معرفي سايت فيماچارت Fimachart

۸۲ بازديد

فيماچارت يك وب سايت كامل در زمينه آموزش، اخبار و تحليل بازارهاي مالي است. در دنياي امروز، بازارهاي مالي بسيار مورد توجه قرار گرفتنه اند. فرقي ندارد شما چه شغل و چه نوع منبع درآمدي داشته باشيد، در چه سن و سالي باشيد يا حتي مدرك تحصيلي شما ديپلم باشد يا فوق دكترا!

بازارهاي مالي مانند بورس ، فاركس و ارزهاي ديجيتال وجود دارند كه هر كسي مي تواند با اندكي مطالعه و تجربه به درآمدهاي باورنكردني دست پيدا كند. فقط كافي است كمي ريسك پذير باشيد و سعي كنيد از دنياي مدرن بازارهاي ملي عقب نمانيد.

lhyv_q1.jpg

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم، مهمترين بازارهاي مالي كه در دسترس ما هستند، بورس، فاركس و ارزهاي ديجيتال هستند كه در ادامه به صورت خلاصه و مفيد هر كدام را جداگانه توضيح خواهيم داد:

بورس تهران

بهترين گزينه براي شروع، بورس تهران است. معامله در بورس تهران ساده است و پيچيدگي زيادي ندارد. فقط كافي است به يكي از كارگزاري هاي بورس يا دفاتر پيشخوان مراجعه كرده و يك كد بورسي دريافت كنيد. سپس با كمي آموزش و شروع سرمايه گذاري با مبالغ كم، تجربه كسب كرده و سپس به مرور سرمايه هاي بيشتري را وارد بورس كنيد. با مراجعه به بخش آموزش بورس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقاله ها و ويدئوهاي آموزشي بورس دسترسي داشته باشيد. در حال حاضر كمترين مبلغ براي شروع سرمايه گذاري در بورس تهران ??? هزار تومان است.

فاركس

فاركس بزرگترين بازار مالي دنيا است كه در آن روزانه ميلياردها دلار پول جابجا مي شود. ماهيت فاركس با بورس متفاوت است و در آن سهام خريد و فروش نمي شود. شما در بازار فاركس به مبادله جفت ارزها مي پردازيد. فاركس يك بازار دو طرفه است، يعني شما مي توانيد با بالا رفتن يا پايين آمدن جفت ارزها سود كسب كنيد. يكي ديگر از جذابيت هاي فاركس، استفاده از اهرم است. شما مي توانيد از اهرم هاي بسيار جذاب استفاده كنيد و با مبالغ كم سودهاي كلان بدست آوريد. البته قطعا همانطور كه مي تواند براي شما بسيار سودآور باشد، در صورت نداشتن علم و تجربه، ممكن است تمام سرمايه شما را نيز نابود كند. البته با مديريت سرمايه و رعايت ريسك به ريوارد مناسب مي توانيد از ضررهاي زياد جلوگيري كنيد.

با مراجعه به بخش آموزش فاركس در سايت فيماچارت نيز مي توانيد به مقالات و ويدئوهاي آموزشي مبتدي تا حرفه اي دسترسي داشته باشيد.

ارزهاي ديجيتال

حوزه ارزهاي ديجيتال جديدترين حوزه بازارهاي مالي است كه نسبت به بورس و فاركس از پيچيدگي بيشتري نيز برخوردار است. بيت كوين به عنوان اولين و باارزش ترين ارز ديجيتال در دنيا شناخته شده است و بسياري از تحليلگران اعتقاد دارند آينده مالي دنيا تحت سلطه ارزهاي ديجيتال خواهد بود. بهتر است شما نيز در مورد حوزه بلاكچين و ارزهاي ديجيتال مطالعه كنيد و حتي اگر قصد سرمايه گذاري در اين بخش را نداريد، باز هم مطالعه هرچند ناچيز در اين زمينه داشته باشيد تا از ديگران عقب نمانيد.

در حوزه ارزهاي ديجيتال نيز سايت فيماچارت به طور كامل آموزش، اخبار و تحليل هاي بروز را قرار مي دهد تا علاقمندان به اين موضوع بتوانند به يك منبع مطمئن و بروز دسترسي داشته باشند.

سايت فيماچارت تمامي بازارهاي مالي ذكر شده در بالا را به طور كامل پوشش مي دهد. در سايت ما مي توانيد به صدها مقاله آموزشي به صورت كاملا رايگان دسترسي داشته باشيد. همينطور روزانه و به صورت كامل اخبار بازارهاي مالي را پوشش مي دهيم تا بتوانيم به عنوان يك منبع كامل در اين زمينه شناخته شويم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.