ديگران، مستقيم يا غير
 
مستقيم، مذاكره يا لابي نمي كند و پيوسته متعهد است
 
چهادهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي براي ديده شدن تلاش نمي كند. داوطلب عكس گرفتن يا مصاحبه
 
كردن نيست. تلاش نمى كند كه كارها را به نام خود تمام كند براي رضاي خدا كار مي كند و براي حتي  براي
 
رضاي خدا كانديد مي شود.
 
پانزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي بسيار نكته بين است. از تكرار گفته هايش پرهيز مي كند و در
 
سخنانش هميشه نكات تازه و بديع يافت مي شود. هرگز در موضوعات خارج از تخصصشان اظهار نظر نمى كنند.
 
شانزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي از پذيرش همزمان چندين مسئوليت پرهيز مي كند و اگر
 
مسئوليتي را بپذيرند براي تحقق اهداف آن بسيار  تلاش مي كند. هرگز افراد را قضاوت نمي كنند و در خصوص
 
پيشينه، اعتقادات و احوالات خصوصي افراد كنجكاوي و تجسس نمي كند. بجاي سخن گفتن از افراد، از افكار و
 
انديشه ها سخن مي گويند.
 
هفدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي مسئوليت اشتباهاتش را كاملا مى پذيرند و از اعتراف به خطا يا
 
شكست خود طفره نمىروندو در پذيرش اشتباه فرافكنى نمى كند.
 
هجدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي وارد محاجه و يكي به دو نمي شوند و هرگز حاضر جوابى نمى
 
كند. در برابر تندي و توهين صبور و با سعه ي صدر مي نمايد.
 
نوزدهم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي كاملا به هيجانات خود مسلط است. در رفتارش هرگز خشم،
 
ترس، اضطراب يا شادي مفرط ديده نمي شود.
 
بيستم
 
يك كانديداي انتخابات مجلس شوراي اسلامي به هيچكدام از ويژگيهاي بالا هرگز تظاهر نمي كنند. و  اطلاحا
 
كلاس هم نمي گذارد و در يك كلام روي منافع نظام و حوزه انتخابيه و ايران متمركز است
 
بهترين ويژگيهاي يك كانديدا براي پيروزي در انتخابات مجلس
 

 

ويژگي هاي لوازم جنسيس استوك

۸۹ بازديد

خودرو هيوندا جنسيس بدون شك از جمله زيباترين و با قدرت ترين اتوموبيل هاي مدرن به حساب مي آيد. اين خودرو با داشتن يك موتور قدرتمند و داشتن شتاب بالا به يكي از شناخته شده ترين خودرو هاي جهان تبديل شده است. در ايران نيز اين نوع اتوموبيل به يك خودرو رايج و محبوب تبديل شده است كه مي توان گفت با موجود بودن لوازم جنسيس استوك و نو در بازار محبوبيت اين خودرو بيشتر هم شده است.

بررسي لوازم جنسيس استوك

 لوازم جنسيس استوك مانند بسياري از محصولات ديگر داراي درجه بندي مي باشند. اين درجه بندي شامل محصولات بي كيفيت تا در حد نو و همينطور آكبند مي شوند.

 لوازم يدك و قطعات نو خودرو جنسيس هم در بازار پيدا مي شوند و افراد مي توانند آن ها را از مراكز معتبر در سراسر كشور خريداري نمايند اما با وجود دلايل اقتصادي خريد لوازم نو براي خودرو به صرفه نيست و خريداران بيشتر به لوازم خودرو استوك رو مي آورند.

 لوازم جنسيس استوك هم كه در بازار خريد و فروش مي شوند از كيفيت خوبي برخوردار هستند و بايد اشاره كرد، بيشتر كساني كه از لوازم جنسيس استوك استفاده مي كنند بسيار راضي هستند.

 ممكن است افراد لوازم جنسيس استوك را تهيه كرده و بعد از خريد متوجه شوند قطعه مورد نظر داراي ايراداتي است، به همين دليل بهتر است قبل از خريد با چند كارشناس تماس گرفته يا به صورت حضوري به اين افراد و مراكز فروش مراجعه كنيد تا در خريد خود مشكلي نداشته باشيد.

 كمك گرفتن از كارشناساني كه در اين حوزه فعاليت مي تواند بسيار به نفع خريدار تمام شود، چرا كه هم فرد اطلاعات خوبي را درباره لوازم جنسيس استوك كسب مي كند و هم مي تواند خريد آسان و بي دردسري را داشته باشد.

كيفيت لوازم جنسيس استوك

 كيفيت از مهم ترين موضوعاتي است كه در بازار لوازم جنسيس استوك مورد توجه خريداران مي باشد، البته نه تنها در اين بازار بلكه در بسياري از بازار ها به همين صورت مي باشد.

 در رابطه با كيفيت لوازم جنسيس استوك نيز بايد گفت توانايي و كيفيت قطعات استوك اين خودرو كم از لوازم نو ندارند البته لطفا توجه كنيد، كيفيت قطعات استوك به مراكز يا فروشگاهي كه از آن خريداري مي نماييد نيز بستگي دارد.

qhw_x10.jpg

لوازم استوك خودرو جنسيس

 در واقع خريداران بايد بيشتر توجه خود را بر روي يك مركز معتبر فروش لوازم جنسيس استوك بگذارند و از آن طريق براي خريد يا فروش اقدام كنند حتي اگر قطعه مورد نظر شما در فروشگاه موجود نبود با تماس يا مراجعه به آنجا از كارشناسان بخواهيد تا به شما كمك كنند.

 دليل اين كار آگاهي و داشتن اطلاعات بالا كارشناسان در رابطه با قطعات اصل و قطعات تقلبي و بي كيفيت لوازم جنسيس استوك مي باشد، چرا كه اين افراد به راحتي مي توانند تفاوت لوازم اصل و تقلبي را متوجه شوند به همين دليل گزينه بهتري نسبت به جستجو شخص خريدار مي باشند.

 نكته ديگري كه بايد توجه داشته باشيد اين است كه براي خريد لوازم جنسيس استوك بهتر است از قطعات دست دوم با كيفيت و ترجيحا كره اي استفاده نماييد چرا كه عملكرد بهتري را نسبت به ديگر قطعات از خود نشان مي دهند و عمر مفيد خودرو را بالا مي برند.

قيمت لوازم استوك خودرو جنسيس

 دومين عنصر مهمي كه مورد توجه خريدار مي باشد قيمت قطعات و لوازم جنسيس استوك است. خودرو جنسيس يك اتوموبيل گران قيمت و زيبا است كه به طور معمول چنين خودروي گران قيمتي لوازم و قطعات گران قيمتي نيز دارد.

 خريد قطعات نو اين خودرو براي افراد متقاضي بسيار پر هزينه خواهد بود و البته هزينه اي كه پرداخت مي شود به هيچ عنوان هزينه اصلي خود محصول نخواهد بود، به همين دليل و با توجه به اين مسئله بسياري از افراد تمايل به خريد لوازم جنسيس استوك دارند تا قطعات نو خودرو.

 

لوازم استوك خودرو جنسيس

 مي توان گفت در بازار لوازم جنسيس استوك، قيمت از ثبات بالايي برخوردار نيست البته اين موضوع هم بستگي به درجه كيفيت قطعات استوك و هم اينكه مراكز فروش معتبر باشند يا خير دارد.

 اگر فروشگاهي كه از آن خريد مي كنيد معتبر نباشد آن ها مي توانند لوازم و قطعات خراب را با قيمت بالا به شما بفروشند، اما اگر مركز خريد داراي نام و نشان معتبري است فرد يا افراد خريدي امن و راحتي را تجربه خواهند كرد.

كارايي لوازم استوك

 جدا از مباحث قيمت و كيفيت لوازم جنسيس استوك، كارايي آن ها از ديگر مسائلي است كه مورد توجه خريداران قرار مي گيرد. مواردي وجود دارند كه در آن ها قطعه يا قطعات مورد نظر با كيفيت دلخواه پيدا نمي شوند و يا اينكه پيدا مي شوند ولي كيفيت ضعيفي دارند.

 در اينجا صاحب خودرو مجبور است از قطعات با كيفيت پايين استفاده كند، اما افراد در اين مرحله به كارايي لوازم استوك نسبت به هزينه يا كيفيت آن بيشتر مي انديشند.

 

لوازم استوك خودرو جنسيس

 براي اينكه بتوانيد لوازم جنسيس استوك از نظر كارايي و كيفيت بررسي كنيد چند راه حل براي آن وجود دارد يك اينكه در عمل آن را مورد استفاده قرار بدهيد، يا راه آسانتر اين است باركد محصول را در اينترنت جستجو كنيد.

 همچنين كيفيت رنگ و يا زدگي محصول نشانه هاي خوبي هستند كه با آن محصول را درجه بندي مي كنند. اين دو از مواردي هستند كه هر شخصي با اطلاعات كم مي تواند با يك نگاه متوجه شود كه آيا محصول داراي كارايي يا كيفيت مناسب است و يا اينكه اينطور نيست.

 استفاده از لوازم جنسيس استوك كه داراي كيفيت استانداردي هستند باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو كاهش قابل توجه اي داشته باشد و همينطور طول عمر مفيد خودرو به مقدار بسيار زيادي افزايش پيدا مي كند.

 چرا كه اگر قطعه يا قطعات مشكل داشته باشد راننده به سرعت متوجه آن مي شود و كار عاقلانه اين است كه جلوي خرابي گرفته شود تا از ايجاد مشكلات بزرگتر جلوگيري به عمل آيد.

 شما همچنين مي توانيد براي خريد يا داشتن اطلاعات از لوازم استوك سوناتا بر روي لوازم استوك سوناتا YF كليك كرده و از آخرين اخبار و جديد ترين محصولات اين خودرو ديدن فرماييد.

 

انواع پمپ و كاربردهاي آن

۹۶ بازديد

انواع پمپ و كاربردهاي آن

پمپ ها (pump) دستگاه هاي هيدروليكي هستند كه با دادن انرژي مكانيكي (توليد شده توسط موتور) به سيال عبوري، باعث افزايش انرژي سيال مي شوند.

از پمپ ها براي انتقال و جابجايي سيالات تراكم ناپذير استفاده مي شود،

اين سيال مي تواند خالص يا به صورت مخلوط با مواد جامد داراي چگالي و دماي متفاوت باشد.

 

دسته بندي انواع پمپ

پمپ ها به دو دسته كلي زير تقسيم مي شوند:

1- پمپ هاي ديناميكي

2- پمپ هاي جابجايي مثبت

 

پمپ هاي جابجايي مثبت (Positive displacement Pump)

بر اساس نحوه انتقال انرژي از پمپ به سيال مي توان پمپ ها را به صورت زير دسته بندي كرد :

در اين نوع پمپ، انتقال انرژي به سيال متناوب يا دوره اي است.

اين پمپ ها با كاهش حجم محفظه پمپ و در نتيجه افزايش فشار، سيال را منتقل مي كنند.

دو نوع اصلي از پمپ هاي جابجايي مثبت در زير آمده است.

 پمپ رفت و برگشتي (reciprocating pump)

معمولا موتورهاي الكتريكي تامين كننده نيروي محركه لازم در اين مدل هستند.

در اين مدل پمپ، با چرخش ميل لنگ، پيستون در سيلندر جلو و عقب رفته يا اصطلاحا حركت رفت و برگشتي مي كند.

مكش ايجاد شده در سيلندر كه ناشي از عقب رفتن پيستون است، باعث كشيده شدن مايع به داخل سيلندر مي شود.

مايع از يك شير ورودي به داخل سيلندر كشيده مي شود .وقتي پيستون به جلو حركت كند، ورودي بسته شده و مايع از شير خروجي خارج مي شود. شيرهاي ورودي و خروجي يك طرفه هستند و ورود و خروج مايع را در هنگام حركت پيستون كنترل مي كنند تا مانع جابجايي اشتباه مايع به قسمت كم فشار و بالعكس شوند.

3e1r_rp2.jpg 

پمپ پيستوني (Piston)

در پمپ هاي پيستوني ساختار انتقال قدرت شبيه به پمپ هاي پلانجري است.

با اين تفاوت كه در اختلاف فشار كمتري مي توانند حجم مشخصي از سيال را جا به جا كنند. علت آن را مي توان در ضريب رعنايي بالاتر ميله پيستون آن (نسبت به پمپ پلانجري) و در نهايت كمانش (Buckling) راحت تر آن دانست.

 

پمپ ديافراگمي (Diaphragm pump)

پمپ هاي ديافراگمي را بر اساس تعداد ديافراگم مي توان به انواع ذيل تقسيم بندي نمود:

– ديافراگم تكي(Single Diaphragm)

– ديافراگم دوتايي (Double Diaphrag)

 

پمپ چرخشي (Rotary Pump)

اين پمپ ها با استفاده از مكانيسم چرخشي، سيال را جا به جا مي كنند.در واقع خلاء ايجاد شده ناشي از چرخش چرخ دنده ها، منجر به جذب و هدايت سيال مي شود.مزيت مهم اين پمپ ها كه آن ها را بسيار كارآمد كرده اين است كه مي توان از آن ها براي پمپ كردن سيالات ويسكوز (چسبناك) استفاده كرد. در اين پمپ ها با افزايش ويسكوزيته، سرعت گردش بالاتر مي رود و سيال در سيستم انتقال مي يابد.

 

پمپ دوراني

اين پمپ ها كه خود يكي از انواع پمپ هاي جابجايي مثبت هستند، در حالت كلي خود به چند دسته تقسيم مي شوند

پمپ هاي پركاربرد از گروه پمپ هاي روتاري به شرح ذيل است:

– پمپ هاي اسكرو

– پمپ هاي دنده اي (دنده داخلي و خارجي)

– پمپ هاي تيغه اي

– پمپ هاي گوشواره اي

 

پمپ اسكرو (Rotary Screw Pump) يا پيچ ارشميدس

اين دسته پمپ اولين و مهم ترين نماينده خانواده پمپ هاي چرخشي هستند.

حركت سيال در اين گونه از پمپ ها براساس تغيير زاويه يك پيچ در پوسته است. به دليل ابداع اين پمپ توسط ارشميدس اين پمپ ها را با نام پيچ ارشميدس (Archimedes rotary pump) نيز مي شناسند.

 

پمپ دنده اي (gear Pump)

اين پمپ ها شامل دو نوع دنده اي داخلي و دنده اي خارجي مي باشند.

پمپ دنده اي خارجي

پمپ هاي دنده خارجي يكي از پمپ هاي محبوب هستند و اغلب به عنوان پمپ هاي روان كاري در ماشين آلات، در واحد انتقال قدرت مايع و به عنوان پمپ هاي روغن در موتور استفاده مي شود.

پمپ دنده اي داخلي

پمپ هاي دنده داخلي فوق العاده همه كاره هستند و مي توان از آن ها در محدوده وسيع ويسكوزيته اي و دمايي استفاده كرد. اين به دليل نقطه ي تكين لقي (clearance) (فاصله ي بين انتهاي دنده دنده روتور و سر پمپ) است. اين لقي (clearance) قابل تنظيم است تا بتواند خود را به درجه حرارت بالا، حداكثر بهره وري در مايعات ويسكوزيته بالا تطبيق دهد.

پمپ تيغه اي (Vane Pump)

تيغه ها معمولا با مكانيزم محرك فنري كار مي كنند كه همين موضوع به يكي از نقاط ضعف آن ها نسبت به ساير انواع پمپ ها تبديل شده است.

پمپ گوشواره اي (Lobe Pump)

در پمپ هاي گوشواره اي و يا پمپ هاي لوب عملكردي مشابه پمپ هاي دندانه خارجي در هدايت سيال دارند اما، برخلاف پمپ هاي دندانه خارجي، گوشواره هاي (Lobes) اين پمپ با يكديگر تماس ندارند وهماهنگي با چرخ دنده هايي در خارج از محفظه كه timing gear ناميده مي شوند، انجام مي شود. همچنين فاصله ميان گوشواره ها و پوسته بيشتر از پمپ هاي دنده اي است كه تا حد بسيار كمي وجود ذرات تحمل شود.

 

 

 

پمپ هاي سانتريفيوژ

نحوه كار پمپ گريز از مركز براساس قانون برنولي و تبديل سرعت سيال (انرژي جنبشي) به فشار است.

افزايش فشار سيال با استفاده از يك پروانه گردان ممكن مي شود. در واقع با چرخش پروانه، تيغه هاي متحرك روي آن فشار سيال را افزايش داده و به اين ترتيب سيال شتاب مي گيرد. سپس سيال به داخل پخش كننده رفته و در نهايت به سمت سيستم لوله كشي حركت مي كند.

مرسوم ترين و پركاربرد ترين دسته بندي پمپ هاي سانتريفيوژ، دسته بندي براساس جهت ورود سيال به پروانه و خروج سيال از آن مي باشد.

 

پمپ محوري (axial flow pump)

در اين مدل، نيروي پرتاب پره هاي پروانه باعث افزايش فشار سيال مي شود. اين پمپ در توليد دبي هاي زياد با ارتفاع كم به كار مي رود. اساس كار اين كلاس از انواع پمپ ها، تبادل مومنتوم بين پره و سيال مي باشد. بنابراين انحناي پره پروانه و متعاقبا مسير حركت سيال بر روي مشخصات هيدروليكي پمپ تاثير خواهد گذاشت.

از شاخص هاي اين پمپ ها مي توان به توليد جريان پيوسته بدون نبض (pulse) و همچنين تبعيت از مقاومت مدار هيدروليكي در توليد دبي اشاره كرد.

 

گروه صنعتي درويش تامين كننده و عرضه كننده انواع گيربكس هاي خورشيدي ايراني و خارجي با سابقه اي بيش از 50 سال در صنعت كشور مي باشد  كه آماده خدمت رساني به مشتريان خود مي باشد . شما ميتوانيد جهت خريد انواع گيربكس خورشيدي با ما تماس بگيريد

 

 

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

۸۰ بازديد

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس

 

نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

۸۴ بازديد

نكات  مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

 

قطع كننده و وصل كننده هاي جريان آب كه در انتهاي لوله هاي آب مجتمع قرار دارند و وظيفه ي تنظيم و تركيب و توزيع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شيرآلات در طرح ها و انواع مختلفي در آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي حمام و توالت و ساير مكان هاي مورد نياز نصب مي گردند.

 

از اقسام قديمي و جديد شيرآلات ميتوانيم به  نوع ساده، كلاسيك، پدالي، چشمي و اهرمي را نام برد كه هريك بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند و همچنين برندهاي مختلف ايراني و خارجي از شيرآلات در بازار موجود مي باشند.

 

h951_image1.jpg 

 

شيرآلات چشمي به دليل مزيت هايي كه دارند و جديد بودنشان بسيار مورد توجه قرار دارند.

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك مي باشند كه روكش آنها متفاوت  و مختلف است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج مي باشند.

 

 

 

يكي از خدمات ما عرضه وسايل كاربردي و تخصصي ساختماني و شيرآلات مي باشد، براي اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي

 

متاسفانه بسياري از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شيرآلات بهداشتي توجه خاصي ندارند. غافل از اينكه ارتفاع كم باعث مشكلاتي در ستون فقرات و گردن مي شود. زيرا بلند بودن و يا كوتاه بودن محل نصب شيرها براي افرادي كه مرتبا با آنها سر  و كار دارند باعث مي شود يا زياد خم شوند و يا در دسترسي مشكل داشته باشند.

 

به همين دليل يكي از بيشترين  سئوالاتي كه همواره پرسيده مي شود ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي و تجهيزات حمام و توالت و…. مي باشد. اين موضوع تا جايي اهميت دارد كه اگر به خوبي استاندارد مورد نياز رعايت نشود مي تواند در آينده مشكلات نصب و همچنين دكوراسيون خانه را نيز به همراه داشته باشد.



 

آنچه كه اهميت دارد اين است كه در زمان لوله كشي آب استاندارد هاي تعبيه شيرآلات بهداشتي در نظر گرفته شده باشد. از اين نظر كه امروزه با طراحي صفحه هايي استاندارد براي جانمايي شير ها كار تعبيه مكان شير ها راحت تر شده خيلي از نظر فاصله در نظر گرفته شده براي شير هاي پيسوار و يا رادياتور ها و … نگراني نداريم.

 

اين صفحات در اندازه هاي مناسب توليد مي شوند و تنها كافي است كه سر لوله ها با اتصالات نصب شيرها به اين صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و يا پهنا رعايت شود. اين صفحات در اندازه هاي ?? سانتي ، ?? سانتي ، ?? سانتي و ? سانتي طراحي مي شوند كه هر كدام براي نصب شير ها در فواصل مشخص كاربرد دارند.

 

بطور مثلا براي نصب شيرهاي پيسوار فاصله ?? سانتي متري از ديوار استاندارد است كه با نصب زانوهاي شير هاي پيسوار بر روي اين صفحات و نصب لوله ها به اين شيرها مشكل اندازه دهانه مرتفع مي شود و تنها كافي است بصورت تراز بر روي ديوار نصب شود. از صفحات ?? سانتي متري براي رادياتور ها و حوله خشك كن استفاده مي شود و از صفحات ? سانتي متري براي شيرهاي تكي.

 

با انتخاب اين صفحات شابلوني اطمينان پيدا مي كنيم كه فواصل نصب شيرآلات به خوبي رعايت شده اند.

 

براي ديدن نمونه هاي مختلف شير آلات بهداشتي و كالاهاي كاربردي ساختماني به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

امنيت فروشگاه آنلاين اينترنتي

۹۶ بازديد

فروشگاه  آنلاين اينترنتي به وب سايتي گفته مي شود كه تعدادي كالا يا خدمات از هر نوعي را در ويترين خود عرضه مي كند. مشتريان براي استفاده از آن خدمات يا كالا ها مي توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتي هزينه خدمات يا كالا را به صورت آنلاين پرداخت نمايند .

تعريف فروشگاه آنلاين 

براي دريافت سفارش از مشتري معمولا سيستمي به نام سبد مجازي خريد وجود دارد كه مي توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سايت هاي پيشرفته حتي سبد خريد مشتري خود را تا مراجعه بعدي به سايت محفوظ نگه مي دارند.

بنابراين مشتري در طي چند روز مي تواند يك سبد خريد را تكميل نمايد و سپس هزينه ي آن را پرداخت كرده و خدمات و كالاي خود را دريافت نمايد . ارائه خدمات در فروشگاه هاي اينترنتي مي تواند به صورت فيزيكي يا غير حضوري ( مجازي ) باشند . از خدمات فيزيكي مي توان خريد كتاب، مايحتاج زندگي، موبايل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازي مي توان به فروش فيلم، موسيقي و . . .  اشاره نمود.مهمترين مزيت فروشگاه هاي اينترنتي در دسترس بودن آنهاست؛ خريدار در هر مكان و موقعيتي فقط با دسترسي به اينترنت مي تواند خريد خود را انجام دهد . اين روش يك نوع تغيير مدل در شيوه ي تجارت محسوب مي شود؛ و براي فروشنده و مشتري سودمند مي باشد . اما شروع اين تجارت هم نياز به يك سري عوامل دارد كه عدم رعايت آنها مي تواند ضررهايي را در پي داشته باشد.

 

در ذيل به برخي از اين عوامل و نكات اشاره مي شود:

 

 

 

?     يك فروشگاه آنلاين اينترنتي از نظر سرمايه گذاري و مديريت، هيچ فرقي با يك فروشگاه فيزيكي ندارد. همان طور كه شما براي راه اندازي يك مغازه در يك مركز خريد بايد هزينه صرف كنيد اگر براي طراحي سايت خود هزينه ي كافي انجام ندهيد، هيچ سودي عايد شما نخواهد شد.

 

 

?       امنيت فروشگاه اينترنتي بسيار حائز اهميت است.

 

 

 

      همان طور كه افراد به فكر امنيت مغازه ي خود هستند، بايد خيلي بيشتر امنيت فروشگاه اينترنتي را

 

 

 

  در نظر بگيرند؛ زيرا سارقان اينترنتي خيلي ماهرتر از سارقان فيزيكي عمل مي كنند.

 

?        فروشگاه  آنلاين اينترنتي هم نياز به تبليغات كارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه كه افراد براي رونق مشاغل خود از تبليغات استفاده مي نمايند؛ يك فروشگاه اينترنتي هم براي اينكه مطرح شود بايد در وهله اول فروشگاه خود را در بين مردم مطرح كند و لازمه ي اين كار انجام تبليغات گسترده است .

با وجود اين كه اينترنت يك رسانه جديد محسوب مي شود؛ ولي قوانين اصلي كسب و كار به قوت خود باقي و در اين رسانه نيز كاربرد دارد .  

 

نرده فرفورژه

۸۵ بازديد

نرده فرفورژه

نرده فرفورژه پله درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست
حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد
تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن
و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.
اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند
كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است
و در صورت نبود نرده فرفورژه پله ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد.
بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما
به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند
با نصب نرده فرفورژه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده
و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

 


نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده فرفورژه پله

 

نقش و كاربرد پله مارپيچ در منازل مسكوني
پلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه
در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي
حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.
امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت
كه در ساخت و طراحي نرده فرفورژه پله امروزه تنها به عنوان
يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده
بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني
متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است
كه طراحان صنعتي امروزه رو به توليد و طراحي پلكان پيچي به شكل ها
و در قالب جنس هاي متفاوتي از جمله: پله مارپيچ فلزي، چوبي، شيشه اي، سنگي، استيل، آلومينيومي و
روي آورده اند كه نمونه هاي فوق العاده شيك و بي نظيري را از اين نرده ها امروزه مي توان
در خانه هاي لوكس و مجلل به نظاره نشست كه هر كدام از آن ها موجب خيرگي و شگفتي افرادي مي شود كه براي بار نخست پا به اين منازل نهاده اند.

پله مار پيچ چوبي بسيار شيك

انواع پلكان ساده و فرفورژه

همانطور كه يادآور شديم، امروزه پلكان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود
يعني نرده فرفورژه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلكه مي توان نرده فرفورژه پله امروزي را
به صورت ها و اشكال مختلفي در منازل مسكوني خويش و يا كافي شاپ و رستوران،
تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بكار بست كه علاوه بر تضمين امنيت،
زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده فرفورژه پله داريد،
بايد اولا به اين نكته واقف باشيد كه نرده فرفورژه پله فلزي كه در گذشته به شكل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده
نيز كماكان وجود دارد ولي نه به همان شكل و قالب سنتي خويش؛
بلكه در قالب و طرحي جديد كه با مدل هايي كه در خود در طي اين سال ها ديده است،
سبب هجوم مردم به خريد نرده فرفورژه پله فلزي شده اند.
پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده كرد با اين تفاوت كه طرح هايي
كه در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده فرفورژه پله كارگذاري مي شود
طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند
ضمن اينكه استحكام و امنيت اين نرده ها نيز در نظر طراح لحاظ شده است تا با مقاومتي بالاتر تضمين سلامتي جان افراد گردد.
اما در صورتي كه مي خواهيد خود را وارد يك وادي ديگري كنيد
و از طرح هاي خود را خلاص كنيد و رو به طرح هاي ديگري آوريد،
بايستي خاطر نشان كرد كه امروزه شما مي توانيد نرده فرفورژه پله منزل يا هر مكان پلكاني ديگري را با جنس هاي ديگري غير از چوب نيز امتحان كنيد
تا زيبايي خاص و منحصر به فردي به فضاي اطراف خود حكمفرما سازيد.

 

در زير به معرفي برخي از اين طرح ها خواهيم پرداخت:


?- نرده فرفورژه پله چوبي


از پلكان چوبي به عنوان يكي از منحصر به فردترين و بهترين پله مارپيچ مي توان نام برد كه شايد با شنيدن نام آن شما ياد خانه هاي روستايي قديمي بيفتيد كه فوق العاده بانشاط و پر از طعم شيرين زندگي و سرشار از آرامش بودند. با نرده فرفورژه پله چوبي مي توانيد حس زيبايي وجود در طبيعت و روستاهاي سرسبز و پر از نشاط و آباداني را وارد منزل خويش كنيد و با طرح هاي فوق العاده لاكچري و فانتزي زيبايي كه به صورت كاملا مدرن و شيك طراحي و ساخته اند، بيشترين لذت و بهره را ببريد.


?-نرده فرفورژه شيشه اي


در برخي از فروشگاه ها از پلكان شيشه اي استفاده مي كنند كه طبيعتا مي توان كاربرد آن را در مكان هاي ديگري نيز گسترش داد. هر چند كه كاربرد نرده فرفورژه پله شيشه اي علي رغم زيبايي منحصر به فردي كه دارد، براي خانواده هايي كه بچه كوچك دارند چندان گزينه مناسب و مطلوبي به نظر نمي آيد. ولي به طور كلي مي توان از اين نوع از نرده هاي چوبي نيز استفاده لازم را برد.


?-نرده فرفورژه استيل


از نرده فرفورژه پله استيل نيز مي توانيد براي تزيين دكوراسيون داخلي منزل خويش در كنار وجود امنيت بالا نيز بيشترين استفاده و بهره لازم را ببريد و به ديزاين خانه خود طرحي نو و رنگ و لعابي برجسته ببخشيد.
بنابراين به طور كلي هر يك از مدل هاي ياد شده نرده فرفورژه پله را شما مي توانيد براي خانه يا پاساژ و فروشگاه هاي زنجيره اي خويش استفاده كنيد تا در هر مكان پلكاني از وجود نرده هايي با جنس هاي مختلفي به جهت امنيت و آسايش و نيز زيباسازي محيط بيشترين استفاده و بهره لازم برده شود.
اصولا در هر محيط پلكاني بايد بلافاصله از پله مارپيچ استفاده كرد تا امنيت را در آن مكان ها برقرار ساخت. در گذشته تنها شكل نرده آهني و ساده مرسوم بود ولي امروزه مي توان از پلكان چوبي، آلومينيومي، استيل، شيشه اي و… استفاده كرد كه هر كدام از آن ها را امروزه مي توان با مدل هاي هنري و فوق العاده زيبا و مدرني خريداري نمود.

منظور از نرده فلزي  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده فلزي است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده فلزي  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده فلزي  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده فلزي  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده فلزي  آشنا كنيم.

 

نرده آهني  چيست؟

آيا شما هم ميدانيد كه يكي از راه هايي كه ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ كنيد، نرده آهني  است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند كه شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ كنيد. شايد تصور كنيد كه اين كار راحت است اما در واقع نصب نرده آهني  يكي از كارهايي است كه بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد كه موقع انتخاب نرده آهني  و همچنين نصب آن بايد به چه نكاتي دقت كنيد.

 

عوامل مؤثر بر انتخاب نوع نرده آهني

انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني ديوار به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

 

 نرده آهني  شاخ گوزني


يكي از رايج ترين انواع حفاظ هايي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي كه به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند كه براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت كه قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع نرده آهني  معمولا مزيت هاي بسياري دارد كه از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره كرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممكن است و ميتوان گفت كه خمكاري هاي كه رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور كه گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي كه شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان كنيد.

 

نرده آهني  سرنيزه اي


يكي از انواع نرده آهني ، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشكل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يكي از انواع نوستالژيك حفاظ ها به شمار مي آيد كه همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت كه مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي كاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند كه از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره كرد.

 

 نرده نرده آهني  ساده


نرده ديوار حفاظ ساده هم يكي از انواعي است كه بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار كاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد كه در مدل هاي يك طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي كه در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي كه در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور كه ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد كه ميله هايي عمود بودند كه سر آن به يك تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.

استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد كرد. اگر شما هم ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد بهتر است از مكان هاي معتبر در اين زمينه استفاده كنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

 

1. حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني يا نرده حفاظ هاي طرح جديد براي ديوار چيست؟

 

???نوعي نرده حفاظ دزدگير روي ديوار مي باشد كه ازكنارهم قرارگرفتن ميلگردهايي باسايز 10 ميلي متر تشكيل شده است وايده ساخت آن برگرفته از بوته هاي خار دار مي باشد كه بصورت نامنظم بطور ذاتي محافظت راانجام مي دهند. درحفاظ بوته خاري ياحفاظ بوته اي نيز باقرارگيري ميلگردهايي باابعاد مختلف، نقش محافظي دربرابر ورود سارقين وحيوانات به داخل منزل رادارند ودرصورت تلاش فردبراي عبور،سبب رسيدن آسيب به آن فرد مي شود.


2. فرق بين حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني حفاظ سازه   درچه چيزي است؟

 

???حفاظ شاخ گوزني داراي شاخه هاي مرتب وباالگوي تكرارشونده مي باشد درحاليكه حفاظ بوته اي ازالگوي ثابتي پيروي نميكند و دقيقا مانند بوته هاي خار،حالتي تو درتو دارند.


3. آيا نرده آهني بوته اي يا نرده آهني شاخ گوزني امنيت رابطور كامل برقرارمي كند؟

 

???تمامي حفاظ هاي توليدشده درصنايع فلزي حفاظ سازه   ،تضمين كننده امنيت مي باشند.جوش هاتحت 2 طرف مي باشد.نحوه نصب حفاظ هانيز بابهترين كيفيت ممكن انجام مي شود.


4. قيمت هاي حفاظ نرده آهني روي ديوار؟

 

.?? قيمت حفاظ هاي طرح بوته از متري 80 هزار تا 220 هزار تومان مي باشد.


5. چه فاكتورهايي در تعيين قيمت حفاظ بوته اي نقش دارد؟

 

??? ازفاكتورهاي م?ثر بر قيمت حفاظ بوته اي مي توان به عوامل ارتفاع،تراكم،نوع رنگ و نوع جوش اشاره كرد


6. آيا تنوع رنگي براي رنگ آميزي وجود دارد؟

 

???تمامي محصولات صنايع فلزي حفاظ سازه   ازجمله حفاظ هاي روي ديوار، قابل اجرادر رنگ هاي مختلف مي باشد. پرفروش ترين رنگ هاعبارت اند از:مشكي، سفيد، كرم و قهوه اي. مشتريان مي توانند بنا بر سليقه خود و همرنگ با نماي ساختمان يا ديوارهاي خانه و درب ، رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنند.


7. چه ارتفاعي از حفاظ طرح بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني مناسب تراست؟

 

???ارتفاع حفاظ ها بسته به ارتفاع ديوارهاي آپارتمان متفاوت است. حفاظ هاي 50 سانتي متري فقط براي ديوارهايي باارتفاع 3 متر و بالاتر مناسب است وبراي ديوارهاي ديگر حفاظ 90 سانتي متر به بالا مناسب مي باشد. براي آسودگي خيال مي توانيد ازارتفاع هاي بالاتراستفاده كنيد البته توجه داشته كه بهتراست تاكيد روي ارتفاع و تراكم موازات هم انجام شود.


8. نحوه نصب نرده حفاظ چگونه است؟ آيا نصب آن نياز به متخصص دارد؟

 

???اگرسطح كار جزو 87 درصد معمول باشد، نصب حفاظ روي ديوار با آموزش درست ديگر نياز به يك نصاب ندارد. اما اگر جزو حالت هاي خاص باشد، بهتراست ازمتخصصين حفاظ حفاظ سازه   دراين زمينه بهره گرفته شود تا نتيجه ايده آل ترباشد.


9. شرايط بازديد رايگان چيست؟

 

??? درحال حاضربازديد رايگان درتهران ، كرج و اطراف آن مي باشد. براي درخواست بازديد رايگان همواره مي توانيد ازساعت 9 صبح تا 8 بعدازظهر با شماره هاي شركت صنايع فلزي حفاظ سازه   تماس حاصل فرماييد..مسئولين پس ازثبت وقت شما، بسته به تعداد افراد منتظر در ليست بازديد، براي پروژه شما يك ساعت مشخص در همان روز يا روز بعد آن تعيين ميكنند و چند ساعت قبل براي انجام هماهنگي هاي لازم، باشما تماس خواهند گرفت.
اگردر شهرهاي ديگر مانند رامسر ، انزلي ، گرگان ، بوشهر ، يزد ، اصفهان ، شيراز و ... هستيد ، مي توانيد با ارسال عكس هايي از پروژه خود ، ازمشاورين ما اطلاعات دريافت كنيد.


10. نحوه سفارش نرده حفاظ در صنايع فلزي حفاظ سازه   چگونه است؟

 

???براي سفارش تمامي محصولات پس ازمشاوره يا بازديد رايگان و تعيين متراژ دقيق پروژه، ارتفاع حفاظ، تراكم حفاظ ، جنس ونوع رنگ ونوع جوش، هزينه ها محاسبه مي شود و بصورت يك فاكتور براي شما ارسال مي شود. فاكتورها ازطريق شبكه هاي اجتماعي وفكس ارسال مي شوند. پس ازتاييد فاكتورتوسط كارفرما و واريز 30% از هزينه كل،ساخت حفاظ شروع مي شود وبسته به متراژ پروژه درحد معمول تا 4 روز كاري آماده مي شود.


11. اگردرشهرهايي بجز تهران باشيم چگونه خريد كنيم؟

 

???امكان بازديد رايگان وجود ندارد و كارفرما خود بايد متراژ كار را اندازه بگيرد. اما همانطوركه گفته شد ،مي توانيد با ارسال تصاويراز پروژه، براي انتخاب بهتر ازمشاورين صنايع فلزي حفاظ سازه   كمك بگيريد.


12. نحوه حمل وبارگيري حفاظ به چه صورت مي باشد؟

 

???بارگيري حفاظ هابسته به متراژ كارمتفاوت است. ازوانت بار يا كاميون متفاوت است.
تاحد ممكن سعي مي شود كه حفاظ هارا بصورت مرتب چيد تا جاي كمتري رابگيرند.


13. منظوراز تراكم حفاظ هاي روي ديوار از جمله حفاظ بوته اي يا حفاظ شاخ گوزني چيست؟

 

???تراكم حفاظ هاي روي ديوارازجمله حفاظ بوته اي ، به معني تعداد رديف هاي اصلي و فرعي كارشده در يك هرشاخه از حفاظ مي باشد. مقدارتراكم به دوصورت شمارش مي شود.


1. برحسب شاخه هاي اصلي كه با چهار تراكم 8 ، 10 ، 12 و 15 رديف معرفي مي شود
2. برحسب شاخه هاي فرعي كه با چهار تراكم 16 ، 20 ، 24 و 28 رديف معرفي مي شود
معمولا تعداد شاخه هاي اصلي را مبناي تراكم در نظر مي گيرند.


14. زمان تحويل از شروع سفارش چند روزه است؟

 

???.زمان تحويل حفاظ پس ازتاييد پيش فاكتور براي متراژهاي معمول 3 الي 4 روز كاري مي باشد. درمتراژهاي بالا ممكن است اين زمان طولاني تر باشد


15. آيا اين حفاظ ها خدمات پس ازفروش دارد؟

 

???.صنايع فلزي حفاظ سازه   براين باوراست كه رضايت مشتري مهمترين عامل براي پيشرفت كسب وكاراست.ازاين رو تمامي محصولات خود را با حداكثركيفيت ممكن ارائه مي كند. ازاين رو مشتري مي تواند قبل ازسفارش نمونه را از نزديك مشاهده كند تا با خيال آسوده خريداري نمايد.
اين مجموعه ضامن كيفيت محصولات وخدمات خود مي باشد.


16. حفاظ ها با چه كيفيتي ارائه مي شود؟

 

???حفاظ توليد شده در صنايع فلزي حفاظ سازه   با ميلگرد درجه يك سايز 10، جوش دورو، رنگ پودري الكترواستاتيك تيزكاري گيوتيني ارائه مي شود.


17. مشاوره رايگان خريد نرده حفاظ به چه صورت است؟

 

???مشاوره به دوصورت انجام مي شود:
1. مشاوره حضوري : هنگام بازديد رايگان، كارشناسان تمامي مشاوره هاي لازم را ارائه مي دهد.
2. مشاوره تلفني:با شماره 09123649705 تماس گرفته


18. چگونه مي توان ليست قيمت حفاظ ها را دريافت كرد؟

 

براي دريافت ليست قيمت ها همواره مي توانيد باارسال پيام در واتس اپ به شماره 09123649705 اقدام نماييد.


19. عرض نرده حفاظ ديوار ساختمان چقدر است؟

 

عرض حفاظ ها با توجه به ارتفاع آن ها بين 35 سانتي متر تا 75 سانتي متر متغير است.


20. هزينه نصب حفاظ چقدر است؟

 

هزينه نصب حفاظ به عوامل مختلفي بستگي دارد از جمله متراژ كار، ارتفاع ديوار، پستي و بلندي هاي آن، شيب دار بودن، ديوار لغاز و... با اين تفاسير قيمت بين 10 تا 30 هزارتومان متغير مي باشد


21. حفاظ درچه ارتفاع هايي توليد مي شود؟

 

در ارتفاع هاي 50 ، 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 ، 110 ، 120 ، 130 ، 140 و 150 سانتي متر توليد مي شوند . ارتفاع هاي ديگر نيز بنا به رخواست مشتري انجام خواهد شد.


22. نحوه پرداخت وجه براي خريد محصولات چگونه است؟

 

بعد از محاسبه قيمت نرده حفاظ وخدمات، فاكتوري براي شما ارسال مي شود .30 درصد از مبلغ فاكتور را به عنوان پيش پرداخت به شماره حساب هايي كه دراختيارتان گذاشته مي شود واريز مي كنيد و 70 درصد مابقي نيز هنگام نصب تسويه مي شود.

منبع: حفاظ ساختمان

 

 

خريد 25 درصد از سهام شركت BOGINI

۹۲ بازديد

سرمايه گذاري در تركيه

سرمايه گذاري در تركيه – اگر مايل به سرمايه گذاري در تركيه هستيد، مي توانيد با خريد 25 درصد از سهام شركت BOGINI در مدت كوتاهي سرمايه خود را چندين برابر كنيد. طبق آمارها كشور تركيه در بين كشورهاي جهان بيستمين كشور پيشرفته صنعتي محسوب مي شود. اين كشور به خاطر دسترسي به بازار اروپا و خاورميانه (كشورهاي عربي) يكي از گزينه هاي مناسب براي سرمايه گذاري مي باشد.

d4k7_1.jpg

محصولات BOGINI

محصولات بگيني در ابتدا فقط شامل اكسسوري خودرو (كاورهاي ريموت خودرو) بود. توليد اين محصولات در سال 2016 آغاز شد و امروز شامل چندين مدل مختلف مي باشد. در اين زمينه تنها دو شركت ديگر فعاليت مي كنند. شركت تيونينگ منصوري در آلمان و كمپاني AWAIN در فنلاند كه قيمت محصولات آنها بسيار بالاتر از محصولات شركت BOGINI مي باشد.

 

چهار زيرمجموعه محصولات

 

اكسسوري طلا

ساعت مچي طلا

دكوراسيون داخلي

دوچرخه برقي

 

واگذاري 25 درصد از برند BOGINI

قيمت پايه: 240.000 دلار آمريكا

 

شركت BOGINI به منظور گسترش فعاليت هاي خود 25 درصد از سهام خود را واگذار مي كند. شخص خريدار به صورت مشخص صاحب 25 درصد شركت و سود آن به صورت مادام العمر خواهد شد. اين روند شامل يك قرار داد مشاركت مدني به صورت محضري در ايران و ثبت شركت در تركيه مي باشد. 

مبلغ پايه: 240.000 دلار آمريكا مي باشد.

 
ارائه محصولات به كشورهاي عربي

از آنجا كه بيشتر محصولات BOGINI اكسسوري هايي از جنس طلا و نقره و سنگ هاي قيمتي هستند، مي توان كشورهاي عربي را بهترين گزينه براي بازار فروش دانست. كشورهاي دبي، كويت، عمان و قطر، چهار كشور اصلي هستند كه مي توانند بازار بسيار خوبي براي ارائه محصولات خاص اين شركت باشند.