معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

۴۱ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها

۳۷ بازديد

دفتر وكالت در تهران

وكيل كسي است كه مسئول شخص ديگري، قانوني يا واقعي، انجام كاري از طريق قرارداد نيابتي است. وكيل، قرارداد قانوني است كه بر اساس مقررات قانون مدني انعقاد شده و قسمت هاي آن توسط وكلا و موكلين تعيين شده است.

خانه - ??وكيل آنلاين | گروه وكلاي مهر

نايب الليف در دوره صفري وكيل ناميده مي شد و عنوان وكيل مردم از اينجا سرچشمه مي گرفت. براي اطمينان دادن به فرد در موارد خاص و موارد حساس، مي توان حدود را براي وكيل منتخب تعيين كرد كه در كدام زمينه مجاز به نمايندگي از او است و در كدام زمينه خود فرد بايد آن كار را حضور داشته باشد.

در اصل ?? قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است كه در تمام دادگاه ها دادخواهي ها حق دارند براي خود وكيل انتخاب كنند و اگر نتوانند وكيل انتخاب كنند بايد فرصت تعيين وكيل را داشته باشند.

 

با توجه به گسترش شهرها و همچنين افزايش دغدغه هاي افراد و اشخاص حقيقي و و حقوقي داشتن وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها و همچنين دريافت خدمات حقوقي و دفتر وكالت در تهران مجموعه حقوقي سايت و كيل اينگونه خدمات را از ابتداي كار  يعني مشاوره تلفني و آنلاين و مشاوره حقوقي حضوري و همچنين انجام امور حقوقي و وكالت توسط وكلاي دادگستري انجام مي دهد. جهت دريافت شماره وكيل مشاوره حقوقي و حضور در دفتر وكالت با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

يا برروي لينك ذيل كليك كنيد

وكيل

 

ضبط به صورت NAS

۴۱ بازديد

ضبط به صورت NAS

يكي از قسمت هاي مهم در يك سيستم مداربسته تحت شبكه ضبط تصاويري است كه توسط دوربين گرفته شده، حال بسته به سيستمي كه راه اندازي شده روش هاي ضبط تصاوير متفاوت خواهند بود. اين سيستم ها به دو گروه زير تقسيم بندي مي گردند:

  • سيستم هايي كه از دستگاه ضبط ان وي آر (NVR) براي ضبط تصاوير استفاده مي كنند.
  • سيستم هاي مبتني بر PC Server كه از سرورهاي كامپيوتري براي ضبط تصاوير استفاده مي كنند.

همانطور كه گفته شد با توجه به بسترسازي صورت گرفته در سيستم مداربسته روش هاي ضبط تصاوير مي توانند متفاوت باشند زيرا تكنولوژي بكار رفته در هر كدام از دستگاه هاي فوق براي مديريت، ضبط و ذخيره سازي تصاوير، پخش زنده، بازپخش و ساير قابليت هاي موجود متفاوت است. با توجه به اينكه كاربران اغلب با نحوه كاركرد دستگاه ضبط NVR در يك سيستم مداربسته آشنا هستند در ادامه ابتدا به معرفي ساير روش ها و دستگاه هاي مورد استفاده در سيستم هاي مبتني بر سرورهاي كامپيوتري و مقايسه و سپس ذكر تفاوت هاي آنها با نحوه ضبط در دستگاه NVR مي پردازيم:

NAS يا Network attached storage يك روش ذخيره سازي براي ديتاهاي كامپيوتري است كه قابليت اتصال به شبكه هاي كامپيوتري را دارد. روش ذخيره سازي به صورت NAS مي تواند شامل سخت افزار، نرم افزار و يا به طور كلي پيكربندي آن باشد. ولي اغلب به عنوان يك كامپيوتر تخصصي هدفمند در نظر گرفته مي شود.  ساده ترين تعريف NAS عبارت است از: “هر سروري كه فايل هاي ذخيره شده خود را با ديگران در شبكه به اشتراك بگذارد .

اما در سيستم هاي مداربسته، منظور از NAS در واقع سرورهاي كوچكي هستند كه عمل ضبط و مديريت تصاوير را در شبكه به عهده دارند. در واقع زماني كه شرايط طوري باشد كه مجبور به استفاده از سيستم هاي كامپيوتري به جاي دستگاه ضبط NVR باشيد مي توانيد از سرورهاي NAS استفاده كنيد.

نكات مهم در انتخاب سرور NAS

  • پشتيباني از قابليت RAID

يكي از قابليت هاي سيستم NAS پشتيباني از سيستم RAID در ذخيره سازي تصاوير است. همانطور كه قبلا نيز در مورد اين سيستم ذخيره سازي توضيح داديم وجود سيستم RAID باعث مي شود تا در صورت خراب شدن يك هارد اطلاعات حياتي بر روي هارد ديگر بك آپ گيري شوند و از دست نروند. توصيه مي شود در هنگام انتخاب سرور NAS نوعي از آن را انتخاب كنيد كه از سيستم RAID پشتيباني مي كند.

  • امنيت

در صورت استفاده از سرور NAS براي ذخيره سازي تصاوير دوربين مداربسته بهتر است كه سروري را انتخاب نمائيد كه اتصال سرور به مرورگر در آن امن باشد.

  • بزرگي پروژه

يكي از موراد بسيار مهم در هنگام انتخاب سرور NAS اين است كه اين نكته را در نظر بگيريد كه آيا در آينده قصد توسعه تعداد دوربين هاي مداربسته را داريد يا خير. زيرا چنانچه قصد توسعه سيستم خود را داشته باشيد بايد از يك  NAS قوي تر(براي مثال با ظرفيت RAM هارد بالاتر) استفاده كنيد كه بتواند تعداد بيشتري دوربين را ساپورت كند.

  • رابط گرافيكي

در هنگام انتخاب NAS Storage خود به رابط گرافيكي Graphic User Interface آن نيز توجه نمائيد. زيرا اين رابط كاربري گرافيكي رابطه مستقيم با نحوه مديريت، كيفيت ضبط و پخش تصاوير دارد.

  • كيفيت هارد ديسك  ها

در سيستم ضبط NAS با توجه به موارد گفته شده بهتر است از هارد ديسك مخصوص دوربين مداربسته با كيفيت بالا استفاده كنيد تا در صورت عملكرد شبانه روزي سيستم مشكلي براي ذخيره تصاوير پيش نيايد.

  • پورت شبكه

ظرفيت پهناي باند پورت شبكه سرور NAS نيز از جمله موارد مهمي است كه بايد در نظر گرفته شود زيرا تعيين كننده سرعت انتقال اطلاعات بر روي شبكه است. براي مثال  پهناي باند ??/???/???? بسيار مناسب است. برخي از سرور هاي قدرتمند تر نيز داراي دور پورت شبكه براي انتقال تصاوير هستند.

تفاوت سرور NAS و NVR

امنيت

يكي از تفاوت هاي موجود ميان اين دو امنيت بالاتر دستگاه NVR است زيرا دستگاه NVR دستگاهي تخصصي است كه تنها براي ضبط و مديريت تصاوير دوربين هاي مداربسته طراحي شده و فاقد آپشن هاي نرم افزاري اضافه ديگري است كه در يك سرور كامپيوتري وجود دارد به همين دليل به هنگام اتصال به شبكه به صورت LAN يا WAN در مقابل خطر نفوذ ويروس هاي كامپيوتري مقاوم تر اند.

هزينه

از لحاظ هزينه اي كه بابت هر كدام از اين دو روش مي كنيد روش NAS روش پرهزينه تري است زيرا در نهايت با آن مي توانيد تا حداكثر 2 الي 4 دوربين IP را ساپورت كنيد و براي هر دوربين اضافه تري بايد هزينه بپردازيد اما در NVR چنين محدوديتي وجود ندارد.

  1. دوربين مدار بسته AHD
  2. دوربين مدار بسته، راهي براي افشاي كلمه عبور
  3. عينك ضد جاسوسي دوربين مدار بسته
  4. عينك طبي مجهز به دوربين مدار بسته

بهداشت فردي چيست؟

۳۷ بازديد

بهداشت فردي چيست؟

ارتقاي سلامت شخصي به عادات شخصي سالم و بهداشت و نظافت مناسب بستگي دارد. با توجه به اين دو اصل به ظاهر ساده اما مهم مي تواند بيماري هاي افراد را حذف كند، اميد به زندگي را افزايش دهد، احساس خوبي نسبت به خودتان بدهد و البته مبناي اساسي براي سلامت جامعه ايجاد كند.

 

ساده ترين تعريف بهداشت شخصي به عنوان 'مجموعه اي از روش ها و اقداماتي كه براي جلوگيري از بيماري هاي مختلف و تميز نگه داشتن بدن لازم است' تعريف شده است. البته در اين تعريف، هنگام تأكيد بر رعايت روش ها و اعمال، «طول عمر» موعود خالي است.

 

شستن دست ها، مسواك زدن و نخ زدن، حمام هاي منظم و خواب مناسب از عادات مهم سلامت شخصي است. شما بايد به خاطر داشته باشيد كه بهداشت شخصي محدود به يك مكان خاص نيست و بايد در همه زمان ها و در همه مكان ها در نظر گرفته شود؛ به عبارت ديگر ما نمي توانيم سلامت شخصي را فقط به محيط هاي عمومي محدود كنيم.

 

اگرچه بهداشت شخصي يك مشكل گسترده است، اما در برخي موارد براي زن و مرد متفاوت است و اصول و روش هاي خاص خود را دارد. زنان مسئول تر از مردان در برابر بهداشت شخصي خود هستند؛ زيرا در برابر بيماري هاي داخلي آسيب پذيرتر هستند و به دلايل مختلف بيشتر در معرض تركيبات شيميايي قرار مي گيرند.

 

بهداشت شخصي چه مزايايي دارد؟

 

عادت پيروي از اصول و قواعد بهداشت شخصي دشوار و وقت گير نيست و پيروي از اين اصول نقش مهمي در توانايي بدن در مبارزه با بيماري دارد. بهداشت شخصي علاوه بر محافظت از آن در برابر بيماري ها، نقش مؤثري در افزايش اميد به زندگي دارد و تأثير قابل توجهي بر سلامت روان دارد.

 

كيفيت زندگي افرادي كه بهداشت شخصي را رعايت مي كنند بسيار بيشتر از افرادي است كه اين اصول را در زندگي خود ندارد و به بهانه آن زمان از اين كار خودداري مي كنند و اصول بهداشت شخصي زمان زيادي مصرف مي كنند. البته به خاطر داشته باشيد كه بهداشت شخصي نقش مهمي در پاكسازي ظاهري افراد و در نتيجه در زندگي اجتماعي آنها دارد.

تونر گارنير 

چك ليست لوازم بهداشتي روزانه

 

براي اينكه بهداشت شخصي به طور كامل رعايت شود، بايد چك ليست تمام كاري كه در طول روز براي اين منظور انجام مي شود، ترسيم شود.

 

بهداشت دهان قطعاً در صدر اين چك ليست قرار دارد. تميز نگه داشتن موهايتان و مرتب نگه داشتن لباس هاي تميز و مرتب، شستن بدن و صورت و تميز نگه داشتن دست ها و ناخن هايتان از ديگر بخش هاي مهم اين چك ليست ساده اما اساسي اما موثر است.

 

مسواك

 

مهم ترين نقاط در زمينه سلامت شخصي

 

همه ما تعريف و اعمال لازم براي بهداشت شخصي را مي دانيم. اما ترفندهاي كوچك اما بسيار مهمي وجود دارد كه مي تواند در اين دسته به شما كمك زيادي كند. انجام اين ترفندها به طور منظم شما را با تاثيري كه بر زندگي و سلامت شخصي شما دارند غافلگير خواهد كرد.

شامپو بدن ديپ سنس مدل تروپيكال

شامپو بدن شون مدل اسطوخودوس

لوسيون بدن بازسازي كننده عصاره كلاژن و الاستين سينت ايوز

لوسيون مرطوب كننده و آبرسان بدن اكلت

 

شليل در بارداري با چه فوايد و عوارضي همراه است؟

۴۱ بازديد

از جمله ميوه هاي خوشمزه و پرخاصيت كه براي استفاده در دوران حاملگي مناسب بوده شليل مي باشد كه به دليل ارزش غذايي بالا و مواد مغذي فراواني كه دارد براي تامين سلامتي بدن بسيار مفيد بوده و مي توان به عنوان يك ميان وعده عالي در اين دوران مصرف نمود. از اين رو سعي داريم در اين مطلب به جهت آگاهي شما عزيزان به بررسي خواص و مزاياي خوردن شليل در بارداري بپردازيم.

مزايا و مضرات مصرف شليل در بارداري

شليل ميوه اي بوده كه از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به هلو دارد و از عطر خاصي برخوردار مي باشد كه بسيار خوشمزه و خوش طعم بوده و به نوعي براي زنان حامله كاملا وسوسه برانگيز مي باشد. خوردن شليل همچون مصرف هلو در بارداري داراي مزاياي متعددي مي باشد. آنتي اكسيدان هاي موجود در ميوه شليل باعث ايجاد نوعي مكانيسم دفاعي در برابر عوامل خطرناكي همچون چاقي و سرطان مي شود.

از آنجايي كه تغذيه مادران در دوران حاملگي بسيار مهم مي باشد بنابراين بايد نسبت به مصرف مواد غذايي مختلف توجه زيادي داشته باشند تا مانع از بروز عوارض و خطرات احتمالي شوند. خوردن شليل در واقع در بهبودي و تقويت دستگاه ايمني و همچنين ايجاد شادابي و طراوت پوست تاثيرگذار بوده ولي بايد قبل از مصرف آن حتما به خوبي شسته شود چرا كه مواد موجود بر روي پوست ميوه امكان دارد سمي بوده و داراي باكتري ها و انگل هاي مختلف باشند كه همين امر موجب به خطر افتادن سلامتي مادر و جنين خواهد شد.

ويژگي هاي تغذيه اي شليل

اين ميوه غني از مواد مغذي بوده و داراي كالري بسيار كمي مي باشد. با خوردن اين ميوه مي توانيد مواد مغذي زيادي را در تغذيه خود داشته باشيد. شليل در واقع منبع گسترده اي از آنتي اكسيدان ها و تركيبات فنولي بوده و قادر مي باشد فيبر لازم براي بدن را فراهم نمايد.
شليل به خاطر اين كه داراي ويتامين هاي زيادي مي باشد موجب شده به ميان وعده اي عالي و مغذي تبديل گردد. اين ميوه علاوه بر دارا بودن انواع ويتامين هاي مختلف همچنين حاوي مواد معدني گوناگوني همچون پتاسيم، منيزيم و كلسيم مي باشد و عاري از هر گونه كلسترول مضر مي باشد. با مصرف هر ??? گرم شليل مي توانيد حدود ?? كالري بدست آوريد.

مزاياي مصرف شليل

در ادامه مجموعه اي از انواع خواص و فوايد شليل براي تامين سلامتي مادر و جنين را در اختيارتان قرار داده ايم.

پيشگيري از نقص هاي زايمان

مصرف شليل در زمان حاملگي در پيشگيري از بروز نقص هاي مادرزادي در جنين كمك كننده مي باشد. مواد معدني، ويتامين ها و اسيد فوليكي كه در شليل وجود دارد احتمال ايجاد نقص هاي لوله عصبي همچون اسپينا بيفيدا را كاهش داده و باعث بهبودي و تامين سلامت جنين مي شود.

مراقبت از سلامتي چشم ها

شليل حاوي لوتئين مي باشد كه نوعي ماده غذايي تاثيرگذار در بهبودي سلامت چشم بوده و درصد ابتلا به بيماري هاي چشمي را در دوران حاملگي كاهش مي دهد. همينطور لوتئين همچون آنتي اكسيداني قوي عمل نموده و درصد ابتلا به آب مرواريد هسته اي را به حداقل مي رساند. ويتامين A و بتاكاروتن موجود در شليل در تامين سلامتي چشم ها مفيد بوده و ميزان بينايي فرد را تقويت نموده و از خطر مبتلا شدن به رمد چشم و كوري پپيشگيري مي كند.

موثر در رشد و تكامل چنين

ميوه شليل منبعي غني از فيبر و ويتامين ث بوده كه در رشد و نمو جنين بسيار موثر مي باشد و مواد مغذي موجود در آن عاملي كمك كننده در رشد ماهيچه ها و رگ هاي خوني جنين مي باشد همينطور پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله ها ممانعت كرده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

توسعه سلامت پوست

شليل داراي ريبوفلاوونويدها، لوتئين، بتاكاروتن، ويتامين ث و آنتي اكسيدان هايي مي باشد كه پوست شما را در برابر صدمات احتمالي محافظت مي نمايد و ميزان سلامتي پوست را در طي دوره حاملگي بالا مي برد. ويتامين ث در ساخت كلاژن موثر بوده و بافت پوستي را حفاظت مي كند. لوتئين تاثير مراقبت از نور را تامين كرده و پوست را از صدمات راديكال آزاد و اشعه هاي ماوراي بنفش ايمن نگه مي دارد.

جلوگيري از خطر هيپوكالمي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد براي كاركرد مناسب سلول ها و اعصاب در طي دوره بارداري خيلي مفيد مي باشد. پتاسيم در واقع به مخلوط پروتئين و جريان سوخت و ساز كمك كرده و باعث متعادل شدن ميزان الكتروليت شده و در تقويت ماهيچه ها موثر مي باشد. شليل از ايجاد اختلالاتي همچون هيپوكالمي كه امكان دارد بر سلامتي عضله ها اثرات منفي داشته باشد جلوگيري مي كند.

جلوگيري از مبتلا شدن به سرطان

كلروژنيك اسيد موجود در شليل در جلوگيري از بروز سرطان موثر بوده و اين اسيد از رشد كردن سلول هاي سرطاني كولون و ريه نيز ممانعت مي كند.

پيشگيري از احساس ضعف و بي حالي

پتاسيمي كه در شليل وجود دارد از گرفته شدن عضله هاي ماهيچه مادر در دوران حاملگي ممانعت نموده و ميزان انرژي را در طي دوران حاملگي بالا مي برد.

موثر بر سلامت دستگاه گوارش

برنامه غذايي فيبر دار داراي خاصيت قليايي و مواد مغذي مي باشد كه در بهبودي هضم و تامين سلامتي تاثيرگذار مي باشد. همانطور كه فيبر باعث جذب راحت آب شده و حركات روده را تقويت مي كند و همچنين از ابتلا به يبوست، ايجاد زخم و گاستريت در طي دوران حاملگي ممانعت مي كند، ميوه شليل نيز در سم زدايي موثر بوده و انواع سموم مختلف را از بدن خارج مي كند.

عوارض مصرف شليل در دوران حاملگي

مصرف شليل به مادراني كه به ديابت و آلرژي ابتلا دارند به هيچ عنوان سفارش نمي شود. اگر كه نسبت به انواع ميوه ها حساسيت داريد پيش از افزودن هر ميوه اي به برنامه غذايي خود با پزشك خود صحبت نماييد.

در اين مطلب به معرفي مزايا و عوارض خوردن شليل در بارداري و همچنين ارزش تغذيه اين ميوه پرداختيم كه اميدواريم برايتان مفيد و سودمند بوده باشد. ضمن اينكه براي اطلاع از فوايد و يا مضرات احتمالي مصرف ديگر ميوه ها نظير خربزه در بارداري و موز در بارداري مي توانيد كليك نماييد.

منبع :  https://exiryab.com/blog/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/1664/

https://infogram.com/untitled-chart-1h7j4dv1zrop94n?live
https://qiita.com/MaiaSande6
https://slides.com/maiasande6
https://letterboxd.com/MaiaSande6/
http://www.authorstream.com/MaiaSande6/

https://www.atlasobscura.com/users/maiasande6

 

 

معرفي دو موسسه پايان نامه نويسي

۳۹ بازديد

معرفي دو موسسه پايان نامه نويسي

d5_h0ro.png

آيا به دنبال موسسه پايان نامه نويسي حرفه اي هستيد؟ ما در پست حاضر دو موسسه انجام پايان نامه حرفه اي به شما معرفي خواهيم كرد كه از سپردن انجام پايان نامه خود به اين موسسات لذت خواهيد برد. با ما همراه باشيد. كمتر زماني اتفاق مي افتد كه موسسه انجام پايان نامه اي را بتوانيد پيدا كنيد كه كار شما را به بهترين شكل ممكن انجام دهد و شما نمره بالا دريافت كنيد، اخيرا دو موسسه كشف كرده ايم كه اين امر را براي شما ميسر مي سازد.

در ادامه دو موسسه معتبر به شما معرفي مي كنيم كه در صورت نياز به كمك در زمينه انجام كارهاي پژوهشي براي شما بسيار كمك كننده خواهد بود. لازم به ذكر است براي برون سپاري انجام پايان نامه موسسات بسياري وجود دارد كه بسياري از آنها شناخته شده نيستند و شما از كار خود مطمئن نخواهيد بود، اما اين موسسات به دليل سابقه درخشاني كه در زمينه انجام امور پژوهشي دارا هستند هيچ گونه مشكل قانوني ندارند و تاكنون توانسته اند صدها مشتري راضي داشته باشند كه اين امر موجب شده است اساتيد دانشگاه بسياري جذب اين موسسه شوند و با اين موسسه آغاز به همكاري نمايند. در صورتي كه داراي توانايي در انجام امور پژ<هشي هستيد مي توانيد با اين موسسات ارتباط گرفته و همكاري خود را آغاز نماييد.

كانون پژوهشگران ايران

كانون پژوهشگران صرفا يك موسسه پايان نامه نويسي نيست، بلكه يك موسسه بزرگ متشكل از انواع پژوهشگران و نويسندگان است كه در زمينه انجام پايان نامه، و ترجمه تخصصي مقالات علمي پژوهشي مي تواند به شما كمك نمايد. در صورتي كه به دنبال يك موسسه حرفه اي در اين زمينه هستيد تيم كانون پژوهشگران ايران مي تواند به شما در زمينه كارهاي پژوهشي كمك نمايد. كانون پژوهشگران ايران يك موسسه غير انتفاعي و بزرگ است كه كارمندان بسياري به عنوان پژوهشگر در اين موسسه فعاليت مي كنند و محدوده اين موسسه ميدان فاطمي تهران است. در صورتي كه در حال خوانش اين نوشتار هستيد و كار پژوهشي براي انجام داريد يا براي انجام پروژه خود به كمك نياز داريد چرا با كانون پژوهشگران تهران تماس نميگيريد؟ اين موسسه به شما مشاوره رايگان نيز ارائه خواهد داد.

تهران ريسرچ

احتمالا نام موسسه تهران ريسرچ قبلا به گوش شما خورده است، تهران ريسرچ يكي از قديمي ترين موسسات انجام پايان نامه در تهران است و تاكنون پايان نامه و كارهاي پژوهشي زيادي را به انجام رسانده است. در صورتي كه نياز به يك موسسه داريد كه براي انجام پايان نامه، انجام پروپوزال، انجام مقاله و... از آن كمك بگيريد مي توانيد با موسسه تهران ريسرچ تماس حاصل فرماييد. لازم به ذكر است قيمت هاي رقابتي اين موسسه و تجربه بالاي پژوهشگران شاغل در اين موسسه باعث شده است اين موسسه به بهترين موسسه پايان نامه نويسي در تهران بدل گردد. مانند هر موسسه ديگر، در صورت ثبت سفارش بسياري از خدمات اين موسسه براي شما رايگان خواهد بود و نياز نيست پول اضافي پرداخت نماييد كه از نظر هزينه نيز براي شما به صرفه خواهد بود.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11105743
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1611891.page
https://independent.academia.edu/ZahraMays19
http://ufotech.com.vn/members/taraharris4.1024588/
http://edu.fudanedu.uk/user/taraharris4/
https://clubs.london.edu/click?r=https://www.irthesis3.com/dissertation/
http://fudanedu.uk/user/taraharris4/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:TaraHarris4

 

خريد ممبر گروه فعال تلگرام از ايدهكاو

۴۰ بازديد

 

آيا تاكنون به اين انديشيده ايد كه چه تعداد از كاربراني كه از شبكه تلگرام استفاده مي كنند واقعي هستند؟ آيا مي توان براي گروه ها و كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد ممبر واقعي نمود؟ اصلا ممبرهاي واقعي تلگرام چه افرادي هستند؟ بايد بگوييم كه تلگرام به عنوان يكي از شبكه هاي پيام رسان، سالهاي زيادي است كه توسط كاربران ايراني مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين شبكه پيام رسان هر روز قابليت هاي جديدي را نيز به خود مي افزايد، كه منجر شده است تا بيشتر مردم ايران همچنان از آن استفاده كنند. پس به صراحت مي توانيم بيان كنيم كه تعداد بسيار زيادي از كاربران تلگرام، واقعي هستند. از اين رو گروه ها و كانال هاي كسب و كارهاي جديد مي توانند اقدام به خريد ممبر گروه نموده و به تبليغ محصولات خود بپردازند.

هر چه تعداد ممبرهاي كانال تلگرام بيشتر باشد، اعتبار برند يا كسب و كار مورد نظر را بيشتر مي كند. زيرا بسياري از كاربران هستند كه تنها با ديدن تعداد بالاي ممبرهاي تلگرام به سراغ اين كسب و كارها مي روند، تا اقدام به خريد محصول از آنها نمايند. در اصل با خريد ممبر تلگرام نه تنها مي توان ممبرهاي كانال را افزايش داد، بلكه مي توان اطمينان خاطر مشتري را نيز براي خريد محصول از اين كانال جلب كرد.
خريد ممبر واقعي تلگرام براي كسب سود بيشتر

خريد ممبر گروه واقعي تلگرام

اگر دقت نموده باشيد در شبكه هاي پيام رسان، كانال هايي كه از ممبرهاي زيادي برخوردار هستند، نسبت به كانال هاي ديگر قدرت و نفوذ بيشتري دارند. از اين رو بهتر مي توانند فرايند تبليغات كسب و كار خود را انجام داده و با افزايش فروش خود، به سود بيشتري نيز دست يابند. پس به طور كلي خريد ممبر گروه و كانال تلگرامي علاوه بر افزايش سود كسب و كارها، به افزايش اعتبار آن نيز كمك مي كند.

تصور كنيد خود شما تمايل داشته باشيد از طريق كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد محصولي نماييد. آيا ترجيح مي دهيد از كانالي كه بيش از 2 ميليون كاربر عضو آن هستند خريد كنيد، يا كانالي كه تنها 100 ممبر دارد؟

مسلما بالا بودن آمار ممبرهاي يك كانال فروش محصولات، خود يك دليل معتبر براي اطمينان بيشتر به اين كانال خواهد بود. اين تصور منجر مي شود تا كاربران زيادي تمايل به خريد محصول از برند مورد نظر داشته باشند.

پس كسب و كارها با خريد ممبر واقعي با هزينه كم بهترين تبليغات را انجام داده و فروش خود را افزايش مي دهد. در نتيجه افزايش فروش نيز، سود بالاتري از كسب و كار خود به دست مي آورند.

البته يك مزيت ديگري كه بايد براي اين نوع تبليغات كسب و كارها بيان كنيم، شهرت و محبوبيتي است كه محصول مورد نظر به دست مي آورد.

ديگر نيازي نيست پس از آن هزينه زيادي براي انجام تبليغات به خرج دهيد. مي توانيد به راحتي محصول و برند خود را معرفي كرده و مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جذب كنيد. البته ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ هم ميتواند يكي از راه هاي جذاب براي افزايش فروش شما باشد.

 
خريد ممبر گروه توسط كارشناسان با تجربه

خريد ممبر گروه فعال

ممكن است كسب و كارهاي نوپا تصور كنند كه مي توانند به سادگي و در كوتاه ترين زمان ممكن، ممبر كانال معرفي محصولات خود را در شبكه پيام رسان تلگرام افزايش دهند. اما بايد بگوييم اين فرايند چندان ساده و آسان نيست. لازم است افزايش ممبر گروه و كانال تلگرامي را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار هستند.

كارشناسان سامانه ايده كاو با تجربه بسيار زياد در زمينه افزايش ممبر تلگرام، بهترين افرادي هستند كه مي توانيد خريد ممبر واقعي را به ايشان بسپاريد. آنها در كوتاه ترين زمان ممكن، با هزينه اي مقرون به صرفه ممبر گروه ها و كانال هاي تلگرام كسب و كار شما را افزايش مي دهند. تا بتوانيد محصولات و كسب و كار خود را به افراد واقعي معرفي كرده و فروش خود را افزايش دهيد.

اگر به دنبال آن هستيد كه با هزينه كم بهترين نتيجه تبليغاتي را بگيريد، كافيست اقدام به خريد ممبر تلگرام را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا با اطمينان منتظر افزايش ممبرهاي واقعي كانال عرضه محصولات و معرفي كسب و كار خود باشيد.

منبع :   https://omigo.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D9%88-4m99

 

اشتراك گذاري با برنامه LG TV Smart Share

۳۷ بازديد

 

اشتراك گذاري با برنامه LG TV Smart Share

 

در شرايطي كه موبايل يا تلويزيون قابليت مانيتورينگ موبايل را ندارد و تلويزيون شما شامل مدل‌هاي Webos بالاتر از ورژن  نمي‌شود، مي‌توانيد فقط براي اشتراك گذاري فايل از برنامه‌ي LG TV Smart Share استفاده كنيد. البته اين برنامه بر روي تلويزيون‌هاي هوشمند ال جي قابل استفاده است. در نظر داشته باشيد اين برنامه كمكي است و ممكن است بر روي برخي مدل‌ها و يا موبايل‌ها شرايط اشتراك گذاري را فراهم نكند اما مي‌توانيد آن را امتحان كنيد.

 

لطفا مراحل زير را انجام دهيد:

 

    برنامه‌ي LG TV Smart Share را بر روي موبايل خود نصب كنيد.

    گوشي و تلويزيون را به يك مودم متصل نماييد.

    كليد Home تلويزيون را بزنيد و وارد قسمت Smart Share شويد.

    برنامه را در موبايل باز كنيد و از منوي بالاي صفحه‌ي برنامه انتخاب كنيد كه مي‌خواهيد در آن لحظه عكس، فيلم و يا موسيقي اشتراك گذاري شود.

    در صفحه‌ي

    Smart Share تلويزيون نيز از منوي سمت راست يا سمت چپ (با توجه به زبان فارسي يا انگليسي محل منو متفاوت است) انتخاب كنيد كه مي‌خواهيد عكس‌ها، موسيقي‌ها و يا ويدئوها را داشته باشيد.

 

اتصال موبايل به تلويزيون‌هاي معمولي

 

اگر امكان استفاده‌ي هيچ كدام از روش‌هاي گفته شده وجود ندارد و اصلا دستگاه تلويزيون شما هوشمند نيست، دستگاه‌هايي وجود دارد كه مي‌توانيد به تلويزيون وصل كنيد و به كمك آن تلويزيون را به يك تلويزيون هوشمند تبديل نماييد و قابليت اتصال موبايل را به تلويزيون اضافه كنيد. براي اتصال گوشي به تلويزيون قديمي نيز مي‌توانيد به اين روش اقدام كنيد.

اندرويد باكس يا اسمارت باكس‌ها دستگاه‌هايي هستند كه مي‌توانند ويژگي‌هاي يك تلويزيون هوشمند را به تلويزيون شما اضافه كنند. در صورتي كه اندرويد باكس مورد نظر شما قابليت ميراكست را داشته باشد، با استفاده از اين دستگاه مي‌توانيد موبايل را به راحتي به تلويزيون وصل  كنيد و صفحه گوشي را روي تلويزيون ببينيد. معمولا بيشتر Android Boxها قابليت اتصال موبايل را دارند. در نظر داشته باشيد در اين حالت لازم است گوشي شما حتما قابليت ميرورينگ يا همان مانيتورينگ را داشته باشد.

منبع :  http://adibservice.com/%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/

 

https://www.behance.net/danisama58

https://rhonacast4.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Dani-Sama-57

https://www.twitch.tv/rhonacast4

https://www.openstreetmap.org/user/RhonaCast4

https://www.tripadvisor.com/Profile/danisL5706OL

https://www.4shared.com/u/Hjh3mUln/RhonaCast4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/28115062

https://www.mixcloud.com/RhonaCast4/

 

 

 

قبل از انتخاب سنگ ساختماني حتما اين مقاله را بخوانيد

۳۷ بازديد

قبل از انتخاب سنگ ساختماني حتما اين مقاله را بخوانيد

ساختمان ها با نماي سنگي و خاص خود جلوه زيبايي به شهر مي بخشند و هرچه سنگ هاي بكار رفته براي نماي ساختمان زيبايي بيشتري داشته باشند در نتيجه ساختماني لوكس تر را برايتان به ارمغان خواهند آورد. سنگ ها كاربردهاي متعددي در ساختمان سازي و صنايع مختلف دارند و مي توان آنها را به انواع اقسام مختلف دسته بندي نمود. سنگ ها به صورتي طبيعي در طبيعت يافت مي شوند و هر يك از معادن سنگ در ايران و ساير كشورهاي جهان، ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. برخي سنگ ها داراي تخلخل زياد و برخي تخلخل كمي دارند و از اين رو در مصارف مختلفي نيز به كار گرفته خواهند شد. قبل از خريد سنگ حتما بايد با موارد مختلفي آشنايي داشته باشيد كه از جمله مهمترين آنها مي توان به قيمت سنگ هاي مختلف اشاره كرد. كيفيت سنگ را نيز بايد در نظر داشته باشيد چرا كه بي شك هر چه سنگ باكيفيت تري خريداري كنيد كارايي مناسب تري را از آن شاهد خواهيد بود. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

 

 

سنگ تراورتن چيست؟

تراورتن يكي از بهترين نوع سنگ هاي تزييني است كه داراي تخلخل زيادي بوده و وزن سبكي دارد. سنگ هاي تراورتن از رسوبات چشمه هاي آب گرم پديد مي آيند و حفره هايي كه در داخل آن قابل مشاهده است حاصل محبوس شدن گاز ها مي باشد. سنگ هاي تراورتن در انواع اقسام رنگ ها و اندازه هاي مختلف روانه بازار شده اند و از اين رو مي توانيد بهترين نوع از تراورتن را براي مصارف خود انتخاب كنيد. سنگ هاي تراورتن معمولا براي: طراحي نماي ساختمان، كفپوش، كف استخر، سنگ فرش و... بكار مي رود. ميزان تخلخل معادن مختلف سنگ تراورتن نيز با يكديگر متفاوت است و از اين رو دست شما براي خريد بهترين نوع تراورتن باز خواهد بود. سنگ هاي تراورتن صيقل پذيري بسيار بالايي دارند و از اين رو شاهد ساخت آبنماهاي مختلف از آن نيز هستيم.

مزايا و معايب سنگ تراورتن

سنگ هاي تراورتن تا چندي پيش به عنوان يكي از لوكس ترين و گرانترين سنگ ها شناخته مي شدند اما اخيرا شاهد عرضه زياد آن در بازار هستيم و اين امر باعث كاهش ميزان قيمت سنگ هاي تراورتن شده است. كاهش قيمت سنگ تراورتن باعث شده كه از آن به عنوان سنگفرش خيابان ها نيز استفاده شود. حفره هايي كه در جاي جاي سنگ تراورتن وجود دارند باعث جلوگيري از ليز شدن سطح سنگ خواهند شد و امكان استفاده در مرطوب ترين بخش ها را خواهيد داشت. استفاده از سنگ تراورتن در استخرها بهترين انتخاب است چرا كه هم زيبايي چشمگيري را به ارمغان آورده و هم از ليز خوردن جلوگيري خواهد كرد. سنگ هاي تراورتن به دليل زبر بودن، باعث زيبايي خاصي در ساختمان شما خواهند شد و از اين رو براي نماهاي رومي از سنگ تراورتن استفاده مي شود.

 

سنگ گرانيت

گرانيت به عنوان يكي از پركاربردترين و سخت ترين سنگ ها شناخته مي شود كه دانه ها متوسط تا درشت داشته و استحكام بسيار بالايي دارد. اين سنگ از كاني هاي: فلدسپات، كوارتز، ميكا و... تشكيل شده و هيچگونه تخلخلي در آن شاهد نيستيم. سنگ هاي گرانيت در انواع اقسام رنگ هاي: خاكستري، طوسي، سياه، صورتي و... قابل مشاهده هستند. سنگ هاي گرانيت از سرد شدن ماگما كه همان مذاب هستند به وجود مي آيند و از اين رو ساختاري بسيار محكم دارند. به دليل مقاومت بالا در سنگ هاي گرانيت، شاهد كارايي هاي متفاوتي از آن هستيم و يكي از اصلي ترين كاربرد آن مربوط به بخش هايي است كه تردد زيادي در آنها انجام مي شود. گرانيت به دليل زيبايي منحصر به فرد خود براي راه پله، راهرو، اپن و... در داخل ساختمان استفاده مي شود. لازم است بدانيد كه استفاده كردن از گرانيت در بخش هاي خارجي ساختمان نيز هيچ گونه مانعي ندارد و مي توان به مدت طولاني شاهد درخشيدن آن بر روي ديوار بود.

قيمت سنگ گرانيت

قيمت به عنوان يكي از مهمترين مواردي است كه حتما بايد قبل از خريد به آن توجه داشت. قيمت سنگ ها با يكديگر متفاوت است و از اين رو نمي توان رقم دقيقي براي قيمت سنگ گرانيت در نظر گرفت.  سنگ گرانيت به عنوان يكي از گرانترين سنگ ها به شمار مي رود و  عواملي مانند اندازه كاني ها و همچنين رنگ گرانيت، اصلي ترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت اين سنگ به شمار مي روند. بي شك سنگ هاي گرانيتي كه به صورت يكپارچه و بزرگ باشند قيمت بالاتري نيز خواهند داشت. با مراجعه به سامانه اينترنتي شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ هاي مختلف را مشاهده كرده و با توجه به قيمت هريك، نيست به خريد اقدام كنيد.

 

 

سنگ ساختماني

اغلب سنگ هاي موجود در طبيعت را مي توان در بخش هاي خاصي از ساختمان سازي استفاده نمود و از اين رو به تمامي سنگ ها مي توان لقب سنگ ساختماني را داد. سنگ ساختماني در انواع ابعاد و اندازه هاي مختلف موجود است و هر يك از انواع سنگ هاي ساختماني مقاومت و ظاهر متفاوتي با يكديگر خواهند داشت. برخي سنگ هاي ساختماني براي نماي ساختمان مناسب هستند اما برخي از آنها براي پي ريزي و بناي ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. سنگ هايي كه جنبه تزييني دارند معمولا مقاومت پاييني در برابر فشار خواهند داشت و كم وزن انتخاب مي شوند. سنگ هايي كه براي پي ريزي و بناي ساختمان بكار مي روند استحكام بسيار بالايي داشته و هيچگونه درز و شكافي نخواهند داشت.

خريد سنگ ساختماني

براي خريد سنگ ساختماني مي توانيد از راه هاي مختلفي اقدام كنيد كه هر يك از اين راه ها ويژگي هاي متفاوتي با يكديگر خواهند داشت. تا چندي پيش براي خريد سنگ بايد به يكي از مراكز سطح شهر مراجعه مي شد اما امروزه روش اينترنتي جايگزين اين روش شده و مي توانيد در كوتاه ترين زمان ممكن بهترين نوع سنگ ها را انتخاب و خريداري كنيد. شركت ما يكي از مراكز فعال در اين زمينه است كه در طول دوره فعاليت خود توانسته رضايت بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. براي خريد سنگ ساختماني از شركت ما تنها كافي است به سامانه شركت مراجعه كرده و سنگ مورد نظر را انتخاب كنيد.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

https://www.aiuextension.org/activity/p/751442/
http://makingtheworld.com/activity/p/242894/
https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1011135/
https://vk.com/wall531217510_37754
http://bestmitzvahs.com/activity/p/368341/

 

 

برد دوربين مدار بسته چقدر است؟

۳۲ بازديد

برد دوربين مدار بسته چقدر است؟

سوالي كه اغلب از سمت مشتريان مطرح مي گردد اين است كه برد يك دوربين مدار بسته چقدر است.  با يك مثال ساده برايتان شرح مي دهيم كه در واقع اين سوال به هيچ وجه يك سوال منطقي نيست. اگر شما يك دوربين مداربسته را در بالاي پشت بام خانه تان نصب كنيد مي توانيد كوه هايي كه در خارج از شهر محل سكونت تان واقع شده اند را مشاهده كنيد. اما سوالي كه مطرح مي شود اين است كه آيا اين دوربين برد بالايي دارد كه مي تواند كيلومتر ها را به شما نشان دهد؟ پاسخ خير است. بايد بدانيد معمولا اين پرسش از طرف مشترياني مطرح مي گردد كه مي خواهند بدانند كه براي مثال دوربين تا حداكثر چه فاصله اي مي تواند چهره افراد را تشخيص داده و تا چه فاصله اي توانايي ارسال تصاوير با كيفيت را دارد.

براي پاسخ به اين قبيل از سوالات بايد دو نكته زير را در نظر گرفت:

1. نوع لنز دوربين مداربسته (ثابت يا متغير):

 اگر دوربين با لنز وريفوكال داشته باشيد بسته به نوع لنز و فاصله كانوني آن، مي توانيد سوژه ها را در مسافت هاي مختلف مشاهده كنيد. و شايد بتوانيد با دوربين هايي خاص تا مسافت يك كيلومتر را هم ببينيد و پلاك ماشين و يا چهره يك شخص را تشخيص دهيد. اما اين نكته را هم در نظر بگيريد زماني كه روي قسمتي از تصوير زوم مي كنيد. مابقي رخدادها و سوژه هاي موجود در ديگر قسمت هاي تصوير را از دست مي دهيد. چون اين تصور اشتباه در مورد لنز هاي وريفوكال وجود دارد كه در هر لحظه امكان تغيير فاصله كانوني در آنها ميسر است اما اين كار هر بار بايد به صورت دستي انجام گردد.

2. كيفيت يا رزولوشن دوربين در برد مفيد:

طبيعتا دوربين هاي 5 مگاپيكسلي كيفيت تصوير بهتري از يك دوربين 2 مگاپيكسلي ارائه مي دهند و در يك فاصله يكسان، جزئيات بهتر و بيشتري از تصوير را برايتان به نمايش مي گذارند.

در انتها به اين مسئله توجه نمائيد كه در هنگام راه اندازي سيستم مدار بسته براي يك مكان بزرگ (براي مثال 100*100 متري)، انتخاب يك دوربين با قدرت زوم بالا لزوما انتخاب كاملا درستي نيست. معمولا بهتر است به جاي آن براي چنين محيط هايي از چند دوربين معمولي استفاده كنيد. زيرا هم از نظر قيمتي و هم كارايي توجيه بيشتري خواهد داشت.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته / دليل سوختن هارد ديسك در دوربين مدار بسته
    تست هارد دوربين مداربسته
  2. فناوري EIS و OIS در دوربين مدار بسته
  3. فناوري BLC در دوربين مداربسته
  4. امنيت دوربين تحت شبكه / رفع نويز دوربين مدار بسته